2012 Lontoon olympialaisissa korona esitys koska kaikki on suunniteltu etukäteen

Anonyymi

13

2326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesuksen nimissä jokainen on vapaa kävelemään junan alle.

    • Mainio video ja sen analyysi, kiitoksia.
      Kummastelin aikoinaan tuota esitystä mutta en muista käytiinkö sen tiimoilta keskusteluja ja arvailuja.

      Näin jälkikäteen katsottuna ovat yhtymäkohdat kyllä aika melkoisia!

      • Anonyymi

        Tanssijoita ja valoja, aivan uskomatonta. ME KUOLLAAN KAIKKI.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tanssijoita ja valoja, aivan uskomatonta. ME KUOLLAAN KAIKKI.

        Simpsoneita on käytetty myös tulevien tapahtumien "tiedottamisiin":
        https://www.youtube.com/watch?v=epwTghJYNm8

        Aika karmeita ajatuksia nämä herkimmissä herättävät?


    • Anonyymi

      Lasten pelko taitaa olla muuta (pf) kuin viruksen pelkoa

    • Anonyymi

      Jos kaikki on jo suunniteltua etukäteen ja vihjeitä tulee siellä täällä,mitäs sitten seuraavaksi? Ydinsotako? Joko senkin päivämäärä on päätetty jossain? Vai jotain vielä kamalampaa,joku valtavan kokoinen asteroidi ehkä lingottu jotenkin törmäykseen maan kanssa,maailman säät laitetaan oikeasti muuttumaan äärestä toiseen,joku vuosi planeetta jäätyy ja joku toinen vuosi sulaa,vai? Tai maanjäristyksiä ja tulivuorenpurkauksia aiheutetaan tahallaan ,tai samalla tavalla tulvia ja metsäpaloja?

      Olisi hyvä jos asiat paljastuisi kertaheitolla tavisihmisille niin tiedettäis ainakin että kaikki onkin älykkään suunnittelun tulosta,oliks se nyt sitten sen jumalan tai jeesuksen ,mene ja tiedä kenties.
      Sittenhän tiedetään ainakin syylliset ihmisten tuhoon.

    • Anonyymi

      Ja kun tutustuu asiaan, ne hoitajat oli 1940 luvun vaatteissa, tuolla osoitettiin kunnioitusta edellisten lontoon olympialaisten aikaan 1948 muodostetulle NHS:lle.

      Tämä kyllä selitettiin silloin; mutta sä et sitä selvästi ole lukenut; tai videon tekijä.

      Ja saa olla aikasta pahasti aineissa että saa vielä 5G, yhdistettyä.

      Mitä tulee siihen alun kolmioon. Niin onhan se nyt selvä rappari-juttu että valot on kiinnitetty tukevaan kolmioon. Rapparithan ne rakensi Egyptissäkin pyramidit.

      Kiitos nauruista, viihdyttävin asia palstalla sitten Luciferianin kirjoittelun, Delphinin kameratietouden yms jälkeen.

      En jaksanut katsoa videota loppuun.

      • Eräs ystäväni on muurari mutta taitaa myös rappauksien salat.
        Nyt hän on työttömänä.
        Olenkin sanonut että hän on nyt vapaa muurari.


    • Anonyymi

      Kyllä, se on Plandemic (event 201).
      https://www.youtube.com/watch?v=ZMKNpr_OIdM

      Hakemalla youtubesta löytää tanssivia hoitajia ja tohtoreita.
      Eipä taida työ paljoa voimille ottaa.

      Covid-19 kuolleeksi kirjataan kaikki, koska siitä on taloudellista etua.
      Kuoli sydänkoht... eiku covid-19.

      Jää vain yksi kysymys.
      Miksi me uskomme tämän bullshitin ja jäämme kotiin?

      En ole erityinen Icke fani, mutta kannattanee katsoa sinunkin.
      Ehkä ei 100% faktaa, mutta antaa ajattelemisen aihetta.
      https://banned.video/watch?id=5e9e0834a1654b001f328851

      • Anonyymi

        Sinähän olen vapaa menemään ulos.

        Saat vielä nuoleskella myös metroaseman kaiteita jos uskallat.

        Saisko videota?

        Ethän pese käsiäkään.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://nokialainen.blogspot.com/2024/07/pariisin-olympialaisten-avajaisissa.html

      maanantai 29. heinäkuuta 2024

      Pariisin olympialaisten avajaisissa 2024 pilkattiin kristinuskoa -- saatanallisimmat olympialaiset koskaan (VIDEOITA)

      Tässä muutama paljastava video räikeästä jumalanpilkasta ja hyökkäyksestä kristinuskoa vastaan olympialaisten avajaisissa 26.7.2024 Pariisissa.

      Kyseessä lienee historian saatanallisimmat olympialaiset.

      Varmuuden vuoksi laitan YT-videon yhteydessä linkin vastaavaan Rumble-videoon (jos olemassa) mikäli YT päättää poistaa videon myöhemmin. Yksi video on ladattu CEF-kotisivuilleni (mp4) ja myös blogger-editorin kautta tähän julkaisuun. Rumble-videoita ei voi upottaa Googlen blogiin. Huom: Videoiden jälkeen poimintoja blogini vieraskirja-kirjoituksista liittyen Pariisin olympialaisiin.

      ------------

      lue lisää linkistä!

      • Anonyymi

        Vai saatanallisimmat?

        1936.

        Jätän tän vaan tähän.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe