En tiedä sitä, miten elämä syntyi ja missä se syntyi ja syntyikö se monta kertaa vai ainoastaan yhden kerran.
Koska en tiedä sitä, niin kysyn itseäni viisaammilta.
En lupaa uskoa sitä, mitä itseäni älykkäämmät ja oppineemmat ihmiset sanovat!
Ateistin ei tarvitse luvata, koska hän uskoo aina, jos vastaus sopii hänen uskoonsa ja maailmankuvaansa!
Heh hah!
Miten elämä syntyi ja missä?
17
<50
Vastaukset
Eli et halua tietää mitään vaan vain trollata, joten tämä oli kai sitten tässä.
- Anonyymi
Elämä on.
Ateistien mielestä ei ole, koska siitä ei ole yhtä ainoaa todistetta!
- Anonyymi
Eikö jumalakin ole elävä? Ei kai se kuollut ole. Jumalahan on ollut ikuisuuden, joten elämäkin on ollut ikuisuuden.
- Anonyymi
Äiti synnyttää lapsen.
Todistaako tämä sen, että äiti on ikuinen ilman alkua?- Anonyymi
Khyl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Khyl.
Kappas vaan. JT itse! JT:n poika! Älyä piisaa!
- Anonyymi
Koronakaranteeni voi olla raskas, mutta tsempataan toisiamme.
- Anonyymi
Heh hah itsellesi vaan. Sen enempää et ansaitse.
- Anonyymi
Juna Kulkee Vaan
Hengellinen Konduktööri - Anonyymi
Arvoisa Heh hah, vastaukseen kukaan ei tiedä vastausta.
- Anonyymi
Jotkut pöljät luulivat, että olen Heh hah, vaikka olen Oulunsalon Varjakasta!
- Anonyymi
Sheriffi_ kirjoitti:
Ookko nää käyny kattomassa Varjakan isoa ja vanahaa mäntyä?
Jo vain oon käyny kattomassa ja monta kertaa runkannut sen juurella! Tänään viimeksi!
Raiskasin muutaman lapsenkin sen saman kuusen juurella, joten Varjakan lestoja ollaan! ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo vain oon käyny kattomassa ja monta kertaa runkannut sen juurella! Tänään viimeksi!
Raiskasin muutaman lapsenkin sen saman kuusen juurella, joten Varjakan lestoja ollaan! ;)"Raiskasin muutaman lapsenkin sen saman kuusen juurella, joten Varjakan lestoja ollaan! ;)"
Varjakassa asuvana tiedät hyvin, ettei se ole kuusi vaan mänty. Vaikka Varjakassa paljon lestoja on niin sinä et kuitenkaan ole. Ei lestatkaan noin sekaisin olevia hihhuleita ole kuin sinä.
- Anonyymi
Elämä on syntynyt ateistin päässä ja mielikuvituksessa!
Siellähän syntyy uusia universumeja tuon tuostakin, joten miksi ei myös elämää?
Tämä on muuten tieteellisesti todistettu fakta, jota ei ole syytä lainkaan epäillä!- Anonyymi
Olisi se kauheaa, jos olisi olemassa Jumala, joka määräsi kaikesta mitä saat tehdä. Vielä kuolemankin jälkeen pitäisi mennä joko helvettiin tai taivaaseen. Kyllä tässä elämässä on ollut ihan tarpeeksi. Ihan hyvä, että tietää kuolevansa ja sitten olla olematta missään. En pelkää tätä koronaa yhtään, koska selvisin 25 vuotta sitten syövästäkin ja olen nähnyt tätä maailmaa jo ihan tarpeeksi. Ei ole väliä kuolenko kohta tai 30 vuoden päästä. On ollut kuitenkin ihan hyvä elämä ja kiitollinen, että sain nähdä tämän planeetan monimuotoisuuden ja eläinten ja kasvillisuuden kirjon. Onneksi synnyin Suomeen, joten siksi tämä kaikki on ollut mahdollista.
- Anonyymi
Maan sisin oli ontto ja onton maan henget siirtyivät pintakerroksiin.
Eli vastaus on ontossa maassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .492988Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3421715- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101782Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780- 44739