Vaihoin fiestaan kesämicheliinit. Auto on loppusyksyllä käyttöönotettu ja siinä nyt ekaa kertaa kesäkumit alla. Tuossa 17” koossa mielestäni erikoiset rengaspainesuositukset; eteen 2.3 ja taakse 1.8.
Aika ison puoleinen ero akseleiden välillä. Onko ideoita toimiiko noilla paineilla hyvin vai kannattaisko säätää tasaisemmaksi paineita?
Paineista kysymys
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Keula on ylipainoinen ja perse höyhenen kevyt selvästi?
- Anonyymi
Keula ylipainoinen, kerro toki lisää.
- Anonyymi
Noihin kun lisää molempiin 0,2 niin alkaa olla sopivat.
- Anonyymi
Etkö pysty itse kokeilemaan vai miksi täältä kyselet toimiiko noilla paineilla?
Jos ohjekirjassa lukee noin niin kyllä sille yleensä on hyvä syy. Toki kannattaa aina laittaa 0,2 yli suosituksen, ihan jo senkin takia ettei mittarin epätarkkuuden takia jää liian alhaiseksi. 0,2 ylipaine ei vielä aiheuta haittoja kuten lisää melua, pintakovuutta jne.
Joten laittaisin eteen 2,5 ja taakse 2.- Anonyymi
Kiitos vastauksestasi. Nyt laitoin paineiksi 2.4 eteen ja 2.1 taakse. Hyvältä vaikuttaa.
Toki voin ja aionkin noita säätää hitusen ja näin löytää itselle optimaalisen ratkaisun, sillä vaan kyselen jos olisi jollain jo kokemuksia ja näin ollen omakohtaista näkemystä aiheeseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065