Veikataan mikä firma seuraavaksi

Anonyymi

Tekee konkurssin Lapualla.
Ei ole ilon aihe, mutta hurja määrä ollut konkurssia ja uskon lisää tulevan

16

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tarkoitatko konkurssia vai sitä että yritys lopettaa ?

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi veikata. Lapualla ei varmaan mene yhtään konkkaan, mutta joku voi lopettaa.
        Suuremmissa kaupungeissa menee tosi paöjon nurin. Työttömiä tulee paljon. Helsingissä tulee paljon lisää asunnottomia näin sanoi joku sosiaalityöntekijä.


    • Anonyymi

      Ei Lapualla kukaan lopeta tai tee konkurssia kun on se RITAMÄEN ELLEI KOKO SUOMEN HELMI

    • Anonyymi

      Hyvä konkursi vahvistaa vain luonetta, sellaista on toisaalta elämä
      Kun se ihminen jokainen tekee sen konkursin kohiltaan jokatapauksessa
      - taskut ei kuulu siihen pyjamaan niinkuin sanotaan

      JOT OTA VAIN SEN MINKÄ TARVITSET, kaikki muu on turhaa

      • Anonyymi

        "Miksi otat väkivalloin sen minkä voit saada rakastamalla?" - Powhatan
        "Älä pelkää itkeä. Minä vapautan mielesi surullisista ajatuksista." - Hopit
        Luonnon kansojen mietteitä on joskus itse kunkin hyvä vilikasta ja pistää jarrua puuroosa
        -vauhdille löytyy aina vastavoima


    • Anonyymi

      Köppäästä kirioottelua!

    • Anonyymi

      Business finlandia vaan huutakaa apuun jos konkurssi koputtaa oventakana.

    • Anonyymi

      oikein palatulla konkalla tienataan ja hyvinnin heleposti

      • Anonyymi

        Valopäät😁


      • Anonyymi

        Kunnon tulipaloa ei voita mikään! Miten se menikään, Lilj... s palaa?

        Ensimmäinen kommenttini poistettiin, vaikka tuossa alla lukee, että Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

        Poistettu kommenttini ei siis ollut sääntöjen vastainen? 🤔


    • Vieläkö lapualla on firmoja, luulin et Kauhava söi ne

      • Anonyymi

        niihä ne polhot luuloo ja pää pyörii ikään-kuin helmipöllöllä



      • Anonyymi
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

        Lapualla on satoja yrityksiä ja uusia syntyy koko ajan enemmän kuin vanhoja lopettaa. 😜https://www.kauppalehti.fi/yritykset/paikkakunnat/lapua

        Montako oikeasti tomivaa yritystä löydät tuolta listalta?näyttää olevan paljon kaikenlaisia järjestöjä,kiinteistöjä ym.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Montako oikeasti tomivaa yritystä löydät tuolta listalta?näyttää olevan paljon kaikenlaisia järjestöjä,kiinteistöjä ym.

        Toimiihan se kiinteistökin. Monen koti sentään.


      • Anonyymi
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

        Toimiihan se kiinteistökin. Monen koti sentään.

        Niin,miten se sitten liittyy yritystoimintaan?no tietysti saadaan pitkä lista "yrityksiä"voi aina käyttää tuota listaa,kun haluaa kehuskella yritysten määrällä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe