Päätin kokeilla miten Betssonin pelit pelittää. 30 euron talletus johon tervetuliasbonuksia saman verran lisää. Uusi asiakas nääs!
Hetken etsin sopivaa peliä ja hetikohta löysinkin sellaisen. Eikun pelaamaan! Yllätys olikin melkoinen kun heti annettiin 100 ilmaiskierrosta! Noh, pelasin kierrokset pois ja voittoakin kertyi 10 euroa... Saldo siis reilu 70 euroa, eikö?
No eipäs olekkaan! Vaan 25 euroa! En ymmärrä miksi....
Bettson "Reilu firma"
Anonyymi
1
360
Vastaukset
- Anonyymi
bonus tarkoittaa sitä että sait bonus rahaa bonus raha tarvitsee lähes aina kierrättää.
eli suomeksi 25e on se sun ei bonus raha ja se 45e on bonusta sanotaan vaikka että sun pitää kierrättää se bonus raha 200e asti. 1pelikierroksen hinta on 1euro pelaat 1 kierroksen kierrätettävää on 199euroa jos sulla jää vielä sen kierrätyksen jälkeen rahaa saat ptää kaiken bonuksen
itse sain 500e bonus rahaa piti kierrättää 30000euroa sain lopulta kierrätettyä kaiken ja sain pitää 1500euroa
eli sai
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3251863Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751304Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831297- 1341167
- 841007
- 90904
- 48853
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118824- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60746