Mercury vuosimallia jotain 2000 luvun alkupuolelta. Lähtee hyvin käyntiin ja kylmänä kierrokset nousee ja vene nousee plaaniin. Muutaman minuutin kuluttua alkaa hyytymään, ei kuitenkaan sammu.
Bensan suodatin vaihdettu, tulpat vaihdettu, kaasari pesty.
Tuntuu kuin toinen pytyistä tippuisi pois, jurnuttaa yhdellä pytyllä ja välillä toinenkin pytty lähtee käyntiin muutamaksi minuutiksi.
Mistä kannattaa seuraavaksi alkaa vikaa etsimään, voisiko puola lämmetessään alkaa pätkimään?
Mercury 20hv 2t käyntiongelma
4
135
Vastaukset
- Anonyymi
Avaa tankin ilmaruuvi kunnolla.
- Anonyymi
Kaasari jäätää nollakeli kaik pahin
- Anonyymi
Mulle asennettu aikoinaan samaan ongelmaan takuuna 25 kaasari siinä isompi kurkku kelit kun lämpenee ongelma poistuu
- Anonyymi
20 yamaha ainakin tiputtaa tehot kun ylikuumenee tai 2t öljy vähissä.summeri kyllä huutaa myös kaukosäätimessä tuolloin.on myös ollut öljy anturi jumissa toimi vain täydellä säiliöllä silloin. vesipumpun siipipyörän vaihtaisin ensin.termostaatin pitäisi aueta noin 60 asteessa että voi myös kokeilla kädellä sylinterikantta ei saisi olla polttavan kuuma.puola voi myös temppuilla lämmettyään samoin pulssikelat vauhtipyörän alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984