Jotain hyvää sentään C19 testeissä..

Anonyymi

42

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko Puhos puhdas..

    • Anonyymi

      Miksei iltalehden linkki ei johda mihinkään?

      Verkkolehden mukaan somaleilla on lähes 200 tartuntaa.

      • Anonyymi

        Talviloma tuliaisia ..? Muistatkos M-G kirjoituksemme aiheesta joka sinun oli " pakko poistaa " ???


      • Anonyymi

        Koronavirustartunnat somalinkielisten keskuudessa ovat lähteneet Helsingissä selkeään kasvuun, Helsingin kaupunki kertoo tiistaina antamassaan tiedotteessa.

        – Somalinkielisillä on todettu tähän mennessä lähes 200 tartuntaa. Käytännössä 1,8 prosentilla somalinkielisestä väestöstä on todettu koronatartunta, kun keskimäärin helsinkiläisten keskuudessa vastaava luku on 0,2 prosenttia, tiedotteessa todetaan.


      • Anonyymi

        Jos M-G kävi deletoimassa IltaPaskan kirjoituksen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos M-G kävi deletoimassa IltaPaskan kirjoituksen..

        S.24 EI anna julkaista muiden tahojen kirjoituksia ?? MIKSI ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronavirustartunnat somalinkielisten keskuudessa ovat lähteneet Helsingissä selkeään kasvuun, Helsingin kaupunki kertoo tiistaina antamassaan tiedotteessa.

        – Somalinkielisillä on todettu tähän mennessä lähes 200 tartuntaa. Käytännössä 1,8 prosentilla somalinkielisestä väestöstä on todettu koronatartunta, kun keskimäärin helsinkiläisten keskuudessa vastaava luku on 0,2 prosenttia, tiedotteessa todetaan.

        Nyt Suomimummojen ja vaarien kannattaa väistellä somaleja LEIPÄJONOISSA..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronavirustartunnat somalinkielisten keskuudessa ovat lähteneet Helsingissä selkeään kasvuun, Helsingin kaupunki kertoo tiistaina antamassaan tiedotteessa.

        – Somalinkielisillä on todettu tähän mennessä lähes 200 tartuntaa. Käytännössä 1,8 prosentilla somalinkielisestä väestöstä on todettu koronatartunta, kun keskimäärin helsinkiläisten keskuudessa vastaava luku on 0,2 prosenttia, tiedotteessa todetaan.

        Kotoutuminen ei ole onnistunut 30 vuodessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos M-G kävi deletoimassa IltaPaskan kirjoituksen..

        Tuossa:
        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/bbab39a7-0909-44ef-ba80-4531c665d053


      • Anonyymi

        Kyse on myös yhteiskunnan rakenteista. Moni somalinkielinen työskentelee palveluammateissa, joissa etätöitä ei voi tehdä. Siis esimerkiksi siivoojina, hoitoalalla, bussikuskeina, vartijoina”, Said Ahmed sanoo.

        Lisäksi somaliperheet ovat usein suuria, monta sukupolvea voi asua yhdessä ahtaasti. Etäisyyden pitäminen tai edes eristäytyminen voi olla vaikeaa järjestää.

        ”Tilanne voi tästä kärjistyä helposti lisää. Olen erityisen huolissani iäkkäistä”, Said Ahmed sanoo. SIIS somalit käyvät " töissä " Hyysäri kirjoittaa niin minä uskon usko sinäkin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse on myös yhteiskunnan rakenteista. Moni somalinkielinen työskentelee palveluammateissa, joissa etätöitä ei voi tehdä. Siis esimerkiksi siivoojina, hoitoalalla, bussikuskeina, vartijoina”, Said Ahmed sanoo.

        Lisäksi somaliperheet ovat usein suuria, monta sukupolvea voi asua yhdessä ahtaasti. Etäisyyden pitäminen tai edes eristäytyminen voi olla vaikeaa järjestää.

        ”Tilanne voi tästä kärjistyä helposti lisää. Olen erityisen huolissani iäkkäistä”, Said Ahmed sanoo. SIIS somalit käyvät " töissä " Hyysäri kirjoittaa niin minä uskon usko sinäkin..

        Eikun kieliongelmia sanoopi husu. Kolkyt vuotta Suomessa hyvän huoltojärjestelmän piirissä eikä hajuakaan hyvistä käytännöistä. Koska omat keskiaikaiset on paremmat. Sisäministerikin varoittelee vapuista sun muista mutta sanaakaan ei ramadanista joka alkaa kohta. Onko nää todettu jotenkin vajakeiksi kun pitää suoda ja luoda omat erityiskohtelut? Jos se äo on tosiaan seitkyt eikä vaan vitsi? Työssäkäyvät altistuu kun nää huitelee huoletta joka paikassa.


    • Anonyymi

      Lähes 2 prosentilla tartunta. Eivätkö somalit osaa pitää turvavälejä

      • Anonyymi

        Työskentelävät ahtaasti,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työskentelävät ahtaasti,,,

        ... Mikä oli se ensimmäinen sana? Ennen tuota "ahtaasti" ???


    • Anonyymi

      heikohko kunto syy

      • Anonyymi

        Suojaväri ei pelasta koronalta


      • Anonyymi

        Tänäänkin n 20-kouluikäistä- som-ngr-pelasi kentällä-palloa-parhaaseen-koulun-etäopetus-aikaan-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänäänkin n 20-kouluikäistä- som-ngr-pelasi kentällä-palloa-parhaaseen-koulun-etäopetus-aikaan-

        Mietin tässä että jos annetaan somali-laumalle 10 milj euroa lisää sopetus-ym-rahaa-niin auttaisiko -se-ko.-ongelmaan ??


    • Anonyymi

      Vuoden paras uutinen.

      • Anonyymi

        Lääkäreinä ja avaruusinsinööreinä levittävät tautia tehokkaasti..


      • Anonyymi

        Ohisaloa tuo asia ketuttaa kun somput saavat viruksen.


    • Anonyymi

      Huomatkaa kuinka KERRANKIN Vapaavuori ja mamutusmedia on huolissaan!?

      Kun vain suomalaisia sairastui, niin ei tuollaisia otsikoita näkynyt missään.

      • Anonyymi

        Niin joo enää puuttuu alaah-seijaa/ M-G parkumiset .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin joo enää puuttuu alaah-seijaa/ M-G parkumiset .

        Milloin tämäkin kirjoitusketju poistetaan ??


    • Hah hah, alkuperäinen uutinen on poistettu mutta ehdin sen lukea.....

      Somalit ovat sairastuneet 10:n- kertaisesti valtaväestöön verraten ja kaupungin johtaja on siitä hyvin huolissaan.
      Minkä helvetin takia?

      • Anonyymi

        Huolissaan no ne molemmat linkkurit jää Stadissa ajamatta..


    • Anonyymi

      Miksi Iltalehden juttu poistettiin? Pahoitiko joku taas mielensä?

      • Anonyymi

        Taisi olla taas vihapuhe ja rasismi!


      • Anonyymi

        MTV-linkki kelpaa..EI kilpailijan.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoista tilastointia.
      Olikos rikollisuudessakin kerroin samaa suuruusluokkaa.
      Suhdeluvun 18,6 kertominen johti aina poistamiseen.

      • Anonyymi

        On se suhdeluku samaa luokkaa, varsinkin raiskauksissa yli kymmenkertainen, laski sen miten tahansa!


    • Anonyymi

      On siinä sitten jotakin hyvää, että somaleista pidetään hyvää huolta, miten nuo muut sitten, vihreä Emma on kovin hulissaan jos eivät partainsinöörit voi osallistua.

    • Anonyymi

      "Jan Vapaavuori on hyvin huolissaan somalien tartunnoista.
      Voimme hyvin kysyä että miksi helvetin takia?"

      Vapaavuori voi ajatella asiaa ihmisyyden kannalta eli että jokainen ihmiselämä on kallisarvoinen. Jokainen sairas ihminen, alkuperästä, kansalaisuudesta, uskonnosta ja äidinkielestä riippumatta, tartuttaa 1 - 20 muuta ihmistä...!

      Voi myös pohtia siten, että jokainen tehohoito- tai sairaalapaikka on poissa joltakin muulta ja jokaista käytettyä sairaalapaikkaa on todella kallis ylläpitää. Mitä pienempi tehohoidon ja sairaalan täyttöaste, sen halvemmaksi asia tulee. Yhdessähän me kaikki veronmaksajat tätä kaikkea maksamme, velkarahalla tai ilman.

      Jokainen sairas - tieten tai tietämättään - on potentiaalinen tartuttaja! Pahimmat tartuttajat ovat olleet (huvI)matkailijoita ja erityisesti laskettelijoita.

      • Anonyymi

        Somalien kannattaisi keskittyä oman käyttäytymisensä korjaamiseen. Heitä koskevat ihan kaikki samat rajoitukset ja säännöt kuin muitakin ihmisiä. Rasismisyytökset eivät pure virukseen, eikä Kelan raha estä tartuntoja.


      • Anonyymi

        Yhden kansallisuuden tekemät laiminlyönnit voivat näkyä kenen tahansa meistä sairastumisena. Jokainen voi huolehtia vain itsestään, ei toimia poliisina toiselle. On kummallista ja todellinen sääli ettei globaali pandemia-ongelma ole tavoittanut yhtä kansanosaa tai yhdestä maasta peräisin olevia.

        Viimeistään nyt on selvää, että kaikki eivät tässä maassa osaa lukea eikä heitä kiinnosta tämän maan asiat! Yksi kansanosa ei osaa lukea suomea, ruotsia tai edes englantia, vaikka tässä maassa on oppivelvollisuus.

        Itse päättelen niin, että eräs kansanryhmä ei edes halua olla rakentava osa tai edes muu osa tätä maata. Tämä on kaikille enemmän tai vähemmän epämiellyttävää, mutta jonkinlainen yllätys joka tapauksessa. Se, jos mikä on omiaan lisäämään epäluuloja ja jopa vihaa, siis juuri sitä josta presidentti Niinistö varoitti.

        Tukholman piirteet toistuvat siis Helsingissä. Tosi valitettavaa, jota moni osasi odottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhden kansallisuuden tekemät laiminlyönnit voivat näkyä kenen tahansa meistä sairastumisena. Jokainen voi huolehtia vain itsestään, ei toimia poliisina toiselle. On kummallista ja todellinen sääli ettei globaali pandemia-ongelma ole tavoittanut yhtä kansanosaa tai yhdestä maasta peräisin olevia.

        Viimeistään nyt on selvää, että kaikki eivät tässä maassa osaa lukea eikä heitä kiinnosta tämän maan asiat! Yksi kansanosa ei osaa lukea suomea, ruotsia tai edes englantia, vaikka tässä maassa on oppivelvollisuus.

        Itse päättelen niin, että eräs kansanryhmä ei edes halua olla rakentava osa tai edes muu osa tätä maata. Tämä on kaikille enemmän tai vähemmän epämiellyttävää, mutta jonkinlainen yllätys joka tapauksessa. Se, jos mikä on omiaan lisäämään epäluuloja ja jopa vihaa, siis juuri sitä josta presidentti Niinistö varoitti.

        Tukholman piirteet toistuvat siis Helsingissä. Tosi valitettavaa, jota moni osasi odottaa.

        - On kummallista ja todellinen sääli ettei globaali pandemia-ongelma ole tavoittanut yhtä kansanosaa tai yhdestä maasta peräisin olevia.

        Ongelma on saavuttanut kyllä, mutta ei tieto asiasta.


    • Anonyymi

      Stop-somal-

      • Anonyymi

        1:9 pros testattu
        Totuus saattaa aiheuttaa ölq kymmeniä kertoja enempi
        Esimerkiksi ,66 prosenttia somaleista tartunta
        Ja he levittävät sitä lisää
        Ja kuka uskoo mällä hissin in


    • Anonyymi

      Hesa Cup -peruttu-EM-fudiskisat-peruttu-Eurorääkymiset-peruttu - Wappu-peruttu-RAMADA -SALLITTU.

      • Anonyymi

        Jos ramadanporukat saa mellastaa ilman valvontaa ja rajoituksia, niin pitää vappukin vapauttaa.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe