Katsotaampa mitä raamattu sanoo yhteydestä kuolleisiin.
Löydän raamatusta vain yhden kohdan missä yritettiin olla yhteydessä kuolleeseen mieheen.
Tässä raamatun esimerkissä tuo kuollut on profeetta Samuel, johon kuningas Saul yritti saada yhteyden.
Saul etsi noitavaimon jolla sanottiin olevan vainajahenki vallassaan.
Siis NOITA, joka otti yhteyttä Samueliin, todellisuudessa noidat ovat yhteydessä demoneihin, jotka tekeytyvät , vainajiksi.
Samuelhan oli Jumalan mies ja profeetta, ja varmasti oli kuolemansa jälkee Aabrahamin helmassa, niinkuin vanha testamentti asian ilmaisee, hän siis oli Jumalan ilossa ja rauhassa. Luuletteko tosiaan että joku noitavaimo voisi olla yhteydessä Samueliin oikeasti, joka oli Aabrahamin helmassa ilossa, ja häiritä Jumalan valtakuntaa, sata kertaa EI ja EI.
Kyllä se on NOITIEN HOMMAA OLLA YHTEYDESSÄ MUKA VAINAJIIN, ei missään tapauksessa uskovien ihmisten.
Tässä vielä raamatun sana vahvistukseksi:
10 Älköön keskuudessasi olko ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, tahi joka tekee taikoja, ennustelee merkeistä, harjoittaa noituutta tai velhoutta,
11 joka lukee loitsuja, kysyy vainaja-tai tietäjähengiltä tahi kääntyy VAINAJIEN PUOLEEN!!!!!!
Älä käänny vainajahenkien puoleen!!!!
12
406
Vastaukset
- Anonyymi
Älkääkä sanoko että niin Mutta KUN se ja se munkki on saanut uutta ilmestystietoa ja selittää asian näin ja näin.
Muistakaa ettei Jumalan sana joka on sama nyt ja aina ja iankaikkisesti, siis, koskaan ei anneta mitään uutta tietoa joka olis Jumalan sanan vastainen: - Anonyymi
Se että Luther poisti Raamatusta Makkabilaiskirjeet ei ymmärrettävästi ole meidän vikamme. Kun kerta omin päin luet Raamattua, lue toki sitä Kristuksen Kirkon koostamaa sensuroimatonta kokonaisuutta, älä alati kapinoivien muuntelemaa vedosta.
Siihen sopii toki lisätä sen sanan jonka aloittajakin on ehkä kuullut; Jumala ei ole kuolleiden Jumala, vaan elävien. Niiden sanojen merkitystä on soveliasta tässäkin yhteydessä mietiskellä.
Myös hautauspalveluksessa luettavat epistola- ja Evankeliumijakeet ovat mitä lohdullisimmat.- Anonyymi
Sanotaanko makkabealaiskirjeissä että olkaa yhteydessä vainajiin !!!!!!!
- Anonyymi
Nykyinen suomenkielinen Raamatun käännös perustuu latinakieliseen Vulgataan (405 jK.) ja siihen kuuluvat mm. Makabealaiskirjeet sekä muutkin Vanhan Testamentin Apogryfikirjat. Huomaa, että ne ovat toki kuuluneet jo Lutherinkin Raamattuun. Evankelslureilainen kirkko on tietenkin läntisen ja katoliseen traditioon kuuluva ja sen perillinen. Ja luterilainen kirkko kunnioittaa ortodoksista kirkkoa sekä idän kirstillisen kirkon traditiota. Pidetään puurot ja vellit erillään.
- Anonyymi
Ei pidä nostaa Jumalan sanan riunnalle huuhaa kirjoituksia.
- Anonyymi
Tämä raamatun paikka kumoaa täysin sinun juttusi:
10 Älköön keskuudessasi olko ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, tahi joka tekee taikoja, ennustelee merkeistä, harjoittaa noituutta tai velhoutta,
11 joka lukee loitsuja, kysyy vainaja-tai tietäjähengiltä tahi kääntyy VAINAJIEN PUOLEEN!!!!!!
Kyllä! Loistava aloitus. Vainajahenkien kanssa ei pidä seurustella. Koko paavalilainen vainajahenki, kummitus ja vampyyriteologia on pelkkää kauhistusta YHDEN Jumalan silmissä.
- Anonyymi
Protestantti huolissaan, että ortodoksit ...
En minä edes kauheasti pyhimyksiin perusta mariaa voin autuaaksi sanoa.
Ristiinnaulittua Jeesusta julistamme vain.
Ortodoksi, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Protestantti huolissaan, että ortodoksit ...
En minä edes kauheasti pyhimyksiin perusta mariaa voin autuaaksi sanoa.
Ristiinnaulittua Jeesusta julistamme vain.
Ortodoksi,Markku Siltalan kirja:hän oli siinä on mielenkiintoinen.
- Anonyymi
Heh heh, Mitro oli ollut Valamon hautausmaalla messuamassa jonkun haudalla. Muutellut ääntänsä ja laulanut kaikki osuudet. Ystävä oli samaan aikaan itkemässä ja kyykkimässä isä Johanneksen (?) haudalla ja luullut ensin, että kuoro laulaa. Lähtenyt siitä sitten nousemaan kuullakseen paremmin mikä on kyseessä. Mitro oli säikähtänyt hautojen välistä nousevaa laihaa ja kalpeaa ystävääni ja tokaissut:"Herran Jumala, minä luulin, että se on VAINAJA..." Ystävä siihen:"...ja minä luulin, että se on kuoro..."
- Anonyymi
Helluntailaiset palsta on toisaalla.
- Anonyymi
Se on iha hullua ku lasi alkaa liikkumaa sen laudan päällä!
https://www.youtube.com/watch?v=eCezgF5JWr0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683