Löysää RAHAA.

Anonyymi

Ilta lehti kertoo kuinka Aki Palsanmäelle annettiin 100000euroa. Tuen myntämisen ehtona on täytyy olla vakavarainen yhtiö. Muille yksityiyrittäjille 2000 ekeä.

14

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja kirjoitustaitoinen...

    • Anonyymi

      Mulla kans kaikki heti ny! Eipä taija täsä yhteiskunnassa enää montaakaan tyyppiä löytyä jotka ei jonkunlaista tukea nauti. Yrittäjille järjesty ripeästi.

    • Anonyymi

      Oy Windside LTD Tuulimyllyvirma Viitasaarelta nappasi myös satatonnia ilmaista raahaa Taloustiedoista käy ilmi että virma on tuottanut kaikkivuodet tappiota.Että sellaista vaakaavaraisuutta.

    • Anonyymi

      Kai Superkin yritti?

    • Anonyymi

      Viisataa tuhatta (500 000) pohjakassa tappiolla.

    • Anonyymi

      Ja jäähdyttämön pomon QFOX sai 100 000 euroa...Eli täälläkin joku sai....

      • Anonyymi

        Kuka mielestäsi on jäähdyttämön pomo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka mielestäsi on jäähdyttämön pomo?

        Teemu Sauvula on TJ nykyään. On QFOXIN hallinnossa ollut mukana kerjäämässä rahaa muiden mukana. Mutta nuo avustukset köyhille ei liity jäähdyttämöön mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teemu Sauvula on TJ nykyään. On QFOXIN hallinnossa ollut mukana kerjäämässä rahaa muiden mukana. Mutta nuo avustukset köyhille ei liity jäähdyttämöön mitenkään.

        Voi olla mukana, juu. On tuo aloituksesi aavistuksen verran harhaan johtava. "ja jäähdyttämön pomon QFOX....." tarkkuutta kiitos.


    • Anonyymi

      Oikeustaistelija kertomansa mukaan varoitti suorien tukien myöntämisestä. Yritin etsiä lokeistaan varoitusta, ei sitä ole. Jälkiviisaus onkin hänen "valttinsa." onko kumma jos paineet nousevatkin ja ampulanssia tarvitaan.

    • Anonyymi

      Palsanmäki palautti rahat,olisko pelko iskenyt takaraivoon tarkastusten pelossa. Jäi mersu ostamatta.

      • Anonyymi

        Kateellisten uhkailun takia palauttivat rahat, mersu heillä jo on.


    • Anonyymi

      Bisness finland. Hyvä virma. Supernopeasti satatonnia tilille.

    • Anonyymi

      Palsanmäkien ei kannata pelätä mitään.some ei ole oikeasti totuus.aina on tuhansia ilkeyksiä liikkeellä.omista asioista ei kannata huudella.Corleone opetti aikoinaan.Akin olisi tullut ilmoittaa uhkaajille yksi asia.älkää viitsikö minulla on kuoli paita päällä.ei työn takia ketään tapeta.ei ainakaan vielä ole tapettu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      130
      1295
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1175
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      24
      804
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      146
      783
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      726
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      713
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      149
      705
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      688
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      578
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      36
      541
    Aihe