Sinkkuvanhemmuus ja deittailu

10

1031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä ole helppoa varsinkaan jos sinkku-yh on mies. Deittimarkkinoilla alinta kuonaa. Tuntui, että naiset inhosivat lasteni olemassaoloa.

    • Anonyymi

      No tietysti kannattaa salaa se niin pitkään kuin mahdollista!

    • Anonyymi

      Itse ainakin kerron heti ensimmäiseksi. Toivon, että miehelläkin on lapsia.

    • Anonyymi

      Toivottavasti "lapsellinen" kertoo heti alkuvaiheessa, että hänellä on lapsia. Näin sen vuoksi, että itse en halua lapsia. Olisi ikävää, jos olisi jo selvästi ihastunut ja vasta sitten saisi selville, että toisella onkin lapsia.

      Seurustelin juuri henkilön kanssa, jolla oli 4-vuotias lapsi. Lapsi asui pääasiassa toisen vanhemman luona, mutta oli kuitenkin viikottain myös toisessa kodissaan. Koin lapseen tutustumisen jännittäväksi ja vaikeaksi, ja minua mietitytti tulevaisuus parisuhteessa, jossa mukana kulkisi myös lapsi.

      Lopulta valitettavasti erosimme ja vaikka syitä eroomme oli muitakin, niin lapsiasia oli varmasti niistä yksi. Suurimmaksi kynnykseksi ei tosin noussut jo olemassa oleva lapsi vaan se, että en halunnut lisää lapsia, mutta kumppanini olisi halunnut.

      • Anonyymi

        Lisäyksenä vielä, että parisuhteen onnistumisen vuoksi olisin ollut ehdottoman valmis sitoutumaan myös tähän nelivuotiaaseen lapseen, mutta toki se olisi teettänyt työtä.


    • Anonyymi

      Jos mies peittelee sitä että lapsia on jo tehty, pidän sitä outona. Lasten pitäisi olla vanhempiensa elämän tärkein asia, jos toinen vaikuttaa siltä että häpeää tuotoksiaan ni on se aika iso varoitusmerkki.

      Itse lapsettomana en halua miestä jolla on pieniä lapsia. Jos lapset ovat jo aikuisia niin eri asia.

      Kyllä lapsista pitäisi sanoa heti kärkeen. On ne kuitenkin iso asia.

    • Anonyymi

      Mielestäni jälkikasvusta pitää mainita jo heti alussa. Turha pimittää totuutta joka tulee kuitenkin ilmi. On vain hukkaan heitettyä aikaa jos tutustuminen etenee hyvin ja toinen ei voi hyväksyä myöhemmin että pakettiin kuuluu myös lapsi/lapsia. Joidenkin lapsettominen sinkkujen on vaikeata ymmärtää että lapset menevät aikataulussa edelle ja loukkaantuvat jos tulee yllättäviä peruutuksia esim. lapsi sairastuu. Muutenkin kaikenlaiset "rasitteet" olisi hyvä tuoda toiselle tiedoksi suht alussa, niin sellainen ihminen osaa sitten myös hyväksyä sinut omana itsenäsi.... alusta asti.

    • Anonyymi

      Ei pitäis olla este koska jos nainen/ mies alkaa kulkea yhdessä niin pitäis syntyä
      Lisää 👫

    • Lapsista pitää kertoa heti, se on yksi tärkeimmistä tiedoista kun tutustuu uuteen ihmiseen.
      Nettideiteillä tuosta varmastikin lipsutaan, siksi en olekaan innostunut niistä.

    • Anonyymi

      No ite olen 40 mies ja lapsia ei ole, syy on etten ole voinut saada lapsia, mutta tämäkin on taas joillekkin naisille heti stoppi. En mielellään heti tätä haluaisi kertoa ensimmäisissä viesteissä, mielellään vasta kun ollaan tutustuttu ekojen treffien jälkeen.

      Toisaalta toivoisin että oman ikäisillä naisilla olisi jo lapset lentäneet pesästä, mutta aika harvassa ne on, saattaa olla ihan alle kouluikäisiäkin lapsia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      253
      18600
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3225
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1446
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1292
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1121
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      970
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      969
    Aihe