Onko Jerikon grilli kokonaan lopettanut kun korona aikana useammankin kerran käynyt ja paikka kiinni ja seinällä loistaa valomainos jonka mukaan pitäisi olla auki.
Jerikon grilli suljettu kokonaan?
51
5627
Vastaukset
- Anonyymi
Hmmm onko terveysviranomaiset käyny kyläs ??
- Anonyymi
pitääs ymmärtää jerikon krilli
- Anonyymi
Ei sielä koskaan tarjota kuittiakaan. Ja majoneesi maksaa lisää, muilla grilleillä sen saa samaan hintaan, eli kuuluu kaikkiin mausteisiin. Tajusitko?
- Anonyymi
käykö joku vielä noissa bakteeri pesissä
Sai kuulemma korona tukea 80000 ee
- Anonyymi
Jeriko tarkoittaa kärsimystä Israelissa
- Anonyymi
Jerikon grilli on ollut 2-3 kertaa suljettuna useita vuosia sitten viranomaisten määräyksestä silloisten omistajien aikana salmonellan levittämisen vuoksi .
Mihin sitä kuittia tarvitaan? Sitten pitäisi verojakin maksaa eikä muutkaan grillit tarjoa kuittia Seinäjoella vaikka laki niin määrääkin. Jos maksaa kortilla niin saattaa saada mutta käteismaksuista ei saa muuallakaan, - Anonyymi
Kyllä muuten tarjoaa kuitin, suorastaan tyrkyttää sitä! Edellinen jerikon yrittäjä olikin aikamoinen ukko ja akka, kuollu kai jo se hampaaton rahapeliin himoinnut. Kaks kertaa päiväs kävi tyhjentääs grillin kassan kolikoista... sen koomiin ei ole Jerikon grilli kovin hyvässä maineessa ollut. No grilli sulkee ovensa joka tapauksessa kun vuokrasoppari loppuu kaupungin kanssa ja Jerikon kuja vihdoin saadaan auki koko matkalta.
- Anonyymi
mustalais-markus sai autoliikkeen johtajana tukea 15000e
- Anonyymi
"Kyllä muuten tarjoaa kuitin, suorastaan tyrkyttää sitä! "
Olet maksanut kortilla. Kyllä se kuitti jokapaikassa tulee kun maksaa kortilla koska se tulee silloin aina automaattisesti mutta kokeile maksaa käteisellä niin maksua ei lyydä koneeseen eikä kuittia tule.- Anonyymi
Aina on kysytty multa ja tarjottu kuittia,kilpailijan vuodatusta taitaa olla.
- Anonyymi
Laita vaan rohkeesti nimes ja minkä krillin omistaja olet itse ,kun täällä mustamaalaat.Aina on kuittia kysytty ,on sitten maksu kortilla tai käteisellä.Aukioloajat on merkattu luukulle, jos osaa lukea.Ainakin niinä 5 kertana kuukauden aikana on ollut auki, kun olen asiakkaana ollut.
- Anonyymi
Kyllä, kuittia on aina tarjottu , silloinsutällöin olen autokaistalta pikaruokaa hakenut, vielä kaikki hyvin, suosittelen.
- Anonyymi
Korttimaksajille tarjtaan niin mutta kokeilkaapa maksaa käteisellä.
- Anonyymi
En aio koskaan asioida kyseisellä rillillä, töykeää palvelua.
- Anonyymi
Toinen omistaja on ihan mukava mutta toinen aggressiivinen ja pahasuinen demari joka fidduilee varsinkin keskustalaisille, kokoomuslaisille ja persuille ankarasti.
Jos olet kiivas punavihervasemmistolainen niin pärjäät hänen kanssaan varmasti hyvin.- Anonyymi
Hän on siis kriittinen keskustalaiselle sipi-ideologialle?
- Anonyymi
Jos fidduilee niin hankkikaa sille potkut.
- Anonyymi
Mauttomia safkoja. Paras kokolihahampurilainen löytyy Jalasjärven grilliltä, 3 tien vieressä. Koskenlaskijajuustolla suosittelen, on meinaan makua ja kokoa... huh itse otan lisukkeeksi vielä pekonia ja ananasta. Sitä ei jaksa yhdeltä istumalta syödä pois. 😂
- Anonyymi
Jaöasjärven grilliä on moni kehunut mutta se on aina kiinni kun menisi sinne.
- Anonyymi
No kuka ny sinne asti ajeliskaa
- Anonyymi
Vappuna eli pe illalla kävin siellä ja paikka tosiaan oli kiinni vaikka kylä oli väkeä täynnä ja muilla grilleillä isot jonot.
Grillit on viime vuosina olleet kovassa nosteessa ja viimeiset 5 vuotta Sjoen muiden grillien liikevaihdot ja voitot olleet nousussa mutta Jerikolla molemmat kovassa laskussa.
Harmi sillä siellä on toisinaan nähnyt kunnon kissatappeluita kun myyjätyttöset tapelleet keskenään, miau! Ei ole ruuassa kehumista. Lounaslautanen on kasattu/viskottu päällekkäin, näyttää oksennukselta ja burgereis jännä sivumaku hmmm hometta ?
- Anonyymi
Grillien pitäisi pärjätä nyt erinomaisesti, kun ravintolat on suljettu.
- Anonyymi
Itse olen aina tykännyt Jerikon ja annokset sopivan suuria. Pitsat tilaan huhta pitsasta ja kebabin haen el cebosta, mutta muuta grilliruuat Jerikolta. Joskus on tullut hätäpäissään haettua jykältä, katukokista tai samburgerilta, kun Jerikolla ollut liian pitkät jonot, mutta muilla annokset pienempiä. Kyllä seinäjoella tilaa vielä perinteisille grilleille olisi, usein on pitkät jonot. Jalasjärven grillillä tosiaan iso ja hyvä kokolihahampurilainen, mutta myös meikäläiselle käynyt usein niin että on ollut kiinni kun sinne olisin halunnut mennä.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä Seinäjoen grillit on kiinni kun samaan aikaan läpi yön hirveät jonot Mäccärin autoluukulle kun ei ole muita paikkoja avoinna.
- Anonyymi
grillit on landejen ravintoloita
- Anonyymi
Ei sitä suljettu vielä ole vaan menee vaan aikaseen kiinni. Tosin joutuu pian lopettamaan kun sille tontille aletaan rakentaa kerrostaloa. Tosin Reima Kuisla on luvannut laittaa hampurilaispaikan pystyyn siihen viereiselle tontille.
- Anonyymi
Jerikon Grilli on aina kiinni kun on nälkä mutta nyt saisi halvalla koko grillin:
VAIN 25 tonnia:
https://www.yritysporssi.fi/seinajoki-etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ravintola-ala/grillit-ja-pikaruoka/perinteinen-jerikon-grilli-seinajoki-111545
Joku voisi laittaa paikan kuntoon ja parantaa sen mainetta.- Anonyymi
Ei edes saa hölmö! Älä levitä väärää tietoa pässi!
- Anonyymi
Kuuvaja ei saanu mitää aikaaseksi , piti laittaa pörssiin myynti! Kuuvaja tykkää vaan paistella itte makkaroita toreilla ja kauppojen ovensuussa. Mitää tiedä sen enempiä. Taitaa olla suunpieles nytki sinappia.
- Anonyymi
Seurahuonetta kun piti niin tarjoiltiin pöydänalle ja hauskaa oli.
- Anonyymi
Onneksi on Noposgrilli ja Jykängrilli.
Katukokillakin jotain hyvää.- Anonyymi
Jykängrilli? Noin surkeaa grillipaskaa ei maakunnasta saakkaan, kuin sieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jykängrilli? Noin surkeaa grillipaskaa ei maakunnasta saakkaan, kuin sieltä.
jykällä saa hyvää, katukokki on paskaa.joskus näin kun räkäisi hamppariin kun eellä oleva sälli väitteli myyjän kans jotaa
- Anonyymi
Ei edes ole suljettu!
- Anonyymi
Eilenkin oli auki ja 5 autoa jonos luukulle.Toisellakin luukulla porukkaa.
- Anonyymi
Kolme kloppia oli viime viikolla ,joku yritti opettaa kahta muut,ja opittavaa kyllä vielä on.
- Anonyymi
Onko diili miestä näkynyt.
- Anonyymi
Jonoa oli kun hiljattain ohi ajoin
- Anonyymi
Monta kertaa olen käynyt siellä ja seinässä olevan kyltin mukaan pitäisi olla auki vaan pimeänä on aina ollut. Onko se nyt toiminnassa vai lopettanut kokonaan?
- Anonyymi
Luitkohan väärästä kyltistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luitkohan väärästä kyltistä
kyllä nuo grillit aika katoavaa kansanperinnettä on,nykyään ihmiset pitään jo itsestään huolta eikä tunge hirveesti pelkkää rasvaa,vaaleeta viljaa ja mausteita suuhunsa kerralla viin että vielä maksais siitä? jotkut tekee ja se näkyy kolestroli arvoissa ensin sitten sydän lopuksi myös maksa rupee myös oireilee...kun ottaa vähän oluttakin ja röökaa.
- Anonyymi
Hampurilaisia voi tehdä myös itse.
- Anonyymi
Ja pihvilihan voi kasvattaa itse eikä ostaa kaupasta. Samalla kasvattaa viljatkin ja tekee sämpylät.
- Anonyymi
Jerikon Grilli taas myynnissä:
https://ilkkapohjalainen.fi/uutiset/jerikon-grilli-on-taas-myynnissä-tuttua-brändiä-kehittämään-lähteneet-yrittäjät-kertovat-nyt-luopumisensa-syyt
Sinne ehti lähteä Katukokista kaksikin mukavaa myyjää mutta siellä on joku todella v-mäinen nuori likka myös hommissa. - Anonyymi
Jerikon Grillin seuraava yrittäjä ennen seuraavaa on löytynyt.
https://ilkkapohjalainen.fi/uutiset/jerikon-grillin-uudet-yrittäjät-tekevät-harvinaisen-aluevaltauksen-tilitoimisto-kahvila-ja-grilli-voi-kuulostaa-hullulta-kokonaisuudelta- Anonyymi
Ei ollut kovin viisas ostos. Toki ei isokaan raha menetettäväksi.
- Anonyymi
Missä päin maailmaa tämä Seinäjoki on
- Anonyymi
Jurvassa
- Anonyymi
Toivottavasti aukee
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433364Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3602435Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan162415Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!801688- 861375
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541060SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs69956- 73896
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.25732Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4684