Mersun E200 kokemuksia?

Anonyymi

Moro!
Aikomuksena olis ostaa 2000-2004 E200 cdi manuaalilla. Onks mitä tyyppivikoja, kuinka paljon on paljon ajettu E200? Onko 250 tkm paljon ajettu E200? Entä mitä pitäis tietää enneku ostaa E200? Kertokaa tyhmemmälle?
Kiitos jo etukäteen!

15

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Takapenkki tuoksuu nokkaan pissalle ja yrjölle, ainaskii!

      • Anonyymi

        No sehän oli aikuismainen vastaus. Mikäs mättää vai alkaako korona ahistaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän oli aikuismainen vastaus. Mikäs mättää vai alkaako korona ahistaa?

        Ei ahista korona. Ahistaa vaan nuo helmutin piereskelmät penkit. Ei ole haju ainakaan mun mieleen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ahista korona. Ahistaa vaan nuo helmutin piereskelmät penkit. Ei ole haju ainakaan mun mieleen...

        Hyvin sulla rooli pitää, teatterikorkeakouluun heti hakemusta vetämään tai stand up komiikkakin voi olla hyvä vaihtoehto.

        Tsemiä sulle sinne huumorilandiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ahista korona. Ahistaa vaan nuo helmutin piereskelmät penkit. Ei ole haju ainakaan mun mieleen...

        Minäkin haistelen mieluummin Hanneloren puolen etupenkkiä.
        Ihanan tymäkkä ja kirpeä valko vuodon tuoksu!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Nyt puhutaan E-Sarjasta...


    • Anonyymi

      Klulli kasvaa 5 sentillä. No ei.
      Ei Mersuissa mitään vikaa ole ollut, varskinkaan tuossa mopo mallissa, aika varma peli.

      • Anonyymi

        Kunhan et osta BMW 520 autoa, sit alkaa paksu kirja vioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan et osta BMW 520 autoa, sit alkaa paksu kirja vioista.

        Kuka hullu sellasen ostais :D


    • Anonyymi

      Kyseessä taitaa olla se surullisenkuuluisa ruostepommi, "väyrynen".

    • Nyt on pakko ottaa kynä käteen, koska aloittaja ei näköjään tunne näitä vuosimalleja. Ennen vuotta 2002 malli oli W210.
      v. 2003 tuli ns. W211 ja sitten v. 2007 W211-kasvojen kohotus. Viimeiset kilvitetty vasta syyskuussa 2009.
      Ennen vuotta 2007 valmistuneissa - kori aaviustuksen verran erilainen - tunnistaa mm. perävaloista, on ilmajousitus, josta kannattaa pysyä erossa jousituksen kalliin huollettavuuden vuoksi.
      Face-Lift mallissa palattiin takaisin tavalliseen jousitukseen.
      Itsellä ollut samanlainen auto - tosin automaatti vm. -09 W211 2010 - 2019 välisenä aikana. Vaihdoin uudempaan kun sen lukema oli n. 210Tkm.
      Huollatin auton vuosittain merkkihuollossa. Ölytikkua ei vuoteen tarvinnut edes nostaa. Ei ollut merkittävästi kalliimpaa kuin autonhuoltaminen yleensä.
      Yksi katkennut etujousi, iskunvaimentimet, etupään niveliä, akku ja loppuvaiheessa laturin akselin kuulalaakeri ja vesipumppu.
      Automaattilaatikkoöljyt vaihdatin 100 Tkm:n välein - siis kaksi kertaa ja se pelasi kuin uusi.
      En pidä vikoja suurina km-määrään verrattuna. Esim. pakoputkea ei miltään osin vaihdettu omistusaikanani.
      Ruosteasioihin en tarvinnut koko aikana puuttua mitenkään.
      Joku saattaa pitää katkennutta jousta erikoisena. Niin minäkin, mutta voi olla myös huonoa tuuria, sillä olen moottoritiellä hyvin saattanut osua isompaan tiessä olevaan syvennykseen.
      Älä siis osta niitä alkupään malleja.

      • > Ennen vuotta 2002 malli oli W210.
        Loppuvuodesta 2001 oli jo joissain paikoissa myynnissä W211:stä. Ja aloittajan E200 cdi viittasi varmastikin moottorimalliin, ei korimalliin (paitsi se E).

        > on ilmajousitus, josta kannattaa pysyä erossa jousituksen kalliin huollettavuuden vuoksi.

        Ilmajousitus on tuossa mallissa vain farkussa ja siinäkin vain perässä. Kallis huollettavuus? Joo, kymmenen vuoden välein joutuu vaihtamaan ilmapussit ja ehkä kompurankin. Yhteensä noin 1500 euroa töineen. Onhan se 20 vuotta vanhaan autoon toki kallis remppa, mutta ei se käyttöarvoa ajatellen ihan mahdoton ole.

        > Ölytikkua ei vuoteen tarvinnut edes nostaa.

        Ei tarvitse ei. Sitä ei aloittajan vuosimallin autoissa edes ole, mutta auto kyllä ilmoittaa jos öljyä on liian vähän (tai liikaa).

        > Joku saattaa pitää katkennutta jousta erikoisena

        Kulutusosia eemelissä. Ei kestä Suomen pakkastalvia ja töyssyisiä teitä. Eikä sitä katkeamista oikein mitenkään huomaa edes, se kun iskee yleensä sen töyssyn yhteydessä. Toki autoa katsomalla näkee että jokin kulma on vähän matalammalla...


    • Anonyymi

      " Joku saattaa pitää katkennutta jousta erikoisena. Niin minäkin, mutta voi olla myös huonoa tuuria, sillä olen moottoritiellä hyvin saattanut osua isompaan tiessä olevaan syvennykseen."

      Jos ei itse tuollaista tömäystä huomaa heti, kun sellainen käy, niin mitähän muuta sulla jää huomaamatta?....

    • Teidän kanssanne on aika rasittavaa keskustella.
      Luovutan suosiolla.
      Annammeko aloittajan kaikessa rauhassa ostaa autonsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe