Qolec Oy Asiakaspalvelu

Anonyymi

Muilla huonoja kokemuksia Qolecin huonoista ja pitämättömistä toimitussajoista!?

Tai vastapainoisesti hyvistä?

Qolec kauppaa siis erilaisia sähkökulkineita

www.qolec.fi

66

6591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole koskaan kuullutkaan kyseisen putiikin nimeä, joten ei ole mitään kokemuksia. Eikä tule. Tilaan kaiken nimittäin vain tunnetuista ja luotettavista verkkokaupoista.

      • Anonyymi

        On näillä kivijalka liikeitäkin pirkkalassa, turussa, jyväskylässä ja espoossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On näillä kivijalka liikeitäkin pirkkalassa, turussa, jyväskylässä ja espoossa.

        Ainoa liike on Tampereella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa liike on Tampereella

        Höpöhöpö, näillä ole kuin yksi liike tampereella. Huijaus yritys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö, näillä ole kuin yksi liike tampereella. Huijaus yritys

        ei pirkkalassa ainakaan enään ovat pistäneet putikin kiinni siellä on jo toinen tekijä


    • Anonyymi

      Täällä odotettu tuotetta ainakin 2kk ja kokoajan he lupaavat toimittaa ensi viikolla mutta mitään ei koskaan tule kotiovelle!

      • Anonyymi

        Kokemusta on että kaikki ei ole mennyt putkeen. Reilu 5kk odotus ja pirun huonoa asiakas palvelua.


    • Anonyymi

      Eivät vastaa puheluihin/sähköpostiin toimituksen viivästymisen tiedustelusta, ala-arvoista asiakaspalvelua. Taitaa jäädä mopo ja rahat saamatta.

      • Anonyymi

        Täällä ihan sama juttu! Soitin juuri äsken ties monennenko kerran kyseiseen firmaan. Sama tuttu litania sieltä kerrottiin, vikahan ei tietystikään ole heidän vaan kuljetusfirman jne... Kerta toisensa jälkeen sähköpyörä on saapunut konttiin Pirkkalaan, mutta eivät ole ehtineet sitä purkaa ja luvataan päivämääriä milloin pyörä kotipihaan tulee.... Eipä ole näkynyt tähän päivään mennessä! Tilaus tehty 13.2.2020. Millaisia sepityksiä muut olette heiltä saaneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ihan sama juttu! Soitin juuri äsken ties monennenko kerran kyseiseen firmaan. Sama tuttu litania sieltä kerrottiin, vikahan ei tietystikään ole heidän vaan kuljetusfirman jne... Kerta toisensa jälkeen sähköpyörä on saapunut konttiin Pirkkalaan, mutta eivät ole ehtineet sitä purkaa ja luvataan päivämääriä milloin pyörä kotipihaan tulee.... Eipä ole näkynyt tähän päivään mennessä! Tilaus tehty 13.2.2020. Millaisia sepityksiä muut olette heiltä saaneet?

        Oletteko saaneet tilausvahvistuksen sähköpostiin? Mulle ei tullut, onneks otin tilauksesta kuvakaappauksen. Kuinka kaupan purku mahtaa onnistua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ihan sama juttu! Soitin juuri äsken ties monennenko kerran kyseiseen firmaan. Sama tuttu litania sieltä kerrottiin, vikahan ei tietystikään ole heidän vaan kuljetusfirman jne... Kerta toisensa jälkeen sähköpyörä on saapunut konttiin Pirkkalaan, mutta eivät ole ehtineet sitä purkaa ja luvataan päivämääriä milloin pyörä kotipihaan tulee.... Eipä ole näkynyt tähän päivään mennessä! Tilaus tehty 13.2.2020. Millaisia sepityksiä muut olette heiltä saaneet?

        Mulla kans pari kk täynnä ja tällä viikolla kyselin niin vastasivat parin tunnin sisään ja sanoivat että arvioitu toimitus aika tämän viikon lopulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko saaneet tilausvahvistuksen sähköpostiin? Mulle ei tullut, onneks otin tilauksesta kuvakaappauksen. Kuinka kaupan purku mahtaa onnistua?

        Mulla se meni roskapostiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ihan sama juttu! Soitin juuri äsken ties monennenko kerran kyseiseen firmaan. Sama tuttu litania sieltä kerrottiin, vikahan ei tietystikään ole heidän vaan kuljetusfirman jne... Kerta toisensa jälkeen sähköpyörä on saapunut konttiin Pirkkalaan, mutta eivät ole ehtineet sitä purkaa ja luvataan päivämääriä milloin pyörä kotipihaan tulee.... Eipä ole näkynyt tähän päivään mennessä! Tilaus tehty 13.2.2020. Millaisia sepityksiä muut olette heiltä saaneet?

        Piti tulla viikolla 19 ja sitten viikon 20 perjantai no ei kuulunut. Lähetin viestiä watsapilla ja sähköpostilla monta kertaa sitten lauantaina viestiin vastattiin ensin että selvittävät missä kuljettajat "hiihtävät" ja maanantaina viestittiin että kontti oli vajaa ja minun tilaukseni puuttui, lupasivat että noin 2 viikon kuluttua tulee. Pyysin korvaavaa siksi aikaa että omani tulee maahan ja sain viestin että onnistuu lupasivat soittaa tai laittaa viestiä maanantaina 18.5.2020 no ei kuulunut mitään. Sitten laitoin heidän facebook sivulle kyselyn onko kukaan saanut tilaamansa tuotetta, siitä seurasi se että n. 5 min ja enään en voi kommentoida heidän sivuilleen mitää :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ihan sama juttu! Soitin juuri äsken ties monennenko kerran kyseiseen firmaan. Sama tuttu litania sieltä kerrottiin, vikahan ei tietystikään ole heidän vaan kuljetusfirman jne... Kerta toisensa jälkeen sähköpyörä on saapunut konttiin Pirkkalaan, mutta eivät ole ehtineet sitä purkaa ja luvataan päivämääriä milloin pyörä kotipihaan tulee.... Eipä ole näkynyt tähän päivään mennessä! Tilaus tehty 13.2.2020. Millaisia sepityksiä muut olette heiltä saaneet?

        Sama juttu tilaus tehtiin 15.2 ja Juhannuksen jälkeen tuli, mutta kuljetus ei mennyt ihan putkeen. Oli viellä kierellet ympäri suomee toista viikkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko saaneet tilausvahvistuksen sähköpostiin? Mulle ei tullut, onneks otin tilauksesta kuvakaappauksen. Kuinka kaupan purku mahtaa onnistua?

        Huonosti, hirveän tappelun jälkeen voit joskus saada rahat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko saaneet tilausvahvistuksen sähköpostiin? Mulle ei tullut, onneks otin tilauksesta kuvakaappauksen. Kuinka kaupan purku mahtaa onnistua?

        Tuote tilattu 19.9 eikä vieläkään saapunut luvattu useasti toimittaa . Saon vinkin ottaa yhteyttä kuluttsjasuojaan ja poliisiin.


    • Anonyymi

      3kk olen odottanut tilausta, lupasivat viikolla 19 mutta eipä ole näkynyt. Soitin maanataina niin lupasivat tälle viikolle toimituksen, turhia lupauksia ei ole tuotetta näkynyt.

      • Anonyymi

        Ei ole laitetta näkynyt, joten purin kaupan. Katsotaan saako rahoja takaisin helposti vai pitääkö mennä vaikeamman kautta. Eli tilauksen tein 15.2.2020.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole laitetta näkynyt, joten purin kaupan. Katsotaan saako rahoja takaisin helposti vai pitääkö mennä vaikeamman kautta. Eli tilauksen tein 15.2.2020.

        joudut meneen varmaan vaikeemman kautta eli oikeus teitse ,etkä ole ainoa siellä on pitkä jono jotka valittanut , niinkuin minäkin sitä vaan en tieddä koska oikeus istunto on , pirkkalassa oeva liike ei toimi enään on muut tekijät paikan päällä


    • Anonyymi

      Onko joku saanut täältä tilaamansa tuotteen ja kuinka kauan kesti?

      • Anonyymi

        Mulla yli puolivuotta 😕.


    • Anonyymi

      Sama juttu täällä. Tilaus tehty 13.3. Nyt pari viikkoa luvattu, että ensi viikolla ja samaa tarinaa "kontin purku kestää, lähtee toimitukseen huomenna ja teillä viimeistään maanantaina" eli siis tänään olisi taas pitänyt olla....ei näy ei kuulu.
      Maksun onneksi tein luottokorttilla, eli maksun peruutus pitäsi onnistua suht helposti.

    • Anonyymi

      Itse aluksi meinasin ostaa Qolecilta, mutta soittojen jälkeen kukaan ei vastannnut. Soitin toiseen paikkaan huippukone.com ja sieltä vastattiin heti. Tein tilauksen heille ja pelin sain kahden päivän päästä. Huippua! Nyt näitä viestejä lukien olen varsin tyytyväinen päätöksestäni :D

      • Anonyymi

        Tänään just kävin Huippukoe. com myymälässä Hollolassa ja olihan hyvä palvelu. Suosittelen lämpimästi !!!


    • Anonyymi

      Huippukoneelta ostin laite valmiiksi rikki. Toimitus kesti ongelmia tilauksen suhteen alusta loppuun. Eivät ota vastuuta asioiden hoidossa. Soittopyyntöihin ei vastata. Ei jatkoon.

      • Anonyymi

        😁 taitaa qolecin väki täällä kommentoida. Kun itsellä on paskat housussa, ei se paskanpuhumalla siirry asiallisesti toimivien firmojen pöyksyyn.


    • Anonyymi

      Tilasin 13.2. 1500 w skootterin. Yhteydenpitoa ja ei muuta kuin lupauksia. Nyt 16 viikkoa ja skootteri tuli. Ei erikoismaalausta joka luvattiin (50 e) ei myöhästymisestä luvattuja sivupeilejä. Ei irrotettavaa lisäakkua lisämaksusta 100 e. Otin maksun Collectorin kautta ja en maksanut kun skootteri ei ollut minulla. Tuli perintäkuluja ja Qolec lupasi maksaa. Kolme kertaa lupasi, ei maksa ei sitten millään. Välillä soittoihin ei vastata, chattiin tai facen meseen. Väittivät myös toimitusfirmalle laittaneensa skootterin. Laitoin firmaan viestin niin mitään ei nimelläni sinne ollut mennyt!!!
      Sitten väittivät että kuljetusfirma on rikkonut sen. Miten kun nimelläni ei ole yhtään tuotetta sinne mennyt. Vasta kun uhkasin oikeustoimilla, niin laittoivat skootterin, väärän tulemaan. Hinta oli soppeli, mutta en todellakaan usko, että takuu/huolto/varaosat ja luvatut peilit tai akut tai lokarit koskaan tulee! Beware!

      • Anonyymi

        Hei
        Toimituksista vastaa Tamperelainen Enset Oy. Tämä firma ainakin ilmoitti välittömästi kun skootteri vihdoin saapui heille toimitettavaksi. Kyselin tosiaan heiltäkin monta kertaa.


      • Anonyymi

        Maaliskuun alkupuolella tehnyt tilauksen, pitäisi kanssa olla erikoisväri, irrotettava-akku, lisä kaijuttimet :-) Viikko toisensa jälkeen eri selitys milloin puuttunut kuormasta tai ensiviikolla tulee. Onkohan näitä edes liike tilannut mistään kun en ole kuullut että kukaan olisi saanut tuotetta. (jos sinullekin tuotu väärä, ilmeisesti liikkeestä tuotuna) Tampereen myymälästä puhelimeen vastaa kaveri joka on töissä mutta hänkään ei osaa auttaa kun omistajilta ei ilmeisesti saa mitään tietoa. Harmittaa kun mielenkiintoinen tuote ja sopivalla hinnalla mutta joku nyt ei hoida hommiaan kunnolla ? Mietin itsekin tuota että mitenkä mahtaa takuu tai huolto toimia kun esim. mistään huoltofirmasta ei ole mitään mainintaa. Pitää varmaan vielä viikko odottaa ja sen jälkeen saa viranomaiset selvitellä.


    • Anonyymi

      Jippii!
      Sain omani ja kesti sen reilut 3kk, laite on sellanen kuin pitikin. Hieno peli.
      Nyt tavarankulku on hiukan haasteellista joten viive on ymmärrettävissä.
      Mitään ei ennakkoon ilmotellu enset toimituksesta, mutta kaikkee ei sit voine vaatia ilmasesta kuljetuksesta ;)
      Menopelin sai itse koota paketista, mutta oli helppo homma.
      Ohjeetkin oli selkeet ja niin lyhyet, eli ei mitään ;)
      Mutta yllättävävän laadukkaalta vaikuttaa,

      • Anonyymi

        Itse tilasin kulkineen helmikuun puolessa välissä, ei vaan laitetta näkynyt. Koko ajan valehtelivat toimituksesta viikosta toiseen, joten purin kaupat kesäkuun alussa. Tämän jälkeen ei soitto ja sähköposti kyselyihin ei ole vastattu ja rahoja ei ole näkynyt takaisin. Nyt pitää olla kuluttasuojaan yhteydessä ja toivoa että rahat saisi takaisin. En suosittele kyseistä firmaa!


      • Anonyymi

        Sä voitkin mulle sitten selvittää mihin mahdoit tunkea ne 8 prikkaa mitkä paketissa oli? En saanut mihinkään sopimaan, mutta etupään pulttia mitää melkein päivittäin kiristää.


      • Anonyymi

        Sä voitkin mulle sitten selvittää mihin mahdoit tunkea ne 8 prikkaa mitkä paketissa oli? En saanut mihinkään sopimaan, mutta etupään pulttia pitää melkein päivittäin kiristää.


      • Anonyymi

        Kesti 3 kk. Tuli hieno Trice 20 kahdella akulla, hienoilla lisävarusteilla . Itse kokosin, hyvi toimii.
        2 istuttava 3 vaihteinen, komea versio 👍👍👍


    • Anonyymi

      Minulla kävi tuuri,sain omani yli 3kk odottelun jälkeen. Soittelin itse lähes joka viikko,aina luvattiin että viimeistään ensi viikolla. Nyt asiakaspalvelu ei enää vastaa puheluihin eikä sähköposteihin. Mielestäni erittäin epäluotettava toimittaja. Kertaakaan liikkeestä ei oltu minuun yhteydessä toimituksen viivästymisestä, minä otin aina ensin yhteyden. Toimituksen mukana ei minkäänlaista ohjekirja, kokoamisohjetta. En voi suositella jollei osta liikkeestä suoraan jo Suomessa olevaa laitetta. Vieläkin nettikaupassa luvataan 6vk toimitusaika?

    • Anonyymi

      Sama homma itsellänikin. Nyt on 4 viikkoa luvattu "ensi viikolla tulee" mutta mitään ei näy. Asiakaspalvelusta ei saa ketään kiinni, yritin 10 kertaa soittaa eikä kukaan vastaa. Takaisin ei tietenkään soitettu. Asiakaspalvelu aivan pihalla ihan sama mitä kysyy. Jos olisin tiennyt toimituksen venyvän näin pitkäksi, en olisi edes tilannut tuotetta. Ymmärrän kyllä jos toimitukset viivästyy, sille ei voi mitään mutta infotkaa herranisä viivästyksistä sekä vastatkaa siihen puhelimeen...

      • Anonyymi

        Maaliskuun lopulla tilattu, vielä ei ole näkynyt eikä kuulunut, lukuisista lupauksista huolimatta. On otettu yhteyttä sähköpostilla, wa viesteillä ja soitettu, mihinkään emme enää saa vastausta. Wa viestin sain, jossa ilmoitettiin että kollega laittanut sähköposti viestiä, mutta ei ole minulle saakka vielä ehtinyt. Taitaisi posti olla nopeampi tapa saada viestit perille. Kaupan purkua lähden hakemaan. Kommentointini on estetty, joten en saa kyseiseen yritykseen minkään näköistä yhteyttä.


    • Anonyymi

      Todella huonoa asiakaspalvelua; puhelimeen, sähköpostiin tai wa:n ei vastata. Purimme kaupan, tuote noudettu heidän toimestaan takaisin mutta rahoja ei näy!!! Olen ottanut yhteyttä kuluttajaneovontaan ja nyt tein reklamaation luottoyhtiölle.

    • Anonyymi

      Älkää ostako täältä ikinä mitään. Myyvät tavaraa jota ei ole. Et saa purettua kauppaa. Jos joskus satut saamaan tuotteen, tapahtuu se 5-10kk päästä, hirveän tappelun jälkeen. Facebookin sähköskootteri ryhmä täynnä huonoja keskusteluita firmasta.

    • Anonyymi

      Tilasin heiltä enkä ikinä saanut tuotetta.... Käännyin uuden yrityksen Rollboys Oy:n puoleen, sieltä sain tuotteen koti-ovelle asti toimitettuna heiltä reilu 100km päähän jo seuraavana päivänä. Qolec - en suosittele, Rollboys - erinomaista palvelua!

    • Anonyymi

      Tilasin ja maksoin tuotteen ,lisävarusteineen 1445 euroo huhtikuun 12.päivä.Eipä oo näkynyt vaikka kesäkuun alussa ihme kyllä vielä vastasivat puhelimeen ja lupasivat juhannuksen jälkeiselle viikolle toimittaa ko. tuotteen.nyt eivät vastaa soittoihin eikä soittipyyntöihin.Aivan selvää rosvouta koko firma.Teen seuraavaksi rikosilmoituksen jotta saan selville kenen tilille (FI93 5290 0220 2487 42)rahani menivät.ÄLKÄÄ IHMEESSÄ laittako rahojanne ko. tilille,en usko että nään rahojani tai sähköhärpäkettä koskaan.paskaa asiakaspalvelua kun valehtelivat,nyt eivät jaksa ees valehella mokomat!

    • Anonyymi

      Huono aspa, ihme huijarifirma kyllä tämä! Älkää tilatko golecilta mitään, elkäähä maksako ennen kun olette saaneet heiltä tuotteet! Käyttävät varmasti rahoja uusien tuotteiden hankkimiseen?!

    • Anonyymi

      Tilasin kyseisestä firmasta kulkineen viikolla 13 eikä laitetta ole vieläkään tullut. No peruin kaupan juuri äsken. Saa nähdä milloin rahat palautetaan. EI JATKOON

    • Anonyymi

      Nyt tulee tiedättekö settiä!
      Tilasin tuotteeni 21.helmikuuta, pakettiin tilasin mopon, tuplapenkki, vara-akun ja känmykkätelineen. Luvattiin 6 viikkoa toimitukseen.
      Sitten sanottiin 8 viikkoa, pahoiteltiin koronan vuoksi minkä ymmärsin. Minulle luvattiin hyvitykseksi kypärä ja lahjakortti.
      Viikot venyi ja mulle väitettiin että tuote on lähtenyt mutta sitä ei kuulu. Kerrottiin että kuljetusfirmalla oli käyny vahinko ja joudutaan vaihtamaan uuteen. Lopulta mopo tuli 16 viikon kohdalla. Ilman lisäosia mitä tilasin, ilman manuaalia ja ilman mitään esim palautuslomaketta. Pelkkä mopo ja laturi.
      Tämän jälkeen käy ilmi että mopo ei lataudu, vika ilmeisesti laturissa. Firma lupasi postittaa uuden laturin muiden puuttuvien tuotteiden matkassa.

      Paketti sanottiin lähetettävän käytännössä heti, mutta seurantakoodia en saanut vaikka kuinka pyysin. Jouduin kyselemään kokoajan mutta vastauksena vaan luvattiin että saan sen kun ne kysyy varastolta. Reilu 2kk tätä, kunnes uhkasin että tämä viedään eteenpäin, jolloin minulle sanottiin että paketti löytyi työntekijän auton takakontista.

      Ne lähetti sen uudelleen, päivän myöhässä siitä mitä sanoivat mutta tänään paketti tuli perille. Paketti oli pahasti murjotun näköinen ja sisältö sen kaltainen, kypärä oli pahasti naarmuilla ilman suojaa ja tuplapenkki.
      Eli edelleen minulta puuttuu tupla-akku, ehjä laturi ja kännykkäteline. Lisäksi tuo kypärä on kiinalaisella lapulla varustettu ilman CE merkintää, eli se ei varmasti ole pätevä vahinkotilanteessa.

      Käsittämätöntä miten täysin toimiva ja moderni kasvavaa ilmiötä kauppaava firma voi toimia näin ja haudata itseään suohon sillä ettei mikään voi mennä oikein.

      Missään nimessä en voi suositella paikkaa, harmittaa kun syksy tulee ja eteisessä roikkuu mykkä mopo ilman että sitä voi mitenkään käyttää.

    • Anonyymi

      Pelkästään huonon asiakaspalvelun takia en suosittele kyseistä lafkaa!

    • Anonyymi

      NO KYLLÄ ON !!
      13.4.2020 tilasin 4000W ihmepelin sieltä mutta se ei ole vielä ilmestynyt pihaan 20.8.2020 mennessä. Toimitusajat valehdellaan törkeästi. Itse sain viisi kertaa väärän ajan. Vedotaan tietokoneen ( ? ) tekemiin virheisiin ja puhelimella on turha yrittää tavoitella. S-postiin ei vastata. Onneksi ostin PayPal:in kautta niin sain rahat takaisin. Älkää ikinä vaan sekaantuko kyseiseen HUIJARILIIKKEESEEN !!!!!!!

    • Anonyymi

      Mulle luvattiin ens viikoks kun pistin sähköpostia saa nähä tuleeko

    • Anonyymi

      Älkää enää maksako tohon lafkaan mistään laitteesta. Näyttää olevan lappu luukulla. Puhelimet kiinni ja mainokset pois.

    • Anonyymi

      Mulle tuli juuri sillä viikolla kun lupasivat ja pistivät kaupanpäälle kaijuttimet peilit paremman moottorin ja akun

    • Anonyymi

      Uskomatonta miten tuollainen firma pysyy pystyssä(ei varmaan pitkään)
      eivät vastaa soittoihin eivätkä sähköpostiin eikä viesteihin , netissä monta numeroa mitkä eivät käytössä tai eivät vastaa jopa yrittänyt firman omistajalle soittaa ,mutta ei tunnu häntäkään asiakkaat kiinnostavan kun ei vastaa. Tuotteita tilattu kesäkuussa ja maksettu ,mutta ei vaan näy. Kaikenlaisia yrittäjiä sitä onkin kun ketään ei kiinnosta asiakkaat tai sitten täytyy olla jossain vikaa jos luulee että firma pärjää kun saa vaan kerran myytyä ,mutta ei pidetä asiakkaita sen jälkeen tärkeinä. Huonointa asiakas palvelua mitä koskaan saanut.

    • Anonyymi

      Odottelin pari kuukautta skootteria, ja päätin perua kaupan. Sitten odottelin rahojen palautusta, viestittelin ja soitin ja onneks vihdoin sain rahat takaisin. Huvittavin oli noin puoli vuotta tilauksen jälkeen he lähettivät skootterin lisäosana peilit mulle postissa, vaikka tilaus oli peruttu monta kuukautta aiemmin :P kysyin mitä teen niiden kanssa ja pyysivät lähettämään postiennakolla takaisin. Jättivät paketin noutamatta joten se palautui mulle :D

      • Anonyymi

        Qolecilla kauppalehdessä perinnässä vajaa 30 tonnia lokakuun 12-13. päivä. Taisi manit mennä parempiin taskuihin


    • Anonyymi

      Toimitukset aina hitosti myöhässä,, jos saa tuotetta ensinkään, Äärettömän Huonoa asiakaspalvelua Vastaavat jos vastaavat.. Ei voi suositella

      • Anonyymi

        Joo kusettivat ystävältä ihan kivan summan moposta mutta koskaan sitä ei toimitettu. Puheluihin ei vastata, sp osoitetta ei olemassa että en todellakaan suosittele tämmöstä huijari yritystä. Ihan kuin eläkeläisenä ei olisi muutakaan rahareikää. Järkyttäviä tällaiset vähäosaisten kustannuksella rahastavat firmat!!


    • Anonyymi

      Velipoika odottanut 1500€ sähkömopoaan 8kk...

      • Anonyymi

        nyt jo yli 3 vuotta tilauksesta. Kai se vielä tulee joskus...


    • Anonyymi

      Samankaltaisia kokemuksia itsellä: Ensin toimitusajat olivat moninkertaiset luvattuihin verrattuna ja toimituksesta puuttui peilit.

      Nyt tilauksesta on kohta jo kulut vuosi, eikä peilejä vieläkään ole toimitettu useista yhteydenottoyrityksistä huolimatta. Vastaavat joskus viesteihin ja tekeytyvät tietämättömiksi yms.

      Olisi sittenkin pitänyt maksa luottokortilla, jolla olisin voinut edes riitauttaa maksusuorituksen vajaasta toimituksesta johtuen. Mutta kohtuuttomasta vaivasta johtuen valitettavasti en voi suositella kyseisen yrityksen palveluita kenellekkään. Törkeää asiakkaan ja kuluttajasuojan laiminlyöntiä.

      • Anonyymi

        Kesti yli 5 kk ennenkuin mopo ilmestyi pihaan. Luvattuja lisävarusteita odottamisesta ei ole näkynyt. Sinänsä yllätti että mopo edes tuli. Puuhastelijoita, älkää laittako rahojanne tänne. Ostakaa muualta!


    • Anonyymi

      Äähhähähhääää! Pumpatkaa vaan maninne tuonne että voivat jatkaa touhujaan. Tänään 14. 1.2021 on qolecilla kauppalehdessä tehoperinnässä 66573€.

    • Anonyymi

      Pirkkalan liike on haettu konkkaan aikaa sitten ! mulle oli toimitus vko 45 / 20. eipä ole tullut

    • Anonyymi

      Mopo tuli lopulta vain 1kk myöhässä, mutta ei mitään ohjeita mukana, varustuksesta ei tietoa oliko tilaamallani isommalla akulla, eikä ole esitteen mukaan edes irrotettavalla akulla. Asiakas"palvelu" ei vastaa sähköpostiin. Pääsin ilmeisesti vielä vähällä. Pysykää kaukana näistä!

      • Anonyymi

        Koska sait mopon? Itellä täysin sama homma tällä hetkellä, mopo tuli tosin jo joulukuun alussa (n.3kk myöhässä).

        Ei ohjeita, ei takuuta isommasta akustosta, ei luvattua pikalaturia.

        Mietein tässä että mitäs klarnalle kerron asiasta, en tosiaan ala maksamaan täyttä hintaa vajaasta toimituksesta (pelkästään ohjeiden puute oikeuttaa hinnan alennukseen)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sait mopon? Itellä täysin sama homma tällä hetkellä, mopo tuli tosin jo joulukuun alussa (n.3kk myöhässä).

        Ei ohjeita, ei takuuta isommasta akustosta, ei luvattua pikalaturia.

        Mietein tässä että mitäs klarnalle kerron asiasta, en tosiaan ala maksamaan täyttä hintaa vajaasta toimituksesta (pelkästään ohjeiden puute oikeuttaa hinnan alennukseen)

        Qolec XC-1 2.0 tuli myöskin joulukuun alussa, klarnalla maksettu, saisikohan tätä asiaa tosiaan vielä ajettua klarnan kautta? Toimitettu varustus ei ole tosiaan tilauksen mukainen...


    • Anonyymi

      Terve. JV Iisalmi
      Ihan on epäluotettava yritys..Minun maksu jäi sinne ajoiksi mutta viimein palautui. Ei kannata ostaa tuolta mitään. Vastuuhenkilöna joku nainen johon ei saa yhteyttä. Tu yritys pitäisi lakkauttaa koska aiheuttaa turhaa huolta ja päänvaivaa ihmisille. EN SUOSITTELE. Kiinan törkyä tulee sieltä.

      • Anonyymi

        Taidan kuulua siihen tosi harvaan porukkaan, joka sai tilaamansa tuotteen kaikilla lisävarusteilla. Ja vielä ehjänä. Joskin toimitusaika oli aika epätodellinen. Tilasin 21.2.-20 ja oisko tuo 6vko toimituksella luvattu. 12.6.-20 tuli toimitus kotipihaan. Pari-kolme kertaa tuon välin aikana kyselin spostilla mopon perään. Koronaan vetosivat, kun kestää laivata Kiinasta. Taisi itellä käydä hillitön tuuri, kun näitä tekstejä lueskelin. Näköjään jo lokakuussa -20 oli tullu ensimmäiset tuomiot velkojien laskuista. Että on siinä aikamoista huijausta pyöritetty. Onneks kaikki omassa mopossa toiminu, kun ei sitten takuuasioista paljoo tarvi kysellä. Sympatiat kaikille kärsineille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe