Kohtalon viiva

Anonyymi

Pienestä pitäen minua on kohdeltu kaltoin. Kaikki alkoi kaksi vuotiaana. Fyysistä ja henkistä väkivaltaa, pakottamista, uhkailua, alistamista ja hyväksikäyttöä. Oma isäni käytti minua seksuaalisesti hyväksi useamman vuoden ajan. Ala-asteen opettaja oli pedofiili. Käytti hyväksi ja mahdollisti kiusaamisen. Koulutoverit yrittivät tappaa minut useaan otteeseen. Niin opettajat kuin työnantajat nöyryyttivät minua mm. kuvaamalla vessassa ja levittämällä valheita minusta. Vuosikymmenten kiusaaminen jätti pysyvät jäljet!!!

Aamuni ensimmäinen ajatus on itsemurha. Sen jälkeen mietin toisten ihmisten kiduttamista ja tappamista. Mikään määrä terapiaa eikä lääkkeitä poista sitä tuskaa, jonka toisten ihmisten pahuus minuun jätti.

Toivottavasti kuolen pian ja helvettini on ohi!!! Ihminen on paha!!!

5

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen pahoillani puolestasi. Ihminen osaa olla paha. Älä toivo kuolemaa, koska se ei ole ratkaisu kuitenkaan, pahat saa palkansa joskus.
      Ole vaan rohkea ja kävele eteenpäin, varmasti sinulla on tiedossa vielä parempaa.
      Oikein paljon voimia!

• Anonyymi

Olet todella vahva ihminen.kaiken kokemasi jälkeen olet hengissä. Selviät tästä eteenpäinkin,niin vahva ja sisukas olet!! Voimia sinulle❤❤❤

• Anonyymi

Vittu mitä paskaa sä kirjotit tähä. Itse olen sitä mieltä että aloittajalle pitäisi antaa mahdollisuus toteuttaa itseään kaikkia niitä kohtaan jotka ovat kiusanneet häntä. Olen ollut pitkään sitä mieltä että tuo on ainoa tapa miten kiusatun ihmisen voi parantaa ja pidän lainsäädäntöä naurettavana koska se ei salli sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vittu mitä paskaa sä kirjotit tähä. Itse olen sitä mieltä että aloittajalle pitäisi antaa mahdollisuus toteuttaa itseään kaikkia niitä kohtaan jotka ovat kiusanneet häntä. Olen ollut pitkään sitä mieltä että tuo on ainoa tapa miten kiusatun ihmisen voi parantaa ja pidän lainsäädäntöä naurettavana koska se ei salli sitä.

Pahalla ei saa hyvää elämäänsä.yritä nyt hyvä ihminen ymmärtää se.älä laita pahaa kiertämään ja eteenpäin muutenhan teet itsestäsi yhtä pahan.sellaiseksiko tahdot.heidän kaltaiseksi?

• Anonyymi

Elämän päättämisellä annan muille voiton. Paras kosto on menestyä omassa elämässä vaikka se olisi vaikeaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      459
      3142
    2. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      143
      2292
    3. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      135
      2142
    4. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      29
      1634
    5. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      7
      1515
    6. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      210
      1359
    7. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      1320
    8. Kuka opettaja, mikä koulu

Minkä koulun opettaja saanut potkut
      Nivala
      8
      1116
    9. Millaiset hiukset kaivatullasi on?

Hiusten pituus, väri, suorat vai kiharat?
      Ikävä
      57
      1096
    10. Saanko soittaa tai laittaa viestiä mies?

Huomenna vaikka....
      Ikävä
      71
      817
    Aihe