Hallituksen korona ohjeet:

Anonyymi

Santa sanna marinin somanliin ja ohilaukauksen ohjeet suomalaisille:


1. Kotoa ei saa lähteä minnekään paitsi jos lähtee niin sitten saa.

2. Kyläillä ei saa mutta se ei ole kiellettyä.

3. Maskeista ei ole tutkittua hyötyä mutta niitä pitää kuitenkin käyttää.

4. Kangasmaskien käyttöä suositellaan eikä niistä ole tutkitusti hyötyä.

5. Apteekissa myytävät sairaalamaskit pitää säästää terveydenhoidon työntekijöille.

6. Kaupat ovat kiinni paitsi ne jotka ovat auki.

7. Kuntosalit ovat kiinni paitsi ne, jotka ovat auki.

8. Ruuat pitää tilata verkosta. Jos nyt jättää tilauksen, ruokaa voi vielä saada juhannukseksi.

9. Suomi syöksyy ennennäkemättömään lamaan ja siksi pörssikurssit ovat korkeammalla kuin aikoihin.

10. Korona on vaarallista vain vanhoille ja vaivaisille ja niille perusterveille nuoremmille, jotka siihen kuolevat.

11. Käsineitä ei tarvitse käyttää mutta mihinkään ei pidä koskea paljain käsin.

12. Paras keino pitää korona kurissa on testaaminen. Siksi ketään ei nyt testata.

13. Mökille ei saa lähteä eikä se ole kielletty.

14. Uudenmaan sulku purettiin mutta sieltä ei saa lähteä minnekään eikä sinne saa mennä.

15. Ulkomailta palaaville ei ole karanteenia mutta heidän pitää odottaa kaksi viikkoa ennen kuin he ovat kontaktissa kehenkään.

16. Pandemia kestää kolme kuukautta tai kolme vuotta tai ehkä se ei pääty koskaan.

17. C-vitamiinista ei ole hyötyä koska Juhani Knuuti sanoo.

18. Suomen tartuntakäyrä on laskenut tavoitetasolle ja siksi pahin on vielä edessä.

19. Virus elää pinnoilla tunnin tai kaksi tai viisi päivää ja koronan voi saada maitopurkista tai sitten ehkä ei koska virus ei näköjään pysy kauaa toimintakykyisenä joten kaikki ostokset pitää pestä eikä niihin saa koskea paljain käsin.

19. Sanna Marin tekee koko ajan huonoja päätöksiä minkä takia hänen kannatuksensa on yli 80 prosenttia.

20. Sitten on myös WHO, Bill Gates, 5 G-mastot, pakkorokotukset, huoltovarmuusvirasto, Tiina Jylhä ja hesalaiset mökkeilijät.

:)

23

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kyllä noilla ohjeilla pärjätään... hahahaaahaaaa!!

      • Anonyymi

        Kysymys taitaa olla kyyläämisetä. 5G mahdollistaan kaiken auto liikenteen kännyköiden jatkuvan kyttäyksen. On saman tekevää steriloituuko ihmiskunta hullun on houreistaan saatava kytätä. Hallitus juuri päättänyt kännyköiden datan seurannasta Koronan varjolla. Seuraavaksi poliisi saa autojen seurannan johon jo 5g seuraimia tarvitaan dataliikenteen lisäyksen johdosta. Valemedia vaikenee ja syöttää potaskoo ettei vastustus lisääntyisi sinunkin uudessa autossasi on hätäkeskus yhteydet eli seuranta pointteri..


    • Onhan WHO:n pomokin kehunut Marinia koronakriisin hoidosta. Yleensä on ollut niin, että ne maat jotka ovat selvinneet koronakriisistä paremmin ovat olleet naisten johtamia (Uusi-Seelanti, Suomi ja Saksa).

      • Anonyymi

        Siksikö, että sinä olet nainen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksikö, että sinä olet nainen?

        Ei kun siksi kun asia vaan on niin. Joku lehti siitä kirjoitti.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Ei kun siksi kun asia vaan on niin. Joku lehti siitä kirjoitti.

        Ettei vain olosi ollut MV?


      • Anonyymi

        Entä Etelä Korea?


      • Anonyymi

        Entä Etelä Korea?


      • Anonyymi

        Entä Etelä Korea?


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Ei kun siksi kun asia vaan on niin. Joku lehti siitä kirjoitti.

        Missä ilmestyy "joku lehti"?


    • Anonyymi

      Tulevaisuuden ennustaminen koronassa ei ole hyvin mukavan tuntuista, ainakaan virus ei ole ohi, koska terveyskeskusten ja sairaaloiden pihaan on jaettu ruumiskontit.

      • Anonyymi

        Missäs taudeissa on ruumiskontteja ennen tarvittu?


    • Anonyymi

      Korona näyttää lähteneen liikkeelle jo viime vuoden syksyllä. Silloinko persut kaulailivat kiinalaisia konferensseissaan? Kainuussa joku persurouva näkyy olleen ekoja koronaan sairastuneita. Mistähän tartunta tuli. Kiinalaiselta?

      • Anonyymi

        Mitävarten maskiministeri Pekonen piileksii kun ei anna haastatteluja Päivärinnan ohjelmaan?
        Pelottaako sitä jos pitäisi ottaa vastuu tekemisistään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitävarten maskiministeri Pekonen piileksii kun ei anna haastatteluja Päivärinnan ohjelmaan?
        Pelottaako sitä jos pitäisi ottaa vastuu tekemisistään?

        Marin elää susiparina, huonompi puoliskolla yritys, paljonkohan saa valtion rahaa? Aki sai 100,000 tonnia eihän vogue-malli susipuolisko voi vähempää saada! Se yritys oli jo ennen Sannin pm tuloa konkurssin partaalla. Kysympähän vain? Näin kaverin kesken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitävarten maskiministeri Pekonen piileksii kun ei anna haastatteluja Päivärinnan ohjelmaan?
        Pelottaako sitä jos pitäisi ottaa vastuu tekemisistään?

        On hänellä valtaisa uraputki päällänsä: lähihoitajasta ministeriksi! Pitäisi olla vähintään sairaanhoitaja ymmärtääkseen kaiken sen,.mikä hänelle nyt kuuluu.
        Ei hänen koulutuksessaan mitään vikaa ole, mutta eihän lähihoitajan koulutus anna valmiuksia kuin mummojen hoitoon vanhainkodeissa. Pekonen on kova selittämään ja selväsanainen, mutta ei se riitä. Eikö hänen avustajakaartinsakaan osaa häntä neuvoa ja opastaa.
        Tämä ministeri vaihtoon ja äkkiä, koomikon uralle niinkuin veljensä.


    • Voipi olla, että Ussassa tulee vielä aikamoiset hulinat, kun Trumppi villitsee Foxi-kanavan avulla äärioikeistolaisia ja muuta aseistettuja mielenosoittajia vastustamaan viranomaisten koronaohjeita. Siinä alkaa kohta hamstratut pyssyt paukkua ja vessapaperirullat lennellä. Paljon tuhoa ukkeli on jo aikaan saanut, mutta tulossa voi olla vielä hänen presidentinuransa mestarityö.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        USA ei ole koskaan tehnyt maallemme mitään. Ei hyökännyt maahan, eikä millään tavalla loukanneet meitä. Sodan jälkeen olisivat jakaneet marshal apua myös, mutta neuvostoliitto esti avun antamisen. Ryssät ovat viimeiset 1000 vuotta aina tehneet pahaa meille. Isovihat ym. Mikään muu maa ei ole syyllistynyt vastaavaan. Ryssien pahanteko ja ilkeily jatkuu vain. Miksi pönttö ja muut suvakit puhuvat Trumpista ja Yhdysvalloista jatkuvasti pahaa täällä. Mitä Trump ja jenkit ovat pankolle tehneet??? Minua ja tolkun ihmisiä ei vaivaa Trump, eikä jenkit, kun heistä ei ole mitään haittaa meille.


      • Anonyymi

        USA ei ole koskaan tehnyt maallemme mitään. Ei hyökännyt maahan, eikä millään tavalla loukanneet meitä. Sodan jälkeen olisivat jakaneet marshal apua myös, mutta neuvostoliitto esti avun antamisen. Ryssät ovat viimeiset 1000 vuotta aina tehneet pahaa meille. Isovihat ym. Mikään muu maa ei ole syyllistynyt vastaavaan. Ryssien pahanteko ja ilkeily jatkuu vain. Miksi pönttö ja muut suvakit puhuvat Trumpista ja Yhdysvalloista jatkuvasti pahaa täällä. Mitä Trump ja jenkit ovat pankolle tehneet??? Minua ja tolkun ihmisiä ei vaivaa Trump, eikä jenkit, kun heistä ei ole mitään haittaa meille.


    • Trumpilla on uusia, hienoja ideoita koronan hoitoon. Desinfiointiaine tappaa viruksen, eli käsidesiä pitää ruiskuttaa ihnisen sisälle. :D

      • Anonyymi

        Joku viisaista viisain lääkäri ehdotteli että koronan pitäisi antaa levitä Suomessa niinkuin Ruotsissa että ihmiset saisi vastustuskykyä? Mutta jos taudin annettaisiin levitä holtittomasti niin sitten ne vasta hommat jokapaikassa tyrehtyisi kun porukka olisi sairaaloissa tai kotonaan sairastamassa? Minusta tuo olisi pölvästin hommaa ja nytkin pitäisi vielä ihmisten liikkumista rajoittaa ,eikä laittaa penskoja vielä kouluun kun penskat tuntuu olevat sairastamatta mutta oireettomana voivat tehokkaasti levittää tautia.


      • Anonyymi

        Mitä idea pönttöä haittaa?? Ei kai atlantin takana olevat asiat kuulu tai haittaa meitä täällä millään lailla.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe