D kuppi ja kostee pillu..haluaisin oikein himokkaan miehen pitämään mua hyvänä.
Saisit oikein kunnolla..
Läski ym haukkumiset ei tunnu missään..joten idiootit älkää vaivautuko😉
Pyöreämpi nainen tahtoo
9
118
Vastaukset
- Anonyymi
Alue pohjois-karjala!!
- Anonyymi
50 mies hyväilee isoja rintoja ja nuolee pillua kunnolla. Itä-Suomi
- Anonyymi
Märkänä kirjoitti:
Niin?
Haluan pitää naista hyvänä, antaa suuta kieltä pitkään nauttien. Siisti puhdas mies olisi tarjolla
- Anonyymi
Pohjois-Karjala on hiukan kaukana tälle illalle. Mutta kerro lisää..
Olen Helsingistä ja menossa kyllä nyt rajan auettua Kainuuseen. Ajankohta vielä vähän auki.- Anonyymi
Märkänä kirjoitti:
Pe iltana käy hyvin...
Kerro itse lisää!!Olen 54-vuotias, hyvin säilynyt mies. Hiukset on päässä, pituutta 186 ja olen hyvässä tikissä. Olen siisti kaveri. Koulut on käyty ja nyt olen etätöissä tämän koronan takia. Vaimoa ei ole enkä sellaista otakkaan (jos nyt ei aivan ihmettä tapahdu).
Millainen sinä olet? Anonyymi kirjoitti:
Olen 54-vuotias, hyvin säilynyt mies. Hiukset on päässä, pituutta 186 ja olen hyvässä tikissä. Olen siisti kaveri. Koulut on käyty ja nyt olen etätöissä tämän koronan takia. Vaimoa ei ole enkä sellaista otakkaan (jos nyt ei aivan ihmettä tapahdu).
Millainen sinä olet?Mä oon vielä paremmin säilyny 43v nainen..
Mies oli ja uutta en ota (jos nyt ei aivan ihmettä tapahdu) :)
Mä oon siisti ja sit mä oon vielä SIISTI!
Puhetta riittää ja naurua..saa mut hiljaseksikin..
Liipalaapa trendihöperöitä en tarvii!! Oikee mies tarvii olla ei mikää vellihousu mikä ei uskalla edes silmiin katsoa!
- Anonyymi
Jonne!! Sinäkö täällä kikkailet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523426Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161220
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101094Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49948- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019880- 39777
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt198705