Ylöjärvi aloittaa jakamaan 14 kg : n ruokakasseja koululaisten perheisiin. Fb sivuilla äitien suurin huoli, miten jaksaa kantaa kassit kotiin. Yksikään ei kiittänyt tai ilmaissut kiitollisuutta em. palveluista.Toivon,että teidänkin arki tulee tuntumaan luxukselta.
Ruokakassit koululaisille
5
88
Vastaukset
- Anonyymi
Ruokakassit loppuivat kesken....
- Anonyymi
Aamulehdessä oli juttu jostain 12 lapsen äidistä joka raahas kotioon 84kg koulu- ruokaa? Ihan tajuton määrä? Kenen lapsi niin paljon syö? Onko tuo kassi tarkoitettu moneksikin viikoksi vai iskeekö ahneus kun ilman saa?
- Anonyymi
Käytiin hakemassa neljä kertaa 5 kassia. Hyvää ruokaa on.
- Anonyymi
En kehtais hakea, kun töissä kerran ollaan.
- Anonyymi
Se oli koko kevääksi, kaksi 7kg kassia per koululainen. Ja sen saa kaikki halukkaat. Loput halukkaat tällä viikolla, jos ei viime viikolla kasseja riittänyt. Ei siis mikään köyhien apu, vaan lakisääteiseen kouluruokailuun liittyvä juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298