Telian kk-maksu ensi kuussa 25,90

Anonyymi

eli 3 euroa nykyisestä (normi netti- ja puhepaketti ilman rajoitusta). Kannattaako katsella parempaa vai tyytyä tuohon?...ei taida erot isoja olla, euron takia turha vaihtaa opea..

29

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu ihan siitä toimiiko joku muu operaattori riittävän hyvin käytössäsi. Viimeksi kun surffasin kännykällä Elisan sivuille, niin tarjosivat rajatonta 100 Mbit liittymää 19,90e/kk.

      • Anonyymi

        Joo kiitosta vinkistä, vaihdoin just tuohon. Vuoden päästä hinta nousee, mutta sittenhän saa taas päivittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kiitosta vinkistä, vaihdoin just tuohon. Vuoden päästä hinta nousee, mutta sittenhän saa taas päivittää.

        Saat Telialta samaan hintaan, jos soitat siihen numeroon, joka tulee liittymänvaihdon yhteydessä.


      • Anonyymi

        Elisa ainut Suomalainen operaattori.


        Telia sopimuksista todella vaikea päästä irti.
        Joutuu useamman kerran soittamaan ja vaatimaan, että kaikki sopimukset katkaistaan ja silti ne jatkuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elisa ainut Suomalainen operaattori.


        Telia sopimuksista todella vaikea päästä irti.
        Joutuu useamman kerran soittamaan ja vaatimaan, että kaikki sopimukset katkaistaan ja silti ne jatkuvat.

        Ihan yhtä helposti pääsee Telian sopimuksista eroon kuin muistakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat Telialta samaan hintaan, jos soitat siihen numeroon, joka tulee liittymänvaihdon yhteydessä.

        Diiiiiihhh....- kyllä sitä sitten hätäännytään, kun asiakas karkaa, muttei voitu pitää hintaa samana, JOTTEI se karkaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Diiiiiihhh....- kyllä sitä sitten hätäännytään, kun asiakas karkaa, muttei voitu pitää hintaa samana, JOTTEI se karkaisi.

        Se on operaattoreiden tapa. Kaikki kolme toimivat niin. Nimim. kokemusta on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan yhtä helposti pääsee Telian sopimuksista eroon kuin muistakin.

        Telian käyttöehtojen mukaan irtisanomisaika on kaksi viikkoa.

        Eivät vaan korvaansa lotkauttaneet irtisanomiselle ennen kolmen viikon täyttymistä kun vetkuttivat kilpailijan nettitarjouksen 14,20/kk päättymisen ohi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Telian käyttöehtojen mukaan irtisanomisaika on kaksi viikkoa.

        Eivät vaan korvaansa lotkauttaneet irtisanomiselle ennen kolmen viikon täyttymistä kun vetkuttivat kilpailijan nettitarjouksen 14,20/kk päättymisen ohi

        Jos ulosantisi on pelkkää muminaa, niin suosittelen tekemään irtisanomisen kirjallisena.


    • Anonyymi

      Teliasta pääsee helposti eroon. Jätin vaan laskut maksamatta.

      Nimim. Ulosotossa tavataan

      • Heh heh, parhaita kommentteja tänään.
        Makkaraperunat olivat purskahtaa näytölle.....


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Puhelinten ja tietoliikenteen käyttö alkaa olla jo niin kallista että sitä kautta yhteiskuntaa ei voi kehittää enää, pitää keksiä muita keinoja....

    • Anonyymi

      Elisan prepaid toimii ulkomailla, mutta Telian ei. Yritin kysyä Telialta asiasta, mutta heidän mielestään sen ei kuuluakkaan toimia kuin kotimaassa. Pyi ostaa Elisan peraipaid jotta pysty soittaa virosta suomeen.

      • Anonyymi

        Dna asiakaspalvelu täysin tukossa.


      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä pitäisi käyttää jotain rosvoliittymää? Telia toimii ulkomailla parhaiten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dna asiakaspalvelu täysin tukossa.

        Ne onkin hölmöjä, samoin asiakkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne onkin hölmöjä, samoin asiakkaansa.

        Eikö Elisan liittymän numerosta näe suoraan, josko on prepaid? Saa sitten heti luuserin ja rikollisen leiman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä pitäisi käyttää jotain rosvoliittymää? Telia toimii ulkomailla parhaiten.

        10 euroa riittää minulla 3 - 4 kuukauden puheluihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10 euroa riittää minulla 3 - 4 kuukauden puheluihin.

        Minulla ei mene puheluihin penniäkään.


    • Anonyymi

      Peruskännykkä ja taloyhtiön vastikkeeseen sisältyvä valokaapelinetti on poikaa. Ei tarvitse kännykkää alvariinsa päivitellä ja latailla, kun on älyä riittävästi käyttää kännykkää vain välttämättömiin puheluihin ja tekstareihin, joita ei käytännössä ole kuin pari kuukaudessa. Terveiset riippuvaisille!

      • Anonyymi

        Niin varmasti järkevää noin, mutta ok-asujalle mobiilinetti on ainut optio - valokuituliittymät ovat erittäin kalliita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmasti järkevää noin, mutta ok-asujalle mobiilinetti on ainut optio - valokuituliittymät ovat erittäin kalliita...

        1 Gbit valokuituliittymä 39,90e/kk. Halvempi kuin nopeat mobiililiittymät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmasti järkevää noin, mutta ok-asujalle mobiilinetti on ainut optio - valokuituliittymät ovat erittäin kalliita...

        Jes ja satelliiti netti on on hinnoissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmasti järkevää noin, mutta ok-asujalle mobiilinetti on ainut optio - valokuituliittymät ovat erittäin kalliita...

        Täällä syrjässä valokuitu on ainoa vaihtoehto, jos haluaa nopean yhteyden. 4G ei anna kuin 2-6 megan latausnopeuksia, eikä sillä nopeudella mitään tv:tä netistä katsota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä syrjässä valokuitu on ainoa vaihtoehto, jos haluaa nopean yhteyden. 4G ei anna kuin 2-6 megan latausnopeuksia, eikä sillä nopeudella mitään tv:tä netistä katsota.

        Eikö teillä antennitelkkari toimi? Itse en juuri koko toosaa kyllä tuijotakaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1 Gbit valokuituliittymä 39,90e/kk. Halvempi kuin nopeat mobiililiittymät.

        Ymmärtääkseni liittymismaksu on korkea? Siis yhteyden vetäminen tontille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jes ja satelliiti netti on on hinnoissaan.

        Mitähän korkeampaa matikkaa tuo oli , vai viisastelua...? :)


    • Anonyymi

      Mulla on elisalta jotain 5€ liittymä, tosin ei mitään paketteja, data on rajoittamaton. Viestitellä voi whatsupilla ja tekstareilla ja tietysti sähköpostilla.

      En todellakaan maksaisi liittymästä mitään 25€ mutta meillä on toki erilaisia tarpeita niin ei ole vertailukelpoisia suoraan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe