Mercury vuosimallia jotain 2000 luvun alkupuolelta. Lähtee hyvin käyntiin ja kylmänä kierrokset nousee ja vene nousee plaaniin. Muutaman minuutin kuluttua alkaa hyytymään, ei kuitenkaan sammu.
Bensan suodatin vaihdettu, tulpat vaihdettu, kaasari pesty.
Tuntuu kuin toinen pytyistä tippuisi pois, jurnuttaa yhdellä pytyllä ja välillä toinenkin pytty lähtee käyntiin muutamaksi minuutiksi.
Mistä kannattaa seuraavaksi alkaa vikaa etsimään, voisiko puola lämmetessään alkaa pätkimään?
Mercury 20hv 2t käyntiongelma
4
297
Vastaukset
- Anonyymi
Avaa tankin ilmaruuvi kunnolla.
- Anonyymi
Kaasari jäätää nollakeli kaik pahin
- Anonyymi
Mulle asennettu aikoinaan samaan ongelmaan takuuna 25 kaasari siinä isompi kurkku kelit kun lämpenee ongelma poistuu
- Anonyymi
20 yamaha ainakin tiputtaa tehot kun ylikuumenee tai 2t öljy vähissä.summeri kyllä huutaa myös kaukosäätimessä tuolloin.on myös ollut öljy anturi jumissa toimi vain täydellä säiliöllä silloin. vesipumpun siipipyörän vaihtaisin ensin.termostaatin pitäisi aueta noin 60 asteessa että voi myös kokeilla kädellä sylinterikantta ei saisi olla polttavan kuuma.puola voi myös temppuilla lämmettyään samoin pulssikelat vauhtipyörän alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352106
- 841283
- 561238
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321152- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121729- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19527