Ikävä tutkimus jälleen Ruotsissa, sillä suurin osa Afrikasta

Anonyymi

ja Lähi-Idästä tulleista, ei ole omavaraisia.

Uudessa tutkimusraportissa on selvitetty, milloin ulkomailla syntyneet ihmiset tulevat omavaraisiksi. Raportissa todetaan, että osuus, joka vuonna 2016 pystyi elättämään itseään oli Afrikasta tulleiden kohdalla vain 38 prosenttia ja Lähi-idässä 36 prosenttia.

Ajanjaksolla 1990-2016 suurin osa ulkomailla syntyneistä työikäisistä ei saavuttanut omavaraisuutta.

"År 2016 var drygt 600 000 utrikes födda i arbetsför ålder inte självförsörjande. Högt räknat var 38 respektive 36 procent av individer med härkomst i Afrika respektive Mellanöstern självförsörjande 2016. Motsvarande uppskattningar för inrikes födda och individer från våra nordiska grannländer låg på 73 procent."

Haitallinen maahanmuutto on haitallista maahanmuuttoa.

29

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiväthän ne ihmiset pärjää edes suotuisassa ilmastossa. Ei ole lämmityskustannuksia ja valtavat luonnonrikkaudet ympärillä. Tyhmää porukkaa.

    • Anonyymi

      Odotetaan nyt vaan, kuinka eräs karvahattu teilaa tutkimustulokset persujen huuhaaksi!

    • Anonyymi

      Kaiken lisäksi tuo ominaisuus jatkuu usein seuraavissa polvissa...

      • Anonyymi

        Todistetusti.


    • Anonyymi

      sipilä tiesikö

    • Anonyymi

      500 vuotta Suomessa asuneet romanitkin ovat vielä pahasti pakkasen puolella.

      • Anonyymi

        Heillä ei ole sellaista älytöntä lisääntymisvimmaa.
        Jotkut käyttää massaa keinona valtaan.
        Demarit tietää sen.


    • Anonyymi

      Kertokaa miksi minun pitää maksaa näiden eläminen? Ei minun tarvi maksaa kirkollisverokaan jos en halua.

      • Anonyymi

        Joudut maksamaan, koska olet äänestänyt joitain muita kuin perussuomalaisia tai olet jättänyt kokonaan äänestämättä.


      • Anonyymi

        Olisko kiitos sitten taivaassa?


      • Anonyymi

        Ainakin tiedän miten äänestän seuraavissa vaaleissa. 80 prosenttia somalialaisista on yhteiskunnan tuen varassa. Ja montako kymmentä vuotta ovat täällä jo lisääntyneet. Edelleenkin maleksivat jouten.


    • Ruotsissa ei intelligentit ihmiset kutsu pakolaisia "haittamaahanmuuttajiksi".

      Tuollainen nimitys on vain teillä siellä Suomessa. Ja me Ruotsissa emme välitä Suomen asioista juuri ollenkaan.
      Mutta se suomalaiset poikaset katselette vain Ruotsiin päin kun ette löydä paljoakaan kritisoimista omasta maastanne niin keksitte katsella naarupiin päin ;)

      Toisekseen....
      Raportista mistä kirjoitatte, on vanha asia.
      Se on tiedetty Ruotsissa jo vuosikymmeniä että ihmiset joilla on tänne tullessaan huono koulutus, tulee se kestämään kauan aikaa ennen kuin he saa jonkinlaisen työpaikan
      Mitä vanhempi ihminen, sitä vaikeampaa oppia uutta kieltä ja opiskella.

      Ruotsissa autetaan pakolaisia ja pidetään heitä saman arvoisina kuin ruotsalaisiakin.
      Se että ei ole koulutusta, ei tee ihmisestä toisarvoista muualla kuin Suomessa poikasten keskusteluissa.
      Kun on vielä alaikäinen niin ei ymmärrä, jotkut ääliöpoikaset alkaa vihata pakolaisia rasisminsa takia.

      Herää kysymys että mistä poikaset on oppineet rasisminsa?
      Onko heidän kodeissa ehkä vanhemmat rasistisia tai ennakkoluuloisia pakolaisia kohtaan.

      Ennakkoluullot on joillakin Suomessa erittän pahat.
      Ennakkoluulot pakolaisista aiheuttaa poikasten vihamielisyyden ja rasistiset kirjoitukset internetissä.
      Aikuiset edellä ja lapset perässä, niinhän se usein on.

      Kuinkakohan kauan aikaa tämä foorumi antaa poikasten meuhata täällä rasistisine kirjoituksineen?

      Tämä palsta on häpeäpaikka Suomelle.

      • Rva Seijaah mainitsi rasismin.
        Se on mielestäni oikein hyvä asia meille pienelle kantasuomalaisten joukolle jotka pyrimme säilyttämään oman maamme, sen rajat sekä ikivanhan kulttuurimme.

        Vihaan tänne tunkeutuneita vierasmaalaisia.


      • Anonyymi

        Ruotsissa kutsutaan muslimeita ja muita tummia nimillä "svartskalle" tai "blatte", ja sitä tekee ihan yhtä lailla ne "intelligentit" kuin duunaritkin. Tiedät nuo sanat varmasti. Mamut myös haukkuvat ruotsalaisia eri nimillä, kuten esim. "svennefitta", svennehora", "svennebög" jne.

        Ja minä siis tiedän koska aiemmin asuin Tukholmassa.

        Tuleppa nyt vastaamaan jos uskallat, ja minua muuten on turha pojitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsissa kutsutaan muslimeita ja muita tummia nimillä "svartskalle" tai "blatte", ja sitä tekee ihan yhtä lailla ne "intelligentit" kuin duunaritkin. Tiedät nuo sanat varmasti. Mamut myös haukkuvat ruotsalaisia eri nimillä, kuten esim. "svennefitta", svennehora", "svennebög" jne.

        Ja minä siis tiedän koska aiemmin asuin Tukholmassa.

        Tuleppa nyt vastaamaan jos uskallat, ja minua muuten on turha pojitella.

        Jatketaan vielä, että svenskit eivät todellakaan pidä esim. muslimeita samanarvoisina itsensä kanssa, ei siellä aikanaan suomalaisiakaan pidetty samanarvoisina. Tuonkin sinä Seijaah tiedät. No, on siellä tietysti se tietty suvakkiporukka, joka voi pitää mamuja samanarvoisina, mutta se suuri massa ei.

        Ruotsalaisissa elää kyllä se rasismi, mutta he eivät sitä yleensä näytä ulospäin. Mutta paljon kertoo esim. se kun Tukholmalaiseen lähiöön alkaa muuttaan tummaa sakkia, niin sitä mukaa svenskit muuttavat sieltä pois. Olen itse asunut aikanaan tuollaisessa lähiössä, ja konkreettisesti nähnyt tuon ns. white flight - ilmiön. Mitä Seijaah luulet, että miksi svenskit muuttavat pois?


      • Anonyymi

        Kuuluuko islam muka sivistysvaltioihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatketaan vielä, että svenskit eivät todellakaan pidä esim. muslimeita samanarvoisina itsensä kanssa, ei siellä aikanaan suomalaisiakaan pidetty samanarvoisina. Tuonkin sinä Seijaah tiedät. No, on siellä tietysti se tietty suvakkiporukka, joka voi pitää mamuja samanarvoisina, mutta se suuri massa ei.

        Ruotsalaisissa elää kyllä se rasismi, mutta he eivät sitä yleensä näytä ulospäin. Mutta paljon kertoo esim. se kun Tukholmalaiseen lähiöön alkaa muuttaan tummaa sakkia, niin sitä mukaa svenskit muuttavat sieltä pois. Olen itse asunut aikanaan tuollaisessa lähiössä, ja konkreettisesti nähnyt tuon ns. white flight - ilmiön. Mitä Seijaah luulet, että miksi svenskit muuttavat pois?

        Olisivatko kohteliaita? Antavat tilaa arvovieraille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatketaan vielä, että svenskit eivät todellakaan pidä esim. muslimeita samanarvoisina itsensä kanssa, ei siellä aikanaan suomalaisiakaan pidetty samanarvoisina. Tuonkin sinä Seijaah tiedät. No, on siellä tietysti se tietty suvakkiporukka, joka voi pitää mamuja samanarvoisina, mutta se suuri massa ei.

        Ruotsalaisissa elää kyllä se rasismi, mutta he eivät sitä yleensä näytä ulospäin. Mutta paljon kertoo esim. se kun Tukholmalaiseen lähiöön alkaa muuttaan tummaa sakkia, niin sitä mukaa svenskit muuttavat sieltä pois. Olen itse asunut aikanaan tuollaisessa lähiössä, ja konkreettisesti nähnyt tuon ns. white flight - ilmiön. Mitä Seijaah luulet, että miksi svenskit muuttavat pois?

        Eipä näytä Seijaah tulleen minulle vastaamaan, kun kirjoittelin tiettyjä totuuksia Ruotsista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä näytä Seijaah tulleen minulle vastaamaan, kun kirjoittelin tiettyjä totuuksia Ruotsista.

        Eikä näytä vieläkän tulleen minulle vastaamaan, menikö pupu pöksyyn?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä näytä vieläkän tulleen minulle vastaamaan, menikö pupu pöksyyn?

        Selvästi meni.


      • Anonyymi

        Intelligentimmin sitten. Matuille on syötetty oppi ettei heidän oikeastaan tarvitsekaan tehdä mitään itsensä hyväksi. Kuten otsikossa sanottiin, eivät ole omavaraisia, vaan julkisen avun varassa. Ennakkoluuloinen rasistipersu tohtii sivistymättömästi sanoa tuota haitalliseksi toiminnaksi valtiontaloudelle. Tosiasioitahan ei erilaiset ilmaisut tai niiden paheksuminen muuta mitenkään. Esim. kielen ja kulttuurin opiskelu ei vaadi työpaikkaakaan, eikä isoa asuntoa tai mitään, mutta mahdollistaa sen saamisen jos halua olisi. No, ei ole. Se on häpeäpaikka matuille.


    • Anonyymi

      Huono maahanmuutto on huonoa maahanmuuttoa, ei siitä pääse.

      • Suomalainen ja ruotsalainen eliitti asuvat vahvasti linnoitetuilla alueillaan merien rannoilla.
        Sinne ei taatusti ole matuilla asiaa eikä sinne kaavoiteta slummikerrostalo- alueita.
        Meillä on esimerkkinä Sipoo missä ei asu ensimmäistäkään matua.
        Eikä tule.


    • Anonyymi

      Kertokaa miksi minun pitää maksaa näiden eläminen? Ei minun tarvi maksaa kirkollisverokaan jos en halua. Maksakoot ne ketkä niitä tänne haluavat.

    • Anonyymi

      kuinkas suomessa?

    • Anonyymi

      Ei missän tekemisissä näitten vaatijoiten sotkujen kanssa

    • Anonyymi

      eikös se irakin puolustusministeri saanut sosiaalitukia ruotsista?

      vai oliko valeuutinen?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe