Tekee konkurssin Lapualla.
Ei ole ilon aihe, mutta hurja määrä ollut konkurssia ja uskon lisää tulevan
Veikataan mikä firma seuraavaksi
16
66
Vastaukset
- Anonyymi
tarkoitatko konkurssia vai sitä että yritys lopettaa ?
- Anonyymi
Miksi pitäisi veikata. Lapualla ei varmaan mene yhtään konkkaan, mutta joku voi lopettaa.
Suuremmissa kaupungeissa menee tosi paöjon nurin. Työttömiä tulee paljon. Helsingissä tulee paljon lisää asunnottomia näin sanoi joku sosiaalityöntekijä.
- Anonyymi
Ei Lapualla kukaan lopeta tai tee konkurssia kun on se RITAMÄEN ELLEI KOKO SUOMEN HELMI
- Anonyymi
Hyvä konkursi vahvistaa vain luonetta, sellaista on toisaalta elämä
Kun se ihminen jokainen tekee sen konkursin kohiltaan jokatapauksessa
- taskut ei kuulu siihen pyjamaan niinkuin sanotaan
JOT OTA VAIN SEN MINKÄ TARVITSET, kaikki muu on turhaa- Anonyymi
"Miksi otat väkivalloin sen minkä voit saada rakastamalla?" - Powhatan
"Älä pelkää itkeä. Minä vapautan mielesi surullisista ajatuksista." - Hopit
Luonnon kansojen mietteitä on joskus itse kunkin hyvä vilikasta ja pistää jarrua puuroosa
-vauhdille löytyy aina vastavoima
- Anonyymi
Köppäästä kirioottelua!
- Anonyymi
Business finlandia vaan huutakaa apuun jos konkurssi koputtaa oventakana.
- Anonyymi
oikein palatulla konkalla tienataan ja hyvinnin heleposti
- Anonyymi
Valopäät😁
- Anonyymi
Kunnon tulipaloa ei voita mikään! Miten se menikään, Lilj... s palaa?
Ensimmäinen kommenttini poistettiin, vaikka tuossa alla lukee, että Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Poistettu kommenttini ei siis ollut sääntöjen vastainen? 🤔
Vieläkö lapualla on firmoja, luulin et Kauhava söi ne
- Anonyymi
niihä ne polhot luuloo ja pää pyörii ikään-kuin helmipöllöllä
Lapualla on satoja yrityksiä ja uusia syntyy koko ajan enemmän kuin vanhoja lopettaa. 😜https://www.kauppalehti.fi/yritykset/paikkakunnat/lapua
- Anonyymi
nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:
Lapualla on satoja yrityksiä ja uusia syntyy koko ajan enemmän kuin vanhoja lopettaa. 😜https://www.kauppalehti.fi/yritykset/paikkakunnat/lapua
Montako oikeasti tomivaa yritystä löydät tuolta listalta?näyttää olevan paljon kaikenlaisia järjestöjä,kiinteistöjä ym.
Anonyymi kirjoitti:
Montako oikeasti tomivaa yritystä löydät tuolta listalta?näyttää olevan paljon kaikenlaisia järjestöjä,kiinteistöjä ym.
Toimiihan se kiinteistökin. Monen koti sentään.
- Anonyymi
nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:
Toimiihan se kiinteistökin. Monen koti sentään.
Niin,miten se sitten liittyy yritystoimintaan?no tietysti saadaan pitkä lista "yrityksiä"voi aina käyttää tuota listaa,kun haluaa kehuskella yritysten määrällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439