Moii! oon 18 vuotias ja mun eka kerta tapahtu n vuos sitten. Nautin ihan helvetin paljon seksistä se on ihanaa, mutta mulla on ongelmana että mun poikaystävän penis ei mahu mun emättimeen. Siis ei meitä jännitä tai mitää mut mitä meä pitäs tehä ku molemmat halutaan seksiä ja ei jännitä et onks sil vaa liia iso penis vai mitä? s vastauksia? :( me molemmat ollaan täysin valmiita ja se on kerran onnistunu mut se ei tuntunu oikee hyvältä et se vähän sattu et tekeeks mun poikaystävä jotain väärin? joo siis mun poikaystävä on 15 et nii.
Miehen penis ei mahdu naisen emättimeen
Anonyymi
4
149
Vastaukset
Runsaasti esileikkejä, nuolentaa ja sormettamista sitten reilusti liukkaria. Kyl se siitä sitten onnistuu
- Anonyymi
Mä voin tulla auttaa
- Anonyymi
no hahha onpa tosi hauskaa🙄 mä oon tosissani
Kyllä se emättimen suu aikaa myöten laajenee, ihan varmasti. Veikkaan, että itse emätin on jo riittävä, mutta jos ei ole, kyllä se laajenee sekin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t806060- 353331
- 442958
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402182Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282131- 1121986
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291939- 1881930
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241568Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171388