Naapurille kanssa... Tosi tarina

Anonyymi

tää ei ole edes novelli, vaan tapahtunut oikeasti. Mä tapasin hiljattain yhden kundin ja tässä ollaan säädetty. Tänään menin hänen luo. Asuu paritalossa ja siinä röökillä käydessä naapurin miehen kanssa vaihdettiin pari sanaa ja terassin ovi jäi auki. No me mentiin sisälle ja sohvalle ja eihän siinä kauhean kauaa mennyt että tilanne alkoi kuumenemaan. Alkoi sillä että mies alkoi mua vähän hiplaamaan ja totesi, että oletpa märkä. Hän asetti mut sohvalle ja meni sinne alas.... Välillä kieli oli mun sisällä ja välillä imi, nuoli just oikein ja mä nostelin lantiota kohti tuota kieltä niin eihän siinä kauaa mennyt kun huusin ääneen - näin se jotenkin meni mmm aaah ihanaah uuuuu uuuu aaaaaa. Hän todellakin osaa hommansa, missä vaiheessa lipitetään, missä vaiheessa nuollaan kunnolla ja missä vaiheessa se kielen työntäminen sisään pitää tehdä. Sitten oli miehen vuoro ottaa osansa, kävin kontilleen sohvan selkänojasta tukea pitäen. Alkoi kunnolla pistämään. Piteli mua lanteista kiinni huohottaen - mä olin niin pinnalla että pyysin vaan että lisää lisää. Hän laukesi aika pian huutaen että ihana pillu nyt tulee nyt tulee..... Mulla jäi vähän vaiheeseen toisella kertaa.

Emme olleet muistaneet, että se ovi jäi auki. Sieltä kuului sitten ääni, että "saisko naapuri lainata" ja siinä se naapurin mies seisoi housut pullottaen. Mieheni kysyi minulta, että autetaanko naapuria vähän.. Vastasin työntämällä miestäni kauemmaksi, levittämällä jalkojani ja vinkkaamalla naapuria lähemmäksi. Naapurin housut tippuivat hetkessä ja sieltä paljastui isoa. Hän oli hetkessä sisälläni. Tuijotin miestäni joka kovettui uudelleen ja halusin järjestää asennot niin että naapuri voi saada haluamansa mutta minä myös, eli imeä miestäni samalla. Naapuri huuteli siinä samaa miehelleni että "no niin on ihana pilluuh" Naapuri kysyi vielä mieheltäni että onko ok saada naisesi vielä vähän ratsastamaan. Miehelleni oli ok ja istahdin naapurin syliin. Lopun varmaan arvaattekin.

Naapuri lähti tyytyväisenä kotiinsa ja minä kävin pesulla. Kun tulin suihkusta mieheni istui sohvalla ja vinkkasi, että vielä kertaalleen. Painoin pääni hänen syliinsä ja imeskelin pitkään ja nautiskellen. Mieheni voihki, pyyteli etten lopeta kunnes lopulta tuli suuhuni. Palkkioksi tästä kaikesta mieheni vielä pyysi, että saisiko sormettaa minua vähän. Asetuin makaamaan hänen syliinsä ja avasin jalkani. Hän ei kuitenkaan malttanut vain hyväilyyn vaan halusi pistää suunsa ja kielensä jälleen töihin. Luoja miten hyvältä se taas tuntui kun aloitetaan kielellä klitorista pyörittämään, sitten pitkiä nuolaisuja, kieli tiukkana sisään, sitten hentoa lipittämistä koko ajan koventuen. Klitoris suuhun ja imeskelyä ja taas siihen alkuun...

2

2359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Bööhöhööö pöperö maijan löpinöitä

      • Anonyymi

        Taas älypää vauhdissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe