Oletko tietoinen

Anonyymi

Että meistä liikkuu huhuja?

105

1327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En kyllä ole

    • Anonyymi

      Ei riitä näillä tuntomerkeillä.

    • Anonyymi

      Kenestä meistä?

      • Anonyymi

        Sinusta ja minusta, mutta johan me muutaman vuoden olemme naiskennelleet työpaikan naisten vessassa kun vuorot ovat sopineet. Siinä mitään ihmeellistä ole, kaksi viriiliä aikuista ihmistä sextaamassa. Kateellisia on paljon mutta me vaan puida naksutellaan...Sitä taas ootellessa että vuorot napsahtaa.


    • Anonyymi

      Jo kahden vuoden ajan.

    • Mitähän juoruja niillä vois olla... Kolmeen vuoteen nähtykään!

    • Anonyymi

      Ääntä mahtuu maailmaan. Ei kiinnosta muiden puheet.

    • Anonyymi

      Oliko uutinen? 8 vuotta jo puhuttu ja tiedän ketkä hyvää ja ketkä pahaa. Sä oot liian sinisilmänen huomaan ne pahat

      • Anonyymi

        Mä antasin yhen vinkin näille itseään näppärinä ja muiden tietämättömyyden naureskelijoille, että älkää aliarvoiko muita ihmisiä. Fiksut ihmiset ei aina tuo kaikkia tietämiään asioita esille. Ja omaan näppäryyteensä voi kompastua varsin ikävällä tavalla. Toisaalta fiksu ihminen ei myöskään naureskele, jos tietää jotain toisesta liikkuvia asioita vaan kertoo ne tälle toiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä antasin yhen vinkin näille itseään näppärinä ja muiden tietämättömyyden naureskelijoille, että älkää aliarvoiko muita ihmisiä. Fiksut ihmiset ei aina tuo kaikkia tietämiään asioita esille. Ja omaan näppäryyteensä voi kompastua varsin ikävällä tavalla. Toisaalta fiksu ihminen ei myöskään naureskele, jos tietää jotain toisesta liikkuvia asioita vaan kertoo ne tälle toiselle.

        Ihmiset on yleisesti ihan helv tyhmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset on yleisesti ihan helv tyhmiä.

        Ei muuten ole. Ja yleisesti semmosia vetäytyvämpiä, arempia ja hitaamman oloisia ihmisiä monet pitää ymmärtämättöminä. Ootte niin väärässä, ne ihmiset on monesti tosi älykkäitä ja fiksuja, luonne tai huonot kokemukset vaan on tehnyt heistä vetäytyväisempiä. Kaikki ihmiset ei myöskään juttele miettimättä ensin mitä juttelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten ole. Ja yleisesti semmosia vetäytyvämpiä, arempia ja hitaamman oloisia ihmisiä monet pitää ymmärtämättöminä. Ootte niin väärässä, ne ihmiset on monesti tosi älykkäitä ja fiksuja, luonne tai huonot kokemukset vaan on tehnyt heistä vetäytyväisempiä. Kaikki ihmiset ei myöskään juttele miettimättä ensin mitä juttelee.

        Kyllä muuten on. En puhunut mistään vaikutelmasta joka tulee ihmisistä. En ymmärrä mistä keksit tulla selittämään jostain hiljaisuudesta.. miksi se olisi missään nimessä merkki älykkyyden puutteesta? Hiljainen ihminen ei myöskään aina ole arka, ujo tai vetäytynyt. Hiljaisuudelle voi olla monia eri syitä. Tällaiset oletukset juuri kertoo tyhmyydestä. Tyhmyydestä kertoo myös se, että uskoo asioita toisista ihmisistä kysymättä suoraan. Tai se ettei osaa/älyä kunnioittaa toisen oikeuksia. Uskomus, että suuri joukko ihmisiä ei voi olla väärässä. Ihmiset tulkitsevat pieniä vihjeitä ihmisistä ottamatta selvää, ja ohjelmoivat aivonsa lokeroimaan toiset ihmiset näiden valheellisten vihjeiden perusteella. Jos siis ihminen antaa tällaisille liskoaivo-ajatuksille valtaa.


    • Anonyymi

      En enää yllättyisi yhtään mistään 😁

    • Anonyymi

      Mitä liikkuu?

    • Anonyymi

      Vain kiinnostavista ihmisistä puhutaan, näin se on. Seinäruusut ja kukkakepit ketään kiinnosta.

      • Anonyymi

        Niinhän sinä luulet vai ootko ite joku akateemikko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä luulet vai ootko ite joku akateemikko?

        Oikeassa on eli asiaa kirjoitti.


      • Anonyymi

        Mä olen kukkakeppi ja musta jauhetaan aina potaskaa. Välillä tuntuu että oon julkkis.


    • Anonyymi

      No enpä tienny.

    • Anonyymi

      Mahdotonta. Miten se olisi mahdollista, jos ne ei olisi susta lähteneitä?:)

    • Anonyymi

      Huhuja voi liikkua vapaasti vaikka mistä.

    • Anonyymi

      Jos olisit juuri se yksi niin sanoisin; kunpa ne eivät olisi pelkkiä huhuja... ;)

    • Anonyymi

      Jauhettu paskaa jo vuodesta 2013 ja loppua ei näy...<3 Se on kiva et joitain kiinnostaa kytätä ja spekuloida toisten elämää ja sitten vielä luulevat että toimistanne ei olla tietoisia 😁

    • Anonyymi

      Kai sä tiedät sen vanhan sanonnan, ettei savua ilman tulta. :)

      • Anonyymi

        Jotkut on varsinaisia savukoneita.


    • Anonyymi

      Minusta taitaa liikkua huhuja yhden sun toisen naisen kanssa. Ja onhan niissä perääkin, mutta ikinä en tunnusta.

      • Anonyymi

        Aika hyvin on suhteet pysyneet kaikkien tiedossa toki niitä mainostan.


    • Anonyymi

      Eikä ihan syyttä. Sääli, että toinen osapuoli on varattu.

      • Anonyymi

        Nämä on kyllä molemmat varattuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä on kyllä molemmat varattuja.

        En minä ole varattu. Eikä kyllä hänkään. :)


    • Anonyymi

      Hieno trollaus. 22 vastausta tunnissa ilman sukupuolta tai ensimmäistäkään tunnistetta. Onnittelen.

      • Anonyymi

        Jep 😂


      • Anonyymi

        Onnittelen minäkin tätä samaa tyhjänpieraisua saharaan, jos tämmöisestä on viihteeksi niin köyhä on kansamme


      • Anonyymi

        Entäs nyt mitä? Mitä nyt sanot? 1,5 vrk ja yli 80 kommenttia? Häh? Mitäs nyt sanot? Häh?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs nyt mitä? Mitä nyt sanot? 1,5 vrk ja yli 80 kommenttia? Häh? Mitäs nyt sanot? Häh?

        Menneen talven lumia tämä jo on. Joku tekohengittää väkisin. Pian sivulla 5.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menneen talven lumia tämä jo on. Joku tekohengittää väkisin. Pian sivulla 5.

        Joku tuolla jo aiemmin toivoi löytävänsä tämän. D:<


    • Anonyymi

      Mitä mitä meistä puhutaan mies 😲

      • Anonyymi

        Että meillä on romanssi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että meillä on romanssi.

        Onhan se jo vanha juttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että meillä on romanssi.

        Kenellä meillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenellä meillä?

        Sinulla ja minulla on meneillään työpaikkaromanssi😊☺😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ja minulla on meneillään työpaikkaromanssi😊☺😊

        Taas. Vastahan me erottiin.


      • Anonyymi

        Anna olla. Jos olette vapaita saatte tehdä ihan mitä haluatte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas. Vastahan me erottiin.

        Joo mutta se oli koronan takii. Eihän me silleen erottu. Eihän?


    • Anonyymi

      Minäkin haluan kuulla. Niin saa vihdoin varmuuden että oliko se hän jonka kanssa kuvittelin täällä keskustelleeni.

      • Anonyymi

        Ne puhuvat siitä että meillä on intiimisuhde keskenämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne puhuvat siitä että meillä on intiimisuhde keskenämme.

        Niinpä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne puhuvat siitä että meillä on intiimisuhde keskenämme.

        Kenellä?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenellä?!

        Ei ole tämän intiiminpää .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenellä?!

        Sulla ja mulla😊😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ja mulla😊😚

        Olisikin, sitä odotellessa.


    • Anonyymi

      Oletko tietoinen että ei jaksa kiinnostaa 🙊

      • Anonyymi

        Tietoinen mistä?
        Siitäkö että taikuri hamuaa hatustaan pupua,mutta ei löydä sitä. Koska jänö istuukin yleisön seassa ja puree porkkanaa sekä seuraa mielenkiinnolla miten taikuri ottaa esityksen haltuunsa,osa yleisöstä on haltioissaan ja osa miettii asian oikeaa laitaa. Joten toisaalta ehkä saatan arvata mutta voin olla myös väärässä, joten jätän asian auki....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietoinen mistä?
        Siitäkö että taikuri hamuaa hatustaan pupua,mutta ei löydä sitä. Koska jänö istuukin yleisön seassa ja puree porkkanaa sekä seuraa mielenkiinnolla miten taikuri ottaa esityksen haltuunsa,osa yleisöstä on haltioissaan ja osa miettii asian oikeaa laitaa. Joten toisaalta ehkä saatan arvata mutta voin olla myös väärässä, joten jätän asian auki....

        Tää oli hauska ja osin hellyttäväkin. Saako udella, että onko edellinen kirjottaja mies (veikkaan naista, saattaa olla tai voi olla olematta)? Mä oon vähän tolleen leikkimielinen eli outo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli hauska ja osin hellyttäväkin. Saako udella, että onko edellinen kirjottaja mies (veikkaan naista, saattaa olla tai voi olla olematta)? Mä oon vähän tolleen leikkimielinen eli outo.

        Arvasit oikein, nainen olen ja naisena pysyn.


    • Anonyymi

      No onko tuo ihme. 😆

    • Anonyymi

      No antaa liikkua. Eikös se ole selvää, että sen huomaa jos toisistaan tykkää. Kun olis oikeestikkin aihetta juoruille, vaan eipä ole.

    • Anonyymi

      Mitä? Mies kerro lisää? Pitää nähdä? Akuutti?

      • Anonyymi

        Sanotaan että meillä on jonkinlaista peliä keskenämme.😊 Voitaisiin perjantaina nähdä😊😙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaan että meillä on jonkinlaista peliä keskenämme.😊 Voitaisiin perjantaina nähdä😊😙

        No tuo on totta, olen siitä myös kuullut. Se ei ole kovin huonokaan, kun osaksi totta??
        Perjantaina nähdä, missä? Jos olet hän niin me emme ole työkavereita??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuo on totta, olen siitä myös kuullut. Se ei ole kovin huonokaan, kun osaksi totta??
        Perjantaina nähdä, missä? Jos olet hän niin me emme ole työkavereita??

        Mutta me olemme työkavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaan että meillä on jonkinlaista peliä keskenämme.😊 Voitaisiin perjantaina nähdä😊😙

        Laita viestiä niin nähdään. Kyllä sä aina syyn keksit😘


    • Anonyymi

      Mitä ne huhuilee?

      • Anonyymi

        Huhuu! Noilla kahdella on varmaan joku suhde😃😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhuu! Noilla kahdella on varmaan joku suhde😃😊

        Antaa olla vaan. Ei se sinulle kuulu. Ei haukkuvat koirat pure.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhuu! Noilla kahdella on varmaan joku suhde😃😊

        Pitäkää vaan hauskaa. Onnea teille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa olla vaan. Ei se sinulle kuulu. Ei haukkuvat koirat pure.

        Ei niin. AIkansa juoruillaan ja puhutaan ja sitten se on ohi.


    • Anonyymi

      Nainen varattu?

      • Anonyymi

        On tai ei, ketäpä se kiinnostaa ja jos kiinnostaa niin kysyppä ihan itse.
        Kunhan saadaan huhu liikkeelle, niin eipä silloin muulla ole merkitystä kuin yleisöllä
        Kunhan kansa tykkää.


      • Anonyymi

        Ei ole.


    • Anonyymi

      Olen liiankin tietoinen. Olisi vaan parempi jos tietäisi olisko ainesta. Minä olen niin hölmö et olen valmia kuuntelemaan kateutta.

    • Anonyymi

      Tosi noloa koko homma. Puhutaan miten se voisi olla ja udellaan toisilta lisää.

    • Anonyymi

      Enpä usko, eikä se kyllä tuntuisi mukavalta. Toivoisin, että kaikilla olisi niin hyvä olla,ettei tarvitsisi sillä silmällä toisiaan katsoa. Maailman parasta on, kun ihmisten välillä on näkymätön side, joka saa hymyn huulille ja tuo lämmintä energiaa ympärilleen. *¨*•.¸¸❤ ..https://youtu.be/OaOmOi3EOcA

    • Anonyymi

      Miten voisi liikkua huhuja, kun emme ole edes jutelleet pitkään aikaan.

      • Anonyymi

        Kuinka pitkään aikaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka pitkään aikaan?

        Yli kahteen vuoteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli kahteen vuoteen.

        Niinhän sinä luulet.😎🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä luulet.😎🧐

        En luule, vaan tiedän. Emme ole jutelleet yli kahteen vuoteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En luule, vaan tiedän. Emme ole jutelleet yli kahteen vuoteen.

        Niin miksiköhän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En luule, vaan tiedän. Emme ole jutelleet yli kahteen vuoteen.

        Jutellanhan nytkin😂😝🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin miksiköhän?

        Koska molemmilla ei ole ikävä.


    • Anonyymi

      Aivan sama, sun liikkeelle laittamia perättömyyksiähän ne on, jos on. Liikkeelle laittamasi huhut pönkittää sun olematonta egoasi. Mutta sitä tosiasiaa se ei tule muuttamaan, että enää ikinä puhuisin sulle idiootille.

      • Anonyymi

        Puhuthan nytkin


      • Anonyymi

        Niin, en tiedä ehkä joillain miehillä on tarvetta rehvastella ja selvitellä perättömiä, silläkin uhalla että näyttäytyy ensistä luuserimpana jatkossa


      • Anonyymi

        Ei ollu multa. Päiväväki puhuu ihan yleisesti asiasta. Laita tinder soimaan ja hanki mies muualta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, en tiedä ehkä joillain miehillä on tarvetta rehvastella ja selvitellä perättömiä, silläkin uhalla että näyttäytyy ensistä luuserimpana jatkossa

        Niin on. Minä olen valmis hyväksymään meidät yhdessä. Ajatteli muut kääpiöt siitä mitä tahansa. Keskustelin asiasta jo tiedät kenen kanssa. Ehkä tämä on vain kohtalomme.


    • Anonyymi

      Ootteko Romeo ja Julia Vuosikertoimilla.

      • Anonyymi

        Näinkö haluat ihmisille uskotella? Älä leiki toisilla ihmisillä.


    • Anonyymi

      Minusta liikkuu sellainen huhu, että olisin håmå.

      • Anonyymi

        Pese hampaas håmå


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pese hampaas håmå

        Annatko sinä pesuaineen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annatko sinä pesuaineen?

        Kyl maar


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl maar

        Tack!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tack!

        Joo mä tunnen yhen naisen E-Pojanmaalta. Vois kysyä vaan, tietääkö miehesi meistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mä tunnen yhen naisen E-Pojanmaalta. Vois kysyä vaan, tietääkö miehesi meistä?

        Mä tunnen yhden Åken. Åke on menossa naimisiin Håkanin kanssa. Åke ja Håkan taitavat olla håmåja.


    • Anonyymi

      Mitä huhuja meistä liikkuu?

      • Anonyymi

        Meistä liikkuu huhuja että oltaisiin sillain 😘


    • Anonyymi

      Olen Virpi Ville Veikko Vilhelmiina suhteilen Simo Saima Bertta Evertin kanssa. Tosi on, vaikka en sitä vielä tiedä, kylä tietää. Älkää kertoko asianomaiselle, kaikille muille, ehdottomasti. Varma on varma, tosi on tosi. Vai olikohan se toisin, päin, eli Virpi Ville Veikko Vilhelmiina suhtelee minun Simo Saima Bertta Evertin kanssa. Meniköhän joku nimi väärin, sinnepäin kumminkin.

    • Anonyymi

      Tottakai huhuillaan koska yksityisyyttä rikottiin törkeästi hakkeroitiin, asunnossa käytiin luvatta ja ihmisiä saatiin mukaan vainokampanjaan valheilla. Elämä pilalla kun terveyskin pilattiin tarkoituksellisesti.

      • Anonyymi

        Tällaiset asiat pilaa ihmisen elämän vain jos ne salataan pitkän aikaa ihmiseltä. Se, että muut tietävät asiasi ja itse olet pimennossa. Miksi ihmiset toimivat näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaiset asiat pilaa ihmisen elämän vain jos ne salataan pitkän aikaa ihmiseltä. Se, että muut tietävät asiasi ja itse olet pimennossa. Miksi ihmiset toimivat näin?

        Joskus taisin tulla yllättäen paikalle, kun joku tuumasi; mikä ettei. . .


    • Anonyymi

      No empä kyllä tiennyt. Annetaankos sitten huhuille perää😘

    • Anonyymi

      Mä oon ite huomannu yhessä paikassa, ett silloin varattuna ollu j-mies tais olla sillai yhen nuoren naispuolisen alaisensa kans. Se m-nainen tuliki loukattuaan jalkansa, keppien kans linkaten silloiseen työpaikkaan minari ja napapaita päällä vaikka ulkona oli vaan 10astetta lämmintä. Istuksi taukohuoneessa reilut pari tuntia ja ootteli jotain. Ku itse menin tauolle, tuli tämä pomomies kalapakkauksen kera kyseleen siltä naiselta miten valmistais kalat muksuilleen, se nainen meni nolon näköseks kun kaikkien kuullen pomo antoi ymmärtää ett tää m-nainen oli myös tulossa syömään pomon kotia😉😉 Tais muutkin tajuta ett missä mennään.

    • Anonyymi

      Olen jotain pientä ollut huomaavinani. Epäilen, että joku on saattanut keksiä, että menimme naimisiin.

    • Anonyymi

      Huhut on aika kepulii juttuu. Meistki kyöpeleist liikku semmosii juttui, et moltas niiku olemassa. Mut ei me olla. 👻

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      193
      4566
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2853
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2274
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      133
      2260
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1526
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1441
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1362
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe