Riikka Purra televisiossa

Riikka Purra haluaa toimia musta-tuntuu periaatteella rajojen aukaisemisessa kun toinen kansanedustaja haluaa perustaa toimintansa lakiin.

Tässä on hyvin selvä ero, miten perussuomalaiset toimisivat ja miten muut puolueet toimisivat. Perussuomalaiset vähät välittäisivät siitä mitä laki sanoo, vaan toimisivat impulsiivisesti ja päivän mielipiteen perusteella.

Muut puolueet pohjaavat toimintansa lakiin, eivätkä lähde tekemään kansalaisten perusoikeuksia rajoittavia tekoja hetken mielijohteesta kuten perussuomalaiset.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä on persuilla juuri sitä "maalaistolloilua" jota he peräänkuuluttavat ja ylistävät.
      Jos tällä tyylillä hallittaisiin suomea, ei paljoa jäisi lapsille kerrottavaa.

      • Anonyymi

        Eu liitettiin suomi perustusjakia noudattamatta, jälkikäteen muutettiin lakeja että näyttäisi kaikki lainmukaisilta, tuli sieltä tilalle silloisille isoille puolueille hyviä hyvävelivirkoja paljon.


    • Anonyymi

      Akka on Huhtasaartakin tyhmempi ja se on paljon se.

      • Anonyymi

        Persuissa arvostetaan suurisuisia akkoja. Persujen mölykööriä täydentävät sopivasti kimakkaääniset akat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuissa arvostetaan suurisuisia akkoja. Persujen mölykööriä täydentävät sopivasti kimakkaääniset akat?

        Sdp vastuuseen hallituksen kaikista rikoksista suomea kohtaan, ovat pääministeri puolue ja kasanneet tuhon samaan porukkaan, vihervasut ja rkp rasistit pahimmat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sdp vastuuseen hallituksen kaikista rikoksista suomea kohtaan, ovat pääministeri puolue ja kasanneet tuhon samaan porukkaan, vihervasut ja rkp rasistit pahimmat.

        Mistä rikoksista, mitä tarkoitat?


    • Anonyymi

      Ei siinä noin sanottu vaan että asiantuntijatkin on asiasta erimielisiä. Länsirajan Ruotsiin kylläkin pitäisi heti sulkea miksei sitä ole vieläkään suljettu?

      • On länsiraja suljettu. Ei sitä ole ylittäminen ilman asiaa. Rahti kulkee joka tapauksessa vaikka raja olisi kuinka kiinni.


    • Anonyymi

      Eipäs akoitella vanhoja perussuomalaisia naisoletettuja, eiväthän perussuomalaisetkaan tytöttele aikuisia naisministereitä.

      • Anonyymi

        Tästähän Presidentti Sauli Niinistö puhui:

        Vasemmiston oksettavasta vihakulttuurista.

        Kiakkovieraat: mielenosoitusta vai vandalismia? – A-studio 2013
        https://youtu.be/EvSPeOGnI8E


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästähän Presidentti Sauli Niinistö puhui:

        Vasemmiston oksettavasta vihakulttuurista.

        Kiakkovieraat: mielenosoitusta vai vandalismia? – A-studio 2013
        https://youtu.be/EvSPeOGnI8E

        Jos olisi Kekkonen tai Väyrynen presidenttinä, niin Uudenmaan rajaa ei avattaisi.


        HUIPPUSOTILAS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi Kekkonen tai Väyrynen presidenttinä, niin Uudenmaan rajaa ei avattaisi.


        HUIPPUSOTILAS

        Näin on, Kekkonen ei paljon lakeja noudatellut, Eikä oikeastaan Väyrynenkään

        YLiLUUTNANTTI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästähän Presidentti Sauli Niinistö puhui:

        Vasemmiston oksettavasta vihakulttuurista.

        Kiakkovieraat: mielenosoitusta vai vandalismia? – A-studio 2013
        https://youtu.be/EvSPeOGnI8E

        Ja kopiopersu jaksaa.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kopiopersu jaksaa.....

        Persuakkain kimityksestä kansalaiset saa päänsäryn. Valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, Kekkonen ei paljon lakeja noudatellut, Eikä oikeastaan Väyrynenkään

        YLiLUUTNANTTI

        Olen samaa mieltä. Kekkosen aikana ei demokratia toiminut ja Väyrynen pelaa aina omilla säännöillään.

        Kapteeni EVP.


    • Anonyymi

      Raskasta on kuunnella tuota Purraa. Aivan irti todellisuudesta koko nainen.

      • Anonyymi

        Jostain ufo-osastolta on peräisin koko persueliitti, ainakin juttujensa perusteella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain ufo-osastolta on peräisin koko persueliitti, ainakin juttujensa perusteella?

        Varis verkosto raakkuu nokka-auki palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varis verkosto raakkuu nokka-auki palstalla.

        Miten akan hampaat kestävät tuota yhteen puremista


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe