Korona etenee käsikirjoituksen

Anonyymi

Mukaan, viimeistään vappuna koko korona hässäkkä on ohi. Illuminaatit ovat jo itsekin hermostuneita tämän vaikutuksesta yhteiskuntaan. Itse en ole alusta alkaenkaan uskonut koko juttuun. Olen täysin terve ja voinut koko tämän ajan paremmin kuin vuosiin.
Odotan vain tämän loppua, monestakin syystä.
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006473108.html

25

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä Suomi24:n ylläpito sitten saa niin hyvän palstan aktivoinnin aiheen ?

      • Anonyymi

        Aina tulee uusia ”yllätyksiä”.


    • Kiitos mielipiteestäsi.

      Olemme sarkastisesti sanottuna etuoikeutettuja saadessamme elää näin poikkeuksellisia aikoja joita muistellaan vielä satojen vuosien kuluttuakin.
      Itse uskon että tästä pandemiasta tulemme näkemään vielä toisen tappavamman aallon jota ei kukaan odota koska historia ei opeta näköjään ketään.

      Korona on hieman lievempi muoto kuin taannoinen espanjantauti mutta muuten olivat samantyyppisiä tai - laisia; kuinka vain.

      PYYDÄN!

      Katsokaa tämä YLE Areenan dokumentti espanjantaudista; se on nähtävissä vielä kolme (3) viikkoa:
      https://areena.yle.fi/1-4599002

      • Anonyymi

        Vain vasemmistolainen tarjoaa Ylen linkkejä. Feikki nazi.


    • Anonyymi

      Huomenna 15.4. On mielenkiintoinen päivä.
      26.4. On toinen oikein mielenkiintoinen päivä.
      Ensimmäinen ehkä etuajassa ja jälkimmäinen auttamattomasti myöhässä.

      • Anonyymi

        Tonttikaupoille...


      • Anonyymi

        1. askel tuli meille mediaan tunteja myöhässä


      • Anonyymi

        Eilen 15.4. USA:ssa lähti koronavirus apupaketti liikkeelle ? USD 1200 jokaiselle kansalaiselle. Jos sattuu oleen lapsia USD500 / lapsi.
        Päivä jää historiaan.
        Euroopassa sama raha siirretään vain pankeille. Tavikset joutuvat hakemaan lainaa pankeilta.
        Talouden kannalta ero on huikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen 15.4. USA:ssa lähti koronavirus apupaketti liikkeelle ? USD 1200 jokaiselle kansalaiselle. Jos sattuu oleen lapsia USD500 / lapsi.
        Päivä jää historiaan.
        Euroopassa sama raha siirretään vain pankeille. Tavikset joutuvat hakemaan lainaa pankeilta.
        Talouden kannalta ero on huikea.

        Sulta unohtui että esim. Suomessa on ollut jo vuosikymmeniä sellainen käsite kuin fatta, josta voit rahaa hakea kun omat ei riitä ruokaan tai vuokriin.

        Koitas samaa Amerikassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulta unohtui että esim. Suomessa on ollut jo vuosikymmeniä sellainen käsite kuin fatta, josta voit rahaa hakea kun omat ei riitä ruokaan tai vuokriin.

        Koitas samaa Amerikassa...

        Tuo on vain kaupunkilaisille. Vain kaupunkilaiset asuvat vuokralla ja vain heille annetaan asumistuet sun muut sosiaalituet. Maaseudullahan ei ole mitään niitä nimikkeitä joihin tuet on korvamerkityt.
        Kaikki eivät maaseudulla toisekseen asu lähelläkään konttoreita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen 15.4. USA:ssa lähti koronavirus apupaketti liikkeelle ? USD 1200 jokaiselle kansalaiselle. Jos sattuu oleen lapsia USD500 / lapsi.
        Päivä jää historiaan.
        Euroopassa sama raha siirretään vain pankeille. Tavikset joutuvat hakemaan lainaa pankeilta.
        Talouden kannalta ero on huikea.

        Kuolleita tuhatmäärin, saako nekin vahingossa tukipaketin?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      uutisointi halvaantui, ei viitsi enää seurata. jännityksellä odotan mikä on seuraava askel

    • Anonyymi

      Ettekö tiedä, että tämä virus on tahallisesti tehty laboratorioissa. Se on lähetetty liikkeelle, että saadaan hävitettyä vanhat ihmiset pois. Nyt siihen keksitään rokotetta ja samalla piikillä astetaan mikrosiru ihmisiin. Sen kautta pystytään hallitsemaan ihmisten ajatuksia uskomaan johtajien tarvitsemia uuden maailmanjärjestyksen oppeja .

      • Anonyymi

        No just joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No just joo.

        Etkö havainnut miten viranomaisten päätöksellä saadaan koko maailma seisautettua.
        Siinä sinulle justjoota.
        Kun tehdään joku laki niin siitä lähtien sitä on pakko noudattaa. Pandemia avasi tilaisuuden uusien kiristävien lakien laadintaan ja niitä jatkossa käytetään uusiin tilanteisiin joissa hallitus haluaa ihmiset pois ulkoa olipa siihen perusteltu syy taikka eiheiiii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö havainnut miten viranomaisten päätöksellä saadaan koko maailma seisautettua.
        Siinä sinulle justjoota.
        Kun tehdään joku laki niin siitä lähtien sitä on pakko noudattaa. Pandemia avasi tilaisuuden uusien kiristävien lakien laadintaan ja niitä jatkossa käytetään uusiin tilanteisiin joissa hallitus haluaa ihmiset pois ulkoa olipa siihen perusteltu syy taikka eiheiiii.

        Asiaa puhut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiaa puhut!

        Ei paskaa ole ennenkään sanottu asiaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei paskaa ole ennenkään sanottu asiaksi

        Eikö paskan huutaja ole huomannut , miten asiat menee ja raha käskee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö paskan huutaja ole huomannut , miten asiat menee ja raha käskee.

        Oumuamua


    • Anonyymi

      New Yorkin kaupunki lisäsi juuri koronakuolemiin 3778 sellaista tapausta, jossa kuollutta ei ollut testattu ollenkaan, ja niin saatiin lisää numeroita jo ennestään kyseenalaisiin tilastoihin.

      https://www.theguardian.com/us-news/2020/apr/15/new-york-city-coronavirus-death-toll-jumps-revised-count

      New Yorkissa, jossa asuu alle 3% USA:n väestöstä, on nyt sitten väitetysti yli kolmasosa koko maan koronakuolemista.

      Kannattaa ottaa huomioon, että USA:n tautikeskus CDC on muutenkin ohjeistanut jo maaliskuussa, että koronakuolemaksi saa merkitä sellaisenkin tapauksen, jossa testiä ei ole tehty, mutta voidaan olettaa, että kyse oli koronaviruksen aiheuttamasta kuolemasta. Kuolematilastoissa on voinut olla Amerikassa paljon testaamattomia tapauksia siis jo ennestään.

      https://www.cdc.gov/nchs/data/nvss/coronavirus/Alert-2-New-ICD-code-introduced-for-COVID-19-deaths.pdf
      https://www.cdc.gov/nchs/data/nvss/vsrg/vsrg03-508.pdf

      USA:n hallituksen tukipaketin kautta myös myönnetään sairaaloille jokaista hoidettua vakuutuksetonta koronaviruspotilasta kohden yli 13000 dollarin ja hengityskoneeseen laitettua potilasta kohden n. 40000 dollarin korvaus, joten sairaaloilla on myös kannuste diagnosoida herkästi koronavirus.

      https://revcycleintelligence.com/news/hospital-reimbursement-for-uninsured-covid-19-cases-may-total-42b

    • Eräs hra tuolla väitti ettei USA:ssa olisi meidän KELAamme vastaavaa sosiaalihuoltoa.
      Siellä on kattava sosiaalihuolto eikä siellä ketään nälkään tapeta.
      Käytännöt toki hieman vaihtelevat riippuen osavaltiosta.

      Meille näytetään auliisti USAn kaupunkien kurjia asunnottomia.
      Väitän että heitä on prosentuaalisesti vähemmän kuin Helsingissä.

      • Anonyymi

        Amerikassa sosiaalitoimi on pitkälti hyväntekeväisyyden varassa. Siksi pidetään yllä paljon kirkkoja ja uskontoja, koska vahva käsitys on, että kun autat, olet hyvä ihminen. Julkkisten kohdalla etenkin painostetaan tätä hyväntekeväisyyttä. Viimeksi Henry ja Meghan.
        Kun kansa on niin rankasti jaettu kahtia, nähdään erittäin selvästi ne, jotka ovat hyviä ja ketkä pahoja. Trumpista ei ota pirukaan selvää kumpi se on.


    • Anonyymi

      Kovasti ne vaan maailman johtajat sitä huutaa!
      https://www.youtube.com/watch?v=r5kqXHflKnw

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe