Puhkesin kyyneliin tämän nähdessäni.
Valvoin monta yötä miettiessäni että hukkuivatko nämä vauvat sekä heidän passinsa Välimereen? :
https://mvlehti.net/2020/04/11/suomi-vastaanottaa-keskella-koronakriisia-175-siirtolaista-kreikasta-saksa-ja-luxemburg-62-pakolaislasta/
Järkyttävä kuva maahanmuuttaja- lapsista!
16
106
Vastaukset
- Anonyymi
Ali-ikäiset on taas nousemassa maihin ja täyteen ylläpitoon
- akkalauman letit sivulla huhtoen vastas paipattaaNyt maihinnousevat MG, Rotta ja mikä lie Liinu.
He ovat piiloutuneet kuvassa olevien selkien taakse?
- Anonyymi
Näitä tulee jatkuvasti länsi rajan yli. Pieniä määriä mutta kuitenkin. Jokainen uusi Kela jäsen on vain liikaa, koka suomalaiset jätetään vähemmälle tuelle ...
- Anonyymi
Ohisalo ja Haavisto taas asialla.
- Anonyymi
Päivän pulmatehtävä: Etsi kuvasta yksi lapsi.
- Anonyymi
Kuvassa on n.30kpl 17-vuotiaita ja yksi alle viisivuotias (lauman keskellä)
- Anonyymi
Jokainen noista tekee noin kymmenkunta lasta. Samojen vähäisten naisten kanssa kunnes tyttölapsia syntyy. Että kyllä lapsiakin tulee sitten aikanaan aina enemmän ja enemmän. Kaikki elävät onnellisina toimeentulo turvattuna ja oman rakkaan kulttuurinsa mukaisesti. Eikös se ollut tavoite monikyldyyrissä?
- Anonyymi
Lama-Suomeenhan noita tosiaan tarvitaan. Hullu Ohisalo ne halusi äänestäjiensä takia.
- Anonyymi
Päivä 104: Ranska ja Britannia jatkavat rajoitustoimia – IMF ennustaa pahinta maailmanlaajuista taantumaa sitten 1930-luvun
Miksi liinukat laittavat suomalaiset kontalleen- Anonyymi
.. No kun se mustamakkara on maittoisaa muillekkin kuin tamperelaisille.
- Anonyymi
Rodunjalostajat noita tänne haluavat parantamaan suomalaisten huonoa geeniperimää. Rodunjalostajat eivät vaan pysty esittämään tieteellisesti tutkittua faktaa että afikkalaisilla ja Lähi-Idästä tulevilla olisi paremmat geenit, uskoisin olevan päinvastoin.
- Anonyymi
tason laskijoita kaikki, näin suomen hyvä asema hävitetään häivytetään
- Anonyymi
Mutta tulijoiden geeniperimä kuitenkin paranee, suomalaisnaisten ryhtyessä lapsitalkoisiin heidän kanssa.
Pahin mahdollinen skenaariohan on, että he toisivat naisia mukanaan ja ryhtyisivät pienen populaation kesken lisääntymään
- Anonyymi
Onks nää niitä coronalapsia miksi vogue aspergerkin puhkesi itkuun.
- Anonyymi
On repppanoeta vaatijoit huutajiia valespohjin ja kompuroijia vielä
- kuniaaasa tähen tänne juoksevat pöytiime täyteen ylläpittoon - Anonyymi
Mtv:n aamu-uutisissa aiemmin käytetyt sanat yksinsaaapuneista alaikäisistä tai lapsista oli vaihtunut sanaan nuoret. Kuvassa kun käytettiin oikeasti leireiltä tulijoita niin eivät kehdanneet käyttää lapsisanaa. Lopussa kuvattiin taas tietenkin niitä leireillä olevia pikkulapsia, jotka tietenkin ovat tulleet vanhempiensa kanssa eivätkä siksi pääse leireiltä ikinä mihinkään.
Nämä ns pelastettavat ovat siis niitä joita suvakkihuorat haluavat maahamme lisääntymään Suomen tyttöjen kanssa ja luomaan ns monikulttuurisen yhteiskunnan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522
