Jos joskus kohdataan

Anonyymi

Voitko kattoo mua syvälle silmiin ja kertoo mitä näät?

31

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei siellä mitään näkynyt kun viimeksi pidemmän aikaa katsoin. Mutta ei tämä minulle ollut.

      • Anonyymi

        Se siitä sitten, niinkö? sivusta kysyn. Oletko mies? kysyy nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se siitä sitten, niinkö? sivusta kysyn. Oletko mies? kysyy nainen

        Mies olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies olen.

        Pelkkää tyhjää näit toisen silmissä? Ei mitään muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkää tyhjää näit toisen silmissä? Ei mitään muuta?

        Sanotaan näin, että en tuntenut enää niitä lämpimiä tunteita kuin joskus tunsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaan näin, että en tuntenut enää niitä lämpimiä tunteita kuin joskus tunsin.

        Onko siitä ennen-ajasta pitkä aika jo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siitä ennen-ajasta pitkä aika jo?

        Noin puolivuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin puolivuotta sitten.

        Koska sä sitten huomasit, että ne tunteet on poissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin puolivuotta sitten.

        Tai unohda, älä vastaa. Päätinkin etten kuvittele sun olevan hän. Turha vetää täällä paskaa niskaan kun on kivojakin viestejä..:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sä sitten huomasit, että ne tunteet on poissa?

        Sinuahan kiinnostaa. Sen katseen jälkeen kului noin kuukausi, kun sain vain välttelyä ja kylmää suhtautumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuahan kiinnostaa. Sen katseen jälkeen kului noin kuukausi, kun sain vain välttelyä ja kylmää suhtautumista.

        Ei tuo mulle ollut. Kunhan kyselin. Olen yrittänyt monella eri tapaa osoittaa miten tykkään, vaikken sitä uskalla sanoa. Eli en ole vältellyt enkä kylmennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo mulle ollut. Kunhan kyselin. Olen yrittänyt monella eri tapaa osoittaa miten tykkään, vaikken sitä uskalla sanoa. Eli en ole vältellyt enkä kylmennyt.

        No hyvä niin...


    • Anonyymi

      Voin kertoa, että jo ensi tapaamisestamme lähtien aistin sinusta sellaista lämpöä ja kauneutta, jota en ole aistinut kenestäkään vuosiin.
      Kun juttelimme sinut kauniit silmäsi ja ihanat hiuksesi valloittivat minut. Välillä kävelen ulkona ja huomaan hymyileväni, tämä johtuu pelkästään sinusta. Olen ihastunut sinuun ja se saa silmäni säteilemään.

      • Anonyymi

        Koska juttelitte viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska juttelitte viimeksi?

        Viime vuonna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime vuonna.

        Miksette ole enää jutelleet tuon jälkeen, jos olet kerran ihastunutkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksette ole enää jutelleet tuon jälkeen, jos olet kerran ihastunutkin?

        Liian henkilökohtainen asia täällä kommentoitavaksi. Kaikki ei aina ole niin helppoa ja suoraviivaista tässä elämässä.
        Tämä koronatilanne tuli juuri huonoon aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime vuonna.

        Tuntuiko tutulta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian henkilökohtainen asia täällä kommentoitavaksi. Kaikki ei aina ole niin helppoa ja suoraviivaista tässä elämässä.
        Tämä koronatilanne tuli juuri huonoon aikaan.

        Ymmärrän, ei tänne liikaa kannata kertoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuiko tutulta?

        Itsekin näin hänet ketä paljon mietin viime vuonna. Niin kuin toki varmaan moni muukin täällä


    • Anonyymi

      Voinhan minä kertoa, jos kysyt.

      • Anonyymi

        Kevyen kaihin.


    • Anonyymi

      Juopon verestävät silmät.

    • Anonyymi

      Voin ja kerronkin. Yritä jaksaa kunnes taas nähdään. Vielä kuukauden verran. Kerron sulle tunteistani sitten kaunis nainen❤

      • Anonyymi

        Miksi juuri kuukauden verran?


    • Anonyymi

      Jos kysyt niin vastaan sinulle mies.

    • Anonyymi

      Toivon todella että voisin katsoa silmiisi ja kaikki mitä olen luullut osoittautuu vääräksi. :( Ja et oikeasti halua minulle pahaa.

    • Anonyymi

      Lämpöä jota ei kellään..ei jäätä lainkaan.

    • Yritin jo kerran. Näin usvaa, kaivon, kuumeista tuskaa. En tiedä, haluanko vilkaista uudestaan..

    • Anonyymi

      Ettekö ole sitten kohdanneet vielä kertaakaan?

    • Anonyymi

      Olet sekaisin kuin seinäkello?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe