Järkyttävä kuva maahanmuuttaja- lapsista!

16

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ali-ikäiset on taas nousemassa maihin ja täyteen ylläpitoon
      - akkalauman letit sivulla huhtoen vastas paipattaa

      • Nyt maihinnousevat MG, Rotta ja mikä lie Liinu.
        He ovat piiloutuneet kuvassa olevien selkien taakse?


    • Anonyymi

      Näitä tulee jatkuvasti länsi rajan yli. Pieniä määriä mutta kuitenkin. Jokainen uusi Kela jäsen on vain liikaa, koka suomalaiset jätetään vähemmälle tuelle ...

      • Anonyymi

        Ohisalo ja Haavisto taas asialla.


    • Anonyymi

      Päivän pulmatehtävä: Etsi kuvasta yksi lapsi.

      • Anonyymi

        Kuvassa on n.30kpl 17-vuotiaita ja yksi alle viisivuotias (lauman keskellä)


    • Anonyymi

      Jokainen noista tekee noin kymmenkunta lasta. Samojen vähäisten naisten kanssa kunnes tyttölapsia syntyy. Että kyllä lapsiakin tulee sitten aikanaan aina enemmän ja enemmän. Kaikki elävät onnellisina toimeentulo turvattuna ja oman rakkaan kulttuurinsa mukaisesti. Eikös se ollut tavoite monikyldyyrissä?

    • Anonyymi

      Lama-Suomeenhan noita tosiaan tarvitaan. Hullu Ohisalo ne halusi äänestäjiensä takia.

    • Anonyymi

      Päivä 104: Ranska ja Britannia jatkavat rajoitustoimia – IMF ennustaa pahinta maailmanlaajuista taantumaa sitten 1930-luvun

      Miksi liinukat laittavat suomalaiset kontalleen

      • Anonyymi

        .. No kun se mustamakkara on maittoisaa muillekkin kuin tamperelaisille.


    • Anonyymi

      Rodunjalostajat noita tänne haluavat parantamaan suomalaisten huonoa geeniperimää. Rodunjalostajat eivät vaan pysty esittämään tieteellisesti tutkittua faktaa että afikkalaisilla ja Lähi-Idästä tulevilla olisi paremmat geenit, uskoisin olevan päinvastoin.

      • Anonyymi

        tason laskijoita kaikki, näin suomen hyvä asema hävitetään häivytetään


      • Anonyymi

        Mutta tulijoiden geeniperimä kuitenkin paranee, suomalaisnaisten ryhtyessä lapsitalkoisiin heidän kanssa.

        Pahin mahdollinen skenaariohan on, että he toisivat naisia mukanaan ja ryhtyisivät pienen populaation kesken lisääntymään


    • Anonyymi

      Onks nää niitä coronalapsia miksi vogue aspergerkin puhkesi itkuun.

    • Anonyymi

      On repppanoeta vaatijoit huutajiia valespohjin ja kompuroijia vielä
      - kuniaaasa tähen tänne juoksevat pöytiime täyteen ylläpittoon

    • Anonyymi

      Mtv:n aamu-uutisissa aiemmin käytetyt sanat yksinsaaapuneista alaikäisistä tai lapsista oli vaihtunut sanaan nuoret. Kuvassa kun käytettiin oikeasti leireiltä tulijoita niin eivät kehdanneet käyttää lapsisanaa. Lopussa kuvattiin taas tietenkin niitä leireillä olevia pikkulapsia, jotka tietenkin ovat tulleet vanhempiensa kanssa eivätkä siksi pääse leireiltä ikinä mihinkään.
      Nämä ns pelastettavat ovat siis niitä joita suvakkihuorat haluavat maahamme lisääntymään Suomen tyttöjen kanssa ja luomaan ns monikulttuurisen yhteiskunnan.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe