Samalla kun ikävöin, nainen, niin

Anonyymi

mulla on mielessä yksi väri, lämmin, hehkeä ja tulinen, just niin kuin sinäkin. Et vain arvaa. Punainen. Saattaa väri tässä viitata johonkin oikeaan.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla on tuon värinen pusero nyt päällä. Ei vaan nähty tänään, niin et voi sitä tietää :)

    • Anonyymi

      Samalla kuin tuhoudun sinäkin tuhoudut.

    • Anonyymi

      Miksi ikävöit?

    • Anonyymi

      Jeejee kun taas pätevä tunniste!

      Mulla on punainen päiväpeitto, punaiset verhot
      Useampi punainen mekko, rintsikoita ja stringejä.
      Punaisia paitoja ja punaisia huulipunia. Punaisia mattoja ja punaisia kylpypyyhkeitä

      Oonkos nyt oikee? 😄

      • Anonyymi

        Ja sulla on punaiset housut sillon ku sulla on menkat.
        Ai niin jos oot alle 45v?


    • Anonyymi

      Lempiväri 😍

      • Anonyymi

        Vähän niin ku punainen viitta härälle?


    • Anonyymi

      Punainen on kyllä ehdottomasti paras väri kaikista, jos multa kysytään 🔥

      • Anonyymi

        Joo ja varmaan vantaan horostakin kun sen ukon rakastajatar muka oli punaisessa sateenvarjossa jossain vantaalla kadulla


    • Anonyymi

      Kirkkaan punainen?

    • Anonyymi

      ;) Aika hyvä tunniste täytyy myöntää. Mistäs sut itsesi tunnistaa, mustastako?

      • Anonyymi

        Musta on hyvä väri. Tykkään myös siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta on hyvä väri. Tykkään myös siitä.

        Mun kaipaamalla on jotain olennaista mustaa. Et taida olla hän. Itselläni jotain tunteellista punaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kaipaamalla on jotain olennaista mustaa. Et taida olla hän. Itselläni jotain tunteellista punaista.

        Miksi et voisi olla juuri hän? Hänestä on tullut rakas, ja kaikki on jotenkin kummallista.


    • Anonyymi

      Monia punaisia minulla. Sinulla myös nähnyt kuvassa punaista ;)

    • Anonyymi

      Punainen on elämän väri.

      • Anonyymi

        Eipäs, vaan vihreä.


    • Anonyymi

      Muutama vuosi sitten pidin punaisesta, mutta nykyään aika vähän Löytyy kaksi punaista vaatetta eikä mitään muuta punaista.

    • Anonyymi

      Mää en vaan koskaan tuu tajuamaan näitä aakkosia, värejä ja mies vai nainen ketjuja....
      Turhia arvuutteluja. Illan ja yön jatkoja näistä ja kaikesta huolimatta. 💫Hyviä unia.

      • Anonyymi

        Menee vähän turhan pitkälle tuollaiset uhkailut😤. Mene nukkumaan teini.🤨


      • Anonyymi

        Joku osasto varmaan päivystää vielä, voit soittaa ja kysyä akuuttipaikkaa itsellesi🤕
        päihität jopa koronaviruksen mielipiteilläsi.


    • Eikös vain olekin hieno väri:)

    • Anonyymi

      Vihreä:)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3289
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1283
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      864
    Aihe