Riikka Purra haluaa toimia musta-tuntuu periaatteella rajojen aukaisemisessa kun toinen kansanedustaja haluaa perustaa toimintansa lakiin.
Tässä on hyvin selvä ero, miten perussuomalaiset toimisivat ja miten muut puolueet toimisivat. Perussuomalaiset vähät välittäisivät siitä mitä laki sanoo, vaan toimisivat impulsiivisesti ja päivän mielipiteen perusteella.
Muut puolueet pohjaavat toimintansa lakiin, eivätkä lähde tekemään kansalaisten perusoikeuksia rajoittavia tekoja hetken mielijohteesta kuten perussuomalaiset.
Riikka Purra televisiossa
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on persuilla juuri sitä "maalaistolloilua" jota he peräänkuuluttavat ja ylistävät.
Jos tällä tyylillä hallittaisiin suomea, ei paljoa jäisi lapsille kerrottavaa.- Anonyymi
Eu liitettiin suomi perustusjakia noudattamatta, jälkikäteen muutettiin lakeja että näyttäisi kaikki lainmukaisilta, tuli sieltä tilalle silloisille isoille puolueille hyviä hyvävelivirkoja paljon.
- Anonyymi
Akka on Huhtasaartakin tyhmempi ja se on paljon se.
- Anonyymi
Persuissa arvostetaan suurisuisia akkoja. Persujen mölykööriä täydentävät sopivasti kimakkaääniset akat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuissa arvostetaan suurisuisia akkoja. Persujen mölykööriä täydentävät sopivasti kimakkaääniset akat?
Sdp vastuuseen hallituksen kaikista rikoksista suomea kohtaan, ovat pääministeri puolue ja kasanneet tuhon samaan porukkaan, vihervasut ja rkp rasistit pahimmat.
Anonyymi kirjoitti:
Sdp vastuuseen hallituksen kaikista rikoksista suomea kohtaan, ovat pääministeri puolue ja kasanneet tuhon samaan porukkaan, vihervasut ja rkp rasistit pahimmat.
Mistä rikoksista, mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Ei siinä noin sanottu vaan että asiantuntijatkin on asiasta erimielisiä. Länsirajan Ruotsiin kylläkin pitäisi heti sulkea miksei sitä ole vieläkään suljettu?
On länsiraja suljettu. Ei sitä ole ylittäminen ilman asiaa. Rahti kulkee joka tapauksessa vaikka raja olisi kuinka kiinni.
- Anonyymi
Eipäs akoitella vanhoja perussuomalaisia naisoletettuja, eiväthän perussuomalaisetkaan tytöttele aikuisia naisministereitä.
- Anonyymi
Tästähän Presidentti Sauli Niinistö puhui:
Vasemmiston oksettavasta vihakulttuurista.
Kiakkovieraat: mielenosoitusta vai vandalismia? – A-studio 2013
https://youtu.be/EvSPeOGnI8E - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästähän Presidentti Sauli Niinistö puhui:
Vasemmiston oksettavasta vihakulttuurista.
Kiakkovieraat: mielenosoitusta vai vandalismia? – A-studio 2013
https://youtu.be/EvSPeOGnI8EJos olisi Kekkonen tai Väyrynen presidenttinä, niin Uudenmaan rajaa ei avattaisi.
HUIPPUSOTILAS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisi Kekkonen tai Väyrynen presidenttinä, niin Uudenmaan rajaa ei avattaisi.
HUIPPUSOTILASNäin on, Kekkonen ei paljon lakeja noudatellut, Eikä oikeastaan Väyrynenkään
YLiLUUTNANTTI - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästähän Presidentti Sauli Niinistö puhui:
Vasemmiston oksettavasta vihakulttuurista.
Kiakkovieraat: mielenosoitusta vai vandalismia? – A-studio 2013
https://youtu.be/EvSPeOGnI8EJa kopiopersu jaksaa.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kopiopersu jaksaa.....
Persuakkain kimityksestä kansalaiset saa päänsäryn. Valitettavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, Kekkonen ei paljon lakeja noudatellut, Eikä oikeastaan Väyrynenkään
YLiLUUTNANTTIOlen samaa mieltä. Kekkosen aikana ei demokratia toiminut ja Väyrynen pelaa aina omilla säännöillään.
Kapteeni EVP.
- Anonyymi
Raskasta on kuunnella tuota Purraa. Aivan irti todellisuudesta koko nainen.
- Anonyymi
Jostain ufo-osastolta on peräisin koko persueliitti, ainakin juttujensa perusteella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain ufo-osastolta on peräisin koko persueliitti, ainakin juttujensa perusteella?
Varis verkosto raakkuu nokka-auki palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varis verkosto raakkuu nokka-auki palstalla.
Miten akan hampaat kestävät tuota yhteen puremista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466