MV-lehden persut vaativat Suomea kiinni!!!

Anonyymi

Joo varmasti hyvä idea. Suomi kiinni ja koronalle STOP.

Mutta kun se ei mene sillä tavalla. Virus lähtee heti liikkeelle immuniteetittomassa maassa kun rajoja on joskus avattava. Luuletteko persut, jotka kokopäiväisesti luette MV:tä, että Suomen voi laittaa 100 % kiinni loppuvuodeksi. Loppuu se teitin työttömyyskorvauksiennekin maksu joskus jos kaikki seisoo!

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tätä totaalista sulkemista vaati mm Tavio 22.3.
      ”Perussuomalaisilta 40 kohdan lista koronan tukahduttamiseen – aasialainen karanteeni, maakuntien eristäminen, kauppakeskukset suljettava,...”
      Tämä olisi todella johtanut talouden täydelliseen romahdukseen. Ja tämäkin vaatimus tehtiin vain siksi, että hämättäisiin äänestäjiä uskomaan, ett persuilla on jämäkät aikeet.
      Tämä olis johtanut siihen, että tuon ”tukahduttamisen” jälkeen olisi. Irus jälleen päässyt leviämään väestöön.

      • Anonyymi

        Ville Tavio on toki sekaisin, mutta mitä virheitä on hänen listassaan? Olisiko niin paha pitää Suomea kiinni 10 vuotta ja voittaa korona? Olisimme säästäneet itsemme sairastumiselta ja jokainen suomalainen voisi viljellä maata ja alentaa elintason 1800-luvulle. Helppoa jos on itsekuria. Minulla on ja olen järkipersu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ville Tavio on toki sekaisin, mutta mitä virheitä on hänen listassaan? Olisiko niin paha pitää Suomea kiinni 10 vuotta ja voittaa korona? Olisimme säästäneet itsemme sairastumiselta ja jokainen suomalainen voisi viljellä maata ja alentaa elintason 1800-luvulle. Helppoa jos on itsekuria. Minulla on ja olen järkipersu.

        Lista on hyvä, ja lopputuloskin hyvä. Väki vähenisi, ensinnäkin siksi, että ruokaa ei riittäisi kaikille, ja toisekseen siksi, että,taudit, joita kuitenkin väistämättä meille leviää, veisivät väestöä ennenaikaiseen hautaan, koska ei olisi varaa hankkia lääkkeitä. Näin viisaita voi vain Perussuomalainen ehdottaa. Minäkin olen järkipersu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ville Tavio on toki sekaisin, mutta mitä virheitä on hänen listassaan? Olisiko niin paha pitää Suomea kiinni 10 vuotta ja voittaa korona? Olisimme säästäneet itsemme sairastumiselta ja jokainen suomalainen voisi viljellä maata ja alentaa elintason 1800-luvulle. Helppoa jos on itsekuria. Minulla on ja olen järkipersu.

        Varmaan äärivihreä Pentti Linkola olisi mielissään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ville Tavio on toki sekaisin, mutta mitä virheitä on hänen listassaan? Olisiko niin paha pitää Suomea kiinni 10 vuotta ja voittaa korona? Olisimme säästäneet itsemme sairastumiselta ja jokainen suomalainen voisi viljellä maata ja alentaa elintason 1800-luvulle. Helppoa jos on itsekuria. Minulla on ja olen järkipersu.

        Mutta:
        Näin kulkee minun paatti
        ja sen ruorissa on sosialidemokraatti.
        Onneksi pölhöpersuit ja -idiootit ovat pois sieltä missä koko maata ja kansaa koskevat päätökset rehelliset ja vastuulliset henkilöt tekevät.
        Ei siellä käsilaukkuvakaita, kirkkohopeiden. ja viinien varastaneesta ja niistä tuomittuja kaivata,.
        Pölhöperasut ja -idiotit elävät omaa hölmöläis-elöämmsssä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan äärivihreä Pentti Linkola olisi mielissään

        Tavio taas on mielettömyyksissään laitapersuna kuten aina kun puhutaan inhimillisyydestä. -Eiks je?


      • Anonyymi

        Tampio vissiin ajatteli syödä kynsiään.


    • Anonyymi

      Suomi ny saatana kiinni ettei korona leviä, Tavio kertoi Marinille että Suomi kiinni! Miksi Suomi ei helvetti ole jo kiinni?

      • Anonyymi

        Suomi on kiinni, mutta persut ovat auki? Ainakin persut ovat kovia huispaamaan tukiaisia ilman pienintäkään hävynhäivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on kiinni, mutta persut ovat auki? Ainakin persut ovat kovia huispaamaan tukiaisia ilman pienintäkään hävynhäivää.

        Ei Packalen ainakaan ole auki kun sai hallitukselta 100000€


    • Anonyymi

      Suomi kiinni nyt heti. Sossu-Sanna ei tajua mitään. Kansa kuolee!

      • Anonyymi

        Sähköt poikki ja sotilaat kadulle! Kansa kuolee!


      • Anonyymi

        Poliisi, palokunta, joulupukki! Persu laski allensa! Ja kansa kuolee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisi, palokunta, joulupukki! Persu laski allensa! Ja kansa kuolee!

        On helppo olla persuyrittäjä, kun valtio pitää hengissä heidän konkurssikypsiä "ytityksiään".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe