Suomi ei kuulu maahanmuuttajille!

Suomi, seiso tässä omilla jaloillasi äläkä luota vieraaseen apuun!
Kuka näin sanoi?
Minä tiedän ja kerron sen jos kiinnostusta riittää..... ;)

14

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro, kerro!

      • Anonyymi

        Matut KAIKKi pois suomesta; osaamme tehdä itse pizzamme!


    • Anonyymi

      Ei kukaan. Siteraat väärin, moukka.

    • Anonyymi

      Ennen somaali kuin venäläinen.

    • Anonyymi

      Alkuperäinen teksti on muuten ruotsiksi. Tiesitkö?

      "Eftervard stå här på egen botn och lita icke på främmande hielp."
      Suomeksi:
      "Jälkimaailma, seiso täällä omalla pohjallasi äläkä luota vieraaseen apuun."

      Mutta mistä kaltaisesi natsimoukka tuotakaan olisi tiennyt? Kun jäi ne koulutkin käymättä.

      • Kiitoksia herroille pohdinnoista ja havainnoista.
        Muistakaamme toki että Ruotsi- Suomi oli silloin itsenäinen ja rajoilla rajattu itsenäinen valtio:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Augustin_Ehrensvärd

        Tämä pandemia on hieno asia jonka toinen aalto tulee vielä vahvistamaan kansallista identiteetiämme. Olemme jo huomanneet että apua emme mistään suunnasta ole saaneet emmekä sitä tule saamaankaan.

        Tämä kriisi osoittaa globaalikommunismin täydellisen rappion ja se kaatuu omaan mahdottomuuteensa.

        Omat rajat, omavaraisuus ja kansallinen kunnia nousevat jälleen sille kuuluvalle paikalleen.


      • nazi kirjoitti:

        Kiitoksia herroille pohdinnoista ja havainnoista.
        Muistakaamme toki että Ruotsi- Suomi oli silloin itsenäinen ja rajoilla rajattu itsenäinen valtio:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Augustin_Ehrensvärd

        Tämä pandemia on hieno asia jonka toinen aalto tulee vielä vahvistamaan kansallista identiteetiämme. Olemme jo huomanneet että apua emme mistään suunnasta ole saaneet emmekä sitä tule saamaankaan.

        Tämä kriisi osoittaa globaalikommunismin täydellisen rappion ja se kaatuu omaan mahdottomuuteensa.

        Omat rajat, omavaraisuus ja kansallinen kunnia nousevat jälleen sille kuuluvalle paikalleen.

        No mutta perskutarallaa, Wikipedian jätkät ovat niin tyhmiä että ovat säilyttäneet Ä- pilkut osoitteissaan!
        Löytynee osoite kuitenkin kiinnostuneille?

        Eläköön kansallinen identiteetti ja kuolkoon kommunismi!


    • Anonyymi

      Maalaiset tuskin tietävät, mutta kaikki helsinkiläiset kyllä. Ruotsin kuningas Aadolf Fredrik. Ruotsin kuninkaana 1751-1771.

      • Anonyymi

        Höpöä! Augustin Ehrensvärd oli eversti, joka lausui nämä sanat! Hautapaikkana Suomenlinna!


    • Anonyymi

      No kerro Einstein meille lisää.

      • Anonyymi

        Kuningas teki kesällä 1752 matkan ´Suomeen´. Ensimmäiseksi tarkastettiin 4 vuotta rakenteilla
        ollut Suomenlinna. Siellä kuningas lausui kuuluisat sanat, jotka ikuistettiin marmoritauluun.
        Marmoritaulu on Suomenlinnassa Kuninkaanportissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuningas teki kesällä 1752 matkan ´Suomeen´. Ensimmäiseksi tarkastettiin 4 vuotta rakenteilla
        ollut Suomenlinna. Siellä kuningas lausui kuuluisat sanat, jotka ikuistettiin marmoritauluun.
        Marmoritaulu on Suomenlinnassa Kuninkaanportissa.

        Ei lausunut kuningas vaan sanaili Suomenlinnan komentaja myöhemmin marsalkaksi asti yltänyt Augustin Ehrensvärd!


    • Anonyymi

      Kantasuomalaisista puheenollen:

      Onko teillä onnellisilla tietoa siitä, että suomalaisia olisi oikeasti yli miljoona enemmän, kuin mitä väestölaskenta osoittaa? ...

      Tämä johtuu siitä että noin 600 000 suomalaista on tapettu viimeisen 50 vuoden aikana ja heidän lapsensa eivät mahdollisuuta edes kehittyä!

      Tätäkin sopisi joskus oikein kunnolla miettiä!!
      http://www.youtube.com/watch?v=osfBq3jyZUQ&t=23m32s

    • Anonyymi

      Adolf Ehrnrooth
      ---

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe