Kristityt käyvät huorissa!

Anonyymi

Tein tutkimuksen, jossa havaitsin kristittyjen miesten käyvän huorissa paljon enemmän kuin ateistit suhteutettuna heidän määräänsä koko väestöstä!

Vain 100 ateistia sadasta kävi huorissa, kun sama luku kristittyjen uskovien joukossa oli nolla sadasta!

Selvä todiste siitä, että uskovaiset kristityt ovat moraaliltaan alempiarvoisia ihmisiä kuin ateistit!

24

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen ateistimies, jolla on tällä hetkellä seksuaalien suhde kolmen herätyskristilliseen ryhmään kuuluvan vanhemman sinkkunaisen kanssa. Heillä naimattomuus on oma valinta, he eivät halua lapsentekokoneiksi ja misogyynien lahkon miesten alistamaksi. Lahkossa heitä haukutaan vanhoiksi piioiksi ja turhaan kukkineiksi. Minulta he saavat omien sanojensa mukaan taivaallista seksiä ja älykkäitä keskusteluja ilman iänikuista uskonnoista jauhamista.

    • Anonyymi

      Avaus pitää paikkaansa, koska bordellit ovat laillisia nimenomaan maissa joiden väestöstä ylivoimainen valtaosa on kristittyjä.

    • Anonyymi

      Kymmenen käskyä kieltävät moisen, sillä siellä sanotaan: "Älä houri ylämäessä, äläkä huori alamäessä!"

      • Anonyymi

        Palstan hihhulien elämä onkin aina ainasta alamäkeä ilman Jalluja
        Jumalakin saa enemmän pyllyä kuin he


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan hihhulien elämä onkin aina ainasta alamäkeä ilman Jalluja
        Jumalakin saa enemmän pyllyä kuin he

        Teitä jumalattomia tulee loppujen lopuksi kaikki tämä harmittamaan enempi, sitä varten te yritätte koko ajan kääntää ja ärsyttää uskovia Jeesusta Kristusta vastaan ja Jumalaa vastaan, koska tiedätte, että aikanne käy vähiin.


    • Anonyymi

      Niin oliko se vaimosi tehohoidossa ja tytär kuollut vai miten päin? Olet antanut ristiriitaisia tietoja.

      • Anonyymi

        Niin, hoidatko itse omaisiasi koska olet sairaalan lähihoitaja, vai eikö paljon matkusteleva liikemies ja yliopiston tutkija-professori ehdi sellaiseen, kun on noiden lisäksi vielä ainakin neljä muutakin ammattia?


    • Anonyymi

      Uskovaiset miehet käyvät miehissä.

      • Anonyymi

        Mielummin hintti, kuin homo tai lesbo tai aviorikkoja lihallisesti, avioliitossa.


    • Anonyymi

      Ettehän te lapsillakaan mitään tee.

      • Anonyymi

        Nythän se on lapsilla hyvä olla, kun annettiin adoptio- oikeus samaasukupuolta oleville. Eikä varmaan ateistitkaan tee lapsille mitään, eikä ei uskovaiset, kyllä ne teidänkin totuuden päivät tulevat vielä esille, eikä mene välttämättä enää kauan.


    • Anonyymi

      USA:saa nettipornoliikenne on voimakkainta Raamattu vyöhykkeellä tutkimusten mukaan.

    • Anonyymi

      Kristitty sitä ja tätä, mutta tavallinen kansalainen ja ateistihan ei tee mitään. Kannattaa muistaa, että syyllistyt jo samaan, kun katsot himoitsevasti naista.

      • Anonyymi

        Kristittynä
        Kun katson himottomasti miestä, minua pidetään höppänänä

        Ja kun katsoin himo päällä miehiä, mua luullaas..6..........pastoriksix


      • Anonyymi

        On siinä valtava ero, kun vain katsoo himoiten naista ja siinä, että työntää molonsa hänen emättimeensä ja liikuttaa sitä siellä edestakaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siinä valtava ero, kun vain katsoo himoiten naista ja siinä, että työntää molonsa hänen emättimeensä ja liikuttaa sitä siellä edestakaisin.

        Siinä ei ole minkäänlaista ero, koska molemmissa tapauksissa lankeat syntiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristittynä
        Kun katson himottomasti miestä, minua pidetään höppänänä

        Ja kun katsoin himo päällä miehiä, mua luullaas..6..........pastoriksix

        Et näköjään tiedä, että aito veljesrakkaus on henkistä, eikä lihallista. Lihallinen on kaikki katoavaa, eli vaikka sinulla olisi kuinka kaunis nainen,niin se ennemmin tai myöhemmin rupsahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä ei ole minkäänlaista ero, koska molemmissa tapauksissa lankeat syntiin.

        Kyllä siinä on valtava ero.

        Ajatuksissa tapahtuva huorinteko on paljon pienempi synti kuin käytännön tekona tehty synti. Myös seurauksiltaan.

        Otetaan toinen esimerkki: väkivallan teot.

        Ajatuksissa tapahtuva pahoinpitely tai murha on paljon pienempi synti kuin käytännön teot. Myös seurauksiltaan ja rangaistusvaatimuksiltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siinä on valtava ero.

        Ajatuksissa tapahtuva huorinteko on paljon pienempi synti kuin käytännön tekona tehty synti. Myös seurauksiltaan.

        Otetaan toinen esimerkki: väkivallan teot.

        Ajatuksissa tapahtuva pahoinpitely tai murha on paljon pienempi synti kuin käytännön teot. Myös seurauksiltaan ja rangaistusvaatimuksiltaan.

        Molemmat ovat syntiä, mutta se pitää paikkaansa, että ajatuksissa tehdyt synnit eivät ole niin pahoja, kuin tekona tehdyt.


    • G4G:n tekemä tutkimus on ajatuksenakin huvittava! :D

    • Kaikkihan huorissa käyvät jos eivät pillua muuten saa, pitikö sitä nyt oiken tutkia ja internettiin kirjoittaa ? Ei mitään uutta päivänselvä asia ilman tutkimistakin.

      • Anonyymi

        Yx ex-kaveri osti kaupasta kappaleen lihaa, johon kaiversi rei'än ja...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yx ex-kaveri osti kaupasta kappaleen lihaa, johon kaiversi rei'än ja...

        Onko tietoa oliko hihhuli vai ateisti ?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe