Veikkaus ryöstää

Anonyymi

Älkää menkö kukaan veikkaukselle pelaamaan, tässä kuussa ainoastaan hävinnyt, ei jaa voittoja enää ollenkaan

25

1454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo saman huomasin minäkin kun 50 e meni parissa pelikerrassa
      ku pelasin Tuplapottia ja Gladiaattoria ... eipä palautelleet
      juuri mitään ja hujauksessa meni rahat !!!

    • Anonyymi

      Joo ne kerää ny netti-pelaajilta rahaa ku peliautomaatit on pois

      käytöstä !

    • Anonyymi

      Veikkauksen mukaan kaikki pelaaminen perustuu 'satunnaisuuslukuarvontaan' RNG ja kas kummaa pelaajille tämä RNG tuottaa pelkkää tappiota. Älkää menkö vipuun, aivan säätöhommaa kaikki veikkauksen rosvopelit.

      • Anonyymi

        Rahapeli on satunnaista arvontaa vielä vaikka irtoaisi voitto 1:1000ta. Ei ruudinkeksiä eikä filmitähti tarvitse olla oivaltaakseen tältä pohjalta rahapelin olevan riittävän satunnainen tarjotakseen sitä pelaajiille. Toimii hyvin arvoissa ruleteissa sloteissa kenossa pika bingossa pika blackjackissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahapeli on satunnaista arvontaa vielä vaikka irtoaisi voitto 1:1000ta. Ei ruudinkeksiä eikä filmitähti tarvitse olla oivaltaakseen tältä pohjalta rahapelin olevan riittävän satunnainen tarjotakseen sitä pelaajiille. Toimii hyvin arvoissa ruleteissa sloteissa kenossa pika bingossa pika blackjackissä.

        Veikkaus toiset netissä tuotoksiaan tarjoavat ei tiedä mitään mainitusta 😇


    • Anonyymi

      Urheilu on nyt stopissa ja peliautomaatit suljettu.... Jostain täytyy Veikkauksenkin tehdä tiliä.

    • Anonyymi

      Samaa havaittu myöskin, kannattaa jättää veikkaus väliin suosiolla

    • Anonyymi

      Tässä näitä ahneita, jotka onneksi on potkittu veikan hallituksesta
      vi...... (siis pois) ja saaneet kansanedustajan palkan lisäksi kokous-
      palkkioina 2 000 e/kk !!!

      (lainaus Wikipediasta) :

      "Veikkaus poisti 4. syyskuuta 2019 Rinteen hallituksen omistajaohjausministeri Sirpa Paateron (sd) vaatimuksesta kaikki poliitikkojäsenet hallituksestaan. He olivat Ilkka Kanerva, Jutta Urpilainen, Tuomo Puumala ja Raimo Vistbacka. He olivat saaneet yli 2 2 000 euron kuukausipalkkiota hallitustyöskentelystään.[34]"

      • Anonyymi

        KORJAUS :

        ... siis 2 000 e/kk, jota ei tahdo saada edes nk. tavallinen palkansaaja edes BRUTTONA !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KORJAUS :

        ... siis 2 000 e/kk, jota ei tahdo saada edes nk. tavallinen palkansaaja edes BRUTTONA !!!

        Hunaja purkin ääreen on kerääntynyt loisija röllit, siitä asti kun veikkaus Oy ab perustettiin!🙈🙊🙉


    • Anonyymi

      Kävin testaamassa Veikkauksella, edelleen samaa sontaa kasinopelit

    • Anonyymi

      21.4 pelasin 100e voitin 150e ts. Voitto 50e.etetettet ei hyvältä näytä.

    • Anonyymi

      Minä pistin eilen liki 50€ Vikinglottoon, sain 3€ ja sentit päälle.
      Rivejä 62, aika huono voittoprosentti...minulle.

      • Anonyymi

        mää taas pistän rivin tai kaks plussattuna.... jossei riitä nii ei sitte !


    • Anonyymi

      Yhä edelleen voitot jumissa, rahat kelpaa kyllä

    • Anonyymi

      Alkaa olla jo melko surkuhupaisaa nämä veikkauksen kasinopelit.Ei ihme että tappiorajoja pienennetään, kuin kukaan ei enää voita vaan häviää.

    • Anonyymi

      Veikkaus vie kaikkien rahat

    • Anonyymi

      Ja sama kusetus jatkuu edelleen, kohta itkevät että saatava monopoli asema kasinopeleihin

      • Anonyymi

        Uudessa arpajaislaissa on ulkomaisten kasinopelien esto. Voit sitten pelata vain enää Veikkaukselle ja Veikkaus voi huonontaa pelit lopullisesti niin että varmasti et saa mitään voittoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uudessa arpajaislaissa on ulkomaisten kasinopelien esto. Voit sitten pelata vain enää Veikkaukselle ja Veikkaus voi huonontaa pelit lopullisesti niin että varmasti et saa mitään voittoja.

        jos näin tapahtuu niin itse laitan veikkaukselle täyspelikiellon heti. Alkon hankkijat saavat hakea Virosta viinansa mutta jos ulkomaille pelaamista ei sallita, niin täyskielto veikkaukselle.


      • Anonyymi

        Loistavaa:))))


    • Anonyymi

      40€ joka päivä hävinny miltei sukkana jo kahden viikon ajan

    • Anonyymi

      Sama vika ilman voittoja vie kaikki

    • Anonyymi

      niin tekee, nyt veikkauksella rahat tiukalla kun pitää kusettaa viimeisetkin pienet voitot pois

    • Anonyymi

      Sama paska jatkuu veikkauksen pisteissä, ei voi nostaa rahaa pisteistä, mutta kupongin voi ostaa millä pelata. Ostin 100€ kupongin ja ei tullu yhtään voittoja, rahat meni 5minuutissa, sitten ajattelin no kokeillaan toinen satanen normi pelikoneeseen niin 50€ kohdalla nosti 60 euroon ja siitä nollille, kesti n. 10minuuttia ja kaikki finito.. eli kyllä on rahat veikkauksella tiukassa. Muita pelaajia oli kaksi isossa myymälässä eli meikäläinen varmaan pelasti heidän rahattoman päivän

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe