Vihasta ulospäässyt

Anonyymi

Ennen vihasin ihmistyyppiä, jotka luulevat olevansa oikeutettuja ottamaan henkisen yliotteen ihmisestä. Enää säälin. Noita ihmistyyppejä yhdistää myös halu johdattaa psykologisesti. Esim. Ei haluta itse sanoa että haluaa erota, niin käytöksellä johdatellaan ihminen siihen. Tai ei haluta irtisanoa, mutta ollaan niin vittumaisia että he tekevät sen itse. Sitten kun et tottele niin on kiva seurata vierestä kun niillä alkaa keittämään. Toinen piirre tässä ihmistyypissä on kuvitelmat itsestä, muista ja puheen taito. Valitettavasti tämmöisiä ihmisiä on olemassa.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin juuri. Kuvitellaan että sanattomalla viestinnällä saavutetaan asioita. Ei kehdata puhua suoraan.

      Lasken palstalla tunnisteiden jakamisen samaan sarjaan. Ei varsinaisesti koske nyt aloittajaa.

      • Anonyymi

        20 vuoden sisään olen huomannut näitä asioita johtajissa ja parisuhteissa, muiden ja omien. Monesti muun muassa seksi on yksi väline, jos kimppani ei saa sinusta henkistä otetta, hänen seksuaali en kiinnostus lopahtaa. Valta kiihottaa. Johtajissa taas halveksinta, turhien ylitöiden jakaminen, työntekijöiden eriarvostaminen ja draaman tekeminen tekee johtajasta hyväntuulisen. Sen sijaan, että epäammattimaisuus ja draamaväsyttäisi, se antaa jollekin voimaa. Jotkut saavat kiksejä kilpailusta henkisestä vallasta. Näitä tapauksia riittää. Parisuhteissa varsinkin, mutta yllättävää myös työpaikoilla. Olen oikein mykistynyt parissa paikassa, miten johtajien epäammattimaisuutta ei pyritä edes peittelemään, vaan he oikeasti kokevat olevansa oikeassa, kun rankaisevat väärin ajattelijoita tai puolensa pitäjiä. Meitä on moneen junaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20 vuoden sisään olen huomannut näitä asioita johtajissa ja parisuhteissa, muiden ja omien. Monesti muun muassa seksi on yksi väline, jos kimppani ei saa sinusta henkistä otetta, hänen seksuaali en kiinnostus lopahtaa. Valta kiihottaa. Johtajissa taas halveksinta, turhien ylitöiden jakaminen, työntekijöiden eriarvostaminen ja draaman tekeminen tekee johtajasta hyväntuulisen. Sen sijaan, että epäammattimaisuus ja draamaväsyttäisi, se antaa jollekin voimaa. Jotkut saavat kiksejä kilpailusta henkisestä vallasta. Näitä tapauksia riittää. Parisuhteissa varsinkin, mutta yllättävää myös työpaikoilla. Olen oikein mykistynyt parissa paikassa, miten johtajien epäammattimaisuutta ei pyritä edes peittelemään, vaan he oikeasti kokevat olevansa oikeassa, kun rankaisevat väärin ajattelijoita tai puolensa pitäjiä. Meitä on moneen junaan.

        Niin


        Keteen ei kiinnosta nähdä

        Tai

        Monia kiinnostaa kokea
        Ja jos viärin ymmärsin niin isäkshän ne kaikki tuloo


        En jaksa liikoo kirjottee mutta oottako huomanneet miten tiällä on ehkä kaks ainutlastuista naista

        No ette viarmään

        Kun ainä ollaan piilossa kun ei huvita olla kenenkiän uhri

        Semmonen miä oon

        Että tiedoks vuan🤨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin


        Keteen ei kiinnosta nähdä

        Tai

        Monia kiinnostaa kokea
        Ja jos viärin ymmärsin niin isäkshän ne kaikki tuloo


        En jaksa liikoo kirjottee mutta oottako huomanneet miten tiällä on ehkä kaks ainutlastuista naista

        No ette viarmään

        Kun ainä ollaan piilossa kun ei huvita olla kenenkiän uhri

        Semmonen miä oon

        Että tiedoks vuan🤨

        Laatuista


    • Anonyymi

      Minun naapurissani asuu tuollainen.

      • Anonyymi

        Sehän on hienoa, onneksi meillä kotona ei 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on hienoa, onneksi meillä kotona ei 😂

        Kiitä onneasi! Kaikki eivät ole yhtä onnekkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitä onneasi! Kaikki eivät ole yhtä onnekkaita.

        Sepä se. Valintoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se. Valintoja.

        Jep. Jotkut eivät edes mieti valintaa toisen vakoilun suhteen kun heitä ei kiinnosta ja toisille taas ei tule mieleenkään jättää toista rauhaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe