Nyt nousee PS rajusti kannatus

Anonyymi

Helsingin kaupunginvaltuutettu Pilvi Torsti (sd.) on jättämässä valtuustoaloitteen, jossa esitetään, että Helsinkiin tarvitaan omia terveyskeskuksen yksiköitä eri kieliryhmille. Torstin valtuustoaloitteessa ehdotetaan omia palveluita tarjottavaksi venäjäksi, arabiaksi ja somalin kielellä.

Pilvi Torsti perustelee aloitettaan kielellisillä oikeuksilla ja vertaa tilannetta ruotsinkielisiin, jotka pääsevät terveyspalveluissa asioimaan omalla äidinkielellään.

Mitä tarjotaan seuraavaksi?

Ote suomen uutiset

114

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helsingin kaupunginvaltuuston koko on 85 paikkaa. Siitä persuilla on 4 paikkaa. Nyt sitten öyhötetään koko neljän paikan voimin.

      Eiköhän naureta makeasti. ;)

      PS. Kokoomus ja Vihreät voivat käytännössä yksin päättää, mitä kaupunki tekee tai jättää tekemättä. Haukut väärää puuta. ;)

      • Anonyymi

        Eli tästä Muggiksen kommentista voi päätellä, että Pilvin ehdotusta kannattaa tuo tyhjännauraja lämpimästi.

        Seuraavissa kunnallisvaaleissa ps tulee Helsingissä saamaan 33 paikkaa. Tuletpa tuon näkemään, ellei korona vie.


      • Anonyymi

        No, mitä mieltä olet ehdotuksesta? Mitä ne persut muuten liittyvät asiaan? Luuliko 'Guppa' että aloituksen kirjoittaja on persu? Jos luuli, niin miksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, mitä mieltä olet ehdotuksesta? Mitä ne persut muuten liittyvät asiaan? Luuliko 'Guppa' että aloituksen kirjoittaja on persu? Jos luuli, niin miksi?

        "No, mitä mieltä olet ehdotuksesta? "

        En ole itse muodostamassa mielipidettäni Helsingin terveydenhoidon kielipolitiikasta. Luotan siihen, että Kokoomus ja Vihreät osaavat hoitaa tämän asian tavalla, joka on kaikkien kaupunkilaisten edun mukaista.

        Jokaisesta asiasta ei tarvitse olla valmis mielipide. Sinäkin voisit ottaa rennosti ja naureskella yhdessä minun kanssani kuumapäisiä öyhöjä. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "No, mitä mieltä olet ehdotuksesta? "

        En ole itse muodostamassa mielipidettäni Helsingin terveydenhoidon kielipolitiikasta. Luotan siihen, että Kokoomus ja Vihreät osaavat hoitaa tämän asian tavalla, joka on kaikkien kaupunkilaisten edun mukaista.

        Jokaisesta asiasta ei tarvitse olla valmis mielipide. Sinäkin voisit ottaa rennosti ja naureskella yhdessä minun kanssani kuumapäisiä öyhöjä. ;)

        Kokoomus muuten taitaa olla kielteisin sakki maahanmuutolle-Piilo PS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tästä Muggiksen kommentista voi päätellä, että Pilvin ehdotusta kannattaa tuo tyhjännauraja lämpimästi.

        Seuraavissa kunnallisvaaleissa ps tulee Helsingissä saamaan 33 paikkaa. Tuletpa tuon näkemään, ellei korona vie.

        Joo mutta tällä menolla ei vaaleilla ole enää merkitystä, kun maan talous on tuusan nuuskana ja yhteiskunta sekasorrossa.

        Mutta sitten Moktar.guptankin sosiaalituet lakkaa tyystin ja saa imeä vaikka peukaloaan henkensä pitimiksi. Eikä arvauspahoinvointikeskuksestakaan saa lääkäripalveluja millään kielellä.

        Nää ulkomaan tulijat kun ei tee mitään hyödyllistä, vaan kuluttavat maan resursseja ja tiukan paikan tullen ryhtyvät rettelöimään ja ryöstelemään.

        Tällaista tänne ilmeisen moni haluaa ja sitä on nyky päättäjien myötä tulossa jo tämän vuosikymmenen aikana. Joukossamme on siis paljon näköalattomia, tyhmiä ja hulluja.


      • Anonyymi

        hiljaa kaksois njatsi


      • Anonyymi

        kokos suurmoskeijahanke uudelleen viritetty?


      • Anonyymi

        kohta ei vihreet kuulat juhli missään

        marginaalin mukaan kannatus voi olla lähellä 7%


      • Anonyymi

        Aika rasistista Hesalta jättää huomiotta EU:n ainoa alkuperäiskansa, eli saamelaiset.

        Kyllä tuollaiseen rasistiseen alkuperäiskansojen syrjintään pitäisi jonkun tahon puuttua.


    • Anonyymi

      Kauheeta!! Vaaditan venäjäkielisille palveluita.

      • Anonyymi

        Tosiaan
        mihin demari unohti venäläiset?


      • Anonyymi

        Niin kyllä, venäjän kielestä tulee virallinen kieli ja muut kielet lakkaavat, Venäjän sotavoimien tunkeutuessa Helsinkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä, venäjän kielestä tulee virallinen kieli ja muut kielet lakkaavat, Venäjän sotavoimien tunkeutuessa Helsinkiin.

        Kahdesta pahasta: Kehitysmaalaiset tai venäläiset, jopa venäläiset on parempi vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahdesta pahasta: Kehitysmaalaiset tai venäläiset, jopa venäläiset on parempi vaihtoehto.

        Venäläiset kun Suomen valtaa, maahanmuuttajat viedään Siperiaan kaivoksille. Sitä odotellessa.......


    • Anonyymi

      Husulla taksissa Kärkkäisen taustapeili

      ostiko huijatuilla kelarahoilla eka taksin?

      • Pölvästi. Se on Kärkkäisen taikapeli. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Pölvästi. Se on Kärkkäisen taikapeli. ;)

        niin mitä sieltä peilistä näkyikään

        maahanmuuton monet kasvot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin mitä sieltä peilistä näkyikään

        maahanmuuton monet kasvot?

        Miksei muka Husulla voisi olla Kärkkäiseltä ostamansa taikapeili? Sehän voisi olla mainio apuväline seulottaessa rasisteja pois kyydistä.


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Pölvästi. Se on Kärkkäisen taikapeli. ;)

        Taikapeli, totta tosiaan, ja taas nauru raikaa:)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Pölvästi. Se on Kärkkäisen taikapeli. ;)

        voihan somalilla oma tarkoitus PS haamujen peilille?

        jos muuten maahanmuutto myönteisyys tarkoittaa moktarin profiilikuvaa niin mikä mahtaa olla kielteisen samainen tunnus?

        Olisko Trumpin ja Putinin halikuva


    • Anonyymi

      Mitä nouseeko Halla-aholla taas vieraissa?

    • Anonyymi

      Nyt opiskelemaan somaliaa
      Matuilla ajettu firma , muuten ei taksi kulje, ellei matu ole toimeentulotuella

      espoolainen perheyhtiö Kajon on jättänyt konkurssihakemuksen. Kyytien kysyntä romahti koronaviruksen vastaisten toimien vuoksi. Kajonin konserniyhtiöitä oli hakeutunut velkasaneeraukseen jo tammikuussa.

    • Anonyymi

      Näin se homma etenee nyt terveyskeskukset Islamia palvoville kehitysmaalaisille pyllistelijöille, venäläiset ovat vain keppihevonen asiassa. Seuraavaksi käsitellään suurmoskeijaa terroristi hautomoineen uudestaan. Jos viherkommarit ja demarit saavat nostettua kannatustaan, jokainen tolkunihminen ymmärtää että nämä ovat tulossa...

    • Anonyymi

      Toivotaan että persut nostavat kuntavaaleissa kannatustaan ja saavat enemmän kuin kuusi lvaltuutettua Helsingin kaupunginvaltuustoon, koska vihervasemmiston hallitsemassa Helsingissä on vaikea nostaa kannatusta. Myös Espoo ja Vantaa ovat tärkeitä, koska kuuluvat pääkaupunkiseutuun. Tosin Islamilaista pääkaupunkiseutua kohti ollaan menossa kovaa vauhtia. Suomessa on kohta 200000 kehitysmaataustaista Islamia palvovaa pyllistelijää, joista suurinosa on pääkaupunkiseudulla...

    • Anonyymi

      Mitä lääkkeitä nuo syö kun niin naurattaa.

      • Anonyymi

        Ilokaasua hengittelevät?


      • Anonyymi

        Pössytelevät, vihervasemmistolaisia kun ovat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pössytelevät, vihervasemmistolaisia kun ovat...

        Pilvee vetävät


    • Anonyymi

      Naiset taas juoksupoikina. Onko tarkoitus vetää painetta pois Marinista. Ajaisivat suomalaisille omakielistä keskusta vaikka Ruotsiin. Eikä saamenkielisilläkään ole omaa. Vaikka vähemmistökieli virallisesti. No nämä ryhmät sentään oppivat itsekin jotain. Venäläisetkin. Somput ne ei opi.

    • Hesarista löytyy myös juttu. Ihan järkevän kuuloista. Tåssä siis mahdollistettaisiin haku esim. vastaanotolla omaa kieltä puhuvalle henkilölle. Rahaa säästyisi, kun tulkkia ei tarvittaisi.

      Persut vastustavat rahansäästöä, jos siitä joku vääränvärinen hyötyisi. Noloa.

      • Anonyymi

        Rotat on noloja haittaelukoita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rotat on noloja haittaelukoita.

        Älykkäitä, sosiaalisia ja söpöjä kuitenkin.


      • Anonyymi

        Helsingissä on kymmeniä eri vieraskielisiä ryhmiä, joten jos kaikille halukkaille alettaisiin taata omakieliset palvelut, tulisi se maksamaan suunnattomia summia.
        Suomi, ruotsi ja englanti riittävät vallan mainiosti asiointikieliksi. Myös integraatio lisääntyisi, kun matujen olisi pakko opetella suomea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helsingissä on kymmeniä eri vieraskielisiä ryhmiä, joten jos kaikille halukkaille alettaisiin taata omakieliset palvelut, tulisi se maksamaan suunnattomia summia.
        Suomi, ruotsi ja englanti riittävät vallan mainiosti asiointikieliksi. Myös integraatio lisääntyisi, kun matujen olisi pakko opetella suomea.

        Kukaan ei moista ehdottanutkaan, vaan vain suurimmat ryhmät.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Kukaan ei moista ehdottanutkaan, vaan vain suurimmat ryhmät.

        Käyttääkö venäläiset tulkkipalveluita.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Kukaan ei moista ehdottanutkaan, vaan vain suurimmat ryhmät.

        Sehän olisi julmaa fasismia ja epätasa-arvoista jaottelua.
        Ihmisarvo on jakamaton:)


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Älykkäitä, sosiaalisia ja söpöjä kuitenkin.

        Makunsa kullakin, jotkut kiinalaisetkin tykkäävät syödä rottia ja huonosti kypsennettyjä lepakoita!


      • Anonyymi

        rahat säästyy kun on omat miehet rajalla rynkyt kourassa vartioimassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        rahat säästyy kun on omat miehet rajalla rynkyt kourassa vartioimassa

        1. Siellä on jo
        2. se ei vaikuta tähän ja
        3. itse asiassa se on hemmetin kallista


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Kukaan ei moista ehdottanutkaan, vaan vain suurimmat ryhmät.

        Minä karkoittaisin ainakin yhden ryhmän noista pois maasta. Myös Suomen passi pois, tai siihen leima mihin matkaan se kelpaa ja kuukausi aikaa poistua. Passikin saisi mennä vanhaksi tuossa ajassa.


    • Anonyymi

      https://www.suomenuutiset.fi/vallin-hallituksen-pelisilma-pettaa-taas-sukupuolineutraali-henkilotunnus-keskella-pandemiaa/#comment-732510 Maahanmuuttoa vastustaa eniten ryhmä, johon kuuluu ”monen mittarin mukaan kaikkein etuoikeutetuimpia henkilöitä”, kerrotaan Helsingin yliopiston tiedotteessa.

      Tulos selviää tutkimuksesta, jossa tarkasteltiin 18–29-vuotiaiden asenteita vuoden 2015 eduskuntavaalien kynnyksellä.

      https://www.helsinki.fi/fi/uutiset/hyvinvointiyhteiskunta/parhaimmassa-asemassa-olevat-vahvimmin-maahanmuuttoa-vastaan Nähdäkseni syy perussuomalaisten suureen suosioon tällä hetkellä on nimenomaan, että he profiloituvat ainoana voimakkaasti konservatiivisena mutta sekulaarina puolueena. Mitä enemmän poliittinen keskustelu keskittyy sosiokulttuuristen kysymysten ympärille, sitä enemmän tulevat etenkin perussuomalaiset, mutta osin myös vihreät, houkuttelemaan kannattajia kaikista muista puolueista, Mannerström sanoo

    • Anonyymi

      Näyttää lukemani perusteella että kaikki puolueet ovat yhtä ja samaa näytelmää. Tytöt eivät kykene (eivät saa päättää) päätä hallituksena yhtään mitään, vaikka edustavat jopa presidentin yli ylintä päätösvaltaa. Niinistö on samassa nukketeatterissa.
      Mitäpä tytöt tekisivät jos Neovostoliittolaiset eivät olisikaan hyökänneet yöllä aamuviideltä metsien kautta, vaan keskellä päivää Vaalimaan kautta bussissa 32000 sotilaan voimin.
      Turustiviisumien ja passien epäselvyyttä ei voi kyseenalaistaa noin suurelle joukolle. Näin piippalakkien olisi ollut mukavampi tulla kun on lämmin ruoka ja Suomen sosiaalihuolto koko patteristo vastassa. Veli Venäläinen voisi tekstailla kavereilleen että Karjala on nyt valloitettu. Bussilla vaan lisää. Kyllä suomipoika on viisas ja nätti kuin siika pienenä, mutta tyhmä kuin lohi.
      Minä mukaan lukien. Ei ole kuulemma vielä saatu rajaa kiinni. Tilastokeskus keskus ilmoittaa että nyt kun turistilaivat ja lentoliikenne ovat hallussa, niin yli 60% uudista tartunnoista tulee ulkomailta Tornioon. Nyt ei virallisesti tiedetä mistä maasta?? Hutisalo ilmoittaa jo että ainakaan päätökset eivät tule rajoittamaan maahanmuuttoa.

      Ruotsissa on nyt 12688 tartuntatapausta sillä näkemyksellä että 10 milj. kansasta on testattu 0,03%. Jos testausta tehtäisiin 3 %:lle niin tilastollisesti tartuntojen määrä on 1 268 800 hlöä (3%). Jos kaikki testataan niin tartuntoja on tällä tiedolla 5 x enenmän kuin maassa on ihmisiä. Todellisuudessa tartunta kaikilla.

      Suomessa tilanne on sama ja se on paha.

      USA ilmoitti että pahin on ohi, vaikka tiistaina kuolleiden määrä oli suurin /vrk. Tämä tarkoittaa että tilanne ei ole ohi ja paskavauhti on pahinta tähän mennessä.

      Elämme aikoja jossa ei voida sanoa asioita niin kuin ne ovat. Ne ovat näin. Paha tilanne ei ole 1kk. Sitä jatketaan heinäkuun lippuun ( 3kk). Hyvin pian tämän jälkeen myönnetään että tilanne menee tästä 6kk (lokakuu) ja edelleen että ainakin vuoden loppuun.

      Epidemia tulee leikkaamaan 2025 mennessä 80% maailman väestöstä. Intia, Italia ja Ranska kärsivät pahiten. Ruotsi ja USA toisena. Suomi pääsee paljon vähemmällä riippuen siitä missä vaiheessa Tornioon palautetaan se sama rajatarkas, joka oli voimassa 1918-2015. Sen ankarampaa rajat -kiinni hommaa ei tarvita. Nythän on niin että vaikka 100 tuberkuloosi asiakasta tulee niin kukaan ei kysy mitään jos auto on katsastettu. Ei tarvitse pysähtyä.

      On se outoa kun minun nuoruudessa miehet aseiden kanssa vartioivat että ilman passia ei tulla.

      Niin ne ajat muuttuvat.

      • Pitäisikö mennä kertaamaan vähän matikkaa peruskouluun? Samalla voisi osallistua yhteiskuntaopin tunneille ja kenties harjoitella vähän peruslogiikkaa?


    • Anonyymi

      kaheli aloite

    • "Epidemia tulee leikkaamaan 2025 mennessä 80% maailman väestöstä...".
      Kuortaneen maankuulu epidemia-asiantuntija, peruskoulun ala-asteen laskennossa ja lukemisessa pahoissa oppimisvaikeuksissa taikinoinut persutieteen dosentti se tässä ennustelee tulevia.

      Voi elämän kevät.
      Sitten nauretaan. ;)

      • Tämäkin ketju kääntyi koronaan; kyllästyttää jo koko aihe.

        Minä pidän sitä oikeinkin hyvänä asiana koska se kaataa somaleja paljon runsaslukuisemmin kuin valtaväestöä.
        Omassa tuttavapiirissäni kukaan ei tunne yhtäkään sairastunutta; tosin piiriini ei kuulu yhtäkään matua saatika somalia.

        Odotan koronan toista aaltoa joka ehkä tulee jos se noudattaa espanjantaudin kulkua.
        Vielä on nähtävillä Ylen Areenassa tästä hyvä dokkari:
        https://areena.yle.fi/1-4599002


      • Anonyymi

        Ei peruskoulussa mitään laskentoa ole koskaan opetettu. Muistelet varmaan niitä Lieksan kiertokouluaikojasi:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei peruskoulussa mitään laskentoa ole koskaan opetettu. Muistelet varmaan niitä Lieksan kiertokouluaikojasi:)

        Meidän persutieteen dosentin ala-asteen matematiikan edistyminen on arvioitu tässä:
        - edistyminen lukukäsitteen ymmärtämisessä ja lukujonotaidoissa -> ei edisty
        - edistyminen kymmenjärjestelmän ymmärtämisessä-> ei edisty
        - edistyminen laskutaidon sujuvuudessa-> ei edisty
        - edistyminen kappaleiden ja kuvioiden luokittelun taidoissa-> ei edisty
        - edistyminen matematiikan käyttämisessä ongelmanratkaisussa-> ei edisty .

        Näillä kyvyillään hän sitten esittelee prosenttilaskutaitojaan tälläkin palstalla.

        Voi elämän kevät.
        Sitten huutonaurua putkeen ainakin vartti.;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Meidän persutieteen dosentin ala-asteen matematiikan edistyminen on arvioitu tässä:
        - edistyminen lukukäsitteen ymmärtämisessä ja lukujonotaidoissa -> ei edisty
        - edistyminen kymmenjärjestelmän ymmärtämisessä-> ei edisty
        - edistyminen laskutaidon sujuvuudessa-> ei edisty
        - edistyminen kappaleiden ja kuvioiden luokittelun taidoissa-> ei edisty
        - edistyminen matematiikan käyttämisessä ongelmanratkaisussa-> ei edisty .

        Näillä kyvyillään hän sitten esittelee prosenttilaskutaitojaan tälläkin palstalla.

        Voi elämän kevät.
        Sitten huutonaurua putkeen ainakin vartti.;)

        mejän työpaikassa huutonauru potilaat menee lukkojen taakse...


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Meidän persutieteen dosentin ala-asteen matematiikan edistyminen on arvioitu tässä:
        - edistyminen lukukäsitteen ymmärtämisessä ja lukujonotaidoissa -> ei edisty
        - edistyminen kymmenjärjestelmän ymmärtämisessä-> ei edisty
        - edistyminen laskutaidon sujuvuudessa-> ei edisty
        - edistyminen kappaleiden ja kuvioiden luokittelun taidoissa-> ei edisty
        - edistyminen matematiikan käyttämisessä ongelmanratkaisussa-> ei edisty .

        Näillä kyvyillään hän sitten esittelee prosenttilaskutaitojaan tälläkin palstalla.

        Voi elämän kevät.
        Sitten huutonaurua putkeen ainakin vartti.;)

        Höpsistä taas. Yhdessäkään Suomen alakoulussa ei käytetä tuollaista arviointia. Eläkeukon kannattaisi keksiä uskottavampia öyhötyksen aiheita:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpsistä taas. Yhdessäkään Suomen alakoulussa ei käytetä tuollaista arviointia. Eläkeukon kannattaisi keksiä uskottavampia öyhötyksen aiheita:)

        Höpsistä vaan itsellesi. Kyseinen lista opetushallituksen tekemä luettelo asioista, jotka pitää peruskoulun luokkien 1-2 oppilaiden matematiikan edistymistä mitattaessa ottaa huomioon.
        Listaus löytyy vaikka tästä:
        https://peda.net/harjavalta/ol/13-luonnos/1ov1/14-4-4-matematiikka/ooamv1l/kal

        Pitää tietää, pelkällä öyhötykselläsi ei ole edelleenkään mitään arvoa.
        Nauretaan taas. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Höpsistä vaan itsellesi. Kyseinen lista opetushallituksen tekemä luettelo asioista, jotka pitää peruskoulun luokkien 1-2 oppilaiden matematiikan edistymistä mitattaessa ottaa huomioon.
        Listaus löytyy vaikka tästä:
        https://peda.net/harjavalta/ol/13-luonnos/1ov1/14-4-4-matematiikka/ooamv1l/kal

        Pitää tietää, pelkällä öyhötykselläsi ei ole edelleenkään mitään arvoa.
        Nauretaan taas. ;)

        Heh, osasit kopsata arvioinnin osa-alueet, mutta astuit miinaan arvioinnissa. Sen pitää olla positiivista, eikä itse keksimääsi "ei edisty" lausetta käytetä missään.

        Vouho-öyhötys ei kannata, koska siitä jää yleensä aina kiinni:)


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Tämäkin ketju kääntyi koronaan; kyllästyttää jo koko aihe.

        Minä pidän sitä oikeinkin hyvänä asiana koska se kaataa somaleja paljon runsaslukuisemmin kuin valtaväestöä.
        Omassa tuttavapiirissäni kukaan ei tunne yhtäkään sairastunutta; tosin piiriini ei kuulu yhtäkään matua saatika somalia.

        Odotan koronan toista aaltoa joka ehkä tulee jos se noudattaa espanjantaudin kulkua.
        Vielä on nähtävillä Ylen Areenassa tästä hyvä dokkari:
        https://areena.yle.fi/1-4599002

        espanjan taudissa oli neljä aaltoa

        ei ole maahanmuuttoa ja työttömyyttä parin vuoden päästä?


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Meidän persutieteen dosentin ala-asteen matematiikan edistyminen on arvioitu tässä:
        - edistyminen lukukäsitteen ymmärtämisessä ja lukujonotaidoissa -> ei edisty
        - edistyminen kymmenjärjestelmän ymmärtämisessä-> ei edisty
        - edistyminen laskutaidon sujuvuudessa-> ei edisty
        - edistyminen kappaleiden ja kuvioiden luokittelun taidoissa-> ei edisty
        - edistyminen matematiikan käyttämisessä ongelmanratkaisussa-> ei edisty .

        Näillä kyvyillään hän sitten esittelee prosenttilaskutaitojaan tälläkin palstalla.

        Voi elämän kevät.
        Sitten huutonaurua putkeen ainakin vartti.;)

        lieksassa huutonauruperinne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lieksassa huutonauruperinne?

        Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys.


    • Anonyymi

      "Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä."

      Punikkien sensuuri on taas ollut nappuloilla.

    • Anonyymi

      helsinki herää

      joko suurmoskeija taas pystyyn?

    • Anonyymi

      Sota täällä syttyy ,jos näitä tunkeilijoita ei palauteta ,sinnne mistä ovat tulleetkin.
      Ajatelkaa,mihin helvettiin lapsenlapsenne saatatte ,jos annatte tunkeilioiuden
      omia maamme,joten hiljaisuudessa on syytä asein varatua tulevaan tai sopivan
      viruksen kautta,jos tämä tunkeutujien hyysääminen ei lopu.

    • Vai nousee se kannatus rajusti.

      Kannatus muuten putosi. Mitäpä sanoo aloittaja siihen?

      Nauretaanko vartti tai kaksi?
      Näin me teemme. ;)

      • Anonyymi

        Nauretaan vain. Kannatuksen muutos mahtuu kyselyn virhemarginaaliin:)
        No, ehkä öyhö ei ymmärrä näitä asioita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nauretaan vain. Kannatuksen muutos mahtuu kyselyn virhemarginaaliin:)
        No, ehkä öyhö ei ymmärrä näitä asioita.

        Se virhemarginaali istuu oppositiossa ja nillittää pää punaisena jokaisesta mahdollisesta asiasta. Kuulemani mukaan persut nillittivät siitäkin , että väärin kuoltu, kun kyse oli vanhusten koronakuolemista.

        Mukavaa, että sinäkin jaksat nauraa persujen pöljyydelle.
        Nauretaan vaan. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Se virhemarginaali istuu oppositiossa ja nillittää pää punaisena jokaisesta mahdollisesta asiasta. Kuulemani mukaan persut nillittivät siitäkin , että väärin kuoltu, kun kyse oli vanhusten koronakuolemista.

        Mukavaa, että sinäkin jaksat nauraa persujen pöljyydelle.
        Nauretaan vaan. ;)

        Näetkö myös pikku-ukkoja harhaäänien lisäksi?


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Se virhemarginaali istuu oppositiossa ja nillittää pää punaisena jokaisesta mahdollisesta asiasta. Kuulemani mukaan persut nillittivät siitäkin , että väärin kuoltu, kun kyse oli vanhusten koronakuolemista.

        Mukavaa, että sinäkin jaksat nauraa persujen pöljyydelle.
        Nauretaan vaan. ;)

        Toveri Moktar jos nyt oikein nämä kyselyt tehtäisiin, eikä viherpunikkien toimiessa kyselijöinä, niin tulokset olisivat aivan muuta mitä tuo SDP:n virhemarginaali on.
        Hallituksen toiminta on ollut lähinnä kompurointia ja perässä menoa eikä toiminnassa ole mitään kehumista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näetkö myös pikku-ukkoja harhaäänien lisäksi?

        Juu, näen.

        Aika pieniä ja hentoisia ukkoja ne ovat, ne taviot ja halla-ahot. Ehkä se liittyy jotenkin siihen persuuteen, että pientä päätä ja narukäsiä pitää sitten kompensoida isolla mölyllä.

        Eiköhän naureta tovi. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Juu, näen.

        Aika pieniä ja hentoisia ukkoja ne ovat, ne taviot ja halla-ahot. Ehkä se liittyy jotenkin siihen persuuteen, että pientä päätä ja narukäsiä pitää sitten kompensoida isolla mölyllä.

        Eiköhän naureta tovi. ;)

        Kikekin pyyhkisi palstaöyhöllämme lattiaa, jotta ulina kävisi:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kikekin pyyhkisi palstaöyhöllämme lattiaa, jotta ulina kävisi:)

        Ei kiinnosta - ennenaikaisesti vanhentunut kurppa. Ei jatkoon. ;)


      • Kurppa on kurppa ja sellaisena pysyy, vaikka sitten ottaisi tai antaisi kuonoon.

        Eiköhän naureta taas. ;)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Syöpä leviää demareissa kovaa vauhtia

      mamukasvain

    • Anonyymi

      Pilvee on vihervasemmistolla varmaan juu

    • Anonyymi

      äkkiä romaanit ja lappalaiset sinne myös

    • Anonyymi

      Taitaa puolet hesalaisista äänestää PS kuntavaaleissa

      • Anonyymi

        Missä päin Pietaria Hesa on?


      • Anonyymi

        Valitettavasti Stadissa on niin paljon junantuomia viherkommareita ja kehitysmalaisiaa pyllistelijöitä jotka saavat äänestää kuntavaaleissa ilman kansalaaisuutta että viherkommunistien nousu on väistämätön tosiasia...


    • Anonyymi

      saakos navojo intiaanit oman yksikön?

      viks teller

    • Anonyymi

      Saas nähdä monta Abdirahimia, Sulttaania, Taatelia tai Libania on Stadin kaupungin valtuustossa vuoden päästä, minä veikkaan että monta...

      • Anonyymi

        Kaikki jää kiinni huumeista,veroista tai kelahuijauksista

        voisiko päätellä menneistä ja olevista tapauksista?

        entäs kunniamurhat ja meetoo?


    • Anonyymi

      Veikkaan että siellä on viisi pyllistelijää nykyisen kolmen sijaan...

    • Anonyymi

      Aivan ja käytännössä vihreät, demarit, vasurit ja rkp voivat päättää kaiken, kun ovat jo kaikki viherkommari hallituksessakin... Ei muuta kun Allaah akbar...

    • Anonyymi

      kyllä

    • Anonyymi

      keskustan jäljillä

    • Anonyymi

      paha maa

    • Anonyymi

      Toivotaan, että kantiksille on tulevaisuudessa ihan omat terveyskeskukset, ettei samoissa eläintarhoissa tarvitse käydä.

      • Anonyymi

        niin

        ja bussi sekä junat omat...


      • Anonyymi

        omat veroa maksavat ravintolat


    • Anonyymi

      Suomessa kansalaiseksi tulemiselle on edellytyksiä:

      - selvitetty henkilöllisyys
      - riittävä kielitaito
      - riittävä asumisaika
      - nuhteettomuus
      - toimeentulo
      - maksuvelvoitteiden suorittaminen

      Mikä on se kansaosa, joka ei täytä em. edellytyksiä, mutta jotka muodostavat tänne oman kansansa, joka voi jatkaa elämistä ja olemista oman kansalaisuutensa ja maansa tapojen yms. mukaisesti, myös työttömänä sosiaalituen saajana, jopa koko loppuelämänsä ajan?

      • Saanko yrittää? Vastaan: perusuomalaiset, erityisesti lieksalaiset vähäpojat.

        Nauretaan taas. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Saanko yrittää? Vastaan: perusuomalaiset, erityisesti lieksalaiset vähäpojat.

        Nauretaan taas. ;)

        saarioisten


    • Anonyymi

      Paikkajako uusiksi kunnalisvaaleissa

    • Anonyymi

      suomeenkin tunnukseton armeija kun uusi valta saadaan

    • Anonyymi

      siinä se moskeijakin sivussa nousee...

      • Anonyymi

        ohA-allaH innostunutsonni


    • Anonyymi

      Tuonkaltaista sairautta demarit viljelee.

    • Anonyymi

      Demariämmillä on aina lompsa auki kun kyse on ruskeista.

    • Anonyymi

      kahjo nainen?

      pilvessä?

    • Anonyymi

      Kuka sen rahoittaa kun sote on runnottu läpi
      laittomasti - eikä siitä puhuta mitään.

      TKt on nyt paikallisen verotulojen varassa
      ja työttömyyden ollessa tätä luokkaa

      ei ole maksajia

      EIKÖ HKI KAUPUNGINVALTUUTETTU OLE TIETOINEN
      SOTEN UUDESTA RAKENTEESTA?

    • Anonyymi

      Ei ole suomalaisella hetkenpäästä asiaa helsinkiin
      - on se hetkenpäästä niin paiseinen paikka

    • Anonyymi

      Torstilla on varmaan ne rahatkin jossakin jo valmiina, ai niin leikataan kantiksien palveluista.

    • Anonyymi

      onko oikeen ruottista ottanu mallia?

    • Anonyymi

      somalia demokraattinen puolue

    • Anonyymi

      sooon kohta suurin

      ranskan maa avitti

    • Anonyymi

      Naiset tunnetusti pitää päänsä

    • Anonyymi

      Persut on nousseet 19,5% kannatukseen, alkaa totuuspikkuhiljaa selviämään tolkunihmisille. Vielä kun ohisalo rykäsee tänne muutamansata ”heikoimmassa” asemassa olevaa partalasta niin eiköhn se totuus ala valkenemaan kaikille.... Maashallaah! Inshallaah! Allaahakbar!....

    • Anonyymi

      Toivotaan että persut pääsevät reilusti yli 20% kannatukseen.... jopa 25%:tiin asti...

    • Anonyymi

      huh

    • Anonyymi

      Se olisi hienoa jos persut olisivat suurin kuntapuolue...

      • Anonyymi

        Stadissa persuilla oli viime vaaleissa 6 paikkaa, toivottavasti tuplaavat sen.... Tosin Vapaavuoren luopuessa Stadista tulee viherkommunistien ja kehitysmaataustaisten Islamin palvojien temmellyskenttä. Ei muuta kuin rakentamaan suurmoskeijaa terroristihautomoineen Maashallaah! Inshallaah! Allaahakbar!....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stadissa persuilla oli viime vaaleissa 6 paikkaa, toivottavasti tuplaavat sen.... Tosin Vapaavuoren luopuessa Stadista tulee viherkommunistien ja kehitysmaataustaisten Islamin palvojien temmellyskenttä. Ei muuta kuin rakentamaan suurmoskeijaa terroristihautomoineen Maashallaah! Inshallaah! Allaahakbar!....

        ONKO PÄÄKAUPUNKIMME KOHTA ISLAMABAD?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stadissa persuilla oli viime vaaleissa 6 paikkaa, toivottavasti tuplaavat sen.... Tosin Vapaavuoren luopuessa Stadista tulee viherkommunistien ja kehitysmaataustaisten Islamin palvojien temmellyskenttä. Ei muuta kuin rakentamaan suurmoskeijaa terroristihautomoineen Maashallaah! Inshallaah! Allaahakbar!....

        Kehityksenhän näkee jo siinä, että stadissa vain muutamassa vuuodessa on 0-veroa maksavien osuus noussut pikkuisen päälle 7000 hengestä (vuonna 2014) noin 68000 henkeen (tämä oli tieto vuodelta 2018). Eiköhän määrä koronan ja kaikenlaisen muuttoliikkeen vuoksi ole nyt tätäkin suurempi. Toisilla ihmisillä on oikeus valita missäpäin haluavat asua ja toki suuret kaupungit houkutelee varsinkin, jos ei itse tarvitse vuokraansa maksaa.
        Saapa nähdä aiheuttaako tällainen muuttoliikettä vieruskuntiin ja vähän pidemmällekin. Kohta vihreät ja maahanmuuttajat saavat pääosin asuttaa Helsingin ja hoitaa talouden ihan miten lystäävät, tosin verotulojen määräkin saattaa romahtaa.


    • Anonyymi

      Ei muutakuin lisää sitä heikoimmassa asemassa olevaa kansanryhmäläisten sakkia tänne pyllistelemään ja keppostelemaan, niin kyllä tästä hyvä tulee...

    • Anonyymi

      Ruotsin malli on jo meilläkin

    • Anonyymi

      viekääs nyt ne väkivalta mamut sinne ahvenanmaalle toipumaan-RKP pitää omistaan huolen kyllä?

      • Anonyymi

        Parempi keskittää kaikki hesaan.


    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe