Joko on tulevana viikonloppuna jäät lähteneet Ajokselta?
Vastaukset 8
- Anonyymi
Vilppulan Pilkkijät ry:n puheenjohtaja seuraa Ajosjärven elämää aktiivisesti vapaa-ajankalastajana.
– Tänä keväänä jäidenlähtö tapahtui tosi nopeasti. Vielä puolitoista viikkoa ennen pääsiäistä kävin pilkkimässä Ukonselällä, mutta sitten päätin olla olematta liian rohkea. Eilen pitkäperjantaina yhtä äkkiä Ajosjärvi alkoi siinä silmieni edessä lainehtia ja oli isolta alueelta jäistä vapaa - Anonyymi
Kmv lehdessä oli tuosta asiasta uutinen. Jos viittii vähä lukea.
- Anonyymi
Minulla olisi tietäville kysymys tästä Ajosjärvestä.
Mistä saa katiskalle luvan, siis ne merkit? Yritin katsoa kalastuslupasivuilta, mutta en saanut mitään tolkkua?- Anonyymi
Poikoselta.
- Anonyymi
Perinteisistä muovisista pyydysmerkeistä luovutaan vuonna 2020. Kalastajalle ei enää lähetetä erillisiä merkkejä luvan ostamisen jälkeen, vaan riittää, että kalastaja merkitsee pyydykseen nimensä ja puhelinnumeronsa.
Vuodesta 2020 alkaen pyydysluvan voi hankkia Eräluvat-puhelinpalvelun lisäksi myös verkkokaupasta.
Lupa on sijoitus luontoon, sillä kalastuslupatuotot käytetään kalavesien hoitoon. - Anonyymi
6e näyttää hinta olevan pyydyslupa
- Anonyymi
Kiitos tiedoista!
- Anonyymi
up
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1362016Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois234926Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.149900- 78863
- 64861
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!37837- 105798
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47757Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä66676- 71571