löytyisikö treelta ukkomiestä, joka haluaisi päiväkaffeen merkeissä tulla imemällä tyhjennetyksi? Otathan pikaisesti yhteyttä...
Imettäjä tampereelta
13
138
Vastaukset
- Anonyymi
Mielelläni imettäisin mutta mihin voisin yhteyttä ottaa..???!!
Saisinko myös minä imeä?
Nimim. HalukasUkm. 45Tre- Anonyymi
Tuostakin vaihtoehdosta voidaan toki keskustella... HalukasUkm.
Missäpäin Tamperetta liikut/olet? Minä Lielahdessa.
- Anonyymi
Kerro itsestäsi
- Anonyymi
Siisti luotettava, aikuinen, ukm Tampereelta 180/90...
- Anonyymi
Tietääkö äitisi että täällä käyt lukemassa isojen poikien juttuja? Ehkä sinäkin vielä, joskus kun isoksi kasvat, ymmärrät edes jotakin näistäkin jutuista. Nyt ei ÄO riitä vielä... ei täysijärkinen aikuinen voi olla noin lapsellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö äitisi että täällä käyt lukemassa isojen poikien juttuja? Ehkä sinäkin vielä, joskus kun isoksi kasvat, ymmärrät edes jotakin näistäkin jutuista. Nyt ei ÄO riitä vielä... ei täysijärkinen aikuinen voi olla noin lapsellinen.
Peiliisi katsoit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peiliisi katsoit?
Ei sinulla kylläkään ihan kaikki inkkarit ole kanootissa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinulla kylläkään ihan kaikki inkkarit ole kanootissa....
Joo, ei hää kyllä ihan täysillä valoilla kulje...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peiliisi katsoit?
siis tarkoitin tämän kirjoittanutta lasta, ei hän kyllä ihan täysillä valoilla kulje...
- Anonyymi
Ei kauhian montaa (yhtään) ole ilmaantunut... ;o) toisaalta hyvä niin, jos ei tarvitse puutteessa elellä.
- Anonyymi
Onko sinulla paikkaa, missä harrastaa? Missäpäin Tamperetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla paikkaa, missä harrastaa? Missäpäin Tamperetta?
Valitettavasti minulla ei ole paikkaa ukm kun olen. Vaihtoehtoina luonto tai auto tai … Harrastuksen pitäisi luonnistua mieluiten ns. virka-aikana
Kyllä minulta saat imeä lastin suihisi miten sinuun saa yhteyden?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108