Pienestä pitäen minua on kohdeltu kaltoin. Kaikki alkoi kaksi vuotiaana. Fyysistä ja henkistä väkivaltaa, pakottamista, uhkailua, alistamista ja hyväksikäyttöä. Oma isäni käytti minua seksuaalisesti hyväksi useamman vuoden ajan. Ala-asteen opettaja oli pedofiili. Käytti hyväksi ja mahdollisti kiusaamisen. Koulutoverit yrittivät tappaa minut useaan otteeseen. Niin opettajat kuin työnantajat nöyryyttivät minua mm. kuvaamalla vessassa ja levittämällä valheita minusta. Vuosikymmenten kiusaaminen jätti pysyvät jäljet!!!
Aamuni ensimmäinen ajatus on itsemurha. Sen jälkeen mietin toisten ihmisten kiduttamista ja tappamista. Mikään määrä terapiaa eikä lääkkeitä poista sitä tuskaa, jonka toisten ihmisten pahuus minuun jätti.
Toivottavasti kuolen pian ja helvettini on ohi!!! Ihminen on paha!!!
Kohtalon viiva
5
58
Vastaukset
- Anonyymi
Olen pahoillani puolestasi. Ihminen osaa olla paha. Älä toivo kuolemaa, koska se ei ole ratkaisu kuitenkaan, pahat saa palkansa joskus.
Ole vaan rohkea ja kävele eteenpäin, varmasti sinulla on tiedossa vielä parempaa.
Oikein paljon voimia!- Anonyymi
Olet todella vahva ihminen.kaiken kokemasi jälkeen olet hengissä. Selviät tästä eteenpäinkin,niin vahva ja sisukas olet!! Voimia sinulle❤❤❤
- Anonyymi
Vittu mitä paskaa sä kirjotit tähä. Itse olen sitä mieltä että aloittajalle pitäisi antaa mahdollisuus toteuttaa itseään kaikkia niitä kohtaan jotka ovat kiusanneet häntä. Olen ollut pitkään sitä mieltä että tuo on ainoa tapa miten kiusatun ihmisen voi parantaa ja pidän lainsäädäntöä naurettavana koska se ei salli sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu mitä paskaa sä kirjotit tähä. Itse olen sitä mieltä että aloittajalle pitäisi antaa mahdollisuus toteuttaa itseään kaikkia niitä kohtaan jotka ovat kiusanneet häntä. Olen ollut pitkään sitä mieltä että tuo on ainoa tapa miten kiusatun ihmisen voi parantaa ja pidän lainsäädäntöä naurettavana koska se ei salli sitä.
Pahalla ei saa hyvää elämäänsä.yritä nyt hyvä ihminen ymmärtää se.älä laita pahaa kiertämään ja eteenpäin muutenhan teet itsestäsi yhtä pahan.sellaiseksiko tahdot.heidän kaltaiseksi?
- Anonyymi
Elämän päättämisellä annan muille voiton. Paras kosto on menestyä omassa elämässä vaikka se olisi vaikeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup272754Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1202652Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua342161Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592043Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4081595- 601123
- 2591049
- 541047
- 151966
- 45938