Hidas suihinotto

Anonyymi

Hei,

Karanteeni saa ihmeitä aikaan! Olo tuntuu normaalia herkemmeältä... Unelmoin siitä, että joku nainen polvistuisi mun eteen kotisohvalla ja ottaisi multa suihin. Imisi, ja hitaasti liu-uttaisi huulia kyrvän ympärillä. Lopulta laskisin ison lastin suoraan kurkkuun ja pitäisin hiuksista kiinni! Vastapalveluksen teen luonnollisesti ja nuolen pitkiä orgasmeja.

Miltäs kuulostaa? Laitanko jo saunan päälle?

Olen 32-vuotias mies vantaalta! Uskon, että pidät ulkonäöstäni ja kropastani. Kesäkunto 2020, ja vatsalihakset ;)

-A

7

1382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie sopisin tuohon puuhaan juuri nyt, on nyt vaan tämä tilaisuus kovin kaukana. Mie itte Savonlinnassa...

• Anonyymi

Millon pääsisit kylään? :)

• Minä Savossa. Annan myös nautinnollista suu sex

• Anonyymi

Oi Jaana... haluaisin todellakin nuolla sun klittaasi, haluaisin, että nauttisit ihansta kielihoidosta... toki saisit muutakin jos haluaisit.? Terkuin Pepe

• Anonyymi

HHmm, moi.
        Kesällä vierailen lähellä savonlinnaa, onnistuisikohan tapaaminen tuolloin.
        Täällä olisi intohimoinen 47v. 180/90 sporttinen kielimies, jonka intohimona on isot klitat, NAM ;)
        Voisimme kuumassa 69:ssä nauttia toisistamme ;)
        [email protected] osoitteessa saat minuun yhteyden.

• Anonyymi

Moi Jaana. Jos vielä imeä kiinnostaa niin ota yhteyttä [email protected] olen savonlinnan läheltä

• Anonyymi

Minä oon turusta ja voin vakuuttaa tuon perusteella, että ottaisin sulta suihin tosi mielellään. Haluun, että panet mua kauan ja hitaasti kurkkuun...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4453
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      60
      3291
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2541
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      123
      2416
    5. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      98
      2323
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      41
      2053
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2007
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1763
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1647
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1628
    Aihe