Hei,
Karanteeni saa ihmeitä aikaan! Olo tuntuu normaalia herkemmeältä... Unelmoin siitä, että joku nainen polvistuisi mun eteen kotisohvalla ja ottaisi multa suihin. Imisi, ja hitaasti liu-uttaisi huulia kyrvän ympärillä. Lopulta laskisin ison lastin suoraan kurkkuun ja pitäisin hiuksista kiinni! Vastapalveluksen teen luonnollisesti ja nuolen pitkiä orgasmeja.
Miltäs kuulostaa? Laitanko jo saunan päälle?
Olen 32-vuotias mies vantaalta! Uskon, että pidät ulkonäöstäni ja kropastani. Kesäkunto 2020, ja vatsalihakset ;)
-A
Hidas suihinotto
7
1528
Vastaukset
Mie sopisin tuohon puuhaan juuri nyt, on nyt vaan tämä tilaisuus kovin kaukana. Mie itte Savonlinnassa...
- Anonyymi
Millon pääsisit kylään? :)
- Anonyymi
Oi Jaana... haluaisin todellakin nuolla sun klittaasi, haluaisin, että nauttisit ihansta kielihoidosta... toki saisit muutakin jos haluaisit.? Terkuin Pepe
- Anonyymi
HHmm, moi.
Kesällä vierailen lähellä savonlinnaa, onnistuisikohan tapaaminen tuolloin.
Täällä olisi intohimoinen 47v. 180/90 sporttinen kielimies, jonka intohimona on isot klitat, NAM ;)
Voisimme kuumassa 69:ssä nauttia toisistamme ;)
[email protected] osoitteessa saat minuun yhteyden. - Anonyymi
Moi Jaana. Jos vielä imeä kiinnostaa niin ota yhteyttä [email protected] olen savonlinnan läheltä
- Anonyymi
Minä oon turusta ja voin vakuuttaa tuon perusteella, että ottaisin sulta suihin tosi mielellään. Haluun, että panet mua kauan ja hitaasti kurkkuun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192552
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau561941Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221632- 1291508
- 681283
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3521217Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711167- 891045
- 88929
- 127900