Oliko Oumuamua pala Nibirua?

Anonyymi

Planeettaa joka heilahtaa Aurinkokuntaan ja matkaa sen läpi on julistettu tulevaksi.

Nyt tutkijat ovat sitä mieltä että pari vuotta sitten Aurinkokunnan läpi kulkenut palikka joka nimettiin silloin nimellä Oumuamua olisi pala planeettaa.

Tämä siis jättää mahdollisuuden että Nibirun asukkaat onnistuivat päräyttämään planeettansa palasiksi niinä 3600 vuotena joka kului (?) edellisestä vierailusta.

8

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo kuuluu ehdottomasti tähtitiede- osiolle.
      Siellä ne Suomi24:n suurimmat satusedät ja höhlät majailevat.

    • Anonyymi

      Avaruus uskovaisille on tosiaan oma höpöttely palstansa. Meillä on nykyään kaikki todisteet siitä että avaruutta ja siten nibiruakaan ei ole olemassa. Maa on Jumalan luoma litteä levy, ja tähdet ovat fosforisia kohteita taivaankannessa.

      Jupiter on ampiaispesä jonka ympärillä pyörii tulikärpäsiä. Planeettoja ei ole olemassa muuta kuin tämä oma litteä maailmamme.

      • Kiitän oman ajatusmaailmani tukemisesta.

        Tässä reaalikuvaa tähdestä:
        https://www.youtube.com/watch?v=D_om5xtAThU

        Tähtihöhlät sanovat tähän että ilmakehä vaikuttaa hämärtävästi itse otettuihin kuviin.
        Itse esittelevät meille mitä mielikuvituksellisimpia tietokoneanimaatioita.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Kiitän oman ajatusmaailmani tukemisesta.

        Tässä reaalikuvaa tähdestä:
        https://www.youtube.com/watch?v=D_om5xtAThU

        Tähtihöhlät sanovat tähän että ilmakehä vaikuttaa hämärtävästi itse otettuihin kuviin.
        Itse esittelevät meille mitä mielikuvituksellisimpia tietokoneanimaatioita.

        Huomaa miten heikkolahjainen olet henkisesti..


    • Anonyymi

      Tähtitieteessä ei haluta keskustella Nibirusta, siellä siitä keskustelut kehoitetaan siirtämään tänne.

      Siksi siis aloitin keskustelun täällä.

      Nibiruhan esiintyy täällä erilaisissa teorioissa.

      • Anonyymi

        Täällä ei uskota avaruuden olemassaoloon vaan laajaan salaliittoon joka on rakennettu avaruuden, pallomaan, ja nasa.n ympärille.
        Suosittelen ufo- palstaa. Siellä on kuitenkin avaruus uskovaisia ja joitakin avaruuteen liittyviä salateorioitakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ei uskota avaruuden olemassaoloon vaan laajaan salaliittoon joka on rakennettu avaruuden, pallomaan, ja nasa.n ympärille.
        Suosittelen ufo- palstaa. Siellä on kuitenkin avaruus uskovaisia ja joitakin avaruuteen liittyviä salateorioitakin.

        Et sitten ole lukenut tätä palstaa pidempään.

        Täällä on epäsäännöllisesti aina ennustuksia mitenkä Nibiru tulee (ja tappaa). Ja mitenkä siellä ja täällä on kuvattu videoita siitä mitenkä se (lens flaresta kyse) kurkistelee Auringon takaa jne.

        Nibirun tulo ja kolmas maailmansota on palstan yleisimpiä aiheita pitkässä juoksussa; kumpaakin ennustetaan/julistetaan vähintään kerran vuodessa.


    • Anonyymi

      Oumuamua oli kuin oli sittenkin Dark Vaterin pitkänmatkan zondi.

      Oumuamua oli lastattu täyteen koronaviruksia, jonka takia nopeus yllättäen kasvoi Oumuamuan lähestyessä Aurinkoa. Oumuamuan jälkeensä jättämän haarppivanan seurauksena koko Aurinkokuntamme sai koronatartunnan.

      Koronavirus ilmeni lähes samanaikaisesti kaikkialla Maassa. Mitä kaikkea Oumuamuan kylvämä koronavirus lieneekään saanut aikaan Marsissa tai Titanilla tai Europalla tai Enceladuksella. Nyt on koko Aurinkokuntamme saastunut koronaviruksen seurauksena. Perskule se on nyt Galaktisen sodan paikka. Annetaan Dark Vaterille pataan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe