oudon? Mua vähän ihmetytti ja oikeestaan tuntu vähän ikävältäkin, kun yksi ihminen sanoi mun olevan hieman outo. Omaata mielestäni olen oikein perustavis. Joskus jopa pelkään, että olisin pettymys jollekin, kun olisin aivan perustavis enkä osais ees jutella mitään kivaa ja kiinnostavaa. Mutta onkohan se outoa, jos ei ymmärrä olevansa outo?
Miten te määritätte
18
63
Vastaukset
- Anonyymi
Mieluummin outo kuin normaali! Ehkä sille sanojalle oli vierasta sun ajattelutapa tjtn. Vaikee sanoo kun ei tiedä kontekstia.
On muakin sanottu oudoksi, kun otan asioista selvää...Sitten kun se asia, josta mua on oudoksi sanottu on valtavirtaa, ei kukaan puhu enää mitään asiasta. Koettu monesti monien ilmiöiden suhteen. - Anonyymi
En osaa määritellä sitä ja olen itsekin outo.
- Anonyymi
Olet ehkä Tähtisielu, tullut auttamaan ihmiskuntaa tuhoutumasta, oivaltamaan.
Olet viisaampi sekä huomioonottavampi kuin muut ympärilläsi ja he pelkäävät sitä.
Sinulla ei ole karmaa, niinkuin ihmisillä. Sinun ei tarvi käydä läpi entisten elämien asioita. Olet tullut tähdistä.
Mutta sinulla on täällä joku homma.- Anonyymi
Ainakin mulla tulloo nyt vauhdillä vanhoja ajatuksiä piähän
Tämä tuntuu mänevän nyt tällälailla..
Oon miä syntynnä mutta kuollu tähtiin
- Anonyymi
Outoa on olla outo, ei sitä oikein ymmärrä. Eikä sitä voi oikein määritelläkään.
- Anonyymi
Ihmiset, jotka elävät hyvin kapeassa maailmassa määrittelevät oudoiksi kaikki, jotka eivät mahdu heidän maailmankuvaansa. Ei sinussa ole mitään vikaa.
- Anonyymi
Joko olet nuori mies tai nuori nainen. Kirjoitustyylistä päätellen. Outo et ole. Ehkä myös tunnistat asioita, tavallaan ennenkuin ne tapahtuvatkaan.
Samaa tietotaitoa löytyy näemmä useammalta ihmiseltä.
Meillä ihmisillä on aikamme maanpäällä mutta jotkut henkilöt pystyvät väistämään esim kuoleman hetken.
Tarve olla edelleen maanpäällä, jos kuitenkin kuolevat palaavat tuota pikaa takaisin hoitamaan työnsä loppuun.
Näistä ei tietysti puhuta kuin ihan lähimmälle muuten maallinen mielipide saa vallan. - Anonyymi
Eiköhän jokaisessa ihmisessä ole omat outoutensa, riippuu mistä suunnasta katsoo ja kuka katsoo. Inhimillistä kaikki.
- Anonyymi
Näin se on nähtävä.
- Anonyymi
Mun mielestä kukaan ei oo outo vaan erilainen hyvällä tavalla.Muakin sanottu eriskummalliseks ja mitä ihmeellisellä ajatusmaailmalla varustetun.Ei kannata välittää, älä säkään.
- Anonyymi
No kylläpä pitää saada maalattua tunteita toiselle ihmiselle.
- Anonyymi
Olisko "outo" se 5% jonka 95% määrittää? Eli täysin subjektiivinen arvio. Mun mielestä 95% ihmisistä on outoja😉
- Anonyymi
Mun mielestä 95% on outoa massaa, 5% on normaalia mun silmissä:)
Me kaikki ihmiset olemme tavalla tai toisella outoja. Itse ottaisin tuon kohteliaisuutena, sillä mieluummin olen outo ja itsellinen, kuin tavis ja mitäänsanomaton.
Kaikkihan ollaan yksilöitä, joten oudoksi kutsuminen tarkoittaa minulle onnistumista yksilöllisyydessä.
Tosin maailmankuvani perustuu omaan näkemykseeni siitä.- Anonyymi
tiiän just semmosen tyypin josta välittyy itelle oudot fiilikset, lähes aina se on ilmaisurajoitteinen, elelee omassa maailmassa ja salaa tärkeitä kohokohtia jutuista jotka voisi vaikuttaa kaverisuhteeseen ja siksi koko suhde lässähtää pinnalliseksi kasaksi hyvän päivän toivotus sanoja koska outo tyyppi.
- Anonyymi
Luulen että johtuu vain sinusta..
- Anonyymi
Minäkin olen joskus "tyhmyyttäni" käyttänyt tuota ilmaisua. Esim kun eräs työkaveri hössötti ihan kaikkea muuta kuin olisi pitänyt ja salla hikäytöksellään hidasti muiden aikataulussa pysymistä. Se taitaa olla vaan aika tavallinen, mutta mitäänsanomaton ilmaisu jostain joka juuri sillä hetkellä ärsyttää.
Näin minä, joka näen kaiken vaaleanpunaisten lasien läpi, tulkisten tämän.
<3 - Anonyymi
Outo tarkoittaa erilaista. Jotkut sanoo sen kehuna, toiset hämillään, jotkut arvostelevana ja toiset taas ottaa sen vastaan kaikilla näillä. Itse otan outouden kehuna vaikka joku sanoo sen arvostellen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743990Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1963275Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473006Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle762657Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3792398- 1812072
- 781595
- 361576
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391392