löytyisikö treelta ukkomiestä, joka haluaisi päiväkaffeen merkeissä tulla imemällä tyhjennetyksi? Otathan pikaisesti yhteyttä...
Imettäjä tampereelta
13
132
Vastaukset
- Anonyymi
Mielelläni imettäisin mutta mihin voisin yhteyttä ottaa..???!!
Saisinko myös minä imeä?
Nimim. HalukasUkm. 45Tre- Anonyymi
Tuostakin vaihtoehdosta voidaan toki keskustella... HalukasUkm.
Missäpäin Tamperetta liikut/olet? Minä Lielahdessa.
- Anonyymi
Kerro itsestäsi
- Anonyymi
Siisti luotettava, aikuinen, ukm Tampereelta 180/90...
- Anonyymi
Tietääkö äitisi että täällä käyt lukemassa isojen poikien juttuja? Ehkä sinäkin vielä, joskus kun isoksi kasvat, ymmärrät edes jotakin näistäkin jutuista. Nyt ei ÄO riitä vielä... ei täysijärkinen aikuinen voi olla noin lapsellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö äitisi että täällä käyt lukemassa isojen poikien juttuja? Ehkä sinäkin vielä, joskus kun isoksi kasvat, ymmärrät edes jotakin näistäkin jutuista. Nyt ei ÄO riitä vielä... ei täysijärkinen aikuinen voi olla noin lapsellinen.
Peiliisi katsoit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peiliisi katsoit?
Ei sinulla kylläkään ihan kaikki inkkarit ole kanootissa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinulla kylläkään ihan kaikki inkkarit ole kanootissa....
Joo, ei hää kyllä ihan täysillä valoilla kulje...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peiliisi katsoit?
siis tarkoitin tämän kirjoittanutta lasta, ei hän kyllä ihan täysillä valoilla kulje...
- Anonyymi
Ei kauhian montaa (yhtään) ole ilmaantunut... ;o) toisaalta hyvä niin, jos ei tarvitse puutteessa elellä.
- Anonyymi
Onko sinulla paikkaa, missä harrastaa? Missäpäin Tamperetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla paikkaa, missä harrastaa? Missäpäin Tamperetta?
Valitettavasti minulla ei ole paikkaa ukm kun olen. Vaihtoehtoina luonto tai auto tai … Harrastuksen pitäisi luonnistua mieluiten ns. virka-aikana
Kyllä minulta saat imeä lastin suihisi miten sinuun saa yhteyden?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse591324Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814