Poikuuden viejä kateissa

Anonyymi

Oon 23-vuotias jätkä ja poikuus vielä tallella, tai en siitä mitään numeroa haluaisi tehdä, mutta jotenkin viimeisen parin viikon aikana alkanut ahdistamaan, kun ei ole naisien kanssa oikein ollut koskaan mitään, ( mitä nyt pientä suutelua/ ihastelua ). Arkisin käyn töissä ja tuntuu, että työn ohessa ei ainakaan huvita mitään tehdä/ yrittää iskeä naisia, jos esim iltavuoro niin tulee illalla myöhällä kotiin ja rupeaa samantien nukkumaan/ aamulla pari tuntia omaa aikaa ja jälleen töihin. Jotenkin siis ahdistaa tämä arkirutiini ja toisaalta tekisi mieli menettää poikuus jo ikääninähden. Vai teenkö asiasta liian suuren numeron ja pitäisikö ajatella että kyllä se oikea löytyy? Olen myös fantasioinut itseäni vanhemmasta naisesta jolla olisi halukkuutta viedä nuorempi jätkä oppiinsa, mutta ei ole kontakteja siihenkään suuntaan..

11

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hanki pumpattava lammas ja pöki sitä

      • Anonyymi

        Toivon asiallisia vastauksia☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon asiallisia vastauksia☺

        Sellaisiahan aivan turha täällä odottaa


    • Anonyymi

      Entä jos yrität etsiä vaikka tinderistä fwb naista? Naisetkin kaipaavat seksiä, vaikka meilläkään ei ole aikaa aina seurustelulle.
      Mutta pystyn ymmärtämään sinua. Olen itse nuori nainen joka ei ole koskaan ollut sukupuoliyhdynnässä, sillä olen niin ujo, etten uskalla lähestyä ketään lähden karkuun jos joku edes vaikuttaa olevan kiinnostunut. Ja olen töissä aivan koko ajan, joten sekin hankaloittaa asioita.

      • Anonyymi

        On siinäkin oma vaivansa plärää tinderiä kun ei voi suoraan toiselle ilman matchia viestitellä.


      • Anonyymi

        Kiinostaisiko sinua fwb-suhde?
        Mies kysyy.


    • Anonyymi

      Vaikutat ujolta koska työt on kuitenkin tekosyy etsiä seuraa. Kiinnostaako miespuoliset? sekään ei haittaa sillä sieltäkautta saat rohkeutta. Anna kunnon mies imee kulmia ja runkkaa sinua niin huomaat miten haluat kohta nussia pilluaki.

    • Anonyymi

      Vaikutat ujolta koska työt on kuitenkin tekosyy etsiä seuraa. Kiinnostaako miespuoliset? sekään ei haittaa sillä sieltäkautta saat rohkeutta. Anna kunnon mies imee kulmia ja runkkaa sinua niin huomaat miten haluat kohta nussia pilluaki.

      • Anonyymi

        Ei mua kiinnosta miehet seksuaalisessa mielessä,miksi aina miehet pörräätte heteroiden kimpussa? On varmasti oma fooruminsa teillekin jotka toisistanne pidätte🙂


    • Anonyymi

      26-vuotias rouvva voisi opastaa sinua jos tietäisin mihin otan yhteyttä?

      • Anonyymi

        Ootko mistä päin? Nimimerkillä tääl ois 20v samalla ongelmalla


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe