Miks meidän pitää olla täällä? Tutkittavana vai?
Voisitko vastata tähän.
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Meidän ei tarvi olla täällä.
Mua vähäsen pelottaa en tiee miksi!?
Oot sä mua torjunut monta kertaa, varmasti sen takia pelottaa!
Meidän pitää sopia , kun kohdataan niin juttelaan , jooko!
Komistus 🥰 - Anonyymi
Ja kyllä voit laittaa viestiä vaikka whatsupiin.
- Anonyymi
Mutta, kun et vastaa, vaik oon laittanu viestii vaikka kuinka paljon.
- Anonyymi
Maailmassa? Tämä on vaan hetkellinen olomuoto, sitten atomit järjestyy uudelleen.
- Anonyymi
Ei tarvitse. Lähdetään heti kun saamme toisemme. :)
- Anonyymi
Tämä selvä.
- Anonyymi
Menetkö jo hoitoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menetkö jo hoitoon?
Oon jo.
Koska on keskeneräisiä asioita. Käsittelemättömiä.
Sinä ja minä. Minä ja sinä.
Täällä voi käsitellä asiat pois päiväjärjestyksestä.- Anonyymi
No niinpä kyllä, jos löytää oikeat viestit.
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä kyllä, jos löytää oikeat viestit.
Tosi. Se on vaikeaa nyyminä muumimaailmassa.
- Anonyymi
Aitoriitta uudella provo nicil selvittää p miehen kanssa sitä et täytyy olla ystäviä kun hänellä on jo aviomies.
Anonyymi kirjoitti:
Aitoriitta uudella provo nicil selvittää p miehen kanssa sitä et täytyy olla ystäviä kun hänellä on jo aviomies.
Olen naimaton. Sori mut ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö teet onko aivosi kunnossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö teet onko aivosi kunnossa?
On kunnossa. No hätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kunnossa. No hätä.
Ei siltä vaikuta. Laita ensin itsesi kuntoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siltä vaikuta. Laita ensin itsesi kuntoon.
Oon jo kunnossa.
- Anonyymi
En tiiä, sitä voisin myös kysyä häneltä
- Anonyymi
Korona aika vain:)
- Anonyymi
Ehkä hän häpeää sinua eikä siksi voi esitellä sinua vanhemmilleen.
Jos et ole tarpeeksi edustava etkä omaa edes akateemista tutkintoa? 🤔 - Anonyymi
Olemme kehomuodossa kokemassa sielulle kokemuksia, joita ei voisi taivaissa kokea.
- Anonyymi
Koepa vielä lisää, jos siitä kasvaisit henkisesti.
- Anonyymi
Hmm.
- Anonyymi
Hmm.
- Anonyymi
Hmm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koepa vielä lisää, jos siitä kasvaisit henkisesti.
Kyllä, se on tarkoitus.
- Anonyymi
Suomi24 toimii tutkimusalustana ihmisen käytökselle. Olemme mainostajien koerottia ja elämäämme pengotaan ja profiloidaan tuntemattomien ihmisten toimesta jotka sitten tekevät rahaa kustannuksellamme.
- Anonyymi
Minä olen ainakin vankina ja orjana niin kauan kun en saa vapaana elää ilman verottajia ja opettajia ym. vallassa olevia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413898Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3523015Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101655Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23811- 44784
- 67779