Poikuuden viejä kateissa

Anonyymi

Oon 23-vuotias jätkä ja poikuus vielä tallella, tai en siitä mitään numeroa haluaisi tehdä, mutta jotenkin viimeisen parin viikon aikana alkanut ahdistamaan, kun ei ole naisien kanssa oikein ollut koskaan mitään, ( mitä nyt pientä suutelua/ ihastelua ). Arkisin käyn töissä ja tuntuu, että työn ohessa ei ainakaan huvita mitään tehdä/ yrittää iskeä naisia, jos esim iltavuoro niin tulee illalla myöhällä kotiin ja rupeaa samantien nukkumaan/ aamulla pari tuntia omaa aikaa ja jälleen töihin. Jotenkin siis ahdistaa tämä arkirutiini ja toisaalta tekisi mieli menettää poikuus jo ikääninähden. Vai teenkö asiasta liian suuren numeron ja pitäisikö ajatella että kyllä se oikea löytyy? Olen myös fantasioinut itseäni vanhemmasta naisesta jolla olisi halukkuutta viedä nuorempi jätkä oppiinsa, mutta ei ole kontakteja siihenkään suuntaan..

11

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hanki pumpattava lammas ja pöki sitä

• Anonyymi

Toivon asiallisia vastauksia☺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon asiallisia vastauksia☺

Sellaisiahan aivan turha täällä odottaa

• Anonyymi

Entä jos yrität etsiä vaikka tinderistä fwb naista? Naisetkin kaipaavat seksiä, vaikka meilläkään ei ole aikaa aina seurustelulle.
      Mutta pystyn ymmärtämään sinua. Olen itse nuori nainen joka ei ole koskaan ollut sukupuoliyhdynnässä, sillä olen niin ujo, etten uskalla lähestyä ketään lähden karkuun jos joku edes vaikuttaa olevan kiinnostunut. Ja olen töissä aivan koko ajan, joten sekin hankaloittaa asioita.

• Anonyymi

On siinäkin oma vaivansa plärää tinderiä kun ei voi suoraan toiselle ilman matchia viestitellä.

• Anonyymi

Kiinostaisiko sinua fwb-suhde?
        Mies kysyy.

• Anonyymi

Vaikutat ujolta koska työt on kuitenkin tekosyy etsiä seuraa. Kiinnostaako miespuoliset? sekään ei haittaa sillä sieltäkautta saat rohkeutta. Anna kunnon mies imee kulmia ja runkkaa sinua niin huomaat miten haluat kohta nussia pilluaki.

• Anonyymi

Vaikutat ujolta koska työt on kuitenkin tekosyy etsiä seuraa. Kiinnostaako miespuoliset? sekään ei haittaa sillä sieltäkautta saat rohkeutta. Anna kunnon mies imee kulmia ja runkkaa sinua niin huomaat miten haluat kohta nussia pilluaki.

• Anonyymi

Ei mua kiinnosta miehet seksuaalisessa mielessä,miksi aina miehet pörräätte heteroiden kimpussa? On varmasti oma fooruminsa teillekin jotka toisistanne pidätte🙂

• Anonyymi

26-vuotias rouvva voisi opastaa sinua jos tietäisin mihin otan yhteyttä?

• Anonyymi

Ootko mistä päin? Nimimerkillä tääl ois 20v samalla ongelmalla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      108
      7556
    2. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      244
      7474
    3. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      145
      5163
    4. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      140
      4849
    5. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      50
      4593
    6. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      90
      4282
    7. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      116
      4100
    8. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      164
      1841
    9. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      9
      1619
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      268
      1491
    Aihe