Antaakaa nyt mulle suuhun munaa, niin imen pitkään ja hartaasti terskaa, vartta ja palleja kunnes laukeat suuhuni. Ja kyllä olen mies. Kaipaan spermaa suuhuni ainakin kahdesti viikossa. Antakaa mulle munaa. Ihan kuka vaan.
En kestä tätä eristystä enää haluan munaa suuhuni
24
1260
Vastaukset
- Anonyymi
Katsoin ilmoitustasi voin antaa spermaa sinulle reilusti. Terveisin Somali Bi mies
- Anonyymi
Delaa rullahuuli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Delaa rullahuuli
Mitäs olet hyppää narikkaa dorka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Delaa rullahuuli
Vedä sinä alahuules pään yli ja nielase.
- Anonyymi
Meitä munan imijöitä on paljon tarpeessa.
olen 68-v bottom ja tarvitsen munaa ja spermaa suuhuni säännöllisesti.
munaa suuhuni, please.- Anonyymi
Mitäs olet kateellinen eunukki luuseripelle buaahaa.
- Anonyymi
Missäspäin suomea olet?
- Anonyymi
Sitä olis!!!
- Anonyymi
Porissakin haluaa suuhun sisään 57v
- Anonyymi
Mitäs olet katkeroitunut eunukki luuseripelle. Toiset pystyy sinä et buaahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs olet katkeroitunut eunukki luuseripelle. Toiset pystyy sinä et buaahaa.
Sää mää ja bää on nyt eunukki luuseripelle buaahaa
- Anonyymi
Porin Erotic Center alakerrassa käyn imemässä munaa ja nielemässä spermaa.
72-v bottom- Anonyymi
Oh multakin saisit
- Anonyymi
Kanta Hämeessä imettäisin joko luonnossa tai autossa sovitusti. T. Ukm bi 60v
Ps. Siisti kalu ja terve!- Anonyymi
Rane lutkuttaa sata lasissa sun kuivia luumuja
- Anonyymi
Missä päin
- Anonyymi
Aloitettu: 2020-04-18 14:15:42
- Anonyymi
Missäpäin olet?
- Anonyymi
mä annan. tuu jyväskylään. Oma kämppä. Rakastellaan,
- Anonyymi
Olen polvillani edessäsi ja sinun mulkkusi on kovana ja kuumana huulieni ulottuvilla. Nuolaisen ensin varoen kuumaa terskaa ja imaisen sitten sen suuhuni. Ihanan sileä kulli liukuu syvälle kurkkuuni ja käyt selällesi makaamaan minun kontatessa perässä päällesi peppu pystyssä. Otan jortikkaasi ahnaasti suuhuni edestakaisin niin pitkälle kuin kakomatta pystyn ja yhtäkkiä tunnen voimakkaat kädet lantiollani jotka nostavat takapuoltani esille. Tunnen kuinka sormi sujahtaa anukseeni rasvaten reiän auki ja sitten lämmin vaativa kulli tunkeutuu sisääni ja se työntyy syvään samalla kun suussa oleva on aivan pohjassa kurkussani. Nyt olen täynnä miestä ja kuulen sivulta äänen joka sanoo; otin kuvan panopuusta ja lähetin sen kaikille tutuille jotka haluavat tulla panemaan tätä yhteistä kiimapersettä tänään saan kerrankin kyrpää kyllikseni...
- Anonyymi
annan sulle
mä annan
- Anonyymi
Täytyy olla rakoperseessä pahasti puutteita jos hän joutuu kullin imemistä kerjäämään.
- Anonyymi
mä annan, tuu Jyväskylään. Tuun vastaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516294
- 481743
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381404- 451018
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45913Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13899Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845