Moii! oon 18 vuotias ja mun eka kerta tapahtu n vuos sitten. Nautin ihan helvetin paljon seksistä se on ihanaa, mutta mulla on ongelmana että mun poikaystävän penis ei mahu mun emättimeen. Siis ei meitä jännitä tai mitää mut mitä meä pitäs tehä ku molemmat halutaan seksiä ja ei jännitä et onks sil vaa liia iso penis vai mitä? s vastauksia? :( me molemmat ollaan täysin valmiita ja se on kerran onnistunu mut se ei tuntunu oikee hyvältä et se vähän sattu et tekeeks mun poikaystävä jotain väärin? joo siis mun poikaystävä on 15 et nii.
Miehen penis ei mahdu naisen emättimeen
Anonyymi
4
118
Vastaukset
Runsaasti esileikkejä, nuolentaa ja sormettamista sitten reilusti liukkaria. Kyl se siitä sitten onnistuu
- Anonyymi
Mä voin tulla auttaa
- Anonyymi
no hahha onpa tosi hauskaa🙄 mä oon tosissani
Kyllä se emättimen suu aikaa myöten laajenee, ihan varmasti. Veikkaan, että itse emätin on jo riittävä, mutta jos ei ole, kyllä se laajenee sekin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17710224Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523445Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493203- 642845
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032199- 1162173
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252003Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671618Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221396Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121366