Mitä eroa on ateistilla ja herätyskristityllä?

Anonyymi

Herätyskristityllä ja ateistilla on vain se ero, että toinen uskoo Raamatun Jumalaan ja Jeesukseen, toinen ei. Muuten he ovat ihan samanlaisia ihmisiä.

Molemmat ryyppääväät, huoraavat, rellestävät, varastavat, valehtelevat ja tekevät kaikenlaista hyvää samalla kuin lyövät laimin omat velvollisuutensa ja vastuunsa!

Täysin samanlaisia ihmisiä siis muuten, mutta toiset uskovat Jumalaan ja Jeesukseen, kun taas toiset eivät usko!

11

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse olen Jehova ja en tee mitään näistä, Usko Jumalaan meni Lestojan ja Koronan takia. Molemmat kuvittelevat olevansa jotain suurta mutta pipin pieni heillä vainon! Kun tulisi TEKOJEN AIKA.

    • Anonyymi

      Viskaa Jumala alas Taivaasta ja nauti.

      • Anonyymi

        Jumala on viskannut saatanan alas taivaasta ja se käy nyt raivona Jeesuksen Kristuksen uskon ja Jumalan käskyt pitävien kristittyjen kimppuun, koska tietää, että sillä on vain vähän aikaa jäljellä!

        Pian tulee enkeli, joka heittää saatanan syvyyden kuiluihin vangiksi tuhannen vuoden ajaksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on viskannut saatanan alas taivaasta ja se käy nyt raivona Jeesuksen Kristuksen uskon ja Jumalan käskyt pitävien kristittyjen kimppuun, koska tietää, että sillä on vain vähän aikaa jäljellä!

        Pian tulee enkeli, joka heittää saatanan syvyyden kuiluihin vangiksi tuhannen vuoden ajaksi!

        Jumala pelkää että koronan takiä Hänen aikansa päättyy. Kristityt tulevat ja syövät Hänet pääsiesenä. Lisäksi vielä se Helvetin enkeli tulee tiiliskiven kanssa ja tunkee sen Jumalan ahteriin.

        Siksi kutsun yllä, Jumalaa Saatanaksi. Omahyväinen 3mulkku joka ei auta ketään.

        Avaaja vastaa


    • Anonyymi

      Jumala sai hepatiitin, pallisyyhyn, kupan ja koronan kun juoksenteli vieraissa! Olisiko kannattanu raivorunkatessa käyttää kumia?!

    • Anonyymi

      Eiköhän tästäkin keskustelusta ole käynyt ilmi se, kummat ovat käytökseltään parempia: ateistit vai herätyskristityt.

      On se vain kumma, että jotkut palstan vakikirjoittajat ovat sitä mieltä, että mitään eroa ei käytöksen suhteen näillä kahdella eri ryhmällä ole, kun todisteet ovat silmien edessä!

      Ehkäpä ne eivät kelpaa todisteiksi?

      • Anonyymi

        Erohan on se, että ateistit eivät väitä olevansa pyhimyksiä, vaan myöntävät että ovat tavallisia ihmisiä, jotka joskus käyttäytyvät myös paskamaisesti. Herätyskristityt taas väittävät olevansa täysiä pyhimyksiä, vaikka kuitenkin jatkuvasti käyttäytyvät paskamaisesti toisia ihmisiä kohtaan levitellen vihaviestejä ja mitä törkeimpiä valheita.

        Eli ero on se että ateistit ovat avoimen rehellisiä ja herätyskristityt valehtelevia teeskentelijöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erohan on se, että ateistit eivät väitä olevansa pyhimyksiä, vaan myöntävät että ovat tavallisia ihmisiä, jotka joskus käyttäytyvät myös paskamaisesti. Herätyskristityt taas väittävät olevansa täysiä pyhimyksiä, vaikka kuitenkin jatkuvasti käyttäytyvät paskamaisesti toisia ihmisiä kohtaan levitellen vihaviestejä ja mitä törkeimpiä valheita.

        Eli ero on se että ateistit ovat avoimen rehellisiä ja herätyskristityt valehtelevia teeskentelijöitä.

        En ole ikinä tavannut ateistia, joka olisi tunnustanut käyttäytyneensä paskamaisesti teistejä kohtaan! ja tunnen kymmeniä ateisteja, jotka jatkuvasti solvaavat ja kiusaavat Jeesukseen uskovia kristittyjä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä tavannut ateistia, joka olisi tunnustanut käyttäytyneensä paskamaisesti teistejä kohtaan! ja tunnen kymmeniä ateisteja, jotka jatkuvasti solvaavat ja kiusaavat Jeesukseen uskovia kristittyjä!

        Eli ero on se että ateistit ovat avoimen rehellisiä ja herätyskristityt valehtelevia teeskentelijöitä.

        Minkä sinäkin juuri tuolla valheellasi todistit. Melkoisella varmuudella sinä et tunne yhtään ateistia, saatikka sitten kymmeniä.

        Minun kaikki sukulaiseni ovat Jeesukseen uskovia kristittyjä, olen kasvanut heidän parissaan. Tiedän kokemuksesta, että he eivät ole moraaliltaan yhtään sen kummoisempia kuin muutkaan ihmiset, vaikkakin ulospäin aina teeskentelivät täysiä pyhimyksiä. Kahden kesken ja kotioloissa heidän joukostaan löytyi ihan samanlaisia valehtelevia niljakkeita ja vaimonhakkaajia kuin muistakin ihmisryhmistä.


    • "Molemmat ryyppääväät, huoraavat, rellestävät, varastavat, valehtelevat ja tekevät kaikenlaista hyvää samalla kuin lyövät laimin omat velvollisuutensa ja vastuunsa! "

      Et kai nyt vaan yleistä?

      Joka tapauksessa olet melkoisen negatiivinen.
      Oletko ns. hyvä ihminen?

    • Anonyymi

      Herätyskristityt eivät saa ateisteja hereille.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe