Riiviöt?

tyttönen vain

Säälittävän koominen leffa, jossa oli loita 20-senttisiä karvaisia pikkuörkkejä, joista esimerkiksi yksi koki loppunsa tehosekoittimsessa. Ja leffan nimi oli...?

En tiedä oliko kyseessä lasten jännäri vai aikuisten surkea komedia, vai ehkä molempia. Joskus metritolpan kokoisena sen katsoin, ja nyt menin lupaamaan pikkusisarelleni, että etsin sen jostain.

6

1036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kasari kunniaan

      Ei muuten ole ihan säälittävä leffa. Yllättävän hyvä ja koominen. Kakkososa Gremlins 2 on kyllä parempi, ja menee todella absurdiksi. Lisäksi vitsailee hauskasti ykkösosan kustannuksella. Etsi mieluummin toi kakkonen, takuuvarmat naurut. Huumori vetää vertoja Braindeadille.

      • tyttönen vain

        Oikein iso kiitos avusta!!

        Braindeadia katsoessa kyllä melkein itketti ja oksetti, ei naurattanut =)


      • Gizmo
        tyttönen vain kirjoitti:

        Oikein iso kiitos avusta!!

        Braindeadia katsoessa kyllä melkein itketti ja oksetti, ei naurattanut =)

        Gremlins on kyllä ajaton klassikko :)
        Lapsuuden suosikki joka edelleen iskee kovaa ;)


      • tyttönen vain
        Gizmo kirjoitti:

        Gremlins on kyllä ajaton klassikko :)
        Lapsuuden suosikki joka edelleen iskee kovaa ;)

        Pyysin avomiestäni etsimään kyseisen elokuvan... Otti sellaisen järkyttyneen ilmeen ja hoki pariin kertaan "Gremlins?!" niin että ääni muuttui pikkuhiljaa kimeämmäksi =) Ei tainnut pitää leffavalinnastani.


      • tj_jaana
        tyttönen vain kirjoitti:

        Pyysin avomiestäni etsimään kyseisen elokuvan... Otti sellaisen järkyttyneen ilmeen ja hoki pariin kertaan "Gremlins?!" niin että ääni muuttui pikkuhiljaa kimeämmäksi =) Ei tainnut pitää leffavalinnastani.

        Riiviöt.. tarkoitetaanko Crittersejä vai Gremlinsejä. Koska Gremlins on aivan huippu mutta Critters... no jaa... pikkuset karvapallot, jotka kulkee eteenpäin pyörimällä palloina ja syömällä ihmisiä... YÖK! Mutta Gremlins on aivan huippu. Varsinkin kun toinen laulaa että "New Your, New York" kun toinen huutaa "I'm melting, I'm melting" kummalla kieroutunella tavalla tulee lapsuus mieleen...


      • -Z-
        tj_jaana kirjoitti:

        Riiviöt.. tarkoitetaanko Crittersejä vai Gremlinsejä. Koska Gremlins on aivan huippu mutta Critters... no jaa... pikkuset karvapallot, jotka kulkee eteenpäin pyörimällä palloina ja syömällä ihmisiä... YÖK! Mutta Gremlins on aivan huippu. Varsinkin kun toinen laulaa että "New Your, New York" kun toinen huutaa "I'm melting, I'm melting" kummalla kieroutunella tavalla tulee lapsuus mieleen...

        Critterssit tunnetaan suomenkielisellä nimellä nakertajat ja muistuttaa vahvasti Gremlinssejä. Tosin nämä karvapallot eivät muutu limaisiksi lepakoiksi kastuessaan, huumori on huonoa eikä sitä irti saa jossai väkisin revi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe