Voitko kattoo mua syvälle silmiin ja kertoo mitä näät?
Jos joskus kohdataan
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siellä mitään näkynyt kun viimeksi pidemmän aikaa katsoin. Mutta ei tämä minulle ollut.
- Anonyymi
Se siitä sitten, niinkö? sivusta kysyn. Oletko mies? kysyy nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se siitä sitten, niinkö? sivusta kysyn. Oletko mies? kysyy nainen
Mies olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies olen.
Pelkkää tyhjää näit toisen silmissä? Ei mitään muuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkää tyhjää näit toisen silmissä? Ei mitään muuta?
Sanotaan näin, että en tuntenut enää niitä lämpimiä tunteita kuin joskus tunsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanotaan näin, että en tuntenut enää niitä lämpimiä tunteita kuin joskus tunsin.
Onko siitä ennen-ajasta pitkä aika jo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siitä ennen-ajasta pitkä aika jo?
Noin puolivuotta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin puolivuotta sitten.
Koska sä sitten huomasit, että ne tunteet on poissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin puolivuotta sitten.
Tai unohda, älä vastaa. Päätinkin etten kuvittele sun olevan hän. Turha vetää täällä paskaa niskaan kun on kivojakin viestejä..:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska sä sitten huomasit, että ne tunteet on poissa?
Sinuahan kiinnostaa. Sen katseen jälkeen kului noin kuukausi, kun sain vain välttelyä ja kylmää suhtautumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinuahan kiinnostaa. Sen katseen jälkeen kului noin kuukausi, kun sain vain välttelyä ja kylmää suhtautumista.
Ei tuo mulle ollut. Kunhan kyselin. Olen yrittänyt monella eri tapaa osoittaa miten tykkään, vaikken sitä uskalla sanoa. Eli en ole vältellyt enkä kylmennyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo mulle ollut. Kunhan kyselin. Olen yrittänyt monella eri tapaa osoittaa miten tykkään, vaikken sitä uskalla sanoa. Eli en ole vältellyt enkä kylmennyt.
No hyvä niin...
- Anonyymi
Voin kertoa, että jo ensi tapaamisestamme lähtien aistin sinusta sellaista lämpöä ja kauneutta, jota en ole aistinut kenestäkään vuosiin.
Kun juttelimme sinut kauniit silmäsi ja ihanat hiuksesi valloittivat minut. Välillä kävelen ulkona ja huomaan hymyileväni, tämä johtuu pelkästään sinusta. Olen ihastunut sinuun ja se saa silmäni säteilemään.- Anonyymi
Koska juttelitte viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska juttelitte viimeksi?
Viime vuonna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime vuonna.
Miksette ole enää jutelleet tuon jälkeen, jos olet kerran ihastunutkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksette ole enää jutelleet tuon jälkeen, jos olet kerran ihastunutkin?
Liian henkilökohtainen asia täällä kommentoitavaksi. Kaikki ei aina ole niin helppoa ja suoraviivaista tässä elämässä.
Tämä koronatilanne tuli juuri huonoon aikaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime vuonna.
Tuntuiko tutulta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian henkilökohtainen asia täällä kommentoitavaksi. Kaikki ei aina ole niin helppoa ja suoraviivaista tässä elämässä.
Tämä koronatilanne tuli juuri huonoon aikaan.Ymmärrän, ei tänne liikaa kannata kertoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuiko tutulta?
Itsekin näin hänet ketä paljon mietin viime vuonna. Niin kuin toki varmaan moni muukin täällä
- Anonyymi
Voinhan minä kertoa, jos kysyt.
- Anonyymi
Kevyen kaihin.
- Anonyymi
Juopon verestävät silmät.
- Anonyymi
Voin ja kerronkin. Yritä jaksaa kunnes taas nähdään. Vielä kuukauden verran. Kerron sulle tunteistani sitten kaunis nainen❤
- Anonyymi
Miksi juuri kuukauden verran?
- Anonyymi
Jos kysyt niin vastaan sinulle mies.
- Anonyymi
Toivon todella että voisin katsoa silmiisi ja kaikki mitä olen luullut osoittautuu vääräksi. :( Ja et oikeasti halua minulle pahaa.
- Anonyymi
Lämpöä jota ei kellään..ei jäätä lainkaan.
Yritin jo kerran. Näin usvaa, kaivon, kuumeista tuskaa. En tiedä, haluanko vilkaista uudestaan..
- Anonyymi
Ettekö ole sitten kohdanneet vielä kertaakaan?
- Anonyymi
Olet sekaisin kuin seinäkello?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681274Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261271Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171009Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002- 42949
- 72915
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että272913