Maahanmuuttovastaisuus pudotti maahanmuuton vastustajien kannatuksen pohjamutiin

Anonyymi

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006478796.html
Nyt SDP kannatus on nyt selkeästi ja kirkkaasti napannut paalupaikan. Kerrostaloasuntonsa häkkivarastoon koronaeritykseen linnoittanut Jussi on viimeisen viikon laulellut Kujun menestyskappaletta, että antaa mennä kun on alamäki taas.

Kriisin keskellä kansan pöljimmätkin yksilöt alkavat pikkuhiljaa tajuta, että nyt ei ole aika istua osuuskaupan rappusilla ja nillittää kaljapäissään jokaisesta asiasta. Nyt on aika tukea hallitusta, on aika tukea hallituksen vastuullista politiikkaa ja kovaa työtä suomalaisten eteen. Vain yhteistyöllä selviämme tästä kriisistä.

Sama yhteisymmärrys ei ole vieläkään saavuttanut persujen eduskuntaryhmää. Hallituksen kyselytunnilla torstaina perusedustajat yksi kerrallaan kyselivät Huoltovarmuuskeskuksen suojainkaupoista ja nillittivät, että miksi taas niin ja miksi taas näin. Eikö mene mitenkään kaaliin, että loputon nillitys asiasta ei tuo yhtään sairaalakäyttöön kelpaavaa suojainta Suomeen. Jos asiaa haluaa edistää, pitää itsekin tehdä jotakin.

Maahanmuutto on koronakriisin vuoksi täysin stopissa. Siltikin tyhmimmät persut vetelevät vleläkin täysin rinnoin ikivanhaa virttä rajojen sulkemisesta. Onkohan heillä itselläänkään kaikki maahanmuuttajat Vokissa?

Eiköhän naureta tovi?
Niin tehdään. ;)

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On niin hyvä kirjoitus, että ihan kyynel vierähti silmäkulmaani. Olen varmasti samaa mieltä kirjoittajan kanssa. ;)

      • Anonyymi

        Nyt tuli tutkimus että rikkaat vastustaa maahanmuuttoa eniten

        onko odinit myös valepuvussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tuli tutkimus että rikkaat vastustaa maahanmuuttoa eniten

        onko odinit myös valepuvussa?

        Eliitillä on eniten menetettävää. Mutta kumma kyllä, vihreiden sekä demareiden eliittijoukot haluavat näitä. Heillä taas on muurit joiden taakse paeta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tottakai olet itsesi kanssa samaa mieltä!


      • Anonyymi

        "Nyt on aika tukea hallitusta, on aika tukea hallituksen vastuullista politiikkaa ja kovaa työtä suomalaisten eteen. "

        Toverit Moktarit vaikea on tukea hallitusta joka tekee vain peruuttamattomia virheitä ja ihmisiä kuolee heidän töppäilyjensä takia. Hölmöläisiä ovat nämä ihmiset jotka näkevät tässä missihallituksessa jotain tukemisen aihetta. Katsokaapa sitä, kun tämä korona aalto ohitetaan tulee hallitukselle tilinteon aika jossa ei selityksille jää mitään sijaa.


    • Anonyymi

      Tolloot luu jotta rahaa valuu noitten likkojen jakamana äärettömästi
      - kyllä pia kulukuset laulaa kun noita vierähän , laitavat suomen oikeen veleka-kuntoon täs ensten ja sitten hyppyhyn pääle ja oikeen piilohon vielä

      Tulipas tulevaisuuten lapsilemme tekastua oikeen kunnon taakka likkaporukoin

      • Jos et sattunut huomaamaan, niin yli 20% työvoimasta on nyt pakkolomalla. Tästä ei pelkällä öyhötykselläs selvitä.

        Entäs se manki? Et näytä uskaltavan kommentoida asiaa mitenkään.
        Eiköhän naureta. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Jos et sattunut huomaamaan, niin yli 20% työvoimasta on nyt pakkolomalla. Tästä ei pelkällä öyhötykselläs selvitä.

        Entäs se manki? Et näytä uskaltavan kommentoida asiaa mitenkään.
        Eiköhän naureta. ;)

        Mankissakin Kärkäisen maahanmuuttopeili?

        käsitin että rikkaat vastustaa maahanmuuttoa


    • Anonyymi

      Mamuttajasuvakit ovat niin typeriä, että luulevat korona-kriisin jatkuvan loputtomasti? ;-)

      Kun se pian loppuu, jatkuu Suomen mamutus entistä hurjempana. Mikä tietää Suomen, suomalaisten ja koko suomalaisuuden tuhoutumista jo lähitulevaisuudessa!

      ELLEI suomalainen kansa herää puolustamaan olemassaoloaan. Jokainen voi ajatella, mitä siihen tarvitaan...

      • Anonyymi

        Vihervasemmistolaiset lopettavat mamutuksen, kunhan vaan asutetaan lapsiperhemaahanmuuttajat hipstereiden asuinalueille, esim. Käpylään jne. Kun hipstereiden (harvojen) lasten lähikoulujen taso romahtaa, niin alkaa mieli muuttua maahanmuuton suhteen.

        Sitten tietysti muuttavat uusille alueille mutta pitää vain muistaa aina vaatia, että juuri sinne, missä äänestetään eniten vihervasemmistoa, että sinne asutetaan eniten muhamettilaisia, joilla on kouluikäisiä lapsia.


      • Anonyymi

        Malli on tuossa naapurissa jossa hallitsematon terroristien päästäminen maahan on jo sotatilanteessa, jossa monikulttuuriset taistelevat keskenään.
        Nauraminen on joskus hauskaa, kun kohteena Ruotsalaiset.


      • Anonyymi

        "Mamuttajasuvakit ovat niin typeriä, että luulevat korona-kriisin jatkuvan loputtomasti? ;-)

        Kun se pian loppuu, jatkuu Suomen mamutus entistä hurjempana. Mikä tietää Suomen, suomalaisten ja koko suomalaisuuden tuhoutumista jo lähitulevaisuudessa!

        ELLEI suomalainen kansa herää puolustamaan olemassaoloaan. Jokainen voi ajatella, mitä siihen tarvitaan..."

        Aivan oikein. Tärkeintä on pitää persut pois hallituksesta. Viimeksi siellä ollessaan toivat tänne yli 30 000 mamua ja puhivat sen jälkeen työperäisestä maahanmuutosta. Nämä persujen haalimat mamut ovat kuitenkin vielä 5:n vuoden jälkeen enimmäkseen työttöminä ja meidän veronmaksajien elätteinä!
        Mitenihmeessä kukaan voisi äänestää tuollaista sakkia jonka teot ja puheet poikkeavat noin paljon toisistaan?


    • MG aloitti ja sitten kehui perään omia lepertelyjään.

      Minä vihaan ja inhoan maahamme tunkeutuneita vierasperäisiä olioita enkä taatusti ole siinä yksin.

      • Minäkö muka?

        Taisit erehtyä. ;)


      • Anonyymi

        Minä myös! Ja kovin moni muukin. Lisäksi ällöttää karvahatun tapaiset isänmaan halveksijat.


    • Anonyymi

      Joo

      Sdp:n kannatus nousi kun Suomen rajat pantiin kiinni

      • Hallituspuoleet saavat ansaittua kannatusta kovasta työstään. Tässä maailman tilanteessa ei pelkällä öyhötyksellä pitkälle pötkitä, kuten näemme persujen kannatuksen käänteestä. Järkevimmät tajuavat, että nyt ei riitä se, että on kaikkia ja jokaista asiaa vastaan kuten kakkeli rattaassa.

