Suomi, seiso tässä omilla jaloillasi äläkä luota vieraaseen apuun!
Kuka näin sanoi?
Minä tiedän ja kerron sen jos kiinnostusta riittää..... ;)
Suomi ei kuulu maahanmuuttajille!
14
71
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro, kerro!
- Anonyymi
Matut KAIKKi pois suomesta; osaamme tehdä itse pizzamme!
- Anonyymi
Ei kukaan. Siteraat väärin, moukka.
- Anonyymi
Ennen somaali kuin venäläinen.
- Anonyymi
Alkuperäinen teksti on muuten ruotsiksi. Tiesitkö?
"Eftervard stå här på egen botn och lita icke på främmande hielp."
Suomeksi:
"Jälkimaailma, seiso täällä omalla pohjallasi äläkä luota vieraaseen apuun."
Mutta mistä kaltaisesi natsimoukka tuotakaan olisi tiennyt? Kun jäi ne koulutkin käymättä.Kiitoksia herroille pohdinnoista ja havainnoista.
Muistakaamme toki että Ruotsi- Suomi oli silloin itsenäinen ja rajoilla rajattu itsenäinen valtio:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Augustin_Ehrensvärd
Tämä pandemia on hieno asia jonka toinen aalto tulee vielä vahvistamaan kansallista identiteetiämme. Olemme jo huomanneet että apua emme mistään suunnasta ole saaneet emmekä sitä tule saamaankaan.
Tämä kriisi osoittaa globaalikommunismin täydellisen rappion ja se kaatuu omaan mahdottomuuteensa.
Omat rajat, omavaraisuus ja kansallinen kunnia nousevat jälleen sille kuuluvalle paikalleen.nazi kirjoitti:
Kiitoksia herroille pohdinnoista ja havainnoista.
Muistakaamme toki että Ruotsi- Suomi oli silloin itsenäinen ja rajoilla rajattu itsenäinen valtio:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Augustin_Ehrensvärd
Tämä pandemia on hieno asia jonka toinen aalto tulee vielä vahvistamaan kansallista identiteetiämme. Olemme jo huomanneet että apua emme mistään suunnasta ole saaneet emmekä sitä tule saamaankaan.
Tämä kriisi osoittaa globaalikommunismin täydellisen rappion ja se kaatuu omaan mahdottomuuteensa.
Omat rajat, omavaraisuus ja kansallinen kunnia nousevat jälleen sille kuuluvalle paikalleen.No mutta perskutarallaa, Wikipedian jätkät ovat niin tyhmiä että ovat säilyttäneet Ä- pilkut osoitteissaan!
Löytynee osoite kuitenkin kiinnostuneille?
Eläköön kansallinen identiteetti ja kuolkoon kommunismi!
- Anonyymi
Maalaiset tuskin tietävät, mutta kaikki helsinkiläiset kyllä. Ruotsin kuningas Aadolf Fredrik. Ruotsin kuninkaana 1751-1771.
- Anonyymi
Höpöä! Augustin Ehrensvärd oli eversti, joka lausui nämä sanat! Hautapaikkana Suomenlinna!
- Anonyymi
No kerro Einstein meille lisää.
- Anonyymi
Kuningas teki kesällä 1752 matkan ´Suomeen´. Ensimmäiseksi tarkastettiin 4 vuotta rakenteilla
ollut Suomenlinna. Siellä kuningas lausui kuuluisat sanat, jotka ikuistettiin marmoritauluun.
Marmoritaulu on Suomenlinnassa Kuninkaanportissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuningas teki kesällä 1752 matkan ´Suomeen´. Ensimmäiseksi tarkastettiin 4 vuotta rakenteilla
ollut Suomenlinna. Siellä kuningas lausui kuuluisat sanat, jotka ikuistettiin marmoritauluun.
Marmoritaulu on Suomenlinnassa Kuninkaanportissa.Ei lausunut kuningas vaan sanaili Suomenlinnan komentaja myöhemmin marsalkaksi asti yltänyt Augustin Ehrensvärd!
- Anonyymi
Kantasuomalaisista puheenollen:
Onko teillä onnellisilla tietoa siitä, että suomalaisia olisi oikeasti yli miljoona enemmän, kuin mitä väestölaskenta osoittaa? ...
Tämä johtuu siitä että noin 600 000 suomalaista on tapettu viimeisen 50 vuoden aikana ja heidän lapsensa eivät mahdollisuuta edes kehittyä!
Tätäkin sopisi joskus oikein kunnolla miettiä!!
http://www.youtube.com/watch?v=osfBq3jyZUQ&t=23m32s - Anonyymi
Adolf Ehrnrooth
---
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482
