Helsingin kaupunginvaltuutettu Pilvi Torsti (sd.) on jättämässä valtuustoaloitteen, jossa esitetään, että Helsinkiin tarvitaan omia terveyskeskuksen yksiköitä eri kieliryhmille. Torstin valtuustoaloitteessa ehdotetaan omia palveluita tarjottavaksi venäjäksi, arabiaksi ja somalin kielellä.
Pilvi Torsti perustelee aloitettaan kielellisillä oikeuksilla ja vertaa tilannetta ruotsinkielisiin, jotka pääsevät terveyspalveluissa asioimaan omalla äidinkielellään.
Mitä tarjotaan seuraavaksi?
Ote suomen uutiset
Nyt nousee PS rajusti kannatus
114
640
Vastaukset
Helsingin kaupunginvaltuuston koko on 85 paikkaa. Siitä persuilla on 4 paikkaa. Nyt sitten öyhötetään koko neljän paikan voimin.
Eiköhän naureta makeasti. ;)
PS. Kokoomus ja Vihreät voivat käytännössä yksin päättää, mitä kaupunki tekee tai jättää tekemättä. Haukut väärää puuta. ;)- Anonyymi
Eli tästä Muggiksen kommentista voi päätellä, että Pilvin ehdotusta kannattaa tuo tyhjännauraja lämpimästi.
Seuraavissa kunnallisvaaleissa ps tulee Helsingissä saamaan 33 paikkaa. Tuletpa tuon näkemään, ellei korona vie. - Anonyymi
No, mitä mieltä olet ehdotuksesta? Mitä ne persut muuten liittyvät asiaan? Luuliko 'Guppa' että aloituksen kirjoittaja on persu? Jos luuli, niin miksi?
Anonyymi kirjoitti:
No, mitä mieltä olet ehdotuksesta? Mitä ne persut muuten liittyvät asiaan? Luuliko 'Guppa' että aloituksen kirjoittaja on persu? Jos luuli, niin miksi?
"No, mitä mieltä olet ehdotuksesta? "
En ole itse muodostamassa mielipidettäni Helsingin terveydenhoidon kielipolitiikasta. Luotan siihen, että Kokoomus ja Vihreät osaavat hoitaa tämän asian tavalla, joka on kaikkien kaupunkilaisten edun mukaista.
Jokaisesta asiasta ei tarvitse olla valmis mielipide. Sinäkin voisit ottaa rennosti ja naureskella yhdessä minun kanssani kuumapäisiä öyhöjä. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"No, mitä mieltä olet ehdotuksesta? "
En ole itse muodostamassa mielipidettäni Helsingin terveydenhoidon kielipolitiikasta. Luotan siihen, että Kokoomus ja Vihreät osaavat hoitaa tämän asian tavalla, joka on kaikkien kaupunkilaisten edun mukaista.
Jokaisesta asiasta ei tarvitse olla valmis mielipide. Sinäkin voisit ottaa rennosti ja naureskella yhdessä minun kanssani kuumapäisiä öyhöjä. ;)Kokoomus muuten taitaa olla kielteisin sakki maahanmuutolle-Piilo PS
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tästä Muggiksen kommentista voi päätellä, että Pilvin ehdotusta kannattaa tuo tyhjännauraja lämpimästi.
Seuraavissa kunnallisvaaleissa ps tulee Helsingissä saamaan 33 paikkaa. Tuletpa tuon näkemään, ellei korona vie.Joo mutta tällä menolla ei vaaleilla ole enää merkitystä, kun maan talous on tuusan nuuskana ja yhteiskunta sekasorrossa.
Mutta sitten Moktar.guptankin sosiaalituet lakkaa tyystin ja saa imeä vaikka peukaloaan henkensä pitimiksi. Eikä arvauspahoinvointikeskuksestakaan saa lääkäripalveluja millään kielellä.
Nää ulkomaan tulijat kun ei tee mitään hyödyllistä, vaan kuluttavat maan resursseja ja tiukan paikan tullen ryhtyvät rettelöimään ja ryöstelemään.
Tällaista tänne ilmeisen moni haluaa ja sitä on nyky päättäjien myötä tulossa jo tämän vuosikymmenen aikana. Joukossamme on siis paljon näköalattomia, tyhmiä ja hulluja. - Anonyymi
hiljaa kaksois njatsi
- Anonyymi
kokos suurmoskeijahanke uudelleen viritetty?
- Anonyymi
kohta ei vihreet kuulat juhli missään
marginaalin mukaan kannatus voi olla lähellä 7% - Anonyymi
Aika rasistista Hesalta jättää huomiotta EU:n ainoa alkuperäiskansa, eli saamelaiset.
Kyllä tuollaiseen rasistiseen alkuperäiskansojen syrjintään pitäisi jonkun tahon puuttua.
- Anonyymi
Kauheeta!! Vaaditan venäjäkielisille palveluita.
- Anonyymi
Tosiaan
mihin demari unohti venäläiset? - Anonyymi
Niin kyllä, venäjän kielestä tulee virallinen kieli ja muut kielet lakkaavat, Venäjän sotavoimien tunkeutuessa Helsinkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllä, venäjän kielestä tulee virallinen kieli ja muut kielet lakkaavat, Venäjän sotavoimien tunkeutuessa Helsinkiin.
Kahdesta pahasta: Kehitysmaalaiset tai venäläiset, jopa venäläiset on parempi vaihtoehto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahdesta pahasta: Kehitysmaalaiset tai venäläiset, jopa venäläiset on parempi vaihtoehto.
Venäläiset kun Suomen valtaa, maahanmuuttajat viedään Siperiaan kaivoksille. Sitä odotellessa.......
- Anonyymi
Husulla taksissa Kärkkäisen taustapeili
ostiko huijatuilla kelarahoilla eka taksin?- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Pölvästi. Se on Kärkkäisen taikapeli. ;)
niin mitä sieltä peilistä näkyikään
maahanmuuton monet kasvot? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin mitä sieltä peilistä näkyikään
maahanmuuton monet kasvot?Miksei muka Husulla voisi olla Kärkkäiseltä ostamansa taikapeili? Sehän voisi olla mainio apuväline seulottaessa rasisteja pois kyydistä.
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Pölvästi. Se on Kärkkäisen taikapeli. ;)
Taikapeli, totta tosiaan, ja taas nauru raikaa:)
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Pölvästi. Se on Kärkkäisen taikapeli. ;)
voihan somalilla oma tarkoitus PS haamujen peilille?
jos muuten maahanmuutto myönteisyys tarkoittaa moktarin profiilikuvaa niin mikä mahtaa olla kielteisen samainen tunnus?
Olisko Trumpin ja Putinin halikuva
- Anonyymi
Mitä nouseeko Halla-aholla taas vieraissa?
- Anonyymi
Nyt opiskelemaan somaliaa
Matuilla ajettu firma , muuten ei taksi kulje, ellei matu ole toimeentulotuella
espoolainen perheyhtiö Kajon on jättänyt konkurssihakemuksen. Kyytien kysyntä romahti koronaviruksen vastaisten toimien vuoksi. Kajonin konserniyhtiöitä oli hakeutunut velkasaneeraukseen jo tammikuussa. - Anonyymi
Näin se homma etenee nyt terveyskeskukset Islamia palvoville kehitysmaalaisille pyllistelijöille, venäläiset ovat vain keppihevonen asiassa. Seuraavaksi käsitellään suurmoskeijaa terroristi hautomoineen uudestaan. Jos viherkommarit ja demarit saavat nostettua kannatustaan, jokainen tolkunihminen ymmärtää että nämä ovat tulossa...
- Anonyymi
Toivotaan että persut nostavat kuntavaaleissa kannatustaan ja saavat enemmän kuin kuusi lvaltuutettua Helsingin kaupunginvaltuustoon, koska vihervasemmiston hallitsemassa Helsingissä on vaikea nostaa kannatusta. Myös Espoo ja Vantaa ovat tärkeitä, koska kuuluvat pääkaupunkiseutuun. Tosin Islamilaista pääkaupunkiseutua kohti ollaan menossa kovaa vauhtia. Suomessa on kohta 200000 kehitysmaataustaista Islamia palvovaa pyllistelijää, joista suurinosa on pääkaupunkiseudulla...
- Anonyymi
Mitä lääkkeitä nuo syö kun niin naurattaa.
- Anonyymi
Ilokaasua hengittelevät?
- Anonyymi
Pössytelevät, vihervasemmistolaisia kun ovat...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pössytelevät, vihervasemmistolaisia kun ovat...
Pilvee vetävät
- Anonyymi
Naiset taas juoksupoikina. Onko tarkoitus vetää painetta pois Marinista. Ajaisivat suomalaisille omakielistä keskusta vaikka Ruotsiin. Eikä saamenkielisilläkään ole omaa. Vaikka vähemmistökieli virallisesti. No nämä ryhmät sentään oppivat itsekin jotain. Venäläisetkin. Somput ne ei opi.
Hesarista löytyy myös juttu. Ihan järkevän kuuloista. Tåssä siis mahdollistettaisiin haku esim. vastaanotolla omaa kieltä puhuvalle henkilölle. Rahaa säästyisi, kun tulkkia ei tarvittaisi.
Persut vastustavat rahansäästöä, jos siitä joku vääränvärinen hyötyisi. Noloa.- Anonyymi
Rotat on noloja haittaelukoita.
- Anonyymi
Helsingissä on kymmeniä eri vieraskielisiä ryhmiä, joten jos kaikille halukkaille alettaisiin taata omakieliset palvelut, tulisi se maksamaan suunnattomia summia.
Suomi, ruotsi ja englanti riittävät vallan mainiosti asiointikieliksi. Myös integraatio lisääntyisi, kun matujen olisi pakko opetella suomea. Anonyymi kirjoitti:
Helsingissä on kymmeniä eri vieraskielisiä ryhmiä, joten jos kaikille halukkaille alettaisiin taata omakieliset palvelut, tulisi se maksamaan suunnattomia summia.
Suomi, ruotsi ja englanti riittävät vallan mainiosti asiointikieliksi. Myös integraatio lisääntyisi, kun matujen olisi pakko opetella suomea.Kukaan ei moista ehdottanutkaan, vaan vain suurimmat ryhmät.
- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
Kukaan ei moista ehdottanutkaan, vaan vain suurimmat ryhmät.
Käyttääkö venäläiset tulkkipalveluita.
- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
Kukaan ei moista ehdottanutkaan, vaan vain suurimmat ryhmät.
Sehän olisi julmaa fasismia ja epätasa-arvoista jaottelua.
Ihmisarvo on jakamaton:) - Anonyymi
TheRat kirjoitti:
Älykkäitä, sosiaalisia ja söpöjä kuitenkin.
Makunsa kullakin, jotkut kiinalaisetkin tykkäävät syödä rottia ja huonosti kypsennettyjä lepakoita!
- Anonyymi
rahat säästyy kun on omat miehet rajalla rynkyt kourassa vartioimassa
Anonyymi kirjoitti:
rahat säästyy kun on omat miehet rajalla rynkyt kourassa vartioimassa
1. Siellä on jo
2. se ei vaikuta tähän ja
3. itse asiassa se on hemmetin kallista- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
Kukaan ei moista ehdottanutkaan, vaan vain suurimmat ryhmät.
Minä karkoittaisin ainakin yhden ryhmän noista pois maasta. Myös Suomen passi pois, tai siihen leima mihin matkaan se kelpaa ja kuukausi aikaa poistua. Passikin saisi mennä vanhaksi tuossa ajassa.
- Anonyymi
https://www.suomenuutiset.fi/vallin-hallituksen-pelisilma-pettaa-taas-sukupuolineutraali-henkilotunnus-keskella-pandemiaa/#comment-732510 Maahanmuuttoa vastustaa eniten ryhmä, johon kuuluu ”monen mittarin mukaan kaikkein etuoikeutetuimpia henkilöitä”, kerrotaan Helsingin yliopiston tiedotteessa.
Tulos selviää tutkimuksesta, jossa tarkasteltiin 18–29-vuotiaiden asenteita vuoden 2015 eduskuntavaalien kynnyksellä.
https://www.helsinki.fi/fi/uutiset/hyvinvointiyhteiskunta/parhaimmassa-asemassa-olevat-vahvimmin-maahanmuuttoa-vastaan Nähdäkseni syy perussuomalaisten suureen suosioon tällä hetkellä on nimenomaan, että he profiloituvat ainoana voimakkaasti konservatiivisena mutta sekulaarina puolueena. Mitä enemmän poliittinen keskustelu keskittyy sosiokulttuuristen kysymysten ympärille, sitä enemmän tulevat etenkin perussuomalaiset, mutta osin myös vihreät, houkuttelemaan kannattajia kaikista muista puolueista, Mannerström sanoo - Anonyymi
Näyttää lukemani perusteella että kaikki puolueet ovat yhtä ja samaa näytelmää. Tytöt eivät kykene (eivät saa päättää) päätä hallituksena yhtään mitään, vaikka edustavat jopa presidentin yli ylintä päätösvaltaa. Niinistö on samassa nukketeatterissa.
Mitäpä tytöt tekisivät jos Neovostoliittolaiset eivät olisikaan hyökänneet yöllä aamuviideltä metsien kautta, vaan keskellä päivää Vaalimaan kautta bussissa 32000 sotilaan voimin.
Turustiviisumien ja passien epäselvyyttä ei voi kyseenalaistaa noin suurelle joukolle. Näin piippalakkien olisi ollut mukavampi tulla kun on lämmin ruoka ja Suomen sosiaalihuolto koko patteristo vastassa. Veli Venäläinen voisi tekstailla kavereilleen että Karjala on nyt valloitettu. Bussilla vaan lisää. Kyllä suomipoika on viisas ja nätti kuin siika pienenä, mutta tyhmä kuin lohi.
Minä mukaan lukien. Ei ole kuulemma vielä saatu rajaa kiinni. Tilastokeskus keskus ilmoittaa että nyt kun turistilaivat ja lentoliikenne ovat hallussa, niin yli 60% uudista tartunnoista tulee ulkomailta Tornioon. Nyt ei virallisesti tiedetä mistä maasta?? Hutisalo ilmoittaa jo että ainakaan päätökset eivät tule rajoittamaan maahanmuuttoa.
Ruotsissa on nyt 12688 tartuntatapausta sillä näkemyksellä että 10 milj. kansasta on testattu 0,03%. Jos testausta tehtäisiin 3 %:lle niin tilastollisesti tartuntojen määrä on 1 268 800 hlöä (3%). Jos kaikki testataan niin tartuntoja on tällä tiedolla 5 x enenmän kuin maassa on ihmisiä. Todellisuudessa tartunta kaikilla.
Suomessa tilanne on sama ja se on paha.
USA ilmoitti että pahin on ohi, vaikka tiistaina kuolleiden määrä oli suurin /vrk. Tämä tarkoittaa että tilanne ei ole ohi ja paskavauhti on pahinta tähän mennessä.
Elämme aikoja jossa ei voida sanoa asioita niin kuin ne ovat. Ne ovat näin. Paha tilanne ei ole 1kk. Sitä jatketaan heinäkuun lippuun ( 3kk). Hyvin pian tämän jälkeen myönnetään että tilanne menee tästä 6kk (lokakuu) ja edelleen että ainakin vuoden loppuun.
Epidemia tulee leikkaamaan 2025 mennessä 80% maailman väestöstä. Intia, Italia ja Ranska kärsivät pahiten. Ruotsi ja USA toisena. Suomi pääsee paljon vähemmällä riippuen siitä missä vaiheessa Tornioon palautetaan se sama rajatarkas, joka oli voimassa 1918-2015. Sen ankarampaa rajat -kiinni hommaa ei tarvita. Nythän on niin että vaikka 100 tuberkuloosi asiakasta tulee niin kukaan ei kysy mitään jos auto on katsastettu. Ei tarvitse pysähtyä.
On se outoa kun minun nuoruudessa miehet aseiden kanssa vartioivat että ilman passia ei tulla.
Niin ne ajat muuttuvat.Pitäisikö mennä kertaamaan vähän matikkaa peruskouluun? Samalla voisi osallistua yhteiskuntaopin tunneille ja kenties harjoitella vähän peruslogiikkaa?
- Anonyymi
kaheli aloite
"Epidemia tulee leikkaamaan 2025 mennessä 80% maailman väestöstä...".
Kuortaneen maankuulu epidemia-asiantuntija, peruskoulun ala-asteen laskennossa ja lukemisessa pahoissa oppimisvaikeuksissa taikinoinut persutieteen dosentti se tässä ennustelee tulevia.
Voi elämän kevät.
Sitten nauretaan. ;)Tämäkin ketju kääntyi koronaan; kyllästyttää jo koko aihe.
Minä pidän sitä oikeinkin hyvänä asiana koska se kaataa somaleja paljon runsaslukuisemmin kuin valtaväestöä.
Omassa tuttavapiirissäni kukaan ei tunne yhtäkään sairastunutta; tosin piiriini ei kuulu yhtäkään matua saatika somalia.
Odotan koronan toista aaltoa joka ehkä tulee jos se noudattaa espanjantaudin kulkua.
Vielä on nähtävillä Ylen Areenassa tästä hyvä dokkari:
https://areena.yle.fi/1-4599002- Anonyymi
Ei peruskoulussa mitään laskentoa ole koskaan opetettu. Muistelet varmaan niitä Lieksan kiertokouluaikojasi:)
Anonyymi kirjoitti:
Ei peruskoulussa mitään laskentoa ole koskaan opetettu. Muistelet varmaan niitä Lieksan kiertokouluaikojasi:)
Meidän persutieteen dosentin ala-asteen matematiikan edistyminen on arvioitu tässä:
- edistyminen lukukäsitteen ymmärtämisessä ja lukujonotaidoissa -> ei edisty
- edistyminen kymmenjärjestelmän ymmärtämisessä-> ei edisty
- edistyminen laskutaidon sujuvuudessa-> ei edisty
- edistyminen kappaleiden ja kuvioiden luokittelun taidoissa-> ei edisty
- edistyminen matematiikan käyttämisessä ongelmanratkaisussa-> ei edisty .
Näillä kyvyillään hän sitten esittelee prosenttilaskutaitojaan tälläkin palstalla.
Voi elämän kevät.
Sitten huutonaurua putkeen ainakin vartti.;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Meidän persutieteen dosentin ala-asteen matematiikan edistyminen on arvioitu tässä:
- edistyminen lukukäsitteen ymmärtämisessä ja lukujonotaidoissa -> ei edisty
- edistyminen kymmenjärjestelmän ymmärtämisessä-> ei edisty
- edistyminen laskutaidon sujuvuudessa-> ei edisty
- edistyminen kappaleiden ja kuvioiden luokittelun taidoissa-> ei edisty
- edistyminen matematiikan käyttämisessä ongelmanratkaisussa-> ei edisty .
Näillä kyvyillään hän sitten esittelee prosenttilaskutaitojaan tälläkin palstalla.
Voi elämän kevät.
Sitten huutonaurua putkeen ainakin vartti.;)mejän työpaikassa huutonauru potilaat menee lukkojen taakse...
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Meidän persutieteen dosentin ala-asteen matematiikan edistyminen on arvioitu tässä:
- edistyminen lukukäsitteen ymmärtämisessä ja lukujonotaidoissa -> ei edisty
- edistyminen kymmenjärjestelmän ymmärtämisessä-> ei edisty
- edistyminen laskutaidon sujuvuudessa-> ei edisty
- edistyminen kappaleiden ja kuvioiden luokittelun taidoissa-> ei edisty
- edistyminen matematiikan käyttämisessä ongelmanratkaisussa-> ei edisty .
Näillä kyvyillään hän sitten esittelee prosenttilaskutaitojaan tälläkin palstalla.
Voi elämän kevät.
Sitten huutonaurua putkeen ainakin vartti.;)Höpsistä taas. Yhdessäkään Suomen alakoulussa ei käytetä tuollaista arviointia. Eläkeukon kannattaisi keksiä uskottavampia öyhötyksen aiheita:)
Anonyymi kirjoitti:
Höpsistä taas. Yhdessäkään Suomen alakoulussa ei käytetä tuollaista arviointia. Eläkeukon kannattaisi keksiä uskottavampia öyhötyksen aiheita:)
Höpsistä vaan itsellesi. Kyseinen lista opetushallituksen tekemä luettelo asioista, jotka pitää peruskoulun luokkien 1-2 oppilaiden matematiikan edistymistä mitattaessa ottaa huomioon.
Listaus löytyy vaikka tästä:
https://peda.net/harjavalta/ol/13-luonnos/1ov1/14-4-4-matematiikka/ooamv1l/kal
Pitää tietää, pelkällä öyhötykselläsi ei ole edelleenkään mitään arvoa.
Nauretaan taas. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Höpsistä vaan itsellesi. Kyseinen lista opetushallituksen tekemä luettelo asioista, jotka pitää peruskoulun luokkien 1-2 oppilaiden matematiikan edistymistä mitattaessa ottaa huomioon.
Listaus löytyy vaikka tästä:
https://peda.net/harjavalta/ol/13-luonnos/1ov1/14-4-4-matematiikka/ooamv1l/kal
Pitää tietää, pelkällä öyhötykselläsi ei ole edelleenkään mitään arvoa.
Nauretaan taas. ;)Heh, osasit kopsata arvioinnin osa-alueet, mutta astuit miinaan arvioinnissa. Sen pitää olla positiivista, eikä itse keksimääsi "ei edisty" lausetta käytetä missään.
Vouho-öyhötys ei kannata, koska siitä jää yleensä aina kiinni:) - Anonyymi
nazi kirjoitti:
Tämäkin ketju kääntyi koronaan; kyllästyttää jo koko aihe.
Minä pidän sitä oikeinkin hyvänä asiana koska se kaataa somaleja paljon runsaslukuisemmin kuin valtaväestöä.
Omassa tuttavapiirissäni kukaan ei tunne yhtäkään sairastunutta; tosin piiriini ei kuulu yhtäkään matua saatika somalia.
Odotan koronan toista aaltoa joka ehkä tulee jos se noudattaa espanjantaudin kulkua.
Vielä on nähtävillä Ylen Areenassa tästä hyvä dokkari:
https://areena.yle.fi/1-4599002espanjan taudissa oli neljä aaltoa
ei ole maahanmuuttoa ja työttömyyttä parin vuoden päästä? - Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Meidän persutieteen dosentin ala-asteen matematiikan edistyminen on arvioitu tässä:
- edistyminen lukukäsitteen ymmärtämisessä ja lukujonotaidoissa -> ei edisty
- edistyminen kymmenjärjestelmän ymmärtämisessä-> ei edisty
- edistyminen laskutaidon sujuvuudessa-> ei edisty
- edistyminen kappaleiden ja kuvioiden luokittelun taidoissa-> ei edisty
- edistyminen matematiikan käyttämisessä ongelmanratkaisussa-> ei edisty .
Näillä kyvyillään hän sitten esittelee prosenttilaskutaitojaan tälläkin palstalla.
Voi elämän kevät.
Sitten huutonaurua putkeen ainakin vartti.;)lieksassa huutonauruperinne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lieksassa huutonauruperinne?
Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys.
- Anonyymi
"Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä."
Punikkien sensuuri on taas ollut nappuloilla. - Anonyymi
helsinki herää
joko suurmoskeija taas pystyyn? - Anonyymi
Sota täällä syttyy ,jos näitä tunkeilijoita ei palauteta ,sinnne mistä ovat tulleetkin.
Ajatelkaa,mihin helvettiin lapsenlapsenne saatatte ,jos annatte tunkeilioiuden
omia maamme,joten hiljaisuudessa on syytä asein varatua tulevaan tai sopivan
viruksen kautta,jos tämä tunkeutujien hyysääminen ei lopu. Vai nousee se kannatus rajusti.
Kannatus muuten putosi. Mitäpä sanoo aloittaja siihen?
Nauretaanko vartti tai kaksi?
Näin me teemme. ;)- Anonyymi
Nauretaan vain. Kannatuksen muutos mahtuu kyselyn virhemarginaaliin:)
No, ehkä öyhö ei ymmärrä näitä asioita. Anonyymi kirjoitti:
Nauretaan vain. Kannatuksen muutos mahtuu kyselyn virhemarginaaliin:)
No, ehkä öyhö ei ymmärrä näitä asioita.Se virhemarginaali istuu oppositiossa ja nillittää pää punaisena jokaisesta mahdollisesta asiasta. Kuulemani mukaan persut nillittivät siitäkin , että väärin kuoltu, kun kyse oli vanhusten koronakuolemista.
Mukavaa, että sinäkin jaksat nauraa persujen pöljyydelle.
Nauretaan vaan. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Se virhemarginaali istuu oppositiossa ja nillittää pää punaisena jokaisesta mahdollisesta asiasta. Kuulemani mukaan persut nillittivät siitäkin , että väärin kuoltu, kun kyse oli vanhusten koronakuolemista.
Mukavaa, että sinäkin jaksat nauraa persujen pöljyydelle.
Nauretaan vaan. ;)Näetkö myös pikku-ukkoja harhaäänien lisäksi?
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Se virhemarginaali istuu oppositiossa ja nillittää pää punaisena jokaisesta mahdollisesta asiasta. Kuulemani mukaan persut nillittivät siitäkin , että väärin kuoltu, kun kyse oli vanhusten koronakuolemista.
Mukavaa, että sinäkin jaksat nauraa persujen pöljyydelle.
Nauretaan vaan. ;)Toveri Moktar jos nyt oikein nämä kyselyt tehtäisiin, eikä viherpunikkien toimiessa kyselijöinä, niin tulokset olisivat aivan muuta mitä tuo SDP:n virhemarginaali on.
Hallituksen toiminta on ollut lähinnä kompurointia ja perässä menoa eikä toiminnassa ole mitään kehumista. Anonyymi kirjoitti:
Näetkö myös pikku-ukkoja harhaäänien lisäksi?
Juu, näen.
Aika pieniä ja hentoisia ukkoja ne ovat, ne taviot ja halla-ahot. Ehkä se liittyy jotenkin siihen persuuteen, että pientä päätä ja narukäsiä pitää sitten kompensoida isolla mölyllä.
Eiköhän naureta tovi. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Juu, näen.
Aika pieniä ja hentoisia ukkoja ne ovat, ne taviot ja halla-ahot. Ehkä se liittyy jotenkin siihen persuuteen, että pientä päätä ja narukäsiä pitää sitten kompensoida isolla mölyllä.
Eiköhän naureta tovi. ;)Kikekin pyyhkisi palstaöyhöllämme lattiaa, jotta ulina kävisi:)
Anonyymi kirjoitti:
Kikekin pyyhkisi palstaöyhöllämme lattiaa, jotta ulina kävisi:)
Ei kiinnosta - ennenaikaisesti vanhentunut kurppa. Ei jatkoon. ;)
Kurppa on kurppa ja sellaisena pysyy, vaikka sitten ottaisi tai antaisi kuonoon.
Eiköhän naureta taas. ;)
- Anonyymi
Olemme kahden kerroksen väkeä. Mamut saavat yksityiset terveyspalvelut. Maahanmuuttovirastolla on sopimus kahden yksityisen yrityksen kanssa turvapaikanhakijoiden perusterveydenhuollosta. Muita palveluja saatetaan ostaa kunniltakin.
https://yle.fi/uutiset/3-8299100?utm_source=whatsapp-share&utm_medium=social - Anonyymi
Syöpä leviää demareissa kovaa vauhtia
mamukasvain - Anonyymi
Pilvee on vihervasemmistolla varmaan juu
- Anonyymi
äkkiä romaanit ja lappalaiset sinne myös
- Anonyymi
Taitaa puolet hesalaisista äänestää PS kuntavaaleissa
- Anonyymi
Missä päin Pietaria Hesa on?
- Anonyymi
Valitettavasti Stadissa on niin paljon junantuomia viherkommareita ja kehitysmalaisiaa pyllistelijöitä jotka saavat äänestää kuntavaaleissa ilman kansalaaisuutta että viherkommunistien nousu on väistämätön tosiasia...
- Anonyymi
saakos navojo intiaanit oman yksikön?
viks teller - Anonyymi
Saas nähdä monta Abdirahimia, Sulttaania, Taatelia tai Libania on Stadin kaupungin valtuustossa vuoden päästä, minä veikkaan että monta...
- Anonyymi
Kaikki jää kiinni huumeista,veroista tai kelahuijauksista
voisiko päätellä menneistä ja olevista tapauksista?
entäs kunniamurhat ja meetoo?
- Anonyymi
Veikkaan että siellä on viisi pyllistelijää nykyisen kolmen sijaan...
- Anonyymi
Aivan ja käytännössä vihreät, demarit, vasurit ja rkp voivat päättää kaiken, kun ovat jo kaikki viherkommari hallituksessakin... Ei muuta kun Allaah akbar...
- Anonyymi
kyllä
- Anonyymi
keskustan jäljillä
- Anonyymi
paha maa
- Anonyymi
Toivotaan, että kantiksille on tulevaisuudessa ihan omat terveyskeskukset, ettei samoissa eläintarhoissa tarvitse käydä.
- Anonyymi
niin
ja bussi sekä junat omat... - Anonyymi
omat veroa maksavat ravintolat
- Anonyymi
Suomessa kansalaiseksi tulemiselle on edellytyksiä:
- selvitetty henkilöllisyys
- riittävä kielitaito
- riittävä asumisaika
- nuhteettomuus
- toimeentulo
- maksuvelvoitteiden suorittaminen
Mikä on se kansaosa, joka ei täytä em. edellytyksiä, mutta jotka muodostavat tänne oman kansansa, joka voi jatkaa elämistä ja olemista oman kansalaisuutensa ja maansa tapojen yms. mukaisesti, myös työttömänä sosiaalituen saajana, jopa koko loppuelämänsä ajan?Saanko yrittää? Vastaan: perusuomalaiset, erityisesti lieksalaiset vähäpojat.
Nauretaan taas. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Saanko yrittää? Vastaan: perusuomalaiset, erityisesti lieksalaiset vähäpojat.
Nauretaan taas. ;)saarioisten
- Anonyymi
Paikkajako uusiksi kunnalisvaaleissa
- Anonyymi
suomeenkin tunnukseton armeija kun uusi valta saadaan
- Anonyymi
siinä se moskeijakin sivussa nousee...
- Anonyymi
ohA-allaH innostunutsonni
- Anonyymi
Tuonkaltaista sairautta demarit viljelee.
- Anonyymi
Demariämmillä on aina lompsa auki kun kyse on ruskeista.
- Anonyymi
kahjo nainen?
pilvessä? - Anonyymi
Kuka sen rahoittaa kun sote on runnottu läpi
laittomasti - eikä siitä puhuta mitään.
TKt on nyt paikallisen verotulojen varassa
ja työttömyyden ollessa tätä luokkaa
ei ole maksajia
EIKÖ HKI KAUPUNGINVALTUUTETTU OLE TIETOINEN
SOTEN UUDESTA RAKENTEESTA? - Anonyymi
Ei ole suomalaisella hetkenpäästä asiaa helsinkiin
- on se hetkenpäästä niin paiseinen paikka - Anonyymi
Torstilla on varmaan ne rahatkin jossakin jo valmiina, ai niin leikataan kantiksien palveluista.
- Anonyymi
onko oikeen ruottista ottanu mallia?
- Anonyymi
somalia demokraattinen puolue
- Anonyymi
sooon kohta suurin
ranskan maa avitti - Anonyymi
Naiset tunnetusti pitää päänsä
- Anonyymi
Persut on nousseet 19,5% kannatukseen, alkaa totuuspikkuhiljaa selviämään tolkunihmisille. Vielä kun ohisalo rykäsee tänne muutamansata ”heikoimmassa” asemassa olevaa partalasta niin eiköhn se totuus ala valkenemaan kaikille.... Maashallaah! Inshallaah! Allaahakbar!....
- Anonyymi
Toivotaan että persut pääsevät reilusti yli 20% kannatukseen.... jopa 25%:tiin asti...
- Anonyymi
huh
- Anonyymi
Se olisi hienoa jos persut olisivat suurin kuntapuolue...
- Anonyymi
Stadissa persuilla oli viime vaaleissa 6 paikkaa, toivottavasti tuplaavat sen.... Tosin Vapaavuoren luopuessa Stadista tulee viherkommunistien ja kehitysmaataustaisten Islamin palvojien temmellyskenttä. Ei muuta kuin rakentamaan suurmoskeijaa terroristihautomoineen Maashallaah! Inshallaah! Allaahakbar!....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stadissa persuilla oli viime vaaleissa 6 paikkaa, toivottavasti tuplaavat sen.... Tosin Vapaavuoren luopuessa Stadista tulee viherkommunistien ja kehitysmaataustaisten Islamin palvojien temmellyskenttä. Ei muuta kuin rakentamaan suurmoskeijaa terroristihautomoineen Maashallaah! Inshallaah! Allaahakbar!....
ONKO PÄÄKAUPUNKIMME KOHTA ISLAMABAD?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stadissa persuilla oli viime vaaleissa 6 paikkaa, toivottavasti tuplaavat sen.... Tosin Vapaavuoren luopuessa Stadista tulee viherkommunistien ja kehitysmaataustaisten Islamin palvojien temmellyskenttä. Ei muuta kuin rakentamaan suurmoskeijaa terroristihautomoineen Maashallaah! Inshallaah! Allaahakbar!....
Kehityksenhän näkee jo siinä, että stadissa vain muutamassa vuuodessa on 0-veroa maksavien osuus noussut pikkuisen päälle 7000 hengestä (vuonna 2014) noin 68000 henkeen (tämä oli tieto vuodelta 2018). Eiköhän määrä koronan ja kaikenlaisen muuttoliikkeen vuoksi ole nyt tätäkin suurempi. Toisilla ihmisillä on oikeus valita missäpäin haluavat asua ja toki suuret kaupungit houkutelee varsinkin, jos ei itse tarvitse vuokraansa maksaa.
Saapa nähdä aiheuttaako tällainen muuttoliikettä vieruskuntiin ja vähän pidemmällekin. Kohta vihreät ja maahanmuuttajat saavat pääosin asuttaa Helsingin ja hoitaa talouden ihan miten lystäävät, tosin verotulojen määräkin saattaa romahtaa.
- Anonyymi
Ei muutakuin lisää sitä heikoimmassa asemassa olevaa kansanryhmäläisten sakkia tänne pyllistelemään ja keppostelemaan, niin kyllä tästä hyvä tulee...
- Anonyymi
Ruotsin malli on jo meilläkin
- Anonyymi
viekääs nyt ne väkivalta mamut sinne ahvenanmaalle toipumaan-RKP pitää omistaan huolen kyllä?
- Anonyymi
Parempi keskittää kaikki hesaan.
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871890
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473