        Eiköhän sentään naureta. ;)


      • Moktar.Gubta kirjoitti:

        Hallituspuoleet saavat ansaittua kannatusta kovasta työstään. Tässä maailman tilanteessa ei pelkällä öyhötyksellä pitkälle pötkitä, kuten näemme persujen kannatuksen käänteestä. Järkevimmät tajuavat, että nyt ei riitä se, että on kaikkia ja jokaista asiaa vastaan kuten kakkeli rattaassa.

        Eiköhän sentään naureta. ;)

        Hallituspuoleet -> puolueet
        Tröllykkä lupasi pyhästi raitistua ja vannoi, että hänen taskussaan ei käsidesipulloa enää nähdä. Horsiikohan se nyt Lasolia?


      • Anonyymi

        Tuo ei pidä paikkaansa Ruotsin rajat on auki terroristien vapaasti kulkea tänne hölmöläämme.


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Hallituspuoleet saavat ansaittua kannatusta kovasta työstään. Tässä maailman tilanteessa ei pelkällä öyhötyksellä pitkälle pötkitä, kuten näemme persujen kannatuksen käänteestä. Järkevimmät tajuavat, että nyt ei riitä se, että on kaikkia ja jokaista asiaa vastaan kuten kakkeli rattaassa.

        Eiköhän sentään naureta. ;)

        "Hallituspuoleet saavat ansaittua kannatusta kovasta työstään"

        Ministeritkin panevat koko ajan parastaan:)


        Maskifarssin päätös ei suinkaan ole maskikauppiaan ostama ökyauto Bentley. Ei, vaikka se sopisi hyvin sosiaali- ja terveysministeri Aino-Kaisa Pekoselle, joka on kykkinyt pää pensaassa odottaen pölyn laskeutumista, kirjoittaa Iltalehden Susanne Päivärinta.


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Hallituspuoleet saavat ansaittua kannatusta kovasta työstään. Tässä maailman tilanteessa ei pelkällä öyhötyksellä pitkälle pötkitä, kuten näemme persujen kannatuksen käänteestä. Järkevimmät tajuavat, että nyt ei riitä se, että on kaikkia ja jokaista asiaa vastaan kuten kakkeli rattaassa.

        Eiköhän sentään naureta. ;)

        "Hallituspuoleet saavat ansaittua kannatusta kovasta työstään."
        Kyllä. Persut toivat hallituksesa ollessaan 35 000 mamua tänne ja saivat valtavan gallup-menestyksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hallituspuoleet saavat ansaittua kannatusta kovasta työstään."
        Kyllä. Persut toivat hallituksesa ollessaan 35 000 mamua tänne ja saivat valtavan gallup-menestyksen.

        Keksi joku uskottavampi vale, jookos?
        Tuo on jo niin loppuunkulunut läppä.


    • Anonyymi

      SKP:n kannatus nousi, joo.

    • Anonyymi

      Vain idiootti tai valehtelija luottaa valta- eli valhemedian tilaamiin kannatuskyselyihin...

      • Höpö höpö taas.

        Onko salaliittoteoria sinun ainoa pakotiesi nyt?
        Eiköhän naureta. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Höpö höpö taas.

        Onko salaliittoteoria sinun ainoa pakotiesi nyt?
        Eiköhän naureta. ;)

        Sarmasteella sama huumori kuin MG...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sarmasteella sama huumori kuin MG...

        En tunne miestä, sanoi Pietari Jeesuksesta. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Höpö höpö taas.

        Onko salaliittoteoria sinun ainoa pakotiesi nyt?
        Eiköhän naureta. ;)

        Toverit Moktarit ei tarvita mitään salaliittoja, kun meillä on vihermediapunikit joilta saa anarkistipunikit semmoisia kannatuksia mitä punikit haluaa. SDP on oikeasti punikkipuolue ja toverit Moktarit ovat punakirjan omistajia ja siinä aate joka ei anna arvoa ihmisyydelle.
        Pitäisikin nauraa punikkien hölmöilyille.


    • Anonyymi

      Työperäinen maahanmuutto on OK mutta monet työskentelevät sen minimiajan ja siirtyvät kortistoon lepäilemään.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe