eli 3 euroa nykyisestä (normi netti- ja puhepaketti ilman rajoitusta). Kannattaako katsella parempaa vai tyytyä tuohon?...ei taida erot isoja olla, euron takia turha vaihtaa opea..
Telian kk-maksu ensi kuussa 25,90
29
52
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu ihan siitä toimiiko joku muu operaattori riittävän hyvin käytössäsi. Viimeksi kun surffasin kännykällä Elisan sivuille, niin tarjosivat rajatonta 100 Mbit liittymää 19,90e/kk.
- Anonyymi
Joo kiitosta vinkistä, vaihdoin just tuohon. Vuoden päästä hinta nousee, mutta sittenhän saa taas päivittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kiitosta vinkistä, vaihdoin just tuohon. Vuoden päästä hinta nousee, mutta sittenhän saa taas päivittää.
Saat Telialta samaan hintaan, jos soitat siihen numeroon, joka tulee liittymänvaihdon yhteydessä.
- Anonyymi
Elisa ainut Suomalainen operaattori.
Telia sopimuksista todella vaikea päästä irti.
Joutuu useamman kerran soittamaan ja vaatimaan, että kaikki sopimukset katkaistaan ja silti ne jatkuvat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elisa ainut Suomalainen operaattori.
Telia sopimuksista todella vaikea päästä irti.
Joutuu useamman kerran soittamaan ja vaatimaan, että kaikki sopimukset katkaistaan ja silti ne jatkuvat.Ihan yhtä helposti pääsee Telian sopimuksista eroon kuin muistakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat Telialta samaan hintaan, jos soitat siihen numeroon, joka tulee liittymänvaihdon yhteydessä.
Diiiiiihhh....- kyllä sitä sitten hätäännytään, kun asiakas karkaa, muttei voitu pitää hintaa samana, JOTTEI se karkaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Diiiiiihhh....- kyllä sitä sitten hätäännytään, kun asiakas karkaa, muttei voitu pitää hintaa samana, JOTTEI se karkaisi.
Se on operaattoreiden tapa. Kaikki kolme toimivat niin. Nimim. kokemusta on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan yhtä helposti pääsee Telian sopimuksista eroon kuin muistakin.
Telian käyttöehtojen mukaan irtisanomisaika on kaksi viikkoa.
Eivät vaan korvaansa lotkauttaneet irtisanomiselle ennen kolmen viikon täyttymistä kun vetkuttivat kilpailijan nettitarjouksen 14,20/kk päättymisen ohi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Telian käyttöehtojen mukaan irtisanomisaika on kaksi viikkoa.
Eivät vaan korvaansa lotkauttaneet irtisanomiselle ennen kolmen viikon täyttymistä kun vetkuttivat kilpailijan nettitarjouksen 14,20/kk päättymisen ohiJos ulosantisi on pelkkää muminaa, niin suosittelen tekemään irtisanomisen kirjallisena.
- Anonyymi
Teliasta pääsee helposti eroon. Jätin vaan laskut maksamatta.
Nimim. Ulosotossa tavataan - Anonyymi
Surkuteltavia ne jotka paljon soittelevat tutuille.
Muille sekä puhe- että mokkulaliittymissä prepaidit ovat parhaat
https://www.r-kioski.fi/tuotteet/prepaid-liittymat/prepaid-tarjoukset/ - Anonyymi
Puhelinten ja tietoliikenteen käyttö alkaa olla jo niin kallista että sitä kautta yhteiskuntaa ei voi kehittää enää, pitää keksiä muita keinoja....
- Anonyymi
Elisan prepaid toimii ulkomailla, mutta Telian ei. Yritin kysyä Telialta asiasta, mutta heidän mielestään sen ei kuuluakkaan toimia kuin kotimaassa. Pyi ostaa Elisan peraipaid jotta pysty soittaa virosta suomeen.
- Anonyymi
Dna asiakaspalvelu täysin tukossa.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä pitäisi käyttää jotain rosvoliittymää? Telia toimii ulkomailla parhaiten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dna asiakaspalvelu täysin tukossa.
Ne onkin hölmöjä, samoin asiakkaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne onkin hölmöjä, samoin asiakkaansa.
Eikö Elisan liittymän numerosta näe suoraan, josko on prepaid? Saa sitten heti luuserin ja rikollisen leiman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi käyttää jotain rosvoliittymää? Telia toimii ulkomailla parhaiten.
10 euroa riittää minulla 3 - 4 kuukauden puheluihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10 euroa riittää minulla 3 - 4 kuukauden puheluihin.
Minulla ei mene puheluihin penniäkään.
- Anonyymi
Peruskännykkä ja taloyhtiön vastikkeeseen sisältyvä valokaapelinetti on poikaa. Ei tarvitse kännykkää alvariinsa päivitellä ja latailla, kun on älyä riittävästi käyttää kännykkää vain välttämättömiin puheluihin ja tekstareihin, joita ei käytännössä ole kuin pari kuukaudessa. Terveiset riippuvaisille!
- Anonyymi
Niin varmasti järkevää noin, mutta ok-asujalle mobiilinetti on ainut optio - valokuituliittymät ovat erittäin kalliita...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmasti järkevää noin, mutta ok-asujalle mobiilinetti on ainut optio - valokuituliittymät ovat erittäin kalliita...
1 Gbit valokuituliittymä 39,90e/kk. Halvempi kuin nopeat mobiililiittymät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmasti järkevää noin, mutta ok-asujalle mobiilinetti on ainut optio - valokuituliittymät ovat erittäin kalliita...
Jes ja satelliiti netti on on hinnoissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmasti järkevää noin, mutta ok-asujalle mobiilinetti on ainut optio - valokuituliittymät ovat erittäin kalliita...
Täällä syrjässä valokuitu on ainoa vaihtoehto, jos haluaa nopean yhteyden. 4G ei anna kuin 2-6 megan latausnopeuksia, eikä sillä nopeudella mitään tv:tä netistä katsota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä syrjässä valokuitu on ainoa vaihtoehto, jos haluaa nopean yhteyden. 4G ei anna kuin 2-6 megan latausnopeuksia, eikä sillä nopeudella mitään tv:tä netistä katsota.
Eikö teillä antennitelkkari toimi? Itse en juuri koko toosaa kyllä tuijotakaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1 Gbit valokuituliittymä 39,90e/kk. Halvempi kuin nopeat mobiililiittymät.
Ymmärtääkseni liittymismaksu on korkea? Siis yhteyden vetäminen tontille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jes ja satelliiti netti on on hinnoissaan.
Mitähän korkeampaa matikkaa tuo oli , vai viisastelua...? :)
- Anonyymi
Mulla on elisalta jotain 5€ liittymä, tosin ei mitään paketteja, data on rajoittamaton. Viestitellä voi whatsupilla ja tekstareilla ja tietysti sähköpostilla.
En todellakaan maksaisi liittymästä mitään 25€ mutta meillä on toki erilaisia tarpeita niin ei ole vertailukelpoisia suoraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412