VAISTOATKO

Anonyymi

Mut nainen ja mitä tunnen sua kohtaan?

13

548

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyl kyl... Aina tiennyt tunteesi minua kohtaan.. ja kukas sä sitten olitkaan?
      Noin hyvillä tunnisteilla saat varmasti osuvia vastauksia kaipaamaltasi naiselta.

• Anonyymi

Oletko lyhytkasvuinen, vai miksi sulla on tollainen nikki?
        Ne on kyllä suloisia, itsekin katson välillä TLC.ltä lyhytkasvuisesta perheestä kertovaa sarjaa. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko lyhytkasvuinen, vai miksi sulla on tollainen nikki?
        Ne on kyllä suloisia, itsekin katson välillä TLC.ltä lyhytkasvuisesta perheestä kertovaa sarjaa. :D

Olen kyllä keskimääräistä lyhyempi. En kuitenkaan kääpiö. Tosin monen silmissä turhan pieni, silti pidän nicistäni sillä se kuvaa minua aika hyvin. Mielestäni..

• Anonyymi

Silmät on sielun peili niin sanotaan, silmäsi kertovat sen...

• Anonyymi

Toivottavasti.

• Anonyymi

Vaistoaa vihan tunteesi häntä kohtaan.

• Anonyymi

En vaistoa toivon että hänellä olisi jotain positiivista ajatusta minusta.
      T:T

• Anonyymi

Vaistonnut jatkuvan vihasi voiman.

• Anonyymi

Aina voi vaistota mut ei se pidemmän päälle riitä. Siinä tulee mukaan sitten jo epäluulo ja että onko vaan kuvitellut kaiken. Kannattaa sanoa asiat suoraan. Ihan oikeesti. Jooko?! Se sekoittaa vaan pään kun ei puhu suoraan.

• Anonyymi

Ei ole ihan noin yksinkertaista.

• Anonyymi

Kyllä vain. Seksuaalisia tunteita tunnet pelkästään.

• Anonyymi

Ei tod. Haluaisin tutustua kunnolla ihmisenä, seksi hommat tulee sitten aikanaan luonnostaan jos tullakseen. Hänessä kiinnostaa kaikki.

• Anonyymi

Hänessä vaistoa ristiriitaisuutta. Tiedän, että hänkin jo jotain pientä minua kohtaan joskus tuntenut. Hän on puolihuolimattomasti sanonut hyvinkin isoja asioita (kauan kauan sitten).

Hänen silmänsä näyttävät suunnatonta lämpöä. Hänen eleensä kertovat piiloteltua halua. Hän saaattaa katsoa minua kauempaa tiukasti ja sivellä rintaansa tai hänen kädet istuessa etsiytyy "sen" päälle. Hän jaksoittain tulee lähelle, sitten taas väistelee ja juoksee karkuun. En moiti tuosta katoilusta, teen sitä itsekin kivun takia. Haluaisin niin paljon lähelle, mutta en pääse, se aiheuttaa oikeastaan kipua. Kukaan muu ei ole minuun vaikuttanut näin koskaan. En moiti noista eleistä myöskään. ;-) Kun on tunteet, halu on luonnollista ja kaunista. Itsekin huomaan ajattelematta työntäväni rintoja eteenpäin (ja ne kovettuu) kun juttelemme. Hän saa minut pelkällä intensiivisellä katseella, no pakko myöntää, viritttymään aikatavalla. Minkäs teet. <3

Silti, vaikka vaikutamme selkeästi toisiimme, on ristiriitaisuus. Se tulee varmaan elämäntilanteiden monimutkaisuudesta, ikäerosta ja hänen 30-kympin kipuilusta ja varmaankin siihen liittyvistä vaikeista ihmissuhdepäätöksistä. Niin itse tulkitsen. Toisaalta mitä on itse sanonut hän haluaisi vaimon ja lapsen, mutta toisaalta veri vetää johonkin uuteen (joka on muuta kuin tuo ensimmäinen). Jos voisin sanoa hänelle neuvoja (oma 30v-kriisi oli 26v aika kauan sitten), neuvoisin miettimään mitä haluaa elämältä 10v päästä. Missä näkee itsensä ja millainen haluaisi elämänsä silloin olevan? Mitä hän tarvitsee parisuhteelta ja kumppanilta ollaakseen tyytyväinen? Mitä muuta elämässä pitää olla, jotta on onnellinen. Loppujen lopuksi kahdella asialla on väliä: Rakkaus ja Onnellisuus. Itse jo tiedän, mistä oma onnellisuuteni koostuu parhaimmillaan. Kaikkea minulla ei ole, se romanttinen rakkaus (ja seksielämä) puuttuu, mutta sitä kohti on hyvä tavoitella. ;-)

En tiedä kuitenkaan oikeasti mitä hän ajatettelee, ristiriitaisesti ainakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      265
      9955
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      192
      5684
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      166
      5255
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      75
      4901
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      7
      3173
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      0
      2540
    7. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      212
      2459
    8. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      12
      2289
    9. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      354
      2032
    10. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      22
      1758
    Aihe