Hienoa miten media vaikenee

Anonyymi

SDP:n Oulun valtuutetun ulostulosta.

Jatkakaa.

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varsinkin Ylen valtakunnalliset klo 18 uutiset

      • Pakko sanoa, että tuo ei ihan ole sen arvoinen juttu jotta telkkariuutisissa tarvitsisi mainita.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Pakko sanoa, että tuo ei ihan ole sen arvoinen juttu jotta telkkariuutisissa tarvitsisi mainita.

        Eikö ole aika törkeää käyttäytymistä?


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Pakko sanoa, että tuo ei ihan ole sen arvoinen juttu jotta telkkariuutisissa tarvitsisi mainita.

        Pakko väittää jota foliohattuinen ropellipää olisi kirjoittanut vähintään kymmenen viestiä jos olisi ollut persuista kysymys. Ja haukkunut suuvaadossa. Ja vielä jatkanut pari päivää vaahtomista. Nyt oli ei ollut hänen mielestään aihetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole aika törkeää käyttäytymistä?

        Ihan yhtä törkeää kuin se kun persu nimittelee toisia mulkuiksi.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Ihan yhtä törkeää kuin se kun persu nimittelee toisia mulkuiksi.

        Ja kuten sinäkin olet.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Ihan yhtä törkeää kuin se kun persu nimittelee toisia mulkuiksi.

        Eikös ne sitten ole niitä? Paljon pahemminkin olisi voinut nimitellä.


    • Googlettamalla löytyi monestakin mediasta tämä juttu josta media "vaikenee".

      • Anonyymi

        Eihän se tee puolueen imagolle hyvää tuo lausunto jossa toivotaan koronaan sairastumista?
        Mutta olispa ollut persun lausumaa niin pankko olisi riekkunut jo koko illan.

        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se tee puolueen imagolle hyvää tuo lausunto jossa toivotaan koronaan sairastumista?
        Mutta olispa ollut persun lausumaa niin pankko olisi riekkunut jo koko illan.

        "markkinat"

        Ei olisi ilta riittänyt tuntien hänet.


      • Anonyymi

        Sinä pankko et vaikene. Tuulee vähän väliä täyttä sontaa jossa ei ole mitään asiaa vaan valehtelua ja vääristelyäsi. Väitit vielä jotta Sulla on puhdas omatunto. Jos olisi niin lepettaisit valehtelusi sekä vääristelyt. Matta varmasti jatkat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se tee puolueen imagolle hyvää tuo lausunto jossa toivotaan koronaan sairastumista?
        Mutta olispa ollut persun lausumaa niin pankko olisi riekkunut jo koko illan.

        "markkinat"

        Toivoihan Jussi Halla-Ahokin suvaitsevaisille naisille raiskatuksi tulemista, eikä sekään varmasti tehnyt hyvää puolueen imagolle.


    • Tästä nähtiin kyllä taas kerran se että kun demukka sikaili, hän sai kenkää, mutta persulle ei ollut seuraamuksia kun nimitteli mulkuksi.

    • Oli puhuja sitten kuka hyvänsä, tuo on on huonoa käytöstä, silti valitettavan yleistä tälle someajalle. Somessa innostutaan riehumaan.

    • Esko Aho sanoi vasta haastattelussa, että onneksi 90-luvulla ei ollut somea. Somen takia poliittinenkin keskustelu on mennyt paskan jauhamiseksi jossa ei välitetä mitään faktoista eikä tosiasioita ja asiantuntijoita enää arvosteta. Jokaisesta on tullut somessa oman elämänsä mutuasiantuntija joka asiassa, todellinen Joka Alan Asiantuntija.

      • Anonyymi

        Nyt foliohattuinen ropellipää puhuu itsestään ja joka sano on totta. Kerrankin on rehellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt foliohattuinen ropellipää puhuu itsestään ja joka sano on totta. Kerrankin on rehellinen.

        Todellakin tämä jokaalan valehtelia puhuu nyt itsesestään kun häntä ei arvosteta. Vaikka onkin asiantuntija. Joka on jäänyt monia kertoja kiinni jutuistaan. Jotka on useasti pelkkää paskanjauhantaa. Uskon jotta hyvin useat ovat samaa mieltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin tämä jokaalan valehtelia puhuu nyt itsesestään kun häntä ei arvosteta. Vaikka onkin asiantuntija. Joka on jäänyt monia kertoja kiinni jutuistaan. Jotka on useasti pelkkää paskanjauhantaa. Uskon jotta hyvin useat ovat samaa mieltä.

        Oon jo monta kertaa selittänyt sinulle kaikki nämä "valheet" joista olen jäänyt kiinni. En ala niitä taas kerran setvimään. Toivotan sinulle hyvää päivän jatkoa ja parempaa keskustelumieltä. 🙂


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Oon jo monta kertaa selittänyt sinulle kaikki nämä "valheet" joista olen jäänyt kiinni. En ala niitä taas kerran setvimään. Toivotan sinulle hyvää päivän jatkoa ja parempaa keskustelumieltä. 🙂

        Jos joutuu selittelee valheitaan kuten sinä niin tiedät itsekkin jotaa ne olivat täyttä paskaa.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Oon jo monta kertaa selittänyt sinulle kaikki nämä "valheet" joista olen jäänyt kiinni. En ala niitä taas kerran setvimään. Toivotan sinulle hyvää päivän jatkoa ja parempaa keskustelumieltä. 🙂

        Tulee mieleen kysyä pankolta jotta oletko jäänyt kertaakaan kiini valheesta tai vääristelystä. Kun olet nytkin syytettynä. Yleensä jos on savua on tultakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos joutuu selittelee valheitaan kuten sinä niin tiedät itsekkin jotaa ne olivat täyttä paskaa.

        En ole selitellyt valheita, vaan olen selittänyt miksi sinä olet ymmärtänyt tarkoituksella kaiken väärin jotta pääset syyttämään minua valehtelusta. 🙂


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        En ole selitellyt valheita, vaan olen selittänyt miksi sinä olet ymmärtänyt tarkoituksella kaiken väärin jotta pääset syyttämään minua valehtelusta. 🙂

        Seli seli. Yksi auto oli poltettu. Väitit useita. Ja monta kertaa. Löytyi toinen joka oli naarmutettu. Joten ei poltettu. Jahkasithan bensakindieseliä. Väitit moneen kertaan jotta mamut maksaa vain 200milj koska oli hesarissa. Useasti väitit näin. Jälki käteen selitit jotta hallinto kuluja. Entä puukotustapaus joka olikin mamu. Väitit ruotsin lehdistöä vähemmän luontevaksi. Et varmasti ollut niin sanonut. Annoin sulle päivämäärän josta voit tarkistaa väitteesi. Minkä näistä olet suoraan sanonut olleesi väärässä. Et yhdessäkään Entä Raamattu juttu jossa Sulla ei ollut aikaa selittää?
        Lisää löytyy jos haluat.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        En ole selitellyt valheita, vaan olen selittänyt miksi sinä olet ymmärtänyt tarkoituksella kaiken väärin jotta pääset syyttämään minua valehtelusta. 🙂

        Jospa vastaisit minun kysymykseen: oletko jäänyt kiinni valehtelusta tai vääristelystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt foliohattuinen ropellipää puhuu itsestään ja joka sano on totta. Kerrankin on rehellinen.

        SDP. Valehtelu. Petos. Väärinkäytökset.

        SDP. Kannatus laskee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jospa vastaisit minun kysymykseen: oletko jäänyt kiinni valehtelusta tai vääristelystä?

        Oon jo vastannut monta kertaa. En ole voinut jäädä kiinni valheesta, koska en ole valehdellut. Valehtelu on tahallista. Jos erehtyy, muistaa väärin, unohtaa tai esittää jostain asiasta vain summittaisen arvion, se ei ole valehtelemista. 🙂


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Oon jo vastannut monta kertaa. En ole voinut jäädä kiinni valheesta, koska en ole valehdellut. Valehtelu on tahallista. Jos erehtyy, muistaa väärin, unohtaa tai esittää jostain asiasta vain summittaisen arvion, se ei ole valehtelemista. 🙂

        Nyt tuli valehtelu. Jospa selittäisi yhden tapauksen jossa valehtelit. Lieksassa poltettu useita autoja. Josta useampaan kertaan jotta USEITA. Montako niitä oli ja oikaisitko heti vääristelysi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tuli valehtelu. Jospa selittäisi yhden tapauksen jossa valehtelit. Lieksassa poltettu useita autoja. Josta useampaan kertaan jotta USEITA. Montako niitä oli ja oikaisitko heti vääristelysi?

        Et tiedä itsekään montako autoa Lieksassa on poltettu, niin et sinäkään tiedä mikä on totuus. Sanoin vain, että tiedän yhden auton poltetun Lieksassa. En sanonut tietäväni, että Lieksassa on varmuudella poltettu vain yksi auto kautta historian. 🙂


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Et tiedä itsekään montako autoa Lieksassa on poltettu, niin et sinäkään tiedä mikä on totuus. Sanoin vain, että tiedän yhden auton poltetun Lieksassa. En sanonut tietäväni, että Lieksassa on varmuudella poltettu vain yksi auto kautta historian. 🙂

        Sanoit poltetun useita autoja. Et sanonut yhtä autoa. Väitit jotta useita. Tuli ilmi jotta on poltettu vain yksi auto. Sinä sotkit vielä siihen yhden naarmutetun ja yritit vielä liittää poltetun auton kanssa samaan joukkoon. Joten valehtelet ja vääristelet jälleen. Missä vaiheessa et sanonut jotta on vain poltettu yksi. Puhuit koko ajan useista. Et sanunut: Tiedän yhden auton poltetun. Miksi et pysty myöntämään valhettasi\ vääristelyäsi. Olet patologinen valehtelia. Tätä juttua poltetuista autoista et pysty selittämään itsesi hyväksi.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Et tiedä itsekään montako autoa Lieksassa on poltettu, niin et sinäkään tiedä mikä on totuus. Sanoin vain, että tiedän yhden auton poltetun Lieksassa. En sanonut tietäväni, että Lieksassa on varmuudella poltettu vain yksi auto kautta historian. 🙂

        Oletko pönttöpää huomannut jotta sinun juttusi voi kaivaa esiin? Jotta oleppa hyvä ja kaiva itse ja katsotaan kumpi on oikeassa? Veikkaan haastajaa.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Oon jo monta kertaa selittänyt sinulle kaikki nämä "valheet" joista olen jäänyt kiinni. En ala niitä taas kerran setvimään. Toivotan sinulle hyvää päivän jatkoa ja parempaa keskustelumieltä. 🙂

        Yksi on monta ja bensa on dieseliä ;)


    • Anonyymi

      Ajatus siitä että viruksen kantajat olisiva sairastelleet kotioloissaan !!!! Vaeltamatta Ouluun tautisina . Oliko se jotenkin järjetön ajatus ?????? Kuppa leviää vastuuttomien mukana myös

    • Anonyymi

      Käet myös levitävät kaikkea, kun munivat niile kuulumattomiin pesäsiin,
      - miksi tätä ei huomioida ihmissieluissa, käki on näin siivellä eläjä livitäjä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe