Pattayalla uusi matkailijaryhmä.

Anonyymi

Pattayalla on useita eri matkailijakasteja nyt uusimpana havaittu aktiiviset sosiaaliset.

Tämä sosiaalisten sosiaalisin paljon matkailee matkailualstalla, wikissä, juutuupi olennainen, sekä täydennyksenä googlen karttasovellus.

Hän on sosiaalisten aktiivisin.

78

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulla reppanallako on vain tämä palsta mediana ja kylmähuone talkkipurkilla?

      • Anonyymi

        Olen niin mielissäni saadessani sinulta tuota sinun omantasoistasi sosiaalista aktiivisuutta osakseni.
        Eritoten kirjoituksillasi niin selkeästi tuot framille edustamasi kastin.
        Sydämellinen kiitos sinulle siitä.


    • Anonyymi

      Tuli nyt vaan mieleeni jota nyt en saata sanatarkasti muistaa, mutta jotain jotta, äh nyt en saata lainkaan muistaa, ai niin onhan minulla ns. kavereita satoja facessa ja yksi lusimassa, olen aktiivi sosiaalinen, sekä onhan minulla sosiaalista kanssakäymistä 24/7 rakkaimpani Numban kanssa.

      • Anonyymi

        Jaahas ja näköjään joku haluaa vielä tänäänkin esiintyä minuna. Kiitos tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas ja näköjään joku haluaa vielä tänäänkin esiintyä minuna. Kiitos tästä.

        Lisään vielä edelliseen, että en taida olla Numban kaveri tai ainakaan sydänystävä tästä huolimatta, että joskus kiittelen häntä hänen minun mielestäni oikein hyvistä kirjoituksistaan.


      • Anonyymi

        Ei vaan Kuka minu olet spermatippanen?


      • Anonyymi

        Ei vaan Kuka minu olet spermatippanen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä edelliseen, että en taida olla Numban kaveri tai ainakaan sydänystävä tästä huolimatta, että joskus kiittelen häntä hänen minun mielestäni oikein hyvistä kirjoituksistaan.

        Vedä näppylähanska vasempaan ja nauti Kläppi, sun sanaleikkis naurattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedä näppylähanska vasempaan ja nauti Kläppi, sun sanaleikkis naurattaa.

        vain näin voi puhua kokemuksen syvä rintaääni.


    • Anonyymi

      Pattayan matkailupalstan kirjoitukset on ylivertaisia.

      Miksi nimenomaan Pattayan eikä esimerkiksi karavaanarien arvelen, kirjoittajat on karavaanareita jostain syrjäseudulta Solifereineen.

      • Anonyymi

        Heh heh heh.

        Karavaanari, karavaanari, kaikkien kaveri...

        Heh, eipä taida Numba olla karavaanari, eikä kaikkien kaveri. Kirjoittamansa perusteella ei. Onhan hän ihan suoraan kertonut omaavansa vittumaisen luonteen.

        Ps. Tällä kirjoituksellani en halua mitenkään piruilla ns. karavaanareille.


      • Anonyymi

        Ps2.

        Todellakin. Pattayan palsta on ylivertainen.

        Tarvinneeko perustella. Vastaan itse itselleni jotta ei. Jopa juntti Kuopiosta tämän voi todentaa itselleen verrannollistamalla kuinka aktiivista on keskustelu vaikkapa Hua Hinin tai Chiang Main palstalla.

        Anteeksi. En saattanut mieltäni hallita ja ehkä näin ollen saatoin hieman piruilla jollekin....hmm... sanonko kelle... en sano.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh heh.

        Karavaanari, karavaanari, kaikkien kaveri...

        Heh, eipä taida Numba olla karavaanari, eikä kaikkien kaveri. Kirjoittamansa perusteella ei. Onhan hän ihan suoraan kertonut omaavansa vittumaisen luonteen.

        Ps. Tällä kirjoituksellani en halua mitenkään piruilla ns. karavaanareille.

        Ehkä olet, nyt huomannut että väitteeni vittumaisesta luonteestani ei ole aivan tuulesta temmattu, minulla on ollut asuntoauto suomessa jopa parinkin kappaletta, jolla 90 luvulla ajelin lomillani leirintäalueelta toiselle, auto oli chevy starcraft diesel.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh heh.

        Karavaanari, karavaanari, kaikkien kaveri...

        Heh, eipä taida Numba olla karavaanari, eikä kaikkien kaveri. Kirjoittamansa perusteella ei. Onhan hän ihan suoraan kertonut omaavansa vittumaisen luonteen.

        Ps. Tällä kirjoituksellani en halua mitenkään piruilla ns. karavaanareille.

        Meidän lapset rakasti matkailuautoilua pieninä ja vähän suurempinakin. Se oli ihan sama ajeltiinko Euroopassa Välimerellä saakka, Alpeilla, Pariisissa vaiko kotimaassa.

        Lapissakin käytiin useita kertoja. Siinä kun oli kaikki tarvittava samassa niinkuin veneessäkin. Vessa, keittiö, suihku, sängyt, lämmityslaitteet ja kulkuneuvo.

        Oli mukana lautapeliä ja pihapelejä. Peräpaxissa kulki mukana fillarit ja rullaluistimet, mölkyt ja kroketit, sulkapallomailat ja frisbeet. Oli myös DVD- leffoja katsottavaksi telkkarista matkan aikana.

        Iskä ajeli varovasti ja ei tarvinnut lasten istua kuin kirkossa turvavöissä matkan aikana. Rakentelivat tyynyistä majoja, lueskelivat ja peuhasivat keskenään.

        Illalla kun kävivät Tanskan lautan jälkeen nukkumaan ja aamulla kun heräsivät, niin oltiinkin jo auringonnousun aikaan ihailemassa horisontissa näkyviä Alppeja. Olen aina tykännyt ajamisesta vapaa-ajalla ja varsinkin perheen kanssa lomilla. Parhaita reissuja ja muistoja.

        Alpeille en suosittele ihan pikku koneella varustettua Ducatoa. Ohuemmassa ilmassa nousuissa tuppaa lämmöt nousemaan. Meillä olikin Alppireissulla alla yli sadantonnin euron ja seitsemän metrinen johtotähti viimeisimmällä reissulla. Se ei hyytynyt.

        Kerrottakoon erään henkilön lohduksi, että se ei ollut oma, että sitä ei tarvitse kadehtia.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän lapset rakasti matkailuautoilua pieninä ja vähän suurempinakin. Se oli ihan sama ajeltiinko Euroopassa Välimerellä saakka, Alpeilla, Pariisissa vaiko kotimaassa.

        Lapissakin käytiin useita kertoja. Siinä kun oli kaikki tarvittava samassa niinkuin veneessäkin. Vessa, keittiö, suihku, sängyt, lämmityslaitteet ja kulkuneuvo.

        Oli mukana lautapeliä ja pihapelejä. Peräpaxissa kulki mukana fillarit ja rullaluistimet, mölkyt ja kroketit, sulkapallomailat ja frisbeet. Oli myös DVD- leffoja katsottavaksi telkkarista matkan aikana.

        Iskä ajeli varovasti ja ei tarvinnut lasten istua kuin kirkossa turvavöissä matkan aikana. Rakentelivat tyynyistä majoja, lueskelivat ja peuhasivat keskenään.

        Illalla kun kävivät Tanskan lautan jälkeen nukkumaan ja aamulla kun heräsivät, niin oltiinkin jo auringonnousun aikaan ihailemassa horisontissa näkyviä Alppeja. Olen aina tykännyt ajamisesta vapaa-ajalla ja varsinkin perheen kanssa lomilla. Parhaita reissuja ja muistoja.

        Alpeille en suosittele ihan pikku koneella varustettua Ducatoa. Ohuemmassa ilmassa nousuissa tuppaa lämmöt nousemaan. Meillä olikin Alppireissulla alla yli sadantonnin euron ja seitsemän metrinen johtotähti viimeisimmällä reissulla. Se ei hyytynyt.

        Kerrottakoon erään henkilön lohduksi, että se ei ollut oma, että sitä ei tarvitse kadehtia.

        T 2010

        Kiva että kerroit vuokrapelin olleen yli sadantonnin arvoinen, kun luulin jo että et mitään narssua kirjoittaisi.
        Lohduksesi kerrottakoon että vuokrapelisi hintaa voi verrata omitusvenhon varausmaksuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva että kerroit vuokrapelin olleen yli sadantonnin arvoinen, kun luulin jo että et mitään narssua kirjoittaisi.
        Lohduksesi kerrottakoon että vuokrapelisi hintaa voi verrata omitusvenhon varausmaksuun.

        Kadehdit siis sadantonnin vuokrapelejäkin vaikka sinulla on miljoonajahteja vähintään 7kpl.
        Eikö miljoonajahdeistasi puhuminen tee sinusta narssua samalla logiikalla moninkertaisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olet, nyt huomannut että väitteeni vittumaisesta luonteestani ei ole aivan tuulesta temmattu, minulla on ollut asuntoauto suomessa jopa parinkin kappaletta, jolla 90 luvulla ajelin lomillani leirintäalueelta toiselle, auto oli chevy starcraft diesel.

        Ehkä olet Numba, ehkä et, ihan sama.

        Olen huomannut, että jokaisella ihmisellä on sydän, petetyillä, jätetyillä, katkeroituneillakin on sydän. En halua uskoa, etteikö Numballakin olisi sydän, joka pohjimmiltaan haluaisi sykkiä hyvää, vaikka väittäisi perusluonteensa olevan vittumainen. Haluan uskoa, että jonakin päivänä Numba on ystäväni.

        Eräällä ystävälläni oli joku tällainen ns. Chevy StarCraft matkailuauto. V8 moottori siinä oli, mutta nyt en saata muistaa kävikö se diisselillä vaiko bensiinillä. Hyvät ja tasaiset olivat kyydit rokkifestareilta toisille. Nukkumaankin siinä muistaakseni mahtui mukavasti. Usein taisin kuitenkin viettää yöni satunnaisten vosujen vierellä teltoissa ja ns. vastaavissa majoituksissa, koska sopimus oli, että yöksi eivät vosut Chevyyn jää.

        Oi niitä aikoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kadehdit siis sadantonnin vuokrapelejäkin vaikka sinulla on miljoonajahteja vähintään 7kpl.
        Eikö miljoonajahdeistasi puhuminen tee sinusta narssua samalla logiikalla moninkertaisesti?

        Logiikka on aivopesusi ja hyvin toiminut koska olet hinnoitellut veneet ja kolminkertaistanut määrän.
        Narssuilua kylläkin vaan ei tosissaan kuten Neiti, minä kiusaan sinua olen monta kertaa sanonut.
        Totuuden pääsee havainnoimaan mikäli Neito ryhtyy mieheksi vetonsa taakse, jota pa ei kykene, joten jatka poju jahditteluasi vaikka maailman tappiin.
        S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olet Numba, ehkä et, ihan sama.

        Olen huomannut, että jokaisella ihmisellä on sydän, petetyillä, jätetyillä, katkeroituneillakin on sydän. En halua uskoa, etteikö Numballakin olisi sydän, joka pohjimmiltaan haluaisi sykkiä hyvää, vaikka väittäisi perusluonteensa olevan vittumainen. Haluan uskoa, että jonakin päivänä Numba on ystäväni.

        Eräällä ystävälläni oli joku tällainen ns. Chevy StarCraft matkailuauto. V8 moottori siinä oli, mutta nyt en saata muistaa kävikö se diisselillä vaiko bensiinillä. Hyvät ja tasaiset olivat kyydit rokkifestareilta toisille. Nukkumaankin siinä muistaakseni mahtui mukavasti. Usein taisin kuitenkin viettää yöni satunnaisten vosujen vierellä teltoissa ja ns. vastaavissa majoituksissa, koska sopimus oli, että yöksi eivät vosut Chevyyn jää.

        Oi niitä aikoja.

        Star Craft ei ole matkailuauto vaan retkeilyauto, mutta ihan ok.

        Nyt en saata muistaa mutta joku apina on täälläpalstalla kertonut selvittäneensä Mersun elinkaaren omistajineen.
        Miksi ei lataa faktaa framille .... kerronko ...... no kerron ........ pojun sanat on yhtä tyhjää täynnä kuin Neidon haaverakennus illuusioaltaineen, siis täysnolla.

        Ai niin, kirjoitti S.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Logiikka on aivopesusi ja hyvin toiminut koska olet hinnoitellut veneet ja kolminkertaistanut määrän.
        Narssuilua kylläkin vaan ei tosissaan kuten Neiti, minä kiusaan sinua olen monta kertaa sanonut.
        Totuuden pääsee havainnoimaan mikäli Neito ryhtyy mieheksi vetonsa taakse, jota pa ei kykene, joten jatka poju jahditteluasi vaikka maailman tappiin.
        S

        Kerrataanko taas ne vedon säännöt jotka ovat...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Logiikka on aivopesusi ja hyvin toiminut koska olet hinnoitellut veneet ja kolminkertaistanut määrän.
        Narssuilua kylläkin vaan ei tosissaan kuten Neiti, minä kiusaan sinua olen monta kertaa sanonut.
        Totuuden pääsee havainnoimaan mikäli Neito ryhtyy mieheksi vetonsa taakse, jota pa ei kykene, joten jatka poju jahditteluasi vaikka maailman tappiin.
        S

        62 vuotias aviomies siis kiusaa mielestään ihmisiä anonyyminä mielikuvitusjahdeillaan netissä? Onko pöljempää kuultu??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Star Craft ei ole matkailuauto vaan retkeilyauto, mutta ihan ok.

        Nyt en saata muistaa mutta joku apina on täälläpalstalla kertonut selvittäneensä Mersun elinkaaren omistajineen.
        Miksi ei lataa faktaa framille .... kerronko ...... no kerron ........ pojun sanat on yhtä tyhjää täynnä kuin Neidon haaverakennus illuusioaltaineen, siis täysnolla.

        Ai niin, kirjoitti S.

        Kyllä tuo minun starcraft oli ihan täysverinen matkailuauto, tai no miten se sitten katsotaan, ensimmäinen oli vuonna 1990 toinen oli vuonna 1996 metroautosta ne hain, tuo vanhempi oli aika passeli, kunnollisilla varusteilla, siis ei se veropakoauto, jossa oli kovat penkit takana.

        porukkaa mahtui helposti kuusi nukkujaa... koneena oli toisessa 6.2l ja toisessa 6.5l intercooler turbolla diesel , kulutti noin 10 litraa satasella, myynnissä oli myös 5.7l bensakone mutta sitä ei missään tapauksessa kannattanut hankkia, vie liikaa soppaa, 20 litraa satasella, kun auto oli rekisteröity matkaluautoksi ei mennyt lainkaan diesel veroa,

        hieman kiikkerä ajaa talvella teki useasta piruetteja, kun keula on painava ja perä kevyt, ja takavetoinen.

        Autosta oli pienempikin versio astra, mutta se ei minua kiinnostanut.
        Ostin autot hesasta metroautosta, toimitus kesti kolme tai neljä kuukautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo minun starcraft oli ihan täysverinen matkailuauto, tai no miten se sitten katsotaan, ensimmäinen oli vuonna 1990 toinen oli vuonna 1996 metroautosta ne hain, tuo vanhempi oli aika passeli, kunnollisilla varusteilla, siis ei se veropakoauto, jossa oli kovat penkit takana.

        porukkaa mahtui helposti kuusi nukkujaa... koneena oli toisessa 6.2l ja toisessa 6.5l intercooler turbolla diesel , kulutti noin 10 litraa satasella, myynnissä oli myös 5.7l bensakone mutta sitä ei missään tapauksessa kannattanut hankkia, vie liikaa soppaa, 20 litraa satasella, kun auto oli rekisteröity matkaluautoksi ei mennyt lainkaan diesel veroa,

        hieman kiikkerä ajaa talvella teki useasta piruetteja, kun keula on painava ja perä kevyt, ja takavetoinen.

        Autosta oli pienempikin versio astra, mutta se ei minua kiinnostanut.
        Ostin autot hesasta metroautosta, toimitus kesti kolme tai neljä kuukautta.

        Makuasia matkailu ja retkeily, mutta matkailuissa vessa ja suihku.
        Ohjaamon katolle nukkumaan ja muut nukkumapaikat vie muun istumatilan.
        Kuusi nukkujaa on kyllä aika tunku.
        Seuraava suurempi malli samaisesta oli aikoinaan kuorma-autoversion päälle ladattu lasikuitukoppi, jossa ovi takana, siinä avattava sänkysohva vasemmalla ja pöytä oikealla.
        Niitä taisi olla tuolloin suomessa vain yksi, jonka toi suomeen yksi bändiautoksi.
        Tuo auto oi pensakoneella napaten 40 litraa ja väriltään kerma jollain raidoilla.
        En muista valmistajatehdasta, mutta sama kuin jenkkileffojen keltaiset koulubussit rakentanut, joissa nimi takapään sivuilla luettavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makuasia matkailu ja retkeily, mutta matkailuissa vessa ja suihku.
        Ohjaamon katolle nukkumaan ja muut nukkumapaikat vie muun istumatilan.
        Kuusi nukkujaa on kyllä aika tunku.
        Seuraava suurempi malli samaisesta oli aikoinaan kuorma-autoversion päälle ladattu lasikuitukoppi, jossa ovi takana, siinä avattava sänkysohva vasemmalla ja pöytä oikealla.
        Niitä taisi olla tuolloin suomessa vain yksi, jonka toi suomeen yksi bändiautoksi.
        Tuo auto oi pensakoneella napaten 40 litraa ja väriltään kerma jollain raidoilla.
        En muista valmistajatehdasta, mutta sama kuin jenkkileffojen keltaiset koulubussit rakentanut, joissa nimi takapään sivuilla luettavissa.

        Minulla oli Starcrafti ja se on pakettiauto jossa on kääntyvät kapteeninpenkit, kovat penkit takana (verosääntöjen mukaisesti koska matkailuauton verotus on paljon ankarampi) ja pieni pöytä.

        Starcraft ei ole automerkki, vaan se on Chevyn pakun varustetehtaan antama nimi. Starcraft ei tehnyt matkailuautoja.

        Auton perään jäi alle kaksimetriä pitkä tavaratila. Muistan sen koska sinne ei mahtunut kaksimetrinen mattorulla kuin vinoon.

        Keskiosaa ei saanut sängyksi ja takana ei ollut Starcraftin asentamia sänkyjä eikä mitään muutakaan. Starcraftissa ei ollut mitään matkailuautoksi tunnistettavaa jos ei pikkuista pöytää sellaiseksi lasketa.

        Minulla oli työ- ja vapaa-aika käytössä myös Ford Transitin Lectican varustamia pakuja. Sekään ei ollut matkailuauto.

        Tämänkaltainen oli käytössämme ollut mersun matkailuauto, joskin se oli isompi ja siinä oli ohjaamon päällä iso sänky myös. https://www.nettikaravaani.com/mercedes-benz/adria-polaris-sl/1538289

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makuasia matkailu ja retkeily, mutta matkailuissa vessa ja suihku.
        Ohjaamon katolle nukkumaan ja muut nukkumapaikat vie muun istumatilan.
        Kuusi nukkujaa on kyllä aika tunku.
        Seuraava suurempi malli samaisesta oli aikoinaan kuorma-autoversion päälle ladattu lasikuitukoppi, jossa ovi takana, siinä avattava sänkysohva vasemmalla ja pöytä oikealla.
        Niitä taisi olla tuolloin suomessa vain yksi, jonka toi suomeen yksi bändiautoksi.
        Tuo auto oi pensakoneella napaten 40 litraa ja väriltään kerma jollain raidoilla.
        En muista valmistajatehdasta, mutta sama kuin jenkkileffojen keltaiset koulubussit rakentanut, joissa nimi takapään sivuilla luettavissa.

        Löytyi parempi linkki. Se appiukon mersu oli LMC:n varustama ja lähes identtinen tuon kanssa.
        https://www.nettivuokraus.com/matkailuautot/lmc-breezer-black-line-5-henk/523487/?utm_campaign=nosto&utm_content=dynamic&utm_medium=referral&utm_source=nettikaravaani.com&utm_term=LMC Breezer Black Line, 5 henk

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli Starcrafti ja se on pakettiauto jossa on kääntyvät kapteeninpenkit, kovat penkit takana (verosääntöjen mukaisesti koska matkailuauton verotus on paljon ankarampi) ja pieni pöytä.

        Starcraft ei ole automerkki, vaan se on Chevyn pakun varustetehtaan antama nimi. Starcraft ei tehnyt matkailuautoja.

        Auton perään jäi alle kaksimetriä pitkä tavaratila. Muistan sen koska sinne ei mahtunut kaksimetrinen mattorulla kuin vinoon.

        Keskiosaa ei saanut sängyksi ja takana ei ollut Starcraftin asentamia sänkyjä eikä mitään muutakaan. Starcraftissa ei ollut mitään matkailuautoksi tunnistettavaa jos ei pikkuista pöytää sellaiseksi lasketa.

        Minulla oli työ- ja vapaa-aika käytössä myös Ford Transitin Lectican varustamia pakuja. Sekään ei ollut matkailuauto.

        Tämänkaltainen oli käytössämme ollut mersun matkailuauto, joskin se oli isompi ja siinä oli ohjaamon päällä iso sänky myös. https://www.nettikaravaani.com/mercedes-benz/adria-polaris-sl/1538289

        T 2010

        Puhut eri autosta, paku on paku ja Numban mainitsema on retkeilyauto.
        Valmistajapilkunnussintaa ei kaivata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut eri autosta, paku on paku ja Numban mainitsema on retkeilyauto.
        Valmistajapilkunnussintaa ei kaivata.

        Taidettiin käyttää nimikettä Baron Cruiser jos muistan oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut eri autosta, paku on paku ja Numban mainitsema on retkeilyauto.
        Valmistajapilkunnussintaa ei kaivata.

        Hän puhui paskaa taas kuten aina. Starcraftissa ei nuku kuutta henkilöä sen paremmin kuin Hiacessakaan. Se on paku missä on pöytä. Peräkontissa voi toki nukkua mutta niin voi Hiacessakin. Se ei ole matkailu- eikä retkeilyauto.

        Verotuskäytäntö oli aika armoton tuolloin. Katsastuksessa tarkistettiin ettei pakusta ole tehty matkailuautoa. Veronlisäys oli luokkaa 40000 markkaa, jos auto oli muutettu matkailuautoksi.

        Takapenkeissä oli pystysuora selkänoja ja kovat penkit. Toimiva perheautona kuten Lecticakin, jolla tehtiin lasten kanssa retket muun muassa Legolandiin ja Euro Disneyhin.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän puhui paskaa taas kuten aina. Starcraftissa ei nuku kuutta henkilöä sen paremmin kuin Hiacessakaan. Se on paku missä on pöytä. Peräkontissa voi toki nukkua mutta niin voi Hiacessakin. Se ei ole matkailu- eikä retkeilyauto.

        Verotuskäytäntö oli aika armoton tuolloin. Katsastuksessa tarkistettiin ettei pakusta ole tehty matkailuautoa. Veronlisäys oli luokkaa 40000 markkaa, jos auto oli muutettu matkailuautoksi.

        Takapenkeissä oli pystysuora selkänoja ja kovat penkit. Toimiva perheautona kuten Lecticakin, jolla tehtiin lasten kanssa retket muun muassa Legolandiin ja Euro Disneyhin.

        T 2010

        Onhan sulla ongelmat.

        Pistä googlees Baron Cruiser ja klikkaa kuvat.


      • Anonyymi

        Tuli nyt vaan mieleeni jota nyt en saata sanatarkasti muistaa, mutta jotain jotta, äh nyt en saata lainkaan muistaa, ai niin googlesta, wikistä eikä varsinkaan juutuubista saa mitään asiaan liittyvää viitata, koska on kova sohva ja laatikkosen alla ja että olikein Disneyssä etäkasvattaja käynyt.
        Missäs kovalla penkillä peppunen on istunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidettiin käyttää nimikettä Baron Cruiser jos muistan oikein.

        Vähän aikaa kun googlailet lisää niin se voi olla vaikka mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sulla ongelmat.

        Pistä googlees Baron Cruiser ja klikkaa kuvat.

        "minulla on ollut asuntoauto suomessa jopa parinkin kappaletta, jolla 90 luvulla ajelin lomillani leirintäalueelta toiselle, auto oli chevy starcraft diesel"
        Sanoo numba ja on maininnut siitä aiemminkin. Nyt se alkaa googlailun myötä muuttumaan pikkuhiljaa matkailuautoksi. Baron on vain välivaihe. Seuraavaksi se on tämä.
        https://www.youtube.com/watch?v=rvzSV9XmdXo


      • Anonyymi kirjoitti:

        "minulla on ollut asuntoauto suomessa jopa parinkin kappaletta, jolla 90 luvulla ajelin lomillani leirintäalueelta toiselle, auto oli chevy starcraft diesel"
        Sanoo numba ja on maininnut siitä aiemminkin. Nyt se alkaa googlailun myötä muuttumaan pikkuhiljaa matkailuautoksi. Baron on vain välivaihe. Seuraavaksi se on tämä.
        https://www.youtube.com/watch?v=rvzSV9XmdXo

        resupetteri.. mulla oli tällane mutta muistaakseni vihree väriltään https://www.youtube.com/watch?v=TauoIFkPFZQ siinä oli vieterijousitetut pengit ja kuorma hihna takana mihin sai retki eväät kiinnitettyä ja viltin. haukkasi polttoöljyä satasella kymmenen litraa ja öljyä saman verran. Otin siitä fodonkin todisteeksi https://www.nettiauto.com/fso/polle/autoarvostelut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sulla ongelmat.

        Pistä googlees Baron Cruiser ja klikkaa kuvat.

        Googlematkaaja iski jälleen, suomen savosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Googlematkaaja iski jälleen, suomen savosta.

        resu.. tiedätkö että ennen se matkailuauto oli vaa kruiseri nimellä? Sitten kun ostin sellasen kruiserin ja ajoin sillä kylän raittia sikari hampaissa ni joku huus että paroni kruisaa! Siitä se Baron nimi sitten tuli sille pakulle. Kerran palo naama ku olin etelässä ilman rasvaa. Siitä tulee se nimi punainen baroni. Somerolla oli lämmin se koko kesä. Blus kaksymmendä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli Starcrafti ja se on pakettiauto jossa on kääntyvät kapteeninpenkit, kovat penkit takana (verosääntöjen mukaisesti koska matkailuauton verotus on paljon ankarampi) ja pieni pöytä.

        Starcraft ei ole automerkki, vaan se on Chevyn pakun varustetehtaan antama nimi. Starcraft ei tehnyt matkailuautoja.

        Auton perään jäi alle kaksimetriä pitkä tavaratila. Muistan sen koska sinne ei mahtunut kaksimetrinen mattorulla kuin vinoon.

        Keskiosaa ei saanut sängyksi ja takana ei ollut Starcraftin asentamia sänkyjä eikä mitään muutakaan. Starcraftissa ei ollut mitään matkailuautoksi tunnistettavaa jos ei pikkuista pöytää sellaiseksi lasketa.

        Minulla oli työ- ja vapaa-aika käytössä myös Ford Transitin Lectican varustamia pakuja. Sekään ei ollut matkailuauto.

        Tämänkaltainen oli käytössämme ollut mersun matkailuauto, joskin se oli isompi ja siinä oli ohjaamon päällä iso sänky myös. https://www.nettikaravaani.com/mercedes-benz/adria-polaris-sl/1538289

        T 2010

        Poju olet väärässä, auton valmistaja oli GM merkki oli chevrolet van, joita tuotiin suomeen koritehdas starcraft veronkierto tarkoituksena 80 luvun lupusta muistaakseni vuoteen 96, näissä oli peruskapteenin istuimet poistettu ja tilalle laitettu puusta ohuella kankaalla päällystetty kolme pystyyn nostettavaa istuinta, tosiasiassa starcraft valmisti tuolle samaiselle korimallille muistaakseni G20 useita eri sisustuksia, oli malli jossa oli takana sohva ja kaksi kapteenin penkkiä, tai sitten sohvakin oli korvattu kapteenin penkeillä joita oli kolme, sitten oli matkailuversio jossa koko takaosa oli sohvana josta avaamalla saatiin pedit esille, autovero oli aluksi veronkiertoautolla pakettiauton vero, takana oli 80 lätkä, tuossa minun autossa ei ollut tuota 80 lätkää, eikä siitä mennyt lainkaan autoveroa koska se oli matkailuauto, vero muuttui matkalla 2000 luvulle jolloin nämä autot hävisivät myynnistä, niistä tuli veronkanssa niin kalliiksi, ettei niitä enää kukaan ostanut, muistaakseni dieselvero tuolla pakumallilla oli 800 mk vuodessa, tuossa matkailuversiossa ei mitään, mutta hankintahinta oli pakuversioita huomattavasti kalliimpi, myynnissä oli isommalla korimallilla myös kuorma-auto versio, mutta siitä en pahemmin tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poju olet väärässä, auton valmistaja oli GM merkki oli chevrolet van, joita tuotiin suomeen koritehdas starcraft veronkierto tarkoituksena 80 luvun lupusta muistaakseni vuoteen 96, näissä oli peruskapteenin istuimet poistettu ja tilalle laitettu puusta ohuella kankaalla päällystetty kolme pystyyn nostettavaa istuinta, tosiasiassa starcraft valmisti tuolle samaiselle korimallille muistaakseni G20 useita eri sisustuksia, oli malli jossa oli takana sohva ja kaksi kapteenin penkkiä, tai sitten sohvakin oli korvattu kapteenin penkeillä joita oli kolme, sitten oli matkailuversio jossa koko takaosa oli sohvana josta avaamalla saatiin pedit esille, autovero oli aluksi veronkiertoautolla pakettiauton vero, takana oli 80 lätkä, tuossa minun autossa ei ollut tuota 80 lätkää, eikä siitä mennyt lainkaan autoveroa koska se oli matkailuauto, vero muuttui matkalla 2000 luvulle jolloin nämä autot hävisivät myynnistä, niistä tuli veronkanssa niin kalliiksi, ettei niitä enää kukaan ostanut, muistaakseni dieselvero tuolla pakumallilla oli 800 mk vuodessa, tuossa matkailuversiossa ei mitään, mutta hankintahinta oli pakuversioita huomattavasti kalliimpi, myynnissä oli isommalla korimallilla myös kuorma-auto versio, mutta siitä en pahemmin tiedä.

        Se oli tuo automalli, ilman tuota alusta sarjaa, autossa oli neljä kapteeninpenkkiä ja sohva takana, joka kääntye vuodesohvaksi, korivalmistaja oli starcraft, myös veronkiertomallissa oli kaksi kapteenin penkkiä, mutta toiset kaksi kapteenin penkkiä oli korvattu lankkupenkeillä ja väliseinällä, siis pakumalli.

        Autossa oli monta hankalaa ongelmaa, kerran oli reissussa pohjoiseessa kun ajovalot katosivat, se oli vain huonoa tuuria, pysäköin evijärven seolle joka oli autoja korjaava paikka koko kaupungissa, ukko teki tunteja duunia että saatiin polttimot vaihdettua, tutustuin silloin huoltoaseman omistajaan E. Mäntylä lienee jo vaihtanut hiippakuntaa, aina kun kävin siellä päin kävin Edviniä moikkaamassa, mukava ukko.

        https://i.ytimg.com/vi/J26HoqBt170/maxresdefault.jpg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli tuo automalli, ilman tuota alusta sarjaa, autossa oli neljä kapteeninpenkkiä ja sohva takana, joka kääntye vuodesohvaksi, korivalmistaja oli starcraft, myös veronkiertomallissa oli kaksi kapteenin penkkiä, mutta toiset kaksi kapteenin penkkiä oli korvattu lankkupenkeillä ja väliseinällä, siis pakumalli.

        Autossa oli monta hankalaa ongelmaa, kerran oli reissussa pohjoiseessa kun ajovalot katosivat, se oli vain huonoa tuuria, pysäköin evijärven seolle joka oli autoja korjaava paikka koko kaupungissa, ukko teki tunteja duunia että saatiin polttimot vaihdettua, tutustuin silloin huoltoaseman omistajaan E. Mäntylä lienee jo vaihtanut hiippakuntaa, aina kun kävin siellä päin kävin Edviniä moikkaamassa, mukava ukko.

        https://i.ytimg.com/vi/J26HoqBt170/maxresdefault.jpg

        Melkoinen tollo pitää olla jos polttimoiden vaihtoon saa tunteja kulumaan. Krominen kehys umpion ympäriltä pois, kiinni neljällä ruuvilla niin sulla on umpio käsissä. Kaikkea se nuudeli elättää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoinen tollo pitää olla jos polttimoiden vaihtoon saa tunteja kulumaan. Krominen kehys umpion ympäriltä pois, kiinni neljällä ruuvilla niin sulla on umpio käsissä. Kaikkea se nuudeli elättää..

        Se oli erittäin vaikea vaihtaa, vaatii erikoistyökaluja, joita ei ole noilla pikku huoltoasemilla, chevy vanessa polttimot vaihdettiin takakautta, https://i0.wp.com/www.v8van.com/uploads/2/5/6/4/25642883/7157970_orig.jpg?resize=580,435&ssl=1 tuossa on kuva autosta joka minulla oli, siis samanlainen, takana vielä sohva, auto rekkari oli NUC-75 varmaan jo romutettu, oli hyvä peli ostin sen itselleni vuonna 1990 kun ensimmäinen lapseni syntyi ja huomaa se oli ihan oma, vaihdoin se muistaakseni vuonna 1996 vielä uuteen, mutta se on jo toinen juttu sekin oli oma, verouudistuksen jälkeen ei ollut enää tarvetta ostaa matkailuautoa, ei ole tarvinnut vuokrailla tuollaisia, kuten eräillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli tuo automalli, ilman tuota alusta sarjaa, autossa oli neljä kapteeninpenkkiä ja sohva takana, joka kääntye vuodesohvaksi, korivalmistaja oli starcraft, myös veronkiertomallissa oli kaksi kapteenin penkkiä, mutta toiset kaksi kapteenin penkkiä oli korvattu lankkupenkeillä ja väliseinällä, siis pakumalli.

        Autossa oli monta hankalaa ongelmaa, kerran oli reissussa pohjoiseessa kun ajovalot katosivat, se oli vain huonoa tuuria, pysäköin evijärven seolle joka oli autoja korjaava paikka koko kaupungissa, ukko teki tunteja duunia että saatiin polttimot vaihdettua, tutustuin silloin huoltoaseman omistajaan E. Mäntylä lienee jo vaihtanut hiippakuntaa, aina kun kävin siellä päin kävin Edviniä moikkaamassa, mukava ukko.

        https://i.ytimg.com/vi/J26HoqBt170/maxresdefault.jpg

        Ok ymmärrän, minä arvelin Baroniksi mutta sainhan kilahtaneen tarinoimaan.

        Minä käsitän asuntoautossa vessan lisäksi olevan jääkaappi, keittomahdollisuus, sekä tiskiallas.

        Tuosta takaovellisesta josta mainitsin oli heti sisääntullessa oikealla tiskiallas ja vasemmalla kaasuliesi,
        Siitä askelma ylös, niin pari kaappia ja jääkaappi.
        Sitten se parivuoteeksi avattava sohva vasemmalla ja oikealla pöytä jonka molemmilla puolilla kahden istuttava sohva alla säilytystiloineen.

        Takana ulkopuolella oli molemmin puolen ovea kaapit joihin korkeudeltaan mahtui vaikka laskettelusukset.

        Pariyörät oli takana ja kuorma-autoksi rekisteröity.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoinen tollo pitää olla jos polttimoiden vaihtoon saa tunteja kulumaan. Krominen kehys umpion ympäriltä pois, kiinni neljällä ruuvilla niin sulla on umpio käsissä. Kaikkea se nuudeli elättää..

        Maailman viisain ei ole mainittuja umpioita katsonut avaten konepellin, minä tiedän Numballa olleen ongelman, mutta pääasiahan on kilahtaneella ainainen vollotus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli erittäin vaikea vaihtaa, vaatii erikoistyökaluja, joita ei ole noilla pikku huoltoasemilla, chevy vanessa polttimot vaihdettiin takakautta, https://i0.wp.com/www.v8van.com/uploads/2/5/6/4/25642883/7157970_orig.jpg?resize=580,435&ssl=1 tuossa on kuva autosta joka minulla oli, siis samanlainen, takana vielä sohva, auto rekkari oli NUC-75 varmaan jo romutettu, oli hyvä peli ostin sen itselleni vuonna 1990 kun ensimmäinen lapseni syntyi ja huomaa se oli ihan oma, vaihdoin se muistaakseni vuonna 1996 vielä uuteen, mutta se on jo toinen juttu sekin oli oma, verouudistuksen jälkeen ei ollut enää tarvetta ostaa matkailuautoa, ei ole tarvinnut vuokrailla tuollaisia, kuten eräillä.

        Alunperin noissa oli jenkkiumpiot ja, missä umpio ja poltin oli yhtä puuta, siis ei vaihdettavaa poltinta. Auto kun tuotiin suomeen missä sitten vaihdettiin nuo umpiot euromalleihin, ja olen niitä vaihtanut kymmeniä joten älä selitä, erikoistyökalu oli ruuvimeisseli. myös oranssit sivuvalot ym piti rekisteröintikatsastukseen poistaa käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alunperin noissa oli jenkkiumpiot ja, missä umpio ja poltin oli yhtä puuta, siis ei vaihdettavaa poltinta. Auto kun tuotiin suomeen missä sitten vaihdettiin nuo umpiot euromalleihin, ja olen niitä vaihtanut kymmeniä joten älä selitä, erikoistyökalu oli ruuvimeisseli. myös oranssit sivuvalot ym piti rekisteröintikatsastukseen poistaa käytöstä.

        Lisäys edelliseen, pitää olla melkoinen idiootti jos noihin lähtee poltinta takakautta vaihtamaan.. Ehkä pystyy mutta en ole koskaan niin tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alunperin noissa oli jenkkiumpiot ja, missä umpio ja poltin oli yhtä puuta, siis ei vaihdettavaa poltinta. Auto kun tuotiin suomeen missä sitten vaihdettiin nuo umpiot euromalleihin, ja olen niitä vaihtanut kymmeniä joten älä selitä, erikoistyökalu oli ruuvimeisseli. myös oranssit sivuvalot ym piti rekisteröintikatsastukseen poistaa käytöstä.

        Voi pippelispuppelis sentään nythän Pattayan matkailupalstalla taasen on päästy asiaan.

        Minä olen vaihtanut monta Harrikan polttimoa aikana kun Neiti ei vielä ollut vahingossa hoksannut kuinka moottoripyörää ohjataan vaikka oli jo 300 kerholainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok ymmärrän, minä arvelin Baroniksi mutta sainhan kilahtaneen tarinoimaan.

        Minä käsitän asuntoautossa vessan lisäksi olevan jääkaappi, keittomahdollisuus, sekä tiskiallas.

        Tuosta takaovellisesta josta mainitsin oli heti sisääntullessa oikealla tiskiallas ja vasemmalla kaasuliesi,
        Siitä askelma ylös, niin pari kaappia ja jääkaappi.
        Sitten se parivuoteeksi avattava sohva vasemmalla ja oikealla pöytä jonka molemmilla puolilla kahden istuttava sohva alla säilytystiloineen.

        Takana ulkopuolella oli molemmin puolen ovea kaapit joihin korkeudeltaan mahtui vaikka laskettelusukset.

        Pariyörät oli takana ja kuorma-autoksi rekisteröity.

        Mitä turhaan on sitä myyty baron cruiserina, mutta silloin auton merkki oli joku muu joku kolme kirjaiminen, olisko ollut gmc voisi olla en muista, sain aikaanaan tuohon kauppaan kipinän las vegasin tietokone messuilla 1980 luvun loppupuolella, siellä oli standi gm:llä ja esillä oli näitä autoja, ne oli upeita tasoon mikä suomessa silloin vallitsi, niitä on myös isompi malli, mutta niitä ei tietääkseni koskaan tuotu suomeen, tosiaan teli takana, taitaa olla toisaan se bussimalli, minulla oli seuraava malli samanlainen mutta uudempi, taisi olla silloin g30 hieman pidempi, mutta varustetaso oli suht. sama, lisää taisi olla tuuletetut penkit.

        Oikeastaan ainoastaan suomeen tuotiin niitä pakuversioita, mutta ei pakun tarvitsijan kannattanut sellaista ostaa, kuljetuskapasiteetti m3 oli liian pieni hintaan nähden, hiace oli kannattavampi. Tässäkin 2010 osoitti taas idoottimaisuutensa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä turhaan on sitä myyty baron cruiserina, mutta silloin auton merkki oli joku muu joku kolme kirjaiminen, olisko ollut gmc voisi olla en muista, sain aikaanaan tuohon kauppaan kipinän las vegasin tietokone messuilla 1980 luvun loppupuolella, siellä oli standi gm:llä ja esillä oli näitä autoja, ne oli upeita tasoon mikä suomessa silloin vallitsi, niitä on myös isompi malli, mutta niitä ei tietääkseni koskaan tuotu suomeen, tosiaan teli takana, taitaa olla toisaan se bussimalli, minulla oli seuraava malli samanlainen mutta uudempi, taisi olla silloin g30 hieman pidempi, mutta varustetaso oli suht. sama, lisää taisi olla tuuletetut penkit.

        Oikeastaan ainoastaan suomeen tuotiin niitä pakuversioita, mutta ei pakun tarvitsijan kannattanut sellaista ostaa, kuljetuskapasiteetti m3 oli liian pieni hintaan nähden, hiace oli kannattavampi. Tässäkin 2010 osoitti taas idoottimaisuutensa...

        GMC oli samaa firmaa kuin GM, paitsi että kotimaa oli Kanada . General motors canada, nuo gmc: t tehtiin kanadassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi pippelispuppelis sentään nythän Pattayan matkailupalstalla taasen on päästy asiaan.

        Minä olen vaihtanut monta Harrikan polttimoa aikana kun Neiti ei vielä ollut vahingossa hoksannut kuinka moottoripyörää ohjataan vaikka oli jo 300 kerholainen.

        Nämä kuuluvat pattaya palstalle yhtälailla kuin erään nimeltä mainitsemattoman salaiset jahdit, salaiset ravintolat, salaiset huvilat, salaiset hoodeet, salaiset moottoriradat ja sitten vielä suomi24 thaimaa joka sijaitsee espanjan vieressä. phuketin siaminlahtea unohtamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alunperin noissa oli jenkkiumpiot ja, missä umpio ja poltin oli yhtä puuta, siis ei vaihdettavaa poltinta. Auto kun tuotiin suomeen missä sitten vaihdettiin nuo umpiot euromalleihin, ja olen niitä vaihtanut kymmeniä joten älä selitä, erikoistyökalu oli ruuvimeisseli. myös oranssit sivuvalot ym piti rekisteröintikatsastukseen poistaa käytöstä.

        Jaa jaa sinä olet siis sitä porukkaa jopa pitää meidän varakkaampien autot ajokunnossa, poju autoon vaihdettiin evijärvellä usean tunnin työllä vain yhdelle puolelle polttimot, kävin vaihdattamassa kaikki polttimot metroautossa aikaa meni tunti kaikkiin polttimoihin, ei niin tyhmää asentajaa olekkaan joka ei katso ensin onko umpion kehyksessä ruuveja.
        En muista miten noiden sivuvalojen kanssa oli aikaa on liki 30 vuotta mutta kyllä ne siinä muistaakseni toimi tavallisesti auto oli metroauton maahatuoma, mutta yhdellä tutulla oli tuo paku malli, sieĺtähän oli poistettu ovenavaus vipu takaovesta, hän oli puhkaissut sisustukseen pienen reiän josta avasi ovat, siitä tuli vaan harmia katsastuksessa kun ovea ei saa avata sisältäpäin, mutta kaveri älykkäänä miehenä tilasi jostain sähkölukon, jolla ovi avattiin, tai siis lukko avattiin kaukosaatimellä, maksoi muutaman kympin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        GMC oli samaa firmaa kuin GM, paitsi että kotimaa oli Kanada . General motors canada, nuo gmc: t tehtiin kanadassa.

        En tiedä mutta voihan se olla noinkin, joskin kyllä gm löytyy ilman c kanadasta, nämä oli todennäköisesti tehty detroitissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa jaa sinä olet siis sitä porukkaa jopa pitää meidän varakkaampien autot ajokunnossa, poju autoon vaihdettiin evijärvellä usean tunnin työllä vain yhdelle puolelle polttimot, kävin vaihdattamassa kaikki polttimot metroautossa aikaa meni tunti kaikkiin polttimoihin, ei niin tyhmää asentajaa olekkaan joka ei katso ensin onko umpion kehyksessä ruuveja.
        En muista miten noiden sivuvalojen kanssa oli aikaa on liki 30 vuotta mutta kyllä ne siinä muistaakseni toimi tavallisesti auto oli metroauton maahatuoma, mutta yhdellä tutulla oli tuo paku malli, sieĺtähän oli poistettu ovenavaus vipu takaovesta, hän oli puhkaissut sisustukseen pienen reiän josta avasi ovat, siitä tuli vaan harmia katsastuksessa kun ovea ei saa avata sisältäpäin, mutta kaveri älykkäänä miehenä tilasi jostain sähkölukon, jolla ovi avattiin, tai siis lukko avattiin kaukosaatimellä, maksoi muutaman kympin.

        Tuotiin noita käytettynä maahan, tehtiin rekisteröintikatsatus ja myytiin tyhmille. Ja niitä riittu -90 luvun alussa, kuten aiemmista kirjoituksista voi päätellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä kuuluvat pattaya palstalle yhtälailla kuin erään nimeltä mainitsemattoman salaiset jahdit, salaiset ravintolat, salaiset huvilat, salaiset hoodeet, salaiset moottoriradat ja sitten vielä suomi24 thaimaa joka sijaitsee espanjan vieressä. phuketin siaminlahtea unohtamatta.

        Kuuluu kuuluu enhän väittänyt toisin vaan kirjoitin että on päästy asiaan.

        Kuuluuhan yhtälailla päivät aloitettavan junttilassa niuvoilla, kiljuilla ja amalioilla, sehän on Pattayan rakkaiden kastin tasoista sopien erinomaisesti Pattayan matkalupalstalle.

        Sopii myös kuin takiainen villalapaseen, kilahtaneen sinisellä bablat.

        Jatkakaa pojut näitä on kiva lueskella ja väliillä antaa .... no en sano.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        GMC oli samaa firmaa kuin GM, paitsi että kotimaa oli Kanada . General motors canada, nuo gmc: t tehtiin kanadassa.

        Eipä taida ollakaan se tarkoittaa general motors truck company eli paskaa huuleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida ollakaan se tarkoittaa general motors truck company eli paskaa huuleen.

        Oikeasti kukaan voi olla noin tyhmä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää on hauskoja googlea ei saa käyttää ja poju jatkuvasti opiskelee wikiä tullen viisaammaksi ja viisaammaksi.

        tyhmää pakko opastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tyhmää pakko opastaa.

        Sinulla resu ei ole kykyä opastaa edes sokeaa kissaa.


    • Anonyymi

      Pattayarakas on hyvin tietoinen Amaliasta, Niuasta, onkopojasta, sekä tietysti santaparerista ja pappatunturin kaasarista ikää pojulla on 53 vuotta, niistä se ei tarvitse googlea mutta kaikesta muusta tieto tulee sieltä heikolla kielitaidolla, kuten tämä GMC jälleen osoitti, joten terveisiä vaan sinne suomen savoon... Nolla malli, sekunda.

    • Anonyymi

      Lerppis on googlaillut koko päivän joitakin jenkkipaskaromuja 90 luvulta ja viisastelee googletiedoilla ja kehuskelee ettei ole tarvinnut vuokrata mitään sen jälkeen.
      Pahahan se satokausimiehen on mitään vuokrata, kun kelakortilla ei saa ensimmäistäkään kulkuneuvoa vuokraamosta eikä kaupasta.

      • Anonyymi

        Käytiin tänään vaimon kanssa ajelemassa maaseudulla, arvaa mitä nähtiin alueilla missä riisiä viljellään, oli koneellinen istutus meneillään, ensimmäisen kerran näin vesipuhvelin elämässäni, miitä oli neljä peltotöisssä, vetämässä jotain auraa, pelottavan näköinen eläin, upeat sarvet, vaimo sanoi että nuo on harvinaisia nykyän pellolla kun koneet hoitaa kaiken, hänkään ei ole niitä juurikaan nähnyt muutakuin lapsena, vei niitä uimaan, kun pääsi koulusta, oletko senssu koskaan nähnyt. Hyvin vaikuttavaa... Se siitä satokaudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytiin tänään vaimon kanssa ajelemassa maaseudulla, arvaa mitä nähtiin alueilla missä riisiä viljellään, oli koneellinen istutus meneillään, ensimmäisen kerran näin vesipuhvelin elämässäni, miitä oli neljä peltotöisssä, vetämässä jotain auraa, pelottavan näköinen eläin, upeat sarvet, vaimo sanoi että nuo on harvinaisia nykyän pellolla kun koneet hoitaa kaiken, hänkään ei ole niitä juurikaan nähnyt muutakuin lapsena, vei niitä uimaan, kun pääsi koulusta, oletko senssu koskaan nähnyt. Hyvin vaikuttavaa... Se siitä satokaudesta.

        koko päivän olet viettänyt koneen ääressä talkkipurkin kanssa, suomen savossa ei ole vesipuhveleita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytiin tänään vaimon kanssa ajelemassa maaseudulla, arvaa mitä nähtiin alueilla missä riisiä viljellään, oli koneellinen istutus meneillään, ensimmäisen kerran näin vesipuhvelin elämässäni, miitä oli neljä peltotöisssä, vetämässä jotain auraa, pelottavan näköinen eläin, upeat sarvet, vaimo sanoi että nuo on harvinaisia nykyän pellolla kun koneet hoitaa kaiken, hänkään ei ole niitä juurikaan nähnyt muutakuin lapsena, vei niitä uimaan, kun pääsi koulusta, oletko senssu koskaan nähnyt. Hyvin vaikuttavaa... Se siitä satokaudesta.

        Onhan näitä.
        Muutama tuossa kaupunkialueen vilkkaasti liikennöidyn kadun varressakin pikku peltopläntillä.

        https://www.chiangmainews.co.th/page/archives/661319


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytiin tänään vaimon kanssa ajelemassa maaseudulla, arvaa mitä nähtiin alueilla missä riisiä viljellään, oli koneellinen istutus meneillään, ensimmäisen kerran näin vesipuhvelin elämässäni, miitä oli neljä peltotöisssä, vetämässä jotain auraa, pelottavan näköinen eläin, upeat sarvet, vaimo sanoi että nuo on harvinaisia nykyän pellolla kun koneet hoitaa kaiken, hänkään ei ole niitä juurikaan nähnyt muutakuin lapsena, vei niitä uimaan, kun pääsi koulusta, oletko senssu koskaan nähnyt. Hyvin vaikuttavaa... Se siitä satokaudesta.

        Täh? Sanot käyneesi kaikissa Thaimaan kaupungeissa ja asunut kymmenen vuotta Thaimaassa, kierrellyt luonnopuistoissa ja kaikkialla, mutta nyt näit ekaa kertaa vesipuhvelin?

        Ei voi olla totta. Minä näin ekalla thainyrkkeily- leiri reissullani ekana päivänä puhveleita vuonna 1992. Sen jälkeen olen nähnyt niitä aina maaseudulla ja vaimoni perheellä oli niitä vielä vuosi sitten, mutta niistä luovuttiin ajan puutteen vuoksi.

        Joka ikisellä Pohjois-Thaimaan motskarireissulla olen nähnyt kymmenittäin vapaita puhveleita maanteillä ja plutaamassa vesissä jäähdyttelemässä ja suojautumassa ötököiltä.

        Täällä miltei jokaisella farmarilla on puhveleita ja näen niitä joka ikinen päivä.
        Täällä laiduntaa myös vapaita lehmiä. https://aijaa.com/YCVUst

        Löytyy norsujakin myös vapaina sekä työkäytössä. Etkös sinä aiemmin aina peräänkuuluttanut sitä "aitoa Thaimaata" ja nyt on sitten herra ekaa kertaa nähnyt puhvelin ja sen sarvet. Jep jep.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh? Sanot käyneesi kaikissa Thaimaan kaupungeissa ja asunut kymmenen vuotta Thaimaassa, kierrellyt luonnopuistoissa ja kaikkialla, mutta nyt näit ekaa kertaa vesipuhvelin?

        Ei voi olla totta. Minä näin ekalla thainyrkkeily- leiri reissullani ekana päivänä puhveleita vuonna 1992. Sen jälkeen olen nähnyt niitä aina maaseudulla ja vaimoni perheellä oli niitä vielä vuosi sitten, mutta niistä luovuttiin ajan puutteen vuoksi.

        Joka ikisellä Pohjois-Thaimaan motskarireissulla olen nähnyt kymmenittäin vapaita puhveleita maanteillä ja plutaamassa vesissä jäähdyttelemässä ja suojautumassa ötököiltä.

        Täällä miltei jokaisella farmarilla on puhveleita ja näen niitä joka ikinen päivä.
        Täällä laiduntaa myös vapaita lehmiä. https://aijaa.com/YCVUst

        Löytyy norsujakin myös vapaina sekä työkäytössä. Etkös sinä aiemmin aina peräänkuuluttanut sitä "aitoa Thaimaata" ja nyt on sitten herra ekaa kertaa nähnyt puhvelin ja sen sarvet. Jep jep.

        T 2010

        Kylmää taltioivat seinät ympärillä niin pysyy puhveleilta turvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh? Sanot käyneesi kaikissa Thaimaan kaupungeissa ja asunut kymmenen vuotta Thaimaassa, kierrellyt luonnopuistoissa ja kaikkialla, mutta nyt näit ekaa kertaa vesipuhvelin?

        Ei voi olla totta. Minä näin ekalla thainyrkkeily- leiri reissullani ekana päivänä puhveleita vuonna 1992. Sen jälkeen olen nähnyt niitä aina maaseudulla ja vaimoni perheellä oli niitä vielä vuosi sitten, mutta niistä luovuttiin ajan puutteen vuoksi.

        Joka ikisellä Pohjois-Thaimaan motskarireissulla olen nähnyt kymmenittäin vapaita puhveleita maanteillä ja plutaamassa vesissä jäähdyttelemässä ja suojautumassa ötököiltä.

        Täällä miltei jokaisella farmarilla on puhveleita ja näen niitä joka ikinen päivä.
        Täällä laiduntaa myös vapaita lehmiä. https://aijaa.com/YCVUst

        Löytyy norsujakin myös vapaina sekä työkäytössä. Etkös sinä aiemmin aina peräänkuuluttanut sitä "aitoa Thaimaata" ja nyt on sitten herra ekaa kertaa nähnyt puhvelin ja sen sarvet. Jep jep.

        T 2010

        En ole ennen, niitä nähnyt tai voi olla että olen mutta en ole kiinnittänyt huomiota, nyt kiinnitin, olen nähnyt useita ronsuja, jopa villi norsuja, kerran niitä oli kymmenkunta tiellä kun olin menossa pala-un luonnonpuistoon, lisäksi olen nähnyt samalla tiellä hyvin harvinaisia kokomustia noin metrin korkeita apinoita, niitä oli muutaman kymmenen lauma.

        Olen käynnyt monessa puistossa, khao yai:ssa olen käynyt ainakin viisi kertaa kyllä niitä siellä on mutta en ole nähnyt, tai en ole huomannut...

        Nuo neljä oli todella vakuuttava näky, vetivät jotain aurantapaista, muuten kysyin vaimolta onks nuo yleensä vaarallisia, niin sanoi että on ja itsepäisiä, siksi koilisen tyttöjä sanotaan vesipuhveleiksi.

        Vaimoni tuntee maansa asiat aika hyvin, hän vaan sanoin että ei niitä paljon enää ole, heillä oli niitä lapsena useita , mutta kun isä osti traktorin niistä luovuttiin, ja pellot kylvettiin koneella ja satokoottiin koneella, puhvelit jäi tarpeettomaksi, vaimoni täyttää muutaman vuoden päästä 50 vuotta, tänään hän kertoi että oli lapsena niitä uittanut, ja oppinut samalla itse uimaan, kun oli roikkunut niiden hännästä, about 10 vuotiaana.

        Minulla ei ole mitään syytä epäillä vaimoni sanoja, enkä tosiaan ole niitä koskaan ennen työssä nähnyt.

        Lehmiä toki olen nähnyt paljon, jopa omalla takapihalla, hua hinissä on alue jossa on ns. maatalousoppilaitos ja koetila ja tosi iso sellainen tai taitaa kyllä olla phetchaburissa, siellä on paljon eläimiä mitä en ole koskaan nähnyt, mm. lintuja. erilaisia lehmiä, sekä koe istutuksia käy joskus... paikka on nimeltään Chang Hua Man Royal Project, lisäksi ilmainen.. mutta hieman hankala löytää.

        Voipi johtua myös siitä että en enää köy juurikaan selkeästi farangeille suunnatuissa kohteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ennen, niitä nähnyt tai voi olla että olen mutta en ole kiinnittänyt huomiota, nyt kiinnitin, olen nähnyt useita ronsuja, jopa villi norsuja, kerran niitä oli kymmenkunta tiellä kun olin menossa pala-un luonnonpuistoon, lisäksi olen nähnyt samalla tiellä hyvin harvinaisia kokomustia noin metrin korkeita apinoita, niitä oli muutaman kymmenen lauma.

        Olen käynnyt monessa puistossa, khao yai:ssa olen käynyt ainakin viisi kertaa kyllä niitä siellä on mutta en ole nähnyt, tai en ole huomannut...

        Nuo neljä oli todella vakuuttava näky, vetivät jotain aurantapaista, muuten kysyin vaimolta onks nuo yleensä vaarallisia, niin sanoi että on ja itsepäisiä, siksi koilisen tyttöjä sanotaan vesipuhveleiksi.

        Vaimoni tuntee maansa asiat aika hyvin, hän vaan sanoin että ei niitä paljon enää ole, heillä oli niitä lapsena useita , mutta kun isä osti traktorin niistä luovuttiin, ja pellot kylvettiin koneella ja satokoottiin koneella, puhvelit jäi tarpeettomaksi, vaimoni täyttää muutaman vuoden päästä 50 vuotta, tänään hän kertoi että oli lapsena niitä uittanut, ja oppinut samalla itse uimaan, kun oli roikkunut niiden hännästä, about 10 vuotiaana.

        Minulla ei ole mitään syytä epäillä vaimoni sanoja, enkä tosiaan ole niitä koskaan ennen työssä nähnyt.

        Lehmiä toki olen nähnyt paljon, jopa omalla takapihalla, hua hinissä on alue jossa on ns. maatalousoppilaitos ja koetila ja tosi iso sellainen tai taitaa kyllä olla phetchaburissa, siellä on paljon eläimiä mitä en ole koskaan nähnyt, mm. lintuja. erilaisia lehmiä, sekä koe istutuksia käy joskus... paikka on nimeltään Chang Hua Man Royal Project, lisäksi ilmainen.. mutta hieman hankala löytää.

        Voipi johtua myös siitä että en enää köy juurikaan selkeästi farangeille suunnatuissa kohteissa.

        Kiitän asiallisesta vastauksesta. Maaseudulla korostuu se että jokainen on oman onnensa seppä. Olisi niin helppoa jäädä paikoilleen valittelemaan kuumuutta tai törpöttelemään.´

        Entisenä urheilijana otan sen haasteena. "Taival lie hankala, olkoon vaan. Luonto lie kitsas, siis kilpaillaan"

        Aikoinaan opin urakkamiehen tyylin. Asioihin valmistaudutaan, opetellaan kunnolla ja sitten tehdään homma pois tehokkaasti ja reippaasti ilman valittamista.

        En lähde rakentamaan aitaa tai kuokkimaan puutarhaa puolikuntoisena, väsyneenä, palaneena tai kipeänä, vaan menen sitten kun kaikki on ok. Lopputulos on parempi ja nopeammin valmis, kuin se että löntystelen ja huilailen varjoissa.

        Thaimaalaiset on tottuneet kuumaan ja kroppakin on tottunut ihan eri lailla jo perimän puolesta.

        Thaimaan varsin sotaisa historia pistää miettimään näin farangin näkökulmasta millaista on aikoinaan ollut käydä lähitaistelusotia nahkasta ja metallista rakennelluissa haarniskoissa kypärineen 36 asteen lämpötiloissa.

        Itse ainakin olisin kokeillut huutaa viholliselle: "Hei jätkät... Pidettäiskö juoma ja pissatauko jos käy?"

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh? Sanot käyneesi kaikissa Thaimaan kaupungeissa ja asunut kymmenen vuotta Thaimaassa, kierrellyt luonnopuistoissa ja kaikkialla, mutta nyt näit ekaa kertaa vesipuhvelin?

        Ei voi olla totta. Minä näin ekalla thainyrkkeily- leiri reissullani ekana päivänä puhveleita vuonna 1992. Sen jälkeen olen nähnyt niitä aina maaseudulla ja vaimoni perheellä oli niitä vielä vuosi sitten, mutta niistä luovuttiin ajan puutteen vuoksi.

        Joka ikisellä Pohjois-Thaimaan motskarireissulla olen nähnyt kymmenittäin vapaita puhveleita maanteillä ja plutaamassa vesissä jäähdyttelemässä ja suojautumassa ötököiltä.

        Täällä miltei jokaisella farmarilla on puhveleita ja näen niitä joka ikinen päivä.
        Täällä laiduntaa myös vapaita lehmiä. https://aijaa.com/YCVUst

        Löytyy norsujakin myös vapaina sekä työkäytössä. Etkös sinä aiemmin aina peräänkuuluttanut sitä "aitoa Thaimaata" ja nyt on sitten herra ekaa kertaa nähnyt puhvelin ja sen sarvet. Jep jep.

        T 2010

        Edelleen jaksat ihmetellä trolli naisen thaimaan matkailua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen jaksat ihmetellä trolli naisen thaimaan matkailua.

        Siedän kyllä valehtelun ja mielikuvituksen. Niissä ei ole mitään pahaa jos ne on hyvässä hengessä rakennettuja höpöttelyjä, mutta en siedä mustamaalaamista ja herjaamista edes vajaaälyiseltä tai invalidihomolta.

        Siihen puutun rakentavassa hengessä ja toivoisin hänen heräävän ja myöntävän todellisuuden läsnäolon.

        Se on varmaan turha toive hänen suhteensa, mutta suomen kielinen sanailukin menettelee joskus.

        T 2010

        PS: Olen aina valmis muuttamaan kantaani, pyörtämään puheeni ja pyytämään anteeksi, jos olen jossakin asiassa väärässä. Ei minulla ole mitään pakkomiellettä olla oikeassa. Yritän hyvää vauhtia opetella buddhalaista asennetta ja nöyryyttä.


      • Anonyymi

        Äläkä itke kirjoitusvirheistä kirjoitan kommentit ilman laseja kännykällä, joten palaillaan, petteri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläkä itke kirjoitusvirheistä kirjoitan kommentit ilman laseja kännykällä, joten palaillaan, petteri.

        Täytyy onnitella siitä että noin jumalattoman tyhmä ihminen kykenee kuitenkin hommaamaan nettiliittymän ja kirjoittamaan näppäimistöllään osittain ymmärrettäviä sanoja. Uskon että opetettu delfiini tai apina kykenisi parempaan, mutta nyt puhutaan hyvin, hyvin vakavasti vammautuneesta henkilöstä. Tuskin hän syntyi tuollaisena, mutta jossakin meni jotakin tosi pahasti pieleen matkan varrella. Onnea lerppis matkaan. Sitä sinä tarvitset. Itsestäsi ei ole apua sille matkalle.


      • Anonyymi

        Factaa on kuitenkin se, että lerppalärppä on viihtynyt taas palstalla aamu aikaisesta kirjoitellen muutaman minuutin välein. Siinä samalla matkaillut maalla vesipuhveleita katsastellen. Tämä kaikki on mahdollista vain suomi24 thaimaassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siedän kyllä valehtelun ja mielikuvituksen. Niissä ei ole mitään pahaa jos ne on hyvässä hengessä rakennettuja höpöttelyjä, mutta en siedä mustamaalaamista ja herjaamista edes vajaaälyiseltä tai invalidihomolta.

        Siihen puutun rakentavassa hengessä ja toivoisin hänen heräävän ja myöntävän todellisuuden läsnäolon.

        Se on varmaan turha toive hänen suhteensa, mutta suomen kielinen sanailukin menettelee joskus.

        T 2010

        PS: Olen aina valmis muuttamaan kantaani, pyörtämään puheeni ja pyytämään anteeksi, jos olen jossakin asiassa väärässä. Ei minulla ole mitään pakkomiellettä olla oikeassa. Yritän hyvää vauhtia opetella buddhalaista asennetta ja nöyryyttä.

        Aha et ole alistunut herjaamiseen Neiti, et mustamaalamiseen, ok.

        Ai että perseaukinen vedonlyöjä oikein valmis anteeksi pyytämään, jeps.

        Kuules nöyryyttä sinä et opi nykyisessä Buddhakaisessa elämässä, ehkä kun synnyt apinaksi seuraavassas, niin voi olla pientä toivoa.


      • Anonyymi

        Taas väärin sä et muista mitään. Eikä ihme oot keksiny niin paljon juttuja tänne.
        Miksi väität olevasi mies vaikka olet nainen. Olisit keksinyt tarinasi naisena olisi paremmalla pohjalla noi sun ulostulot.


    • Anonyymi

      Kastijärjestelmää ei Thaimaassa ole, vaikkakin varsinkin mediassa täällä ihannoidaan vaaleaa nahkaa, ja se ihannointi on tuonut joillekin länsimaita ihannoiville paikallisille ahdistusta ja alemmuudentuntoa maaseutua myöten.

      Tosi surullinen juttu. He tietävät että farangit haluaa ruskettua ja monet varsinkin nuoret naiset haluavat valkaistua. Ja ne valkaistumista kaipaavat naiset haluaa farangimiehen eikä sillä ole mitään väliä vaikka se mies on ruskea.

      Melkoinen paradoksi.

      Olen itse nyt ruskettuneempi kuin koskaan. Ulkona vähintään 6 tuntia joka päivä. Vaimo on valkoisempi kuin useimmat suomalaiset naiset. Suojaa itseään ja siihen rasvat ja valkaisuvoiteet päälle.

      Terveisiä aurinkotuolista lenkin jälkeen.

      T 2010

      • Kiitos Neiti terveisistä, minäkin tässä altaan kupeessa vakipaikallani, tosin ilman lenkkiä ja ajattelin vähän aikani ratoksi pakinoida palstalle.
        Pistäppä siitä aurinkotuolistasi kuvaa, älä varpaistasi, vaan ..... no onhan sulla noita albuumissas.


      • Anonyymi

        Pitäisi varmaan määritellä mitä tuo kastijärjestelmä oikeasti tarkoittaa, jos toteaa että sitä ei ole Thaimaassa, eivät nämä riisipellolta elantonsa repivät ole kuitenkaan thaimaan eliittiä, jopa eliitillä on oma kielensä jotka käytetään mm. thaimaan hallinnossa, kielennimeä en muista mutta olemassa sellainen on, eräs kastijärjestelmän muoto on kielisyrjintä joka on thaimaassa hyvin yleistä, isanista tulevat ihmiset eivät mielellään puhu isanin murretta, muualla kuin kotonaan isanissa, vaan pyrkivät tuomaan halunsa esille thaimaan kirjakielellä joka on bangkokin murre, ja kyllä auringonottoa thaikut pyrkivät välttämään viimeiseen asti, koska voimakas rusketus kertoo heikosta sosiaalisesta statuksesta, kun joudut tekemään ulkotyötä, sekin on omalla tavalla kastijärjestelmää, mutta ei järjestelmä ole yhtäselvä kuin intiassa, mutta on olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi varmaan määritellä mitä tuo kastijärjestelmä oikeasti tarkoittaa, jos toteaa että sitä ei ole Thaimaassa, eivät nämä riisipellolta elantonsa repivät ole kuitenkaan thaimaan eliittiä, jopa eliitillä on oma kielensä jotka käytetään mm. thaimaan hallinnossa, kielennimeä en muista mutta olemassa sellainen on, eräs kastijärjestelmän muoto on kielisyrjintä joka on thaimaassa hyvin yleistä, isanista tulevat ihmiset eivät mielellään puhu isanin murretta, muualla kuin kotonaan isanissa, vaan pyrkivät tuomaan halunsa esille thaimaan kirjakielellä joka on bangkokin murre, ja kyllä auringonottoa thaikut pyrkivät välttämään viimeiseen asti, koska voimakas rusketus kertoo heikosta sosiaalisesta statuksesta, kun joudut tekemään ulkotyötä, sekin on omalla tavalla kastijärjestelmää, mutta ei järjestelmä ole yhtäselvä kuin intiassa, mutta on olemassa.

        Suomessa ei ole kastijärjestelmää Suomen kesäisen savon niuvan asukki voi mennä jopa helsinkiin ja vientää siellä savon murretta mielinmäärin, ja saa osakseen vain sääliviä katseita.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta ikuisesti

      Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      39
      7359
    2. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

      No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      0
      4708
    3. Minä häviän tämän taistelun

      Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      65
      4159
    4. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

      En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      36
      3063
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

      Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      230
      2995
    6. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

      Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      45
      2616
    7. Sydän karrella

      Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      26
      2575
    8. Jos jokin ihme

      Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      31
      2116
    9. Miksi halusit

      Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      41
      1906
    10. Olet hyvin erilainen

      Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1797
    Aihe