Voitko kattoo mua syvälle silmiin ja kertoo mitä näät?
Jos joskus kohdataan
31
82
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siellä mitään näkynyt kun viimeksi pidemmän aikaa katsoin. Mutta ei tämä minulle ollut.
- Anonyymi
Se siitä sitten, niinkö? sivusta kysyn. Oletko mies? kysyy nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se siitä sitten, niinkö? sivusta kysyn. Oletko mies? kysyy nainen
Mies olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies olen.
Pelkkää tyhjää näit toisen silmissä? Ei mitään muuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkää tyhjää näit toisen silmissä? Ei mitään muuta?
Sanotaan näin, että en tuntenut enää niitä lämpimiä tunteita kuin joskus tunsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanotaan näin, että en tuntenut enää niitä lämpimiä tunteita kuin joskus tunsin.
Onko siitä ennen-ajasta pitkä aika jo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siitä ennen-ajasta pitkä aika jo?
Noin puolivuotta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin puolivuotta sitten.
Koska sä sitten huomasit, että ne tunteet on poissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin puolivuotta sitten.
Tai unohda, älä vastaa. Päätinkin etten kuvittele sun olevan hän. Turha vetää täällä paskaa niskaan kun on kivojakin viestejä..:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska sä sitten huomasit, että ne tunteet on poissa?
Sinuahan kiinnostaa. Sen katseen jälkeen kului noin kuukausi, kun sain vain välttelyä ja kylmää suhtautumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinuahan kiinnostaa. Sen katseen jälkeen kului noin kuukausi, kun sain vain välttelyä ja kylmää suhtautumista.
Ei tuo mulle ollut. Kunhan kyselin. Olen yrittänyt monella eri tapaa osoittaa miten tykkään, vaikken sitä uskalla sanoa. Eli en ole vältellyt enkä kylmennyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo mulle ollut. Kunhan kyselin. Olen yrittänyt monella eri tapaa osoittaa miten tykkään, vaikken sitä uskalla sanoa. Eli en ole vältellyt enkä kylmennyt.
No hyvä niin...
- Anonyymi
Voin kertoa, että jo ensi tapaamisestamme lähtien aistin sinusta sellaista lämpöä ja kauneutta, jota en ole aistinut kenestäkään vuosiin.
Kun juttelimme sinut kauniit silmäsi ja ihanat hiuksesi valloittivat minut. Välillä kävelen ulkona ja huomaan hymyileväni, tämä johtuu pelkästään sinusta. Olen ihastunut sinuun ja se saa silmäni säteilemään.- Anonyymi
Koska juttelitte viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska juttelitte viimeksi?
Viime vuonna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime vuonna.
Miksette ole enää jutelleet tuon jälkeen, jos olet kerran ihastunutkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksette ole enää jutelleet tuon jälkeen, jos olet kerran ihastunutkin?
Liian henkilökohtainen asia täällä kommentoitavaksi. Kaikki ei aina ole niin helppoa ja suoraviivaista tässä elämässä.
Tämä koronatilanne tuli juuri huonoon aikaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime vuonna.
Tuntuiko tutulta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian henkilökohtainen asia täällä kommentoitavaksi. Kaikki ei aina ole niin helppoa ja suoraviivaista tässä elämässä.
Tämä koronatilanne tuli juuri huonoon aikaan.Ymmärrän, ei tänne liikaa kannata kertoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuiko tutulta?
Itsekin näin hänet ketä paljon mietin viime vuonna. Niin kuin toki varmaan moni muukin täällä
- Anonyymi
Voinhan minä kertoa, jos kysyt.
- Anonyymi
Kevyen kaihin.
- Anonyymi
Juopon verestävät silmät.
- Anonyymi
Voin ja kerronkin. Yritä jaksaa kunnes taas nähdään. Vielä kuukauden verran. Kerron sulle tunteistani sitten kaunis nainen❤
- Anonyymi
Miksi juuri kuukauden verran?
- Anonyymi
Jos kysyt niin vastaan sinulle mies.
- Anonyymi
Toivon todella että voisin katsoa silmiisi ja kaikki mitä olen luullut osoittautuu vääräksi. :( Ja et oikeasti halua minulle pahaa.
- Anonyymi
Lämpöä jota ei kellään..ei jäätä lainkaan.
Yritin jo kerran. Näin usvaa, kaivon, kuumeista tuskaa. En tiedä, haluanko vilkaista uudestaan..
- Anonyymi
Ettekö ole sitten kohdanneet vielä kertaakaan?
- Anonyymi
Olet sekaisin kuin seinäkello?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514