Rakkaus Pattayaan Pattayan rakkailla on niin kaunista ja lämmintä heidän rakastavan niin avoimesti yli puolue- ja sukupuolirajojen rakkaitaan.
Luin niin lämmittävän rakkauskertomuksen matkailupalstamatkailijalta, että vallan sydämeni oli tukahtua tuosta ylitsepursuavasta rakkauden määrästä.
Hän kertoi:
"Rakastan herroja Putin ja Trump sekä raukeita aamunhetkiä söpösen thai- tytön kainalossa heräten."
Ajatelkaa rakkaat Putte ja Trumpettihan ovat miehiä jota Pattayan rakas rakastaa, kuitenkaan pääsemättä todelliseen liverakkaussuhteeseen heidän kanssaan siitäkin syystä, että nämä hänen rakkauden kohteensa ovat heteroja.
Pattayan rakkaallehan on ominaista rakastaa jotain saavuttamatonta kuten Pattayaakin, mutta rakkaus antaa voimia ankeaan elämään junttilassa juntille, kun rakastaa jotain mielikuvituksessaan, joka ei reaalielämässä koskaan toteudu.
Sateenkaarirakkautta.
7
<50
Vastaukset
resupetteri mä olen jo täällä voin vaguuttaa ja mulla on jo aimo. Huoneessa yks toista se asuu vanha meri mies. kerto londoon meri mies kirkosta jossa oli jo 14 vuotiaana pappis miesten opissa. piti samalla kuulema laulaa aave mariaa kun opetettiin takaakin. sano että sillon oli vaikee laulaa ku oli samaan aikaa rumpetti suussa.
Oli mulla kerran nainenki mutta ne vaihto osastolle sitte mies hoitajat. Aimo on muuten tosi rakas mutta se näykkii niskaa samalla.- Anonyymi
Pattayanrakkaus on täydellistä, rakas saa vastarakkautta Pattayalta maksua vastaan ja Pattayan rakas rakastaa ylikaiken myös itseään.
- Anonyymi
Ei ole senssu sitä sun thailady nimimerkkiä näkynyt. Onko sulla nykyään miehekkäämpi olo kuin silloin? Tekstisi ovat kylläkin edelleen naisen tekstiä. Häiriintyneen alemmuudentuntoisen naisen tekstiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole senssu sitä sun thailady nimimerkkiä näkynyt. Onko sulla nykyään miehekkäämpi olo kuin silloin? Tekstisi ovat kylläkin edelleen naisen tekstiä. Häiriintyneen alemmuudentuntoisen naisen tekstiä.
Tottakai naisen jutut on naisten juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367261
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654079
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363033Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292988Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452606Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262565- 302032
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787