Hei,
Karanteeni saa ihmeitä aikaan! Olo tuntuu normaalia herkemmeältä... Unelmoin siitä, että joku nainen polvistuisi mun eteen kotisohvalla ja ottaisi multa suihin. Imisi, ja hitaasti liu-uttaisi huulia kyrvän ympärillä. Lopulta laskisin ison lastin suoraan kurkkuun ja pitäisin hiuksista kiinni! Vastapalveluksen teen luonnollisesti ja nuolen pitkiä orgasmeja.
Miltäs kuulostaa? Laitanko jo saunan päälle?
Olen 32-vuotias mies vantaalta! Uskon, että pidät ulkonäöstäni ja kropastani. Kesäkunto 2020, ja vatsalihakset ;)
-A
Hidas suihinotto
7
1372
Vastaukset
Mie sopisin tuohon puuhaan juuri nyt, on nyt vaan tämä tilaisuus kovin kaukana. Mie itte Savonlinnassa...
- Anonyymi
Millon pääsisit kylään? :)
- Anonyymi
Oi Jaana... haluaisin todellakin nuolla sun klittaasi, haluaisin, että nauttisit ihansta kielihoidosta... toki saisit muutakin jos haluaisit.? Terkuin Pepe
- Anonyymi
HHmm, moi.
Kesällä vierailen lähellä savonlinnaa, onnistuisikohan tapaaminen tuolloin.
Täällä olisi intohimoinen 47v. 180/90 sporttinen kielimies, jonka intohimona on isot klitat, NAM ;)
Voisimme kuumassa 69:ssä nauttia toisistamme ;)
[email protected] osoitteessa saat minuun yhteyden. - Anonyymi
Moi Jaana. Jos vielä imeä kiinnostaa niin ota yhteyttä [email protected] olen savonlinnan läheltä
- Anonyymi
Minä oon turusta ja voin vakuuttaa tuon perusteella, että ottaisin sulta suihin tosi mielellään. Haluun, että panet mua kauan ja hitaasti kurkkuun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3892918Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944402729- 1221566
- 461325
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo911168Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26911- 56883
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39855Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121832En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30